Jump to content

Dizne 1.5 dci 110KS?


Rikardo

Recommended Posts

Dali je netko imao slučaj da mu u par navrata auto izbaci grešku "Engine Failure Hazard i Ceck Injection" te mu otkaže jedna od dizni potpuno? Motor je ostao raditi kao na tri cilindra.
Zamjenom te dizne ( 4 ) auto radi OK ali i dalje je ostala greška dizne broj 4 kada se gleda clipom , i check injection na displayu u autu. Greška se ne da obrisati.
Majstor kaže da je vrlo lako moguće da je još neka ili neke dizne neispravne pa da radi toga sada ima problem sa novom diznom jer su ostale van tolerancije.
Auto se inače stalno čuje, i prije promjene dizne, kao da su raštimani ventili. Majstor je na to rekao da se čuju ostale dizne.

Link to comment
Share on other sites

Jel znaš koji ti je kod motora?
Imas li start stop?

Poslano sa mog SM-A515F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

21 minutes ago, dizna said:

Jel znaš koji ti je kod motora?
Imas li start stop?

Poslano sa mog SM-A515F koristeći Tapatalk
 

K9K846, nemam start/stop

Link to comment
Share on other sites

Ne znam dali ima kakve veze, ali vrijedi pogledati, sjećam se da sam nedavno surfao bespućima drive2.ru gdje stvarno ima hrpa informacija.. 

Na linku dolje je opisano nešto kao kodiranje injektora na auto / drugi proizvođač injektora, a u drugom iza njega je opisano kako i sa novim injektorom auto nije radio kako treba dok nije poništena, koliko ja shvaćam, korekcija brizganja koja je bila kalibrirana za sistem dok je još loš injektor bio prisutan.

Iako ovaj tip je imao uglavnom motor koji "ne zvuči baš kako treba" nakon zamjene, nigdje ne piše da je poslije zamjene imao greške na tabli.

https://www.drive2.ru/l/561334222158037462/

 

https://www.drive2.ru/l/571139666854543496/

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, Domagoj84 said:

Ne znam dali ima kakve veze, ali vrijedi pogledati, sjećam se da sam nedavno surfao bespućima drive2.ru gdje stvarno ima hrpa informacija.. 

Na linku dolje je opisano nešto kao kodiranje injektora na auto / drugi proizvođač injektora, a u drugom iza njega je opisano kako i sa novim injektorom auto nije radio kako treba dok nije poništena, koliko ja shvaćam, korekcija brizganja koja je bila kalibrirana za sistem dok je još loš injektor bio prisutan.

Iako ovaj tip je imao uglavnom motor koji "ne zvuči baš kako treba" nakon zamjene, nigdje ne piše da je poslije zamjene imao greške na tabli.

https://www.drive2.ru/l/561334222158037462/

 

https://www.drive2.ru/l/571139666854543496/

Znam za kodiranje injektora i majstor je to napravio ali i dalje stoji greška "check injection" i kada se pročitaju greške putem clipa stoji greška injektora 4 koji je zamijenjen. Greška se može obrisati putem clipa ali odmah po davanju kontakta ponovo ju ispiše. Kao greška u strujnom krugu injektora 4.

Link to comment
Share on other sites

Neznam, dvoje sa tim 1.5 dci znam i svima nakon 200 tauzenki km počele su dizne rikavat i fulat, na mondeu je prijatelj mjenjao i rekli su mu isto što i tebi, da moraju se sve četri zamjenit a ne samo jedna jel opet neće bit dobro zbog neujednačenog rada... sad šta je istina... 8 iljada je platio 4 dizne i to još sa nekim popustom....

Link to comment
Share on other sites

Da li je u pitanju nova dizna ili polovna?

Koja tocno greska je u pitanju?

To sto ispise na tabli je samo relativno. Treba uzeti clip, provjeriti sto tocno ispise, provjeriti parametre, kodirati dizne, i sve to ponovno napraviti i onda moze bude netko pametniji. Ovako, jbg mozes sve 4 dizne, motor pa i auto promjeniti i mozda nesto upali.

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, direstraits said:

Adaptacija dizni da li je urađena nakon kodiranja?

Znam da kodiranje ali za adaptaciju dizni nisam siguran.

2 hours ago, Domba said:

Da li je u pitanju nova dizna ili polovna?

Koja tocno greska je u pitanju?

To sto ispise na tabli je samo relativno. Treba uzeti clip, provjeriti sto tocno ispise, provjeriti parametre, kodirati dizne, i sve to ponovno napraviti i onda moze bude netko pametniji. Ovako, jbg mozes sve 4 dizne, motor pa i auto promjeniti i mozda nesto upali.

Greška je: DF029 Injector cylinder 4 control circuit

I meni se čini da je to krenulo putem da mijenjam sve redom 🙄

 

4 hours ago, macan said:

Neznam, dvoje sa tim 1.5 dci znam i svima nakon 200 tauzenki km počele su dizne rikavat i fulat, na mondeu je prijatelj mjenjao i rekli su mu isto što i tebi, da moraju se sve četri zamjenit a ne samo jedna jel opet neće bit dobro zbog neujednačenog rada... sad šta je istina... 8 iljada je platio 4 dizne i to još sa nekim popustom....

I kada su im promijenili sve četiri dizne dali je onda na kraju bilo sve OK?

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Rikardo said:

Znam da kodiranje ali za adaptaciju dizni nisam siguran.

Greška je: DF029 Injector cylinder 4 control circuit

I meni se čini da je to krenulo putem da mijenjam sve redom 🙄

 

I kada su im promijenili sve četiri dizne dali je onda na kraju bilo sve OK?

Je. U smislu dizni. Onda se počeo čut potisni ležaj na kvačilu. Auto iz uvoza sa 130 iljada km... majkemi....

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Domba said:

Da li je u pitanju nova dizna ili polovna?

Koja tocno greska je u pitanju?

To sto ispise na tabli je samo relativno. Treba uzeti clip, provjeriti sto tocno ispise, provjeriti parametre, kodirati dizne, i sve to ponovno napraviti i onda moze bude netko pametniji. Ovako, jbg mozes sve 4 dizne, motor pa i auto promjeniti i mozda nesto upali.

Zaboravio napisati da se radi o novoj dizni.

Link to comment
Share on other sites

Dodatni tijek cijelog slučaja:

 

Danas je majstor ugradio još jedan novi injektor na cilindar 1 i nakon te ugradnje sada mu na canclipu ispisuje grešku "Injector cylinder 1 control circuit" i "Injector cylinder 4 control circuit".

Znači za obje nove ugrađene dizne imam greške 🙄. Kaže da je poroblem najvjerovatnije do kompjutera. Jako mi je čudan sada taj problem.

Stare dizne su bile originalne sa oznakom "8200903034" a ove nove su Continetal "A2C59513484".

Ima li tko kakvu ideju? Može li to biti do kompa?

Link to comment
Share on other sites

Mastor ti ne zna odratiti kodiranje ili adaptaciju, ili oboje. Kolika je šansa da obje dizne ne valjaju!?!

Link to comment
Share on other sites

2 nove dizne i da 2 ne rade.

i 2 nove dizne da pokidaju kompjuter....

Nadji majstora koji zna u komp upisati dizne.
Da pojasnim, svaka dizna se ponasa drugacije, i zato postoji kod koji najcesce bude na dizni i taj treba upariti sa kompom. Cak i nakon reparacije dizni treba prvo dizna na stroj da napravi taj kod i da se moze upisati u komp.

Link to comment
Share on other sites

Pitaj majstora da ti pokaže diznu broj 1 i fizički očita kod s dizne i zapiše na papir. Ako pokaže diznu na strani zupčastog, onda neka zamijeni kod s dizne broj 1 na diznu broj 4. Cilindar i dizna broj 1 su na strani mjenjača, dizna broj 4 na strani zupčastog remena. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, Ivan1902 said:

Mastor ti ne zna odratiti kodiranje ili adaptaciju, ili oboje. Kolika je šansa da obje dizne ne valjaju!?!

Pošto su dizne nove crlo je mala šansa da i jedna ne valja.

Za kodiranje se nadam da zna odraditi a adaptaciju ( ako je to ono vozi 50 pa ubrzaj na 90 u petoj i tako osam puta ) to sigurno nije radio.

6 hours ago, Domba said:

2 nove dizne i da 2 ne rade.

i 2 nove dizne da pokidaju kompjuter....

Nadji majstora koji zna u komp upisati dizne.
Da pojasnim, svaka dizna se ponasa drugacije, i zato postoji kod koji najcesce bude na dizni i taj treba upariti sa kompom. Cak i nakon reparacije dizni treba prvo dizna na stroj da napravi taj kod i da se moze upisati u komp.

Ovdj ekod nas teško da ću naći nekoga drugog.

Postoji li mogućnost to odraditi preko pyclipa ili bar provjeriti šta je upisano?

1 hour ago, direstraits said:

Pitaj majstora da ti pokaže diznu broj 1 i fizički očita kod s dizne i zapiše na papir. Ako pokaže diznu na strani zupčastog, onda neka zamijeni kod s dizne broj 1 na diznu broj 4. Cilindar i dizna broj 1 su na strani mjenjača, dizna broj 4 na strani zupčastog remena. 

To znam da zna jer smo nešta raspravljali oko dizni pa je on mene pitao za diznu 4 znam li koja je to.

  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

24 minutes ago, direstraits said:

Sretno s majstorom. 

Pitao je da mene provjeri znam li o čemu pričam a ne da ja njemu kažem 🤣

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, Rikardo said:

Postoji li mogućnost to odraditi preko pyclipa ili bar provjeriti šta je upisano?

Iskreno pojma nemam. Nisam do sada imao potrebu instalirati.tj ne vozim Renault ni dizele. Ali koliko znam moćan alat koji vjerovatno to može.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@Rikardo izgleda da nisi shvatio Direa, na autu ti je raspored cilindara kontra nego kod drugih marki vozila, možda je to majstor predvidio pa od samog početka prtlja po 1. cilindru, odnosno po 1. dizni, umjesto po 4.-toj na kojoj baca grešku.

A kod kodiranja misli da kodira četvrtu a zapravo upisuje kodove na prvu.

Samo ga pitaj dali zna da je kontra razvod na motoru i nakon njegova odgovora će ti bit sve jasno

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, dizna said:

@Rikardo izgleda da nisi shvatio Direa, na autu ti je raspored cilindara kontra nego kod drugih marki vozila, možda je to majstor predvidio pa od samog početka prtlja po 1. cilindru, odnosno po 1. dizni, umjesto po 4.-toj na kojoj baca grešku.

A kod kodiranja misli da kodira četvrtu a zapravo upisuje kodove na prvu.

Samo ga pitaj dali zna da je kontra razvod na motoru i nakon njegova odgovora će ti bit sve jasno

Shvatio sam, shvatio sam šta Dire govori. Možda nisam jedino dobro odgovorio ali radi se o tome da sam 100% siguran da majstor zna koja je koja dizna.

Prvo je zamijenio 4 diznu i o otme smo razgovarali a zamjenio je diznu do remena tako da vidim da kuži koja je koja. Drugu koju je zamijenio je prva dizna do mjenjača.

Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, Rikardo said:

Pitao je da mene provjeri znam li o čemu pričam a ne da ja njemu kažem 🤣

Kako piše gore na prvom ruskom linku  se vidit upisani kodovi, pročitaj tekst, preko automatskog prevoditelja se da prilično dobro skuzit.

(naslov: "Renault Megane Sport Tourer Logbook Replacing the nozzle. Prescribing the code of Siemens injectors (Continental) 166008052R through Piren")

 

EDIT: citirian je post od @Rikardokoji je i domba citirao, ali sad ga ne vidim iz nekog razloga, ovaj gore je pokupilo bez moje intervencije

Edited by Domagoj84
Link to comment
Share on other sites

Rezime cijele priče oko dizni...MAJSTOR TREBA NAOČALE 🤣🤣🤣

Danas sam bio kod kolege koji se bavi auto elektronikom i isčitao je kodove dizni iz kompa koji su bili za diznu 1: B2BJJJ a za diznu 4: AEFJKJ a na diznama piše 1: B2GJJJ i 4: AEFJHJ

Čovjek nije dobro vidio  i pogrešno uneo kodove 🥴

Upisali ispravne kodove i evo sve pet. Nema više grešaka.

Hvala svima na pomoći i trudu 👍

 

Edited by Rikardo
  • Like 4
  • Haha 4
Link to comment
Share on other sites

Bitno da je vikao da treba novi komp... :)

Link to comment
Share on other sites

Neka se razrješilo... Ali ja bi se pitao. Jel trebalo diznu na cilindru br. 1 minjat?

 

32 minutes ago, Domba said:

Bitno da je vikao da treba novi komp... :)

Klasični "user error". Kriv je software, naravno, di bi preuzvišeni korisnik radija nešto krivo!

Edited by Domagoj84
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.