Jump to content

Supercharged clio rs 3 kit


Hrv20

Recommended Posts

Idući projekt za koji sam zagrijan je ovaj supercharger kit za clia 200. 

Supercharged kit od ktr-a

Da li itko na forumu ima ikakva iskustva molio bi ga da podjeli. 

Koliko je pouzdano za motor, koji su intervali servisa na superchargeru, kolika je max iskoristiva snaga motora moguča. 

Kako će getriba podnijeti ta opterećenja.

Da li je moguće proći eko test. 

Koje su negativne strane. 

Kako odraditi remap i u koga kod nas u hr. 

 

Svi komentari su dobrodošli. 

https://www.k-tecracing.com/show_product.asp?id=6976&appid=3

Link to comment
Share on other sites

Da sam na tvom mjestu, jako bi razmislio o varijanti Meglio.

Skickat från min VOG-L29 via Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ovo mi djeluje kao dosta jednostavnija montaža. 

Koliko znam u hr. nema niti jedna konvezija na meglio, pa mislim da bi tu bilo puno muke i dosta nepoznanica. 

 

 

Edited by Hrv20
Link to comment
Share on other sites

Također se slažem da je vrlo vjerojatno Meglio jednostavnija a i vjerojatno jeftinija priča, također, mogao bi se naći negdje neki Megan karambol pa i prenijeti sve iz njega... A čak možda ne treba biti RS, mislim da bi to išlo i sa GT-om...

Poslano sa mog SM-G988B koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Trebao bi se raspitati kod Belinića u Zagrebu jer su oni ugrađivali nedavno (čitaj prošle godine) supercharger na Clio 3. Oni će ti sigurno točno kazati sve točne. tj. dobre i loše strane tog ugrađivanja.  Koliko sam od njih čuo ..nema baš puno loših :lool:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ipak ima netko u hr. da je ugrađivao supercharger na clio rs 3, zna li netko možda nekakav kontakt pa da mi pošalje. 

Link to comment
Share on other sites

Dobije se 300 ks  sa standardnim motorom, jedina izmjena na motoru, arp vijci radilice. 

Inače šta su ovi arp vijci zašto se oni stavljaju može mi netko objasnit. 

Link to comment
Share on other sites

Imaš ode u Zadru točnije u Zatonu kraj Zadra čovik ima Clia slaganog u BB on se zove Branko Vuksevic nađi ga na faceu pa ga pitaj mislim da je jeftinija varianta motor od R26 ja sam to mislia u svog ubaciti al sam odustao jer nije bilo isplativo. al mislim da je to jeb. kombinacija.

Link to comment
Share on other sites

Ak si i malo savjestan budes si radio kovani motor za kompresor... jer ruku na srce ni ovako u atmo varijanti ti motori nisu pojam kvalitete, da ne kazem nes ruznije 😄

Mjenjac bude izdrzao 300ks, pod uvjetom da smanje moment na mapiranju... 

R26 swap sa mjenjacem je bolja, brza i trajnija opcija...al kosta duplo vise ak se radi kako treba.

 

ARP su serafi koji se kupe za klipnjace (mos i za ostale komponente) jer su orginalni serafi "slaba" tocka motora.

 

po meni ako stavljas kompresor... kovani klipovi, klipnjace (arp dobijes s njima), supertec/catcams ventili, kiler ulja, vece dizne i kvacilo jer ce pocet klizat brzo

prek 300ks moras rjesavat sustav goriva jer postanes kratak sa serijskim.

 

U svim varijantama ako ih radis da nemas nikakvih problema nikad, u principu premasujes cijenu auta

Edited by Goran_
Link to comment
Share on other sites

Hi Hrvoje,

 

Here is the link to our listing for our supercharger kit which has the pricing and details about what the kit includes- https://www.k-tecracing.com/show_product.asp?id=6976&appid=3

We do not have a fitting guide for the supercharger kits as it really should only be fitted by an experienced professional.

 

Forged pistons, con rods with race bearings would increase the reliability of the engine with a kit like this as it is a lot of extra power from the engine.

Hi Hrvoje,

 

Thank you for your email.

 

We are able to pass a UK emissions test with the supercharger kit and a catalyst fitted to the car. Engine reliability will depend on the health of your engine, we have had good reliability from our supercharged Clio’s but then we do health check every car and rebuild engines which need it before running the supercharger kit on them.

 

We can remap remotely using the RS Tuner tool, you would need to have the car on a dyno though with an experienced mapper to run the car and take data logs to send back to us. This can take a few days to complete remotely and several data logs/mapped files.

 

We will not know the cost of the import charges from EU customs exactly, there will be an EU VAT charge of around 20-25% and then a processing fee though.

 

Regards,

 

Dan Burden

Export Sales & Mail Order Manager

K-Tec Racing

(01202) 820 800

www.k-tecracing.com

Cijena min. 6000 funti. 

+ davanja 

 

Link to comment
Share on other sites

On 26. 01. 2022. at 20:07, Hrv20 said:

Hi Hrvoje,

 

Here is the link to our listing for our supercharger kit which has the pricing and details about what the kit includes- https://www.k-tecracing.com/show_product.asp?id=6976&appid=3

We do not have a fitting guide for the supercharger kits as it really should only be fitted by an experienced professional.

 

Forged pistons, con rods with race bearings would increase the reliability of the engine with a kit like this as it is a lot of extra power from the engine.

Hi Hrvoje,

 

Thank you for your email.

 

We are able to pass a UK emissions test with the supercharger kit and a catalyst fitted to the car. Engine reliability will depend on the health of your engine, we have had good reliability from our supercharged Clio’s but then we do health check every car and rebuild engines which need it before running the supercharger kit on them.

 

We can remap remotely using the RS Tuner tool, you would need to have the car on a dyno though with an experienced mapper to run the car and take data logs to send back to us. This can take a few days to complete remotely and several data logs/mapped files.

 

We will not know the cost of the import charges from EU customs exactly, there will be an EU VAT charge of around 20-25% and then a processing fee though.

 

Regards,

 

Dan Burden

Export Sales & Mail Order Manager

K-Tec Racing

(01202) 820 800

www.k-tecracing.com

Cijena min. 6000 funti. 

+ davanja 

 

Vrijednost auta mrtvo hladno pređena 🙂

 

Ak bus ikad u blizini ZG i u prilici zaleti se do samobora, dam ti probaj mog meglia da vidis dal ti je to to, prije neg pocnes trosit 🙂

Edited by Goran_
Link to comment
Share on other sites

Baš previše i još ta davanja.... 

Zanima me koje su još opcije za povećati snagu na ovim motorima. 

 

Link to comment
Share on other sites

Bez nekih većih zahvata, zaboravi. Kao što sam ti rekao, ako baš toliko želiš imati tog Clia, strpaj u njega motor iz Megana (puno više iskustava nego sa SC), koji ima puno bolju bazu, pa turpijaj do Boga oca. Motor ne moraš nužno kupiti u Hr.
Na kraju balade, sve je u lovi, ali ako tražiš jeftine konje iz tog Clia, nećeš ih naći

Skickat från min VOG-L29 via Tapatalk

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Koliko bi me izašle bregaste - catcams i koji tip. 

I još dodatne dorade na motoru do cca. 2500 EUR. 

Koliko se dobije na snagu sa tim doradama. 

Vjerojatno ne više od 210 ks.? 

Ima li koji link na tu temu na ovom forumu, nisam ništa ponaša. 

 

Edited by Hrv20
Link to comment
Share on other sites

ako hoćeš juriti moj savjet ti je da to prodaš i kupiš serijski brži i kompletniji auto. sa ovim slagancem ćeš imati samo problema, i više će biti na dizalici nego na cesti

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nebi ga se rješava clio mi je u srcu gušt mi ga je vozit... 

Samo ga još malo triba doraditi po pitanju snage... 

Link to comment
Share on other sites

Postoje i čari slaganja/tuninga/kemijanja koji nekim ljudima opravdavaju duplo vecu cijenu zahvata i potencijalno vise problema dok sve ne dođe na svoje i dok se ne rijese djecje bolesti. 

 

Ako covjek zeli Clio 200 s kompresorom ili turbom (ja bi isao na turbo da se mene pita) onda go for it. Pripremit treba cca 10k eura, godinu dana bit bez auta i malo zezanja s nasim mehanicarima/tunerima da to sve skupa radi, bude pouzdano i naravno da to i performanse poprate.

 

Uglavnom...sretno i oboružaj se živcima.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Coupe RS said:

Postoje i čari slaganja/tuninga/kemijanja koji nekim ljudima opravdavaju duplo vecu cijenu zahvata i potencijalno vise problema dok sve ne dođe na svoje i dok se ne rijese djecje bolesti. 

 

Ako covjek zeli Clio 200 s kompresorom ili turbom (ja bi isao na turbo da se mene pita) onda go for it. Pripremit treba cca 10k eura, godinu dana bit bez auta i malo zezanja s nasim mehanicarima/tunerima da to sve skupa radi, bude pouzdano i naravno da to i performanse poprate.

 

Uglavnom...sretno i oboružaj se živcima.

Ja to sve znam, ulupao sam love i love u Hondu 1.5 115ks..umjesto da sam odmah uzeo 1.6 vti :D i uz malo love dobio ono kaj sam napravio sa običnim tandrkalom

Link to comment
Share on other sites

Atmosferac da bi isao stvarno dobro u toj karoseriji treba bar 240ks...

Ak radis osnovni f4rt swap ti treba motor, motorna intalacija i ecu od meganea, crijeva od vode IC itd

Getriba sa poluosovinama je plus definitivno.

Ustvari mos proc dosta jeftino, ako negdje nades motor za koji znas da je stvarno dobar, jer onda preskocis otvaranje. (Ja svakog otvorim jer sam prirodni pehist)

Ugradnja je dosta jednostavna ak ne pocnes pretjerivat i hoces izvadit klimu.

Mapiras ga na kakvih 270ks i vozis se... 

Preko 290-300 pocinje ozbiljno kostat

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 24. 01. 2022. at 5:51, supersprint said:

Imaš ode u Zadru točnije u Zatonu kraj Zadra čovik ima Clia slaganog u BB on se zove Branko Vuksevic nađi ga na faceu pa ga pitaj mislim da je jeftinija varianta motor od R26 ja sam to mislia u svog ubaciti al sam odustao jer nije bilo isplativo. al mislim da je to jeb. kombinacija.

Njegov je koliko se sjecam turbo...

On 23. 01. 2022. at 20:29, Hrv20 said:

Dobije se 300 ks  sa standardnim motorom, jedina izmjena na motoru, arp vijci radilice. 

Inače šta su ovi arp vijci zašto se oni stavljaju može mi netko objasnit. 

Nazovi Beliniće, slagali su oni sad nedavno clio 3 sa supercharger kitom. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

 Taj koji su slagali Belinići ide brutalno, a tako se i čuje. Kao neki WTCC N/A se čuje. Uglavnom mene je pomeo od 50-200 kmh. 

SC kit, kovani motor, auspuh i mapiranje (Paul). Uglavnom, nema nekih većih problema, samo košta gadno. 

Uglavnom, meni je veća špica kompresor jer ide od niskih

Std bregaste ostaju u autu

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.