Jump to content

Promjena ulja edc-a


Tom

Recommended Posts

Mislim da je bliže 2500 iz ovog računa.
No, epilog ovog mog frenda je da je "nabavio" ulje od jednog djelatnika iz, necureckojeg, ovlastenog servisa iz Zg u pola cijene, a izmjenit ce mu njegov meho za siću.
On happy, a manjak na inventuri ce se pokriti nekako
Tako da sam dzabe povlacio vezu za popust u St

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, frenchkey said:

Mislim da je bliže 2500 iz ovog računa.

Mozda sam racunao krivi filter ulja, a tu je i rabat 10%

Link to comment
Share on other sites

zbog cega su cijene izmjena ulje tako visoke? jel to zbog novih vrsta at getriba ili je uvijek tako bilo? 

ili su stare at getribe ipak jeftinije za odrzavati (barem promjena ulja)?

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, dolac said:

zbog cega su cijene izmjena ulje tako visoke

Ljudi misle da je to neka svemirska tehnologija, a radi se o odvrtanju i zavrtanju 4 čepa na kućištu mjenjača. Naravno, tzv. ovlašteni servis jedva čeka da naplati ulje 300 kn/l i uzme par tisuća za zamjenu. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, direstraits said:

Ljudi misle da je to neka svemirska tehnologija, a radi se o odvrtanju i zavrtanju 4 čepa na kućištu mjenjača. Naravno, tzv. ovlašteni servis jedva čeka da naplati ulje 300 kn/l i uzme par tisuća za zamjenu. 

pa misljenja sam da (obzirom da smo mi europljani nauceni na rucne getribe jer nam je usadjeno u glavu da su automatici skupi, nepouzdani i kvarljivi) nas se jako iskoristava u trenutku dok automatici ne uzmu jos vise maha (ako uopce dodje do toga obzirom na hibride i EV)..

vozim auto iz 2004 sa starim automatikom koji ima 4 brzine, i promjena ulja u mjenjacu me kosta 350-400kn za ulje i ruke (znam da se cijena ne da usporedjivati ali opet..) i citajuci cifre iznad, pitam se jel nas bas toliko kradu ili je ipak razlika u poslu u odnosu na stare i nove moderne automatike.. :nezna:

Edited by dolac
Link to comment
Share on other sites

@dolac ja bih rekao da su to standarne cijene za ovlastene, koje po mom skromnom misljenju nemaju veze sa zdravom pameti.

Sjecam se jos scene od prije 10g kad sam kupio Lagunu i trazio ponudu od Roce za mali servis. I onda sok kad sam vidio 7L ulja po 120kn, filter 200-ak kn i onda na to sve jos +PDV. Dodaj na ove cijene jos i inflaciju u zadnjih 10god da bolje razumijes moj sok. U to vrijeme je moja zena radila kao uciteljica za 5.000kn, a ja sam trebao dati ~1.200kn da netko odvrne 1 saraf, ispusti ulje, i onda nakon 20min nalije novo?!

EDC je klasicna DSG getriba na kojoj je zamjena ulja predvidjena od proizvodjaca. Tako da nije problem. Nisam gledao konkretno za EDC, ali znam da za DSG ima hrpa uputa i videa na netu, jer sam htio kupiti DSG-a. Nije neko sveto pismo za napraviti. Treba samo jedanput kupiti adaptere (20-ak €) za ulijevanje ulja.

Ulje kupiti na netu ili kod Andjelka za duplo ili troduplo manje pare i to je to.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Evo vam ponuda za zamjenu ulja u ručnom mjenjaču, na kraju je završilo tako da sam kupio 3l ulja za 70kn/l, dva vijka/čepa za cca 30kn, i sam zamjenio za cca sat vremena, s tim da sam pustio 45min da kapa ulje iz mjenjača!9381767aa1ffd9281b0ab200a05b1800.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ovo sa rucnim mjenjacem je dobra usporedba. Ja sam mijenjao 2 puta kod sebe, jedanput na Renaultu, drugi put na VW-u. 3L ulja po 10-ak € i to je to. Kad je auto vec jedanput na dizalici, stvarno nije nekakav problem odraditi jos i to.

Kod EDC-a/DSG-a naravno da bi trebala malo bolja priprema, ali opet tvrdim da to nije nikakvo sveto pismo.

Link to comment
Share on other sites

Pa ima procedura, nije bas isto kao kod rucnog mjenjaca. Dva cepa za ispust, nalijevanje u 1 komoru s prelivom u drugu, itd. Mislim da je isto kao kod Forda, Getrag radi te getribe



  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Zna li netko koji je interval zamjene ulja i mijenja li se uopće ulje na mjenjaču 7 brzina EDC (suha kvačila).

Mehaničar mi je pregledao (zna postupati s DSG-om i ostalim automaticima) te mi je rekao da kako se radi o suhim kvačilima, a ostatak mjenjača je isti kao i ručni mjenjač da nema što od ulja zamijeniti osim eventualno tog ulja u zupčanicima. Pregledao je i to ulje i rekao da za sad ne treba zamjenu jer je čisto.

Link to comment
Share on other sites

Koliko sam ja pohvatao stvari, ulje bi se trebalo mijenjati na 60k u svakom DSG-u, EDC-u, PowerShift-u... To su razliciti trgovacki nazivi za isti princip rada aut. mjenjaca.

Imas dobre servisere za automatike u Vinkovcima, pa pitaj njih za savjet. Ekipa je ajme potkovana.

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, cortex said:

Zna li netko koji je interval zamjene ulja i mijenja li se uopće ulje na mjenjaču 7 brzina EDC (suha kvačila).

Mehaničar mi je pregledao (zna postupati s DSG-om i ostalim automaticima) te mi je rekao da kako se radi o suhim kvačilima, a ostatak mjenjača je isti kao i ručni mjenjač da nema što od ulja zamijeniti osim eventualno tog ulja u zupčanicima. Pregledao je i to ulje i rekao da za sad ne treba zamjenu jer je čisto.

Kaj nisu 7 EDC-ovi mokra kvačila?

Link to comment
Share on other sites

dobro prica se o ulju, ali nigdje ne pise koje ulje ide i koja gradacija? ima ljudi koji bi to od doma odradili, bez placanja poreza na budale (kad citam da se naplacuje po 3000 3500kn LOL)

to ce biti prva stvar koju cu napraviti na megiju kad dode

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Evo nove informacije na koju sam naišo nedavno, radi se o proceduri zamjene ulja u EDC mjenjaču sa 7 brzina, suha kvačila (konkretno za Scenic IV, vjerujem i Megane IV i još par modela).  Upaliti engleske titlove na videu :) 

Specifikacija ulja koje ide u mjenjač je tzv. "Renault DW5", za koju mi ovlašteni htio naplatiti 166 kn po litri, što i nije toliko visoka cijena, ali je iz nekog razloga na ponudi 6 litara ulja :)
prema videu u mjenjač stane oko 3,3 L, dakle 4 L ulja max. 

Sad tražim savjet, je li sigurno kupiti ovo ulje od Febi-a, piše da zadovoljava tu specifikaciju, pa da dam mehaničaru da zamijeni?

 


 

Link to comment
Share on other sites

najvj 6l jer rade ispiranje. kad sam radio u volvu, svojedobno smo koristili 11l ATF ulja, od cega mislim da je 4l bilo za tank, a ostalo ispiranje

i ne filozofiraj sa markicama tipa febi sta si spomenuo, ne vozis auto iz 1998 pa da te boli k sta ces staviti, novi auto iziskuje top komponente, ako zelis da traje. ne vidim problem da 1x u 4 godine (ajmo rec) potrosis 1000kn na ulje za mjenjac. desi li se nesto radi cega ne budes mogao pomaknut auto, koliko ce te izac slepanje do servisa?

Edited by Ruske
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.