Jump to content

Clio 182 sport/cup


Guest sbogadi

Recommended Posts

  • Replies 98
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • psykoman

    16

  • Spex

    12

  • OS-300

    9

  • Ballistix

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

mislis da je cup laksi od J. Ragnotti??

Kolko ja znam nema lakšeg od Ragnottia jer je taj auto zamišljen za lakše pripremanje u grupu n.Zato i nema klimu,abs,xenon,zadnja klupa bez naslona za glavu,ima tanje prednje staklo itd...

Link to comment
Share on other sites

Kolko ja znam nema lakšeg od Ragnottia jer je taj auto zamišljen za lakše pripremanje u grupu n.Zato i nema klimu,abs,xenon,zadnja klupa bez naslona za glavu,ima tanje prednje staklo itd...

auto nema niti zadnjeg brisača, e onda znate koliko su šparali na stvarima...

Link to comment
Share on other sites

Ragnottiju fali više od 20 kg afaik... A i da nije, za njegovu namjenu tih 20 kg znači jako puno ;)

Link to comment
Share on other sites

Sve bitno nema a 20 kg je razlika.Po meni nepotrebno sparanje...

Nije to bas tako kako vi gledate. Clio je prema homologaciji za grupu N morao imati minimalno 1028 kg, tocnije i sada mora imati toliko. Onda je napravljen Ragnotti i koji je ponovno prosao proceduru homologacije i on pripremljen za grupu N mora te

Link to comment
Share on other sites

Nije to bas tako kako vi gledate. Clio je prema homologaciji za grupu N morao imati minimalno 1028 kg, tocnije i sada mora imati toliko. Onda je napravljen Ragnotti i koji je ponovno prosao proceduru homologacije i on pripremljen za grupu N mora te
Link to comment
Share on other sites

a pazi ovo sad u vezi tih 20 KG-a

evo recimo neka sjedne u auto netko tko ima 60 KG-a i onda sjednem ja od 90 KG-a i ček malo, gdje je tu šparanje???

znaći, netko tko ima 60 KG-a da se trka protiv mene i da recimo u idealnim uvijetima imamo potpuno identičan start itd... znaći, ja bih trebao maknut zadnje siceve i rez. kotač da bih bio isti kao on sa rez. kotačem i sicevima... a da ne pričam onda da on makne siceve, pa ubio bi me sam tak...

toliko o šparanju na kila

Link to comment
Share on other sites

To što je neko veće, a netko manje tele nije problem proizvođača automobila. ...i debeli i mršavi bi htjeli sto laksi auto, a oni su ga ponudili. To koliko je tezak vozac uopce nikoga ne zabrinjava (osim mozda vozaca), minimalna tezina auta je prazan auto minus tekućine. Kup natjecanja su po ovm pitanju malo posebna priča.

ma znam samo ka

Link to comment
Share on other sites

Nije to bas tako kako vi gledate. Clio je prema homologaciji za grupu N morao imati minimalno 1028 kg, tocnije i sada mora imati toliko. Onda je napravljen Ragnotti i koji je ponovno prosao proceduru homologacije i on pripremljen za grupu N mora te
Link to comment
Share on other sites

da mi je samo znati koji to mulci vade stvari iz auta. stvarno bezveze... :lool: :lool: :lool:

Ti imaš pravo šutnje a i jedan clio kod nas jučer.Baleva i Hansa neću ni spominjat.Upssss

Link to comment
Share on other sites

Ti imaš pravo šutnje a i jedan clio kod nas jučer.Baleva i Hansa neću ni spominjat.Upssss

Auto za "jurit"... :lool:

Link to comment
Share on other sites

mislis da je cup laksi od J. Ragnotti??

mislio sam reći da je cup lakši 20 kg od clia 172. cup 1090kg, 172 1110kg. mislim da tako piše u EVU

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

koliko je konja imao ph1 limitirani u tamnozelenoj metalik sa bellom kozom?

imam neku informaciju da je vise od 172???

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
meni sa 10mm naprijed se volan lagano tresao na vecim

ovih dana cu najvjerojatnije staviti naprijed 16mm a iza 10mm. kopiram nesto kao Clio Cup koji je naprijed siri za 20mm a iza za 10mm od standardnog RS-a.

nisam ni ja imao rub za felgu je jednostavno se na distanci od 10mm nemoze napravit ali mi se nista nije tresno ni u jednom trenutku, inace bi ih odmah odstranio..

dal tocno znas sto cup ima drugacije od standard clia?

Edited by Coupe RS
Premje
Link to comment
Share on other sites

nisam ni ja imao rub za felgu je jednostavno se na distanci od 10mm nemoze napravit ali mi se nista nije tresno ni u jednom trenutku, inace bi ih odmah odstranio..

dal tocno znas sto cup ima drugacije od standard clia?

vidis meni se je treslo. ne znam zasto meni je a tebi nije...bo

ja sam maloprije stavio 20mm ispred ali cu ih ici istokariti na 16mm (manje ne mogu radi vec spomenutoga ruba).

ovakav ja imam info za Cupa:

CUP AMENDMENTS

Profile 3mm lower

Front bumper with additional lower section

Enlarged rear spoiler above hatch

Greater downforce

Revised suspension

Higher front spring rates

Front track 20mm wider

New wheel rim offset

Overall weight reduced by 89kg

Spare wheel removed (replaced by 2 anti-puncture inflators)

Air conditioning removed

Side airbags removed

Xenon headlamps removed

Rear headrests removed

Central rear seat belt removed

Auto-lights removed

Headlight washers removed

Heat reflecting windscreen removed

Thinner glass used throughout

Engine cover removed

Leather/alcantera seats replaced with cloth

Sound deadening adapted

Braking system redesigned without ABS

Front castor angle increased by 3

Link to comment
Share on other sites

....nastavak o Cliu cup i razlikama među 172/182 sportovima ovdje:

;)

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.