Jump to content

Dacia Spring


mata73

Recommended Posts

Koga smeta ima onaj premaz sta skine hrdu i stvori zastitni sloj.
Isto je i na novim Daciama

Link to comment
Share on other sites

Naravno. Ne znam zašto onda starijim autima ne hrđaju ti dijelovi. Ta hrđa moze biti samo dobra za auto :rolleyes:

Ako ništa drugo manžeta bi mogla ranije propišati.

Link to comment
Share on other sites

Bas, na mom autu 12 god. starom su poluosovine tvornicki pofarbane u crno. Tu i tamo je probila hrda ali samo na par mjesta.
I na prijasnjim autima su bile..

Jednostavno ih vise ne farbaju nego isporuce sirov čelik.

Dok ako kupis novu, ona je pofarbana.


feaa95dcbd434e10f60674a379e072f2.jpg

Link to comment
Share on other sites

Možda je to fora da se može odmah vidjeti da li je poluosovina mijenjana....

Will Ferrell Lol GIF by NBA

Znači: kupiš novi auto, digneš ga na dizalicu, kist u ruke i farbaj. But fuck, ode garancija...

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Pa jel nije bilo slika novih dacija sa kompletnim ovjesom hrđavim, rukavci, glavcine, zadnje vilice, poluosovine, kardan, spone.. ne sjecam se vise..

Link to comment
Share on other sites

To me toliko brine da gledam kupiti još jednu Daciu, čisto da bude za dijelove. U međuvremenu dok mi s nje neće trebati dijelovi nadam se da će supruga napraviti barem preko 200.000 km... :luda:

Dacia Sandero je prošle godine drugi najprodavaniji auto u Europi...što su ljudi blesavi kad ih kupuju...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Mišljenje je ko guzica, svatko ga ima. Ima i jeftinijih auta od Sandera pa nisu ni blizu po broju prodanih...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Da je malo čudno čudno je, i nije lijepo za vidjeti, ali dokle god nije strukturalno, iskreno, koga briga, ionako to ne vidiš ako baš ne ideš gledati

Jeftiniji auto je uvijek kompromis, po meni bolje da je tu ušteda nego na nečemu važnijem 

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

I ja bi baš volio imati novi precjenjeni auto na rubu globalne recesije koji hrđa tamo gdje prijašnji auti ne hrđaju…. :-/


Susjedov taxi Spring ima na podnici ružine više nego moj skoro punoljetni sepet.


BTW i Golf je dugo bio najprodavaniji auto u Europi….

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

55 minutes ago, Med0 said:

I ja bi baš volio imati novi precjenjeni auto na rubu globalne recesije koji hrđa tamo gdje prijašnji auti ne hrđaju…. 😕


Susjedov taxi Spring ima na podnici ružine više nego moj skoro punoljetni sepet.


BTW i Golf je dugo bio najprodavaniji auto u Europi….

Zamisli kako su se tek osjećali ljudi koji su krajem 90ih i početkom 00tih kupili sebi novu novcatu E-klasu za hrpu novaca da bi nakon 2 godine prohrđala gore nego Stojadin nakon 15.

Ili peti Espace koji je imao 9 opoziva u prvoj godini dok u isto vrijeme ekipa u Loganu nije znala za kvar. Je li zbog toga Logan bolji auto od Espace-a? Nekome da, a nekome ne.

Dacija je budget brend. Popunjava jednu nišu koju je nekad Škoda popunjavala, poprilično pozudan auto, puno lima za malo para. Kad kupiš mobitel od 500-600 kuna, ako si razuman očekivati ćeš od njega da će štekati i da neće moći vrtjeti najzahtjevnije programe, ali da će na koncu raditi sve što jednom prosječnom korisniku treba. Tako i ove Dacije, imaju mana, nesavršenosti ali tko želi nov auto, za tu cijenu dobije jako puno u odnosu na konkurenciju koja maltene ne nudi ništa. Ako im je površinska hrđa na nekim elementima ovjesa najveća mana, ja to smatram jako dobrim autom

 

 

 

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Ali litra crne boje kojom bi se obojali ti dijelovi kosta 3€. 3€ za auto koji se prodaje za 15000€.
To je sramota da neznam koliko kosta..

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

30 minutes ago, ivan.martinko said:

Ali litra crne boje kojom bi se obojali ti dijelovi kosta 3€. 3€ za auto koji se prodaje za 15000€.
To je sramota da neznam koliko kosta...

Tu se slažem u potpunosti, da je sramota sramota je

Link to comment
Share on other sites

Zamisli kako su se tek osjećali ljudi koji su krajem 90ih i početkom 00tih kupili sebi novu novcatu E-klasu za hrpu novaca da bi nakon 2 godine prohrđala gore nego Stojadin nakon 15.
Ili peti Espace koji je imao 9 opoziva u prvoj godini dok u isto vrijeme ekipa u Loganu nije znala za kvar. Je li zbog toga Logan bolji auto od Espace-a? Nekome da, a nekome ne.
Dacija je budget brend. Popunjava jednu nišu koju je nekad Škoda popunjavala, poprilično pozudan auto, puno lima za malo para. Kad kupiš mobitel od 500-600 kuna, ako si razuman očekivati ćeš od njega da će štekati i da neće moći vrtjeti najzahtjevnije programe, ali da će na koncu raditi sve što jednom prosječnom korisniku treba. Tako i ove Dacije, imaju mana, nesavršenosti ali tko želi nov auto, za tu cijenu dobije jako puno u odnosu na konkurenciju koja maltene ne nudi ništa. Ako im je površinska hrđa na nekim elementima ovjesa najveća mana, ja to smatram jako dobrim autom
 
 
 

Uopće ne znam što si htio reći svime ovim.

Škodu ne možeš ni usporediti sa Dacijom. Niti jedna niti druga marka nije što je nekad bila. Mitovi su još uvijek živi.
Link to comment
Share on other sites

37 minutes ago, Med0 said:


Uopće ne znam što si htio reći svime ovim.

Škodu ne možeš ni usporediti sa Dacijom. Niti jedna niti druga marka nije što je nekad bila. Mitovi su još uvijek živi.

Poanta je bila da griješe i puno veći i skuplji igrači od Dacije, i rade puno veće i opasnije greške. 

Htio sam reći da, kad uzmeš sve u obzir, malo površinske hrđe na nekim dijelovima ovjesa nije nešto dramatično na najjeftinijem autu u klasi, u skoro svim klasama. 

Zašto tržišni položaj Škode iz 2000-ih ne bih mogao usporediti sa Dacijom danas?

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Mahom daciju sandero kupuju firme i taksisti, rentacar i autoskole. Otud takav broj prodanih auta.

Link to comment
Share on other sites

Ma da? Mahom skode i golfove kupuju poduzeća i banke za svoje direktorcice.
Sandero sto sam ja vidio ima Ledo za svoje putnike i jos neke firme.

Link to comment
Share on other sites

Svatko neka vjeruje u što želi vjerovati. Ne želim nikome soliti pamet i ulaziti u besmislene rasprave...ako nekome trebaju informacije iz prve ruke tu sam. 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

21 hours ago, ivan.martinko said:

Ali litra crne boje kojom bi se obojali ti dijelovi kosta 3€. 3€ za auto koji se prodaje za 15000€.
To je sramota da neznam koliko kosta..

A rad? A dodatni prostor? A dodatno vrijeme proizvodnog procesa?

Link to comment
Share on other sites

Bas tako. Ionako poluosovine ne radi ni dacia ni renault. Glavcine također.

Kako lijepo izgleda pobojana glavcina. Ona sirova odmah hrđa. Odmah. 

 

 

6133P7-5kWL.jpg

Link to comment
Share on other sites

27 minutes ago, frenchkey said:

To bi dobavljac trebao farbat a ne Popescu u Rumuniji

Isto, poskupio bi proces. Sada koliko se to isplati pojma nemam, niti me zanima. Samom dobavljaču bi duže trebalo, morao bi mokre dijelove negdje skladištiti, ekipa koja bi bojala, provjera kvalitete... Samo neki dodatni troškovi koji mi padaju na pamet.

A opet mislim da obojene glavčine, poluosovine i slično bi možda povećalo prodaju za 0.01 promil, a poskupilo cijeli proces za puno više.

 

Link to comment
Share on other sites

Gledao sam neki svapski video gdje novu Daciu čiste odozdo suhim ledom i dodatno zaštićuju podvozje.
Bas se vidi kako fino ociste poluosovine i glavcine od hrđe

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.