Jump to content

Kupnja Talismana


Astralis92

Recommended Posts

Pozz svima

Planiram kupiti Talismana pa ako ima tko od ekipe dati kakav savjet 

Sto ocekivati, da li se isplati uzeti polovan, cijene servisa? 

https://www.njuskalo.hr/auti/renault-talisman-dci-160-automatik-navi-led-head-up-acc-4control-oglas-36761169

Ovako nesto mi je zapelo za oko, mnogibih usporeduju sa klasom skode superb i passata, neki cak i sa arteonom ali mislim da je auto ipak klasa ispod ali za ovu cijenu stvarno ima fin paket opreme, e sad koliko je to kvalitetno i vrijedi ne znam

Svaka info dobro dosla

Hvala

Link to comment
Share on other sites

Zaobiđi taj 1.6 Twin Turbo.
Puno bolja opcija je 1.5 ili 2.0 dCi.
Auto je krasan sa određenom dozom mušica oko škripavog ovjesa.
Iako kolega je vozio službeni 1.5 dCi 3g i napravio 185.000 km bez ikakvih stvari što se spominju na forumu.

Link to comment
Share on other sites

Klasa passata B8 definitivno nije, iako auto izgleda stvarno atraktivno izvana. Ja iskreno ne bih tolike novce dao za renaulta, na cliu i megane-u mogu taj francuski šarm oprostiti radi cijene ali na ovoj klasi ne.

1.5dci vjerojatno preslab, ima i 1.6dci taj solidno ide radi 320nm ne znam kakav je po kvaliteti.

Link to comment
Share on other sites

On 27. 02. 2022. at 12:31, Astralis92 said:

Pozz svima

Planiram kupiti Talismana pa ako ima tko od ekipe dati kakav savjet 

Sto ocekivati, da li se isplati uzeti polovan, cijene servisa? 

https://www.njuskalo.hr/auti/renault-talisman-dci-160-automatik-navi-led-head-up-acc-4control-oglas-36761169

Ovako nesto mi je zapelo za oko, mnogibih usporeduju sa klasom skode superb i passata, neki cak i sa arteonom ali mislim da je auto ipak klasa ispod ali za ovu cijenu stvarno ima fin paket opreme, e sad koliko je to kvalitetno i vrijedi ne znam

Svaka info dobro dosla

Hvala

Tih 160 ks se u tom autu ponašaju kao 120 u laguni 2. Ni 200 dci se ne vozi kao auto s dvjesta konja. 

Link to comment
Share on other sites

I ja sam se u Talismanu osjećao zbuksano, a susjed se riješio niti dvije godine starog Talismana zbog škripavog ovjesa. Nije mu se dalo zezati s time iako nam je Roca preko puta. Ima se, može se, pa je uzeo japanca hibrida da ima najvećeg na parkingu da mu se prestanu smijati zbog Talismana :D

Za Superb mogu iz prve ruke reći da je puno bolji auto nego Octavija (bar predpandemijski modeli). Za dosta veću cijenu se dobije dosta kvalitetnije izrađen auto.

Link to comment
Share on other sites

20 hours ago, Display said:

Klasa passata B8 definitivno nije, iako auto izgleda stvarno atraktivno izvana. Ja iskreno ne bih tolike novce dao za renaulta, na cliu i megane-u mogu taj francuski šarm oprostiti radi cijene ali na ovoj klasi ne.

1.5dci vjerojatno preslab, ima i 1.6dci taj solidno ide radi 320nm ne znam kakav je po kvaliteti.

Sve stoji osim boldanog. Clio 2 dci sa 65 ks valjda ide bolje. Nevjerojatno je kolko je taj auto mrtav. Isli smo ga pogledat za bratica i ostali stravicno razocarani. Osim dizajna i udobnosti nismo nasli nis pozitivnog. Na kraju kupio Superba za nesto malo vise. Jako dobra odluka.

Link to comment
Share on other sites

ja ne znam kakav je taj što ste ga probali, ubijene turbine ili šta već. Prijatelj ima karavansku verziju 160 ks, automatik, ide sasvim dobro

Link to comment
Share on other sites

Nije. Bježi od 1.6 tdi. 

Link to comment
Share on other sites

Taj nema pojma kaj uopće ima, ak je 150ks onda je 2.0TDI, a 1.6TDI je 120ks. U Skodi mu sigurno nitko nikad nije stavio mapu. Inače je već sto godina na oglasniku, mislim da je taj auto bio razbijen il tak nekaj pa slagan, treba to provjeriti. Nešto tu jako smrdi. 

  • Thanks 2
Link to comment
Share on other sites

1.6 TDI je 115KS.

Superba uzmi 2.0 TDI. To je puno ozbiljniji motor koji se puno bolje vozi i puno lakše vozi nego 1.6 TDI na koji se nikako nisam mogao naviknuti.

Link to comment
Share on other sites

Imamo 2 službena Passata 1.6 TDI. Vrlo lako se naviknem na taj motor nakon Clia :D

Link to comment
Share on other sites

Da kupiš Passata ili Superba 1.6 TDI i nakon toga sjedneš u 2.0 TDI, požalio bi istog trena što si kupio 1.6 TDI ;)

Link to comment
Share on other sites

17 hours ago, frenchkey said:

ja ne znam kakav je taj što ste ga probali, ubijene turbine ili šta već. Prijatelj ima karavansku verziju 160 ks, automatik, ide sasvim dobro

Koju godinu star, ko nov, malo km, uredno odrzavan u ovlastenom... neki pomorac ga vozi. Nikud nikam. Istina dosli smo s mojim, vozio je bratic i to sasvim normalno. bez ludovanja. 160 ks bi se trebalo osjetit kak god da se okrene. Mjenjac je spor i subjektivno dodatno oduzima snagu (brojcano takodjer). Megan 3 dci 1.9 130 ks je, usporedjujuci peformanse, avion prema tom autu. Bratic, koji inace vozio Fiata Broavodizel sa 120-130 ks, je komentirao isto. Brdo ljudi ga procjenjuje na 120-130 konja. 

Moremo mozda zakljucit da se radi o subjektivnoj procjeni tebe i tvog frenda. Cesto sam u klasicnom 2.0 dizelu sa 190 ks, dakle  samo 30 ks vise, a dojam je ko da pricamo o autima 100ks vs. 200ks. 

Link to comment
Share on other sites

Od cega, megana? Normalno, al ima "novi", "moderniji" i "jaci" motor pa bi se ta kilaza trebala anulirat, bar djelomicno, ne? A u odnosu na bmw trojku, pasata i superba je po kilazi tu negdje. Superb je cak koju kilu laksi. 

Link to comment
Share on other sites

A gledam ubrzanje 0-100 - 9.4 sec, a dobro i veliš nešto je to ipak malo premalo... nije loše al bi trebalo ic malo bolje sad kad razmislim.

Edited by macan
Link to comment
Share on other sites

Da je mjenjac malo bolji i malo vise displacement-a za kojeg nema replacement-a, bilo bi bolje... jos ak su malo brojke natjunirane pa je umjesto stvarnih 10 svugdje tih zavaravajucih 9.4... Ne znam, al dojam je grozan. Pogotovo uz impresivan dizajn i samu pojavu... jer je auto prekrasan, tu nema dvojbe. Premekani sicevi i tihi motor takodjer mozda malo doprinose da se izgubi osjecaj ikakvog momenta. Usporedni tdi-i sa 150 ks, doduse 2.0 motorom (al 10 ks manje) ili bmw 318d takodjer s manjkom konja, su poprilicno zivlji.

 

Link to comment
Share on other sites

A cuj mislim da je to subjektivan dojam.. Renaultovi motori linearnije daju meoment.. Samin time i dojam ubrzanja.. Jos +automatik... Ali zato zamajac traje i traje. Dok ovi eksplozivni sa momentom zna se kolimo traje zamajac prvenstveno tdi... I odma imas dojam da idu puno bolje.. I sad deklarirana snaga to je vec pojam jel na tockovima ili radilici? 🤔

Edited by macak
Link to comment
Share on other sites

Cijela se situacija dakle, moze gledati s vise aspekata, :D Meni bi talisman bio prekrasan detalj za dvoriste :zubo:, naravno, kad bi imao bas viska love :D

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

2017 Mercedes-Benz C 220 d 9G-TRONIC- 170 ks, 400 Nm - 7,7 s
2015 Audi A4 2.0 TDI S-tronic 150 ks, 320 Nm - 8,7 s (ručni 8,9 s)
2015 Renault Talisman Energy dCi 160 EDC - 160 KS, 380 Nm, 9.4 s
2018 Mazda 6 2.2 Diesel Automatic 150 ks, 380 Nm - 10,6 s (ručni 10,0 s)

2013 Opel Insignia 2.0 CDTI Automatic 163 ks, 350 Nm - 9,6 s
2014 Peugeot 508 2.0 HDi 160 Automatic 163 ks, 340 Nm - 9,2 s
2014 Volkswagen Passat 2.0 TDI Automatic 150 ks, 340 Nm - 8,7 s
2015 BMW 320d Automatic 163 ks, 400 Nm - 7,8 s
2015 Skoda Superb 2.0 TDI Automatic 150 ks, 340 Nm - 8,9 s

Znači da ste u pravu vi koji tvrdite da je konkurencija bolje ubrzava. U usporedbi s Mercedesom ili BMW-om, Talisman praktički ne ide.

Edited by VedranSB
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Izgleda da su "svapski konji" nekako potentniji od onih japanskih, a cini se i francuskih.

Passat b5.5 sa deklariranih 130KS je isao bolje od moje Lagune 2 sa 150. Nisam mjerio vremena stopericom, ali jednostavno je bolje "vukao". Bio je u obitelji, pa sam ga vozio X puta.

Stari je imao C-klasu isti motor kao moja Laguna, 2-3 godine starija. Glatko me oplete i po potrosnji i po boljim (medju) ubrzanjima.

Mislim da je netko na forum.hr u temi chip tuning stavljao grafove sa dinamometra za Talismana i da su svi debelo ispod onog sto pise u knjizici, dok nerijetko VAG ima vise od deklariranog. Bar oni od prije Dieselgate-a.

Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, vip3141 said:

Izgleda da su "svapski konji" nekako potentniji od onih japanskih, a cini se i francuskih.

Passat b5.5 sa deklariranih 130KS je isao bolje od moje Lagune 2 sa 150. Nisam mjerio vremena stopericom, ali jednostavno je bolje "vukao". Bio je u obitelji, pa sam ga vozio X puta.

Stari je imao C-klasu isti motor kao moja Laguna, 2-3 godine starija. Glatko me oplete i po potrosnji i po boljim (medju) ubrzanjima.

Mislim da je netko na forum.hr u temi chip tuning stavljao grafove sa dinamometra za Talismana i da su svi debelo ispod onog sto pise u knjizici, dok nerijetko VAG ima vise od deklariranog. Bar oni od prije Dieselgate-a.

Mjenjac i prjenosni omjeri.. Tdi je oslobadjao moment ogromni u malom podrucju rpm. A dci je puno linearniji i mozes ga vrtit kad tdi stane.... Leđa osjecaju moment a majke mi i dvomaseni zamašnjak 😉

Edited by macak
Link to comment
Share on other sites



...a majke mi i dvomaseni zamašnjak [emoji6]


Pa i ne bas. Bar ne iz primjera oko mene. Na tom gore Passatu je mijenjano tek na 280t, C-Klasa je imala 250+ s originalnim kvacilom i tako je i prodana. Jos par primjera Golfova koji su vozeni od 120-130t km pa do 200-ak, isto kvacilo nije dirano. Tako da nisu bas ta kvacila od pekmeza.
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.