Jump to content

Dizne 1.5 dci 110KS?


Rikardo

Recommended Posts

9 hours ago, Domagoj84 said:

Neka se razrješilo... Ali ja bi se pitao. Jel trebalo diznu na cilindru br. 1 minjat?

 

Najvjerovatnije ( sigurno ) da nije 😒

Link to comment
Share on other sites

Ako misli vozit taj auto još, sigurno će mu i druge počet rikavat, šogoru je isto kad je prešao preko 200 iljada km počele srat, jednu je reparirao al su mu rekli i druge da već fulaju i neće dugo. Na kraju je prodao vehicle :)

ps. kolko te dizne zapravo mogu i izdržat na dizelima?

Edited by macan
Link to comment
Share on other sites

Ako misli vozit taj auto još, sigurno će mu i druge počet rikavat, šogoru je isto kad je prešao preko 200 iljada km počele srat, jednu je reparirao al su mu rekli i druge da već fulaju i neće dugo. Na kraju je prodao vehicle [emoji4]
ps. kolko te dizne zapravo mogu i izdržat na dizelima?
Nema bas pravila. U 1.5 dci idu continental, bosch, delphi i prije siemens dizne. Neki odvrte jako puno km preko 350kkm bez da mislis o diznama. Igra i filter goriva, ljudi stavljaju svakakvo smeće pa se poslje cude.
Link to comment
Share on other sites

Pa zato sam mu i napisao za filter goriva, na mom je bio purflux i oko 27tkm sam s njim izvrtio (od toga sigurno vise od pola vožnje po zg na kratkim relacijama) i počeo mi je cukat na oko 2000 okretaja, zamjenio filter i nakon izmjene sve super, sad sam stavio Mahle.

Vjerojatno je originalna verzija filtera najbolja ali skoro 500 kn dat za filter je stvarno previše, s majstorovim rabatom u tokiću za te novce kupim 2 i zamjenim na svakoj drugoj izmjeni ulja sve filtere.

 

Edited by dizna
Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, dizna said:

Pa zato sam mu i napisao za filter goriva, na mom je bio purflux i oko 27tkm sam s njim izvrtio (od toga sigurno vise od pola vožnje po zg na kratkim relacijama) i počeo mi je cukat na oko 2000 okretaja, zamjenio filter i nakon izmjene sve super, sad sam stavio Mahle.

Vjerojatno je originalna verzija filtera najbolja ali skoro 500 kn dat za filter je stvarno previše, s majstorovim rabatom u tokiću za te novce kupim 2 i zamjenim na svakoj drugoj izmjeni ulja sve filtere.

 

Zamijenio sam filter goriva pri prvom malom servisu kada sam kupio auto. Od tada sam prešao nekih 20000 km. Isto stavio MAHLE filter.

Da li se adaptacija dizni radi softverski ili je procedura kao sa priložene fotografije?

5834728900_1505665317.JPG

Link to comment
Share on other sites

Pa zato sam mu i napisao za filter goriva, na mom je bio purflux i oko 27tkm sam s njim izvrtio (od toga sigurno vise od pola vožnje po zg na kratkim relacijama) i počeo mi je cukat na oko 2000 okretaja, zamjenio filter i nakon izmjene sve super, sad sam stavio Mahle.
Vjerojatno je originalna verzija filtera najbolja ali skoro 500 kn dat za filter je stvarno previše, s majstorovim rabatom u tokiću za te novce kupim 2 i zamjenim na svakoj drugoj izmjeni ulja sve filtere.
 
Pa ja sam u originalnoj Ranault kutiji i dobio Mahle ako se ne varam..
Link to comment
Share on other sites

Pa zato sam mu i napisao za filter goriva, na mom je bio purflux i oko 27tkm sam s njim izvrtio (od toga sigurno vise od pola vožnje po zg na kratkim relacijama) i počeo mi je cukat na oko 2000 okretaja, zamjenio filter i nakon izmjene sve super, sad sam stavio Mahle.
Vjerojatno je originalna verzija filtera najbolja ali skoro 500 kn dat za filter je stvarno previše, s majstorovim rabatom u tokiću za te novce kupim 2 i zamjenim na svakoj drugoj izmjeni ulja sve filtere.
 
Nemoj mjesat kruske i jabuke i govorit generalno. Ti imas k9k 636 motor za koji ide specijalan filter goriva radi pumpe u tanku. Da stavis od recimo 846 napuhnut ce se konzerva od filtera samo sto ne pukne. Original filter goriva za sve ostale k9k motore je oko 250kn kod Lagerosa. Ako hoces mann mahle i sl nabavis ga za 180 -200kn.
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Lowlife said:
6 hours ago, dizna said:
 

Nemoj mjesat kruske i jabuke i govorit generalno. Ti imas k9k 636 motor za koji ide specijalan filter goriva radi pumpe u tanku. Da stavis od recimo 846 napuhnut ce se konzerva od filtera samo sto ne pukne. Original filter goriva za sve ostale k9k motore je oko 250kn kod Lagerosa. Ako hoces mann mahle i sl nabavis ga za 180 -200kn.

Ništa ja ne mješam dečko, isti je ku**c bio 636,846 ili neki treći, bit posta je bila da ni jedan nije na0ravljen za više od 30tkm, a po knjizi kažu 60 izmjena. Ako je za 846 original 250 kn kod Tokića je onda mann i Mahle oko 150 i manje cak sa dobrim rabatom.

I opet se vraćamo na moj post da original dođe skoro duplo više, a u kutiji dobiješ opet marku koju kupis kod prodavača autodijelova

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.