Jump to content

Engine failure hazard, ESC control, Start Stop control, Hill Assist control


Bobili

Recommended Posts

Isprovociraj gresku iza ugla, i onda im se dovezi u servis sa greskom i ne gasi auto. Pa neka traze sto je.

Link to comment
Share on other sites

Nece tu biti kruha, cak i da im dovezes tako auto. Ako nisu znali do sad popraviti, nece ni onda nabosti.

Imao sam slicno iskustvo s 8 god (!) starom Lagunom i nesposobnim ovlastenim. Vidim balon zraka u prozirnom crijevu od goriva, i ne mogu ga se nikako rijesiti. To mi je znalo praviti probleme kod paljenja. Na kraju odlucim otici u ovlasteni, jer tko ce znati ako ne oni. Zajeb G6. Objasnim problem, da zelim da rijese taj zrak u crijevu od goriva i sta lik napravi, spoji auto na dijagnostiku! Ja vec vidim da od toga nece biti nista. Al' ajd suti. Naravno nakon dobra 3-4 sata zovu me da dodjem po auto. Nisu nista napravili. Ajd dobro. Film mi je pukao kad su me poceli uvjeravati da je to normalno. Pa mater mu je**m, tog zraka nije bilo 8 godina, kako sad odjednom moze biti normalno da ga ima?!

Na kraju su htjeli mijenjati dijelove, na moj trosak, jelte.

Poanta ovog dugog posta je: probaj u nekom drugom ovlastenom, jer ovi tvoji ga sigurno nece rijesiti. Ako si dobar sa stranim jezicim, trazi na internetu da li je netko imao slicne probleme.

Link to comment
Share on other sites

Dovoljno je ostaviti auto u ovlaštenom i vidjeti da je za 15 min preparkiran i stoji vani. Tako sam ja slučajno naletio. Problem ni riješen. Kolko su si vremena posvetili sve jasno...

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Nece tu biti kruha, cak i da im dovezes tako auto. Ako nisu znali do sad popraviti, nece ni onda nabosti.

Imao sam slicno iskustvo s 8 god (!) starom Lagunom i nesposobnim ovlastenim. Vidim balon zraka u prozirnom crijevu od goriva, i ne mogu ga se nikako rijesiti. To mi je znalo praviti probleme kod paljenja. Na kraju odlucim otici u ovlasteni, jer tko ce znati ako ne oni. Zajeb G6. Objasnim problem, da zelim da rijese taj zrak u crijevu od goriva i sta lik napravi, spoji auto na dijagnostiku! Ja vec vidim da od toga nece biti nista. Al' ajd suti. Naravno nakon dobra 3-4 sata zovu me da dodjem po auto. Nisu nista napravili. Ajd dobro. Film mi je pukao kad su me poceli uvjeravati da je to normalno. Pa mater mu je**m, tog zraka nije bilo 8 godina, kako sad odjednom moze biti normalno da ga ima?!

Na kraju su htjeli mijenjati dijelove, na moj trosak, jelte.

Poanta ovog dugog posta je: probaj u nekom drugom ovlastenom, jer ovi tvoji ga sigurno nece rijesiti. Ako si dobar sa stranim jezicim, trazi na internetu da li je netko imao slicne probleme.
I gdje je na kraju vukao zrak. Cesto zna bit problem kruska za pumpanje na starijim dci.
Link to comment
Share on other sites

E pa to što spaja dijagnostiku iako je problem očit, sve govori o njihovoj stručnosti. On je spojio dijagnostiku i ako nema greške onda je sve ispravno. Dalje od onoga što im kompjuter kaže, oni ne znaju. Zato nam servisi tako i završavaju, a to je upravo tih 15min koje Macan spominje. Oni svi žive od redovnih održavanja, kočnice, ulje, tu i tamo nešto od ovjesa i to je maksimum njihovog znanja.

Već godinu i koji mjesec me želudac boli čim pogledam taj auto, sreća pa ga ne vozim ja, već bih ga zapalio, ali u ovlaštenom servisu pa neka gase. Onaj Clio 2 je bio autić i pol. Isto je imao koju mušicu kao nov, ali ne prvi dan, ne da se ne može riješiti i ne tako ozbiljno.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Kažem ti, reci ćaletu da mijenja auto. Ako on valja, neka ga oni procijene kao takvog - i uzmi Sandero ili Clio V 

Link to comment
Share on other sites

I gdje je na kraju vukao zrak. Cesto zna bit problem kruska za pumpanje na starijim dci.
Na kraju sam se morao naguziti i krenuti odreda sve mijenjati:
- kruska sa kompletnim crijevom od rezervoara (1.200kn)
- 3, 4 uloska filetra jer imaju mala odstupanja u visini
- kuciste filtera goriva (250kn)
...

Nakon promjene kucista filtera, zracni cep se smanjio, ali je ostao. Nakon toga vise nisam imao probleme s paljenjem. Tako je auto i prodan.
Link to comment
Share on other sites

grešku senzora pritiska ili regulatora pritiska  auti hoće bacati zbog lošeg goriva ( previše bio dizela, voda, ili šta već mute sa njim )

Link to comment
Share on other sites

19 hours ago, MB104 said:

Kažem ti, reci ćaletu da mijenja auto. Ako on valja, neka ga oni procijene kao takvog - i uzmi Sandero ili Clio V 

Već se raspitivao za električnog Clia ako se ne varam pa su se čudili. Ma ja navijam za Sandera, oldschool tehnologija i tu ne može biti greške. Ali znaš i sam da bi ga procijenili na barem 20000kn manje, našli bi svaku sitnicu koju smo mi napravili (ima koja ogrebotina).

Ma tu treba odmah s medijima, popljuvati im servisnu mrežu javno pa neka se zapitaju. Do sada sam svima preporučivao Renault, ali bojim se da više neću preporučiti ni sebi, osim ako se nešto ozbiljno ne promijeni.

Link to comment
Share on other sites

Joooj zamisli to na struju ak neš poludi... Češ u francusku na servis... Kak te krenulo 😁

Link to comment
Share on other sites

Znaci imao sam clio 4 1.5 dci 55kw i clio 4 1.5 dci 66kw, ovaj od 55kw malo malo problem sa paljenjem, izgubi struju i mozeg ga slikat, servisi 0 bodova....ovaj od 66kw iamo problem sa brisacima, nekad rade nekad ne....motoric ispravan, skare podmazivane ciscenje,nikakve greske, opet servisi 0 bodova, jedino rjesenje prodaj!

Kad u servisu majstor vrti u mjestu volan da vidi rade li bixenon zakretni farovi,a zna se da rade tek u voznji...toliko o tome, kad isti ti u SB kazu covjeku da mu je na sceniku 3 najvjerovatnije zablokirala sajla rucne, a vide da ima el rucnu...necu dalje pisat....

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Lowlife said:

Pa to su neki specijalisti. Di je taj servis

Ma tako je svuda... Takve gluposti kad se pojave uglavnom sam moraš ispitivat pa im reci šta je. Il ak se kužiš ko neki sa foruma cijeli dan izgubit da testiraš sve a to ti nijedan servis neće radit.. al ce te oplest za redovan servis jer plačaš ipak stručnost 😁

Ps. Iznimka je ako se taj problem pojavljivao kod drugih pa znaju napamet.... Onda si jedino spašen 😁

Edited by macan
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 02. 11. 2020. at 8:55, brzi16v said:

Kad u servisu majstor vrti u mjestu volan da vidi rade li bixenon zakretni farovi,a zna se da rade tek u voznji...toliko o tome, kad isti ti u SB kazu covjeku da mu je na sceniku 3 najvjerovatnije zablokirala sajla rucne, a vide da ima el rucnu...necu dalje pisat....

Da, toliko o Vidaković servisima, bome će se dići prašina u vezi svega ovoga. Kada završe u Potrošačkom kodu ili sličnom, možda se i zapitaju pa nešto poduzmu. Ne razumijem samo kako uspijevaju zadržati zastupstvo. Očito da se premali broj ljudi buni u vezi problema, a koliko ih uopće ni ne primijeti problem pa samo "tera" tako.

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, davor1pz said:

Da, toliko o Vidaković servisima, bome će se dići prašina u vezi svega ovoga. Kada završe u Potrošačkom kodu ili sličnom, možda se i zapitaju pa nešto poduzmu. Ne razumijem samo kako uspijevaju zadržati zastupstvo. Očito da se premali broj ljudi buni u vezi problema, a koliko ih uopće ni ne primijeti problem pa samo "tera" tako.

Mi smo se u grupi skupili 2002 god i tada je morao zastupnik u sb tadasnji " katinic" izgubio licencu (sada je tamo bosch servis), uzeo pare za novog clia koji je uplacen bio sa isporukom do 3 mj 2002, s time se muljalo nije stigo, pa kriva sasija....na kraju renault hr nama je isporucio auto tek u 9mj a njega zatvorilo. 

Link to comment
Share on other sites

Ljudi kod nas očekuju previše od ovlaštenog servisa,to što je on ovlašteni ne znači skoro ništa.

Išao sam na praksu u Renault ovlašteni,i sa 15-16 godina sam sam radio servise ljudima na automa,bez nadzora majstora.
I sta sam ja kao klinjo tad znao,ništa osim promjeniti ulje i filtere.
Vraga sam znao da li motor radi čudno ili ne...a ako netko dođe s problemom pa se spoji na dijagnostiku i kaze mi da nema greske to je bilo to.

Kvarovi su se tražili većinom eliminacijom tj zamjenom dijelova.
Većinom su klinci čačkali po autima,majstori nadzirali i tražili ozbiljnije probleme.
Ali daleko je to bilo od poštenog "seoskog" fušera.
Bilo je starijih majstora koji se nisu znali služiti dijagnostikom kako treba.

Živjelo se od prodaje novih vozila i redovnih servisa.

Tako da bih radije dao auto u ruke nekom seoskom majstoru nego ovlaštenom jer znam kako to šljaka...klinci na praksi i polumajstori koji niti imaju volje niti znanja za traženje problema.
Čast iznimkama,ali takvi su rijetki.

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Ljudi kod nas očekuju previše od ovlaštenog servisa,to što je on ovlašteni ne znači skoro ništa.

Išao sam na praksu u Renault ovlašteni,i sa 15-16 godina sam sam radio servise ljudima na automa,bez nadzora majstora.
I sta sam ja kao klinjo tad znao,ništa osim promjeniti ulje i filtere.
Vraga sam znao da li motor radi čudno ili ne...a ako netko dođe s problemom pa se spoji na dijagnostiku i kaze mi da nema greske to je bilo to.

Kvarovi su se tražili većinom eliminacijom tj zamjenom dijelova.
Većinom su klinci čačkali po autima,majstori nadzirali i tražili ozbiljnije probleme.
Ali daleko je to bilo od poštenog "seoskog" fušera.
Bilo je starijih majstora koji se nisu znali služiti dijagnostikom kako treba.

Živjelo se od prodaje novih vozila i redovnih servisa.

Tako da bih radije dao auto u ruke nekom seoskom majstoru nego ovlaštenom jer znam kako to šljaka...klinci na praksi i polumajstori koji niti imaju volje niti znanja za traženje problema.
Čast iznimkama,ali takvi su rijetki.


Sve stoji sto pises. U ovlasteni se neide za skupe stvari ili za nest sto nije pod garancijom. Ovo za klince na praksi vjerojatno si 100% u pravu. Meni je eto zupcasti nakon 1.5god nakon sto je promjenjen u Renault Roca servisu skoro puknuo. Majstor ga je tolko prespanao tj nije mu se ni dalo gledat do koje oznake da ga nateze. Naspanao ga je do ibera kolko ide i tako ostavio. Jbg boli ga briga tolko da je uz svu mogucu literaturu koju ima bespaltno dostupnu bio lijen pogledat kako da napravi ispravno.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ovo je zanimljivo za čuti u vezi rada u ovlaštenim. Navodno se njihovi djelatnici šalju na redovna školovanja kod dolaska novih modela na tržište i kod izmjena na postojećim kako bi bili upoznati sa svakim detaljem i znali rješavati neobične i ozbiljne kvarove, ali to ništa ne vrijedi ako klinci od 15-16 god. traže kvarove.

Nažalost, mi koji smo u garanciji, natjerani smo ići u ovlašteni koji na kraju stvarno samo znaju ulje zamijeniti (pitanje je znaju li zamijeniti recimo filter kabine, neki čak ni to ne rade, a klijenti uredno plate). I sad, zaštićen si garancijom, produženom u mojem slučaju, ali ipak jedva čekaš da prođe taj rok u kojem bi oni morali te skupe kvarove riješiti o svom trošku i kada to prođe, te skupe kvarove moraš plaćati iz svog džepa jer ne vrijedi ni to što si problem prijavio već nakon par mjeseci nakon kupnje novog auta.

Ma zlo mi je, evo pišem bezveze samo da nešto pišem i da malo izbacim ljutnju iz sebe.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, davor1pz said:

Navodno se njihovi djelatnici šalju na redovna školovanja

I svi polože ispit, nikoga ne obore. 🤣

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Lik iz lokalne birtije, koji je radio u ovlastenom Citroenovom servisu je znao govoriti kako su ta skolovanja u drugim gradovima ili cak drzavama, bila dobra prilika za oblokovanje do besvijesti i onda umiranje od mamurluka na "nastavi" tijekom dana.

U ovom alucaju cak nije bio problem ni u servisima koji su htjeli platiti dodatnu edukaciju, vec jednostavno ljudima u godinama se nije dalo nesto novo uciti.

Kad se te sve puzle tako poslazu, dobije se jasnija slika zasto ekipa s foruma koja nesto i kuzi o autima pizdi kako placaju preskupe servise u ovlastenima, a zauzvrat ne dobivaju nista sto bi tu cijenu i opravdalo.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
On 29. 12. 2020. at 12:37, vip3141 said:

Lik iz lokalne birtije, koji je radio u ovlastenom Citroenovom servisu je znao govoriti kako su ta skolovanja u drugim gradovima ili cak drzavama, bila dobra prilika za oblokovanje do besvijesti i onda umiranje od mamurluka na "nastavi" tijekom dana.

U ovom alucaju cak nije bio problem ni u servisima koji su htjeli platiti dodatnu edukaciju, vec jednostavno ljudima u godinama se nije dalo nesto novo uciti.

Kad se te sve puzle tako poslazu, dobije se jasnija slika zasto ekipa s foruma koja nesto i kuzi o autima pizdi kako placaju preskupe servise u ovlastenima, a zauzvrat ne dobivaju nista sto bi tu cijenu i opravdalo.

Ovakvo ponašanje ovisi od servisa do servisa odnosno od autokuće do autokuće, pa vjerojatno i od pojedine marke odnosno koncesije.

Činjenica je da se tu uglavnom radi o ljudima koji se vole napiti uz ExtraFM.  Za alkoholiziranje na poslu u autoindustriji se dobiva momentalni otkaz. Događalo se. Nulta je tolerancija na alkohol u radno vrijeme, a edukacije se smatraju radno vrijeme.

Moguće je da se ekipa razvaljuje na edukacijama čak i sa šefovima jer ih se slabije nadzire, ali ako ih skuže da su alkoholizirani dan poslije tu je kraj.

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

On 11/2/2020 at 8:55, brzi16v said:

Znaci imao sam clio 4 1.5 dci 55kw i clio 4 1.5 dci 66kw, ovaj od 55kw malo malo problem sa paljenjem, izgubi struju i mozeg ga slikat, servisi 0 bodova....ovaj od 66kw iamo problem sa brisacima, nekad rade nekad ne....motoric ispravan, skare podmazivane ciscenje,nikakve greske, opet servisi 0 bodova, jedino rjesenje prodaj!

Kad u servisu majstor vrti u mjestu volan da vidi rade li bixenon zakretni farovi,a zna se da rade tek u voznji...toliko o tome, kad isti ti u SB kazu covjeku da mu je na sceniku 3 najvjerovatnije zablokirala sajla rucne, a vide da ima el rucnu...necu dalje pisat....

Moram nadodat na ovo jednu crticu iz Gašperova Split. Beznadno čekam red za prijavu kvara za moj Clio IV, ispred mene stariji čovik (megane II u pitanju) komunicira sa njihovim menađerom servisa kojeg neću sad imenovat. Kaže on njemu: " evo gospodine, sve smo pregledali, promjenili to i to, auto je sada u redu. Primjetili smo jedino da malo miješa vodu i ulje, kolege iz servisa su zaključili da je to do dotrajalog termostata, pa vi dođite prvo prilikom na zamjenu."  Ja gledan, jel ovaj lik ozbiljan. A ovaj to sve popije i zadovoljan ode kuci 😂😂😂😂

Link to comment
Share on other sites

Kad je priča iz prve ruke, idiotarije imenujem bez pardona, dapače, boldam i subjekt i objekt.

Neznam cemu "zastita" i suzdržavanje?!

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Moram nadodat na ovo jednu crticu iz Gašperova Split. Beznadno čekam red za prijavu kvara za moj Clio IV, ispred mene stariji čovik (megane II u pitanju) komunicira sa njihovim menađerom servisa kojeg neću sad imenovat. Kaže on njemu: " evo gospodine, sve smo pregledali, promjenili to i to, auto je sada u redu. Primjetili smo jedino da malo miješa vodu i ulje, kolege iz servisa su zaključili da je to do dotrajalog termostata, pa vi dođite prvo prilikom na zamjenu."  Ja gledan, jel ovaj lik ozbiljan. A ovaj to sve popije i zadovoljan ode kuci [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]
Mozda je covjek mislio na hladnjak ulja pa se krivo izrazio. A i ovaj sta hoda sa meganom 2 u ovlasteni servis nisu mu sve na broju.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.