Jump to content

Supercharged clio rs 3 kit


Hrv20

Recommended Posts

Evo šta su mi odgovorili u cvh centru za atest vozila kada sam poslao upit 6da li je moguće atestiranje ovog Sc kita. 

Može mi netko malo pojasniti 

 

Poštovani

 

potrebno je ugraditi predviđene, odobrene elemente motora prema njegovom tipu, odnosno motor svesti na jedan od odobrenih, ispitanih izvedbi s poznatim tehničkim karakteristikama i/ili dostaviti preslike odgovarajućih pojedinačnih ili tipnih odobrenja (ECE-R, EEC/EC, TUV, DEKRA, itd.) za Vaš tip motora s naknadno ugrađenim komponentama. Prerada serijski proizvedenog vozila ne smije biti izvršena tako da se vozilo dovede u sigurnosno ili ekološki lošije stanje od serijski proizvedenog vozila.

 

S poštovanjem,

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

zvacnicno modificiranje snage nije dozvoljeno sem ako kako navode nemas ispitivanje ispuha i novo nije losije od originalnog stanja (tj identicno ili bolje), a to je budimo realni nemoguce s danasnjim eko normama. Testiranje emisija na tehnickom nije isto a u UK mogu raditi sta hoce. 

Za zvanicno povecanje snage u HR moras raditi mjerenje snage, da ti mogu ljepo zaracunati porez, i moras negde naci kako su naveli TUV ili DEKRU da odrade "tvornicko testiranje ispuha". 

Jel mozes linkat taj kit, jer originalni linkovi vise ne rade a nisam ga nasao na sajtu sad na brzinu.

ne vidim koji je tip kompresora (centrifuga, vijcani ili roots) ali u najboljem slucaju mozes imati mapu da ti ne dodaje snagu ili jako malo dodaje za mjerenje, i tek onda nakon atestiranja da i dizes snagu...

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Uh, centrifugalni su meni totalni promasaj za vozila na kotace (camci/jetsky/brodovi i avioni su druga zasebna prica).

Glavna prijednost SCa generalno je "spremnost" da kad das gas, boost je tu. 

Svi imaju najmanji boost na niskim a najveci na visokim cak i ako su "constant displacement" poput vijcanog ili roots kompresora (nije prevelika razlika ali je ima), ali centrifugalni kompresor nije kompresor konstantnog protoka (L/okretaju) nego protok znatno ovisi o okretajima. 

To u konacnici znaci sledece:

Najcesce rjesenje - na niskima imas nula boosta i samo oduzima snagu, na limiteru je boost maksimalni, a izmedju u najboljem slucaju imas ravnu liniju izmedju dvije tocke. U realnom slucaju je stvarni boost ispod zamisljene ravbe linije. Dobijas jako zivcan NA motor, nesta sto je po meni dobro samo tamo gde ga mozes drzat stalno u visokim okretajima. (Ali ako mozes tako voziti, turbo nudi jednaki odziv na gas uz gotovo konstantan boost a na visokim okretajima turbo kasnjenja u principu nema)

Jako rijetko rjesenje uz veliki penal snage. Predimenzioniran centrifugalni kompresor, dimenzionira se da ima max boost na recimo 4000okretaja ako je 6000 max (govorim samo kao primjer) a kasnije se visak boosta recilkulira. Problem toga je sta kompresor trosi punu kolicinu snage (kao da boosta veci motor) a daje "manji" boost , moze kompresor lako uletet u surge itd... 

Kasnije cu probati nacimapu od samog SC na kitu ako je podatak javan i mogu dosta tocbo spekulirat koji slucaj ce biti u pitanju.

 

Link to comment
Share on other sites

Ovo neces sigurno atestirati.

Motor iz megana rs, uz dobar elaborat, vjerojatno hoces. Uz realno manje novaca

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Dakle što se tiče atestiranja nema nikakve šanse. 

A baš mi se čini kao jednostavna ugradnja 

 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Hrv20 said:

Dakle što se tiče atestiranja nema nikakve šanse. 

A baš mi se čini kao jednostavna ugradnja 

 

Ugradnja je jednostavna...al treba napravit motor za to...   kompresor na stock motoru... kad rokne, izgledat ce ko da je puko seraf koji drzi sve 😂

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Kozmpresor je u jako jako rijetkim slucajevima bolji izbor od turba, a pogotovo na stock slabasnom bloku... 

Na tvornickim ugradnjama je tocno nesto ciljano, ali NI JEDAN tvirnicki ne koristi centrifugalni kompresor. 

Centrifugalni kompresori dolaze od aplikacija di su okretaji vise manje konstantni (recimo 10-20% ukupnog raspona okretaja motora) i vise manje konstsntnih opterecenja, a potreban je doslovce instant odziv na gas bez imalo kasnjenja npr drag utrke (s automatskim mjenjacima ili kliznim kvacilima) te camci/avioni (na potonjem jako jako rijetko)... 

Samo "sve se moze pripasat" pa cak i kad to nije najbokje rjesenje..

Vijcani kompresori u sebi komprimiraju zrak te ce grijat usis neovisno od boosta, ili komplet zatvorene klapne i dovodit do heat soak-a.. 

Roots stsri su neefikasni ali ne griju zrak, moderni su on par s turbom ili centrifugalnim kompresorom po pitanju utrosene snage za pogon

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.