Jump to content

Kupnja Talismana


Astralis92

Recommended Posts

6 hours ago, VedranSB said:

2017 Mercedes-Benz C 220 d 9G-TRONIC- 170 ks, 400 Nm - 7,7 s
2015 Audi A4 2.0 TDI S-tronic 150 ks, 320 Nm - 8,7 s (ručni 8,9 s)
2015 Renault Talisman Energy dCi 160 EDC - 160 KS, 380 Nm, 9.4 s
2018 Mazda 6 2.2 Diesel Automatic 150 ks, 380 Nm - 10,6 s (ručni 10,0 s)

2013 Opel Insignia 2.0 CDTI Automatic 163 ks, 350 Nm - 9,6 s
2014 Peugeot 508 2.0 HDi 160 Automatic 163 ks, 340 Nm - 9,2 s
2014 Volkswagen Passat 2.0 TDI Automatic 150 ks, 340 Nm - 8,7 s
2015 BMW 320d Automatic 163 ks, 400 Nm - 7,8 s
2015 Skoda Superb 2.0 TDI Automatic 150 ks, 340 Nm - 8,9 s

Znači da ste u pravu vi koji tvrdite da je konkurencija bolje ubrzava. U usporedbi s Mercedesom ili BMW-om, Talisman praktički ne ide.

Super mi je kada netko s papira uspoređuje performanse. Auti se voze tako da ga tjeraš u crveno prva-druga s mjesta do stotke :rolleyes:

Imaš dva auta koji na papiru izgledaju skoro isto. Konji, moment i ubrzanje do stotke gotovo identično. Jedan se vuče, drugi leti u normalnoj vožnji. Dizli ofkors.

1.6dCi je možda žrtva dieselgatea, a možda nije. Previše ljudi je reklo da se vuče i da nije pouzdan kao stari 2.0 dCi. Probao sam 1.6dCi 130 u Kašikaju i mogu reći da je Laguna 2.0 dCi 130 strijela naspram tog Kašikaja.

Link to comment
Share on other sites

Kad su već na popisu Insignia i Superb moram spomenuti da je i moj dojam da je Opel prilično ljeniji od Superba, kao što tu otprilike i piše. Ok, Superb je bio mapirani 140 na 170, DSG, 4x4, Opel je serijala 160, manualac, 4x4. Ali razlika je osjetna, i start i meduubrzanja,  bas se vidi da je Opel teži oko 400kg! 

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, Max said:

bas se vidi da je Opel teži oko 400kg

To su 4 osobe, ili pun auto. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, direstraits said:

To su 4 osobe, ili pun auto. 

Pravi auto to ne osjeti :zubo:

Ma insignija je tenk.

 

15 hours ago, vip3141 said:

Izgleda da su "svapski konji" nekako potentniji od onih japanskih, a cini se i francuskih.

Passat b5.5 sa deklariranih 130KS je isao bolje od moje Lagune 2 sa 150. Nisam mjerio vremena stopericom, ali jednostavno je bolje "vukao". Bio je u obitelji, pa sam ga vozio X puta.

Stari je imao C-klasu isti motor kao moja Laguna, 2-3 godine starija. Glatko me oplete i po potrosnji i po boljim (medju) ubrzanjima.

Mislim da je netko na forum.hr u temi chip tuning stavljao grafove sa dinamometra za Talismana i da su svi debelo ispod onog sto pise u knjizici, dok nerijetko VAG ima vise od deklariranog. Bar oni od prije Dieselgate-a.

Hehe i onda ti kupis lagunu, a s prozora mozda i vidis trokraku zvijezdu u Sindelfingenu. :D

 

Link to comment
Share on other sites

Vara vas osjecaj, bio sam suvozac u talismanu 1.6dci 130ks i brži je od fleunca 1.5dci 110ks definitivno. A ni fluence ne ide loše za te konje i dimenzije kada se pokrene, ide prakticki isto ko golf 7 1.6tdi 105ks  od nekih 80-150km/h. Normalno da nije klasa passata 2.0TDI 190ks ili slicno ali za tih 130ks bih rekao da pristojno ide. Po nekakvom iskustvu ovi manji dci motori relativno linearno razvijaju snagu, dok tdi eksplodira u uskom rasponu okretaja pa je brz po gradu. Kolega imao pola 1.6TDi 90ks i kad se probamo u 2. brzini mi ode a onda na nekih 100km/h kad ubaci u 3. ga susitžem kao da je pustio gas :D

https://zeperfs.com/en/duel6149-3013.htm 

Evo usporedba sa lakšim meganeom 1.9dci sa isto konja

 

Link to comment
Share on other sites

Iz mojih iskustava nije baš tako s malim dizlima.

Primjerice 1.3cdti koji ide u Fiat i Opel uništi 1.4tdci koji ide u PSA i Ford. Na papiru izgledaju gotovo isto.

1.3 treba gasa da krene s mjesta i trom je do 2000 ali kad se turbina otvori kao da te netko šutnuo od iza.
S druge strane 1.4 tdci krene bez problema samo što pustiš kuplung i nije anemičan na niskim okretajima ali kad se otvori turbo više vrišti nego što ide i imaš osjećaj da klipovi udaraju po prednjoj haubi.

Na autoputu i usponima mali 1.4 tdci umire. Fiatov 1.3 cdti/jtd grabi i ide. Da mu radiš ne znam što na autocesti neće trošiti iznad 5.0L/100km, a vuče.

1.6 TDI također na ravnom potegne k'o mutav ako si u pravim okretajima inače je mrtav. Anemičan je na usponima.
1.4 TDI ima to još izraženije. Mrtav je na usponima.
2.0 TDI je više uglađen. Puno lakše krene s mjesta, vuče na niskim okretajima i ne muče ga veća opterećenja, niti velike brzine, niti usponi...

Renaultov 1.5 dCi je meni zato čudo jedno. Ima najbolje od oba svijeta i još je uglađen. Izvrsni motori!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Automatik ili mjesalica? I mi pricamo o 1.6. dci 160 ks... kaj stvar jos pogorsava. Htjedoh s njime prestici auto na laganoj uzbrdici na 80tak kmh, gas u pod i nakon koju sekundu sam bio u brzini il dvije nize i "vec" na 90... odustao sam da se ne sramotim, a i nisam tak daleko preko uzbrdice ni vidio.

Djelomicno imas pravo, osjecaj vara... al dok se ne osjecam sigurno, u vidu preticanja, za mene je to trom i spor auto. O razlozima moremo do sutra, al meni je auto od 150-200 ks vozilo koje bi trebalo reagirati na gas. Dok sam kupovao auto je jedno vrijeme dolazio u obzir 318/418d 2.0 150 ks jer ide sasvim ok... al taj talisman mi je bas ostavio los dojam. Kad bi bas morao, uzeo bi rucni mjenjac inikako 130ks.

Link to comment
Share on other sites



...Po nekakvom iskustvu ovi manji dci motori relativno linearno razvijaju snagu, dok tdi eksplodira u uskom rasponu okretaja pa je brz po gradu. Kolega imao pola 1.6TDi 90ks i kad se probamo u 2. brzini mi ode a onda na nekih 100km/h kad ubaci u 3. ga susitžem.
 

Pa tocno to, moje iskustvo ili da kazem osjecaj, je da VW ima puno bolje ubrzanje od 0-60km/h. Jednostavno s lakocom krece i ubrzava iz mjesta. I meni je osobno ta karakteristika bitnija nego kasnije medjuubrzanje na 100km/h. Rado bih oboje, ali ako ne ide, onda biram prvo.
@pere Nemam vise Lagunu. Bilo je to zanimljivih 7 god druzenja :-)

Bez obzira na gore napisano, uvijek bi kupio Talismana, ALI ako je osjetno jeftiniji od konkurencije. Konkretno to za mene znaci 30%. Ako je 1:1 prema usporedivom primjerku iz VAG koncerna, onda sorry.

Kad sam je kupio, Laguna je bila 25-30% jeftinija od istog takvog Passata i onda se po mom misljenju vrijedilo zajebavati s par musica.

Uglavnom ljudi koji su imali manje Renaulte (Clio, Twingo) su bili u globalu osjetno zadovoljniji od ekipe koja je ganjala vece (Laguna, Espace ...).
Link to comment
Share on other sites

26 minutes ago, Display said:

Vara vas osjecaj, bio sam suvozac u talismanu 1.6dci 130ks i brži je od fleunca 1.5dci 110ks definitivno. A ni fluence ne ide loše za te konje i dimenzije kada se pokrene, ide prakticki isto ko golf 7 1.6tdi 105ks  od nekih 80-150km/h. Normalno da nije klasa passata 2.0TDI 190ks ili slicno ali za tih 130ks bih rekao da pristojno ide. Po nekakvom iskustvu ovi manji dci motori relativno linearno razvijaju snagu, dok tdi eksplodira u uskom rasponu okretaja pa je brz po gradu. Kolega imao pola 1.6TDi 90ks i kad se probamo u 2. brzini mi ode a onda na nekih 100km/h kad ubaci u 3. ga susitžem kao da je pustio gas :D

https://zeperfs.com/en/duel6149-3013.htm 

Evo usporedba sa lakšim meganeom 1.9dci sa isto konja

 

Automatik ili mjesalica? I mi pricamo o 1.6. dci 160 ks... kaj stvar jos pogorsava. Htjedoh s njime prestici auto na laganoj uzbrdici na 80tak kmh, gas u pod i nakon koju sekundu sam bio u brzini il dvije nize i "vec" na 90... odustao sam da se ne sramotim, a i nisam tak daleko preko uzbrdice ni vidio.

Djelomicno imas pravo, osjecaj vara... al dok se ne osjecam sigurno, u vidu preticanja, za mene je to trom i spor auto. O razlozima moremo do sutra, al meni je auto od 150-200 ks vozilo koje bi trebalo reagirati na gas. Dok sam kupovao auto je jedno vrijeme dolazio u obzir 318/418d 2.0 150 ks jer ide sasvim ok... al taj talisman mi je bas ostavio los dojam. Kad bi bas morao, uzeo bi rucni mjenjac inikako 130ks.

Link to comment
Share on other sites

Bilo bi zanimljivo organizirati leteći start 80-120km/h sa 1.6 dCi 160 i 2.0 dCi 130 na nekom usponu primjerice na riječkoj obilaznici ili prema Ravnoj Gori.

Iz mog osobnog iskustva tu se najviše vide razlike između male i velike kubikaže.

Evo jedan video: Talisman 1.6dCi vs Passat 2.0 TDI

 

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, Med0 said:

Iz mojih iskustava nije baš tako s malim dizlima.

Primjerice 1.3cdti koji ide u Fiat i Opel uništi 1.4tdci koji ide u PSA i Ford. Na papiru izgledaju gotovo isto.

1.3 treba gasa da krene s mjesta i trom je do 2000 ali kad se turbina otvori kao da te netko šutnuo od iza.
S druge strane 1.4 tdci krene bez problema samo što pustiš kuplung i nije anemičan na niskim okretajima ali kad se otvori turbo više vrišti nego što ide i imaš osjećaj da klipovi udaraju po prednjoj haubi.

Na autoputu i usponima mali 1.4 tdci umire. Fiatov 1.3 cdti/jtd grabi i ide. Da mu radiš ne znam što na autocesti neće trošiti iznad 5.0L/100km, a vuče.

1.6 TDI također na ravnom potegne k'o mutav ako si u pravim okretajima inače je mrtav. Anemičan je na usponima.
1.4 TDI ima to još izraženije. Mrtav je na usponima.
2.0 TDI je više uglađen. Puno lakše krene s mjesta, vuče na niskim okretajima i ne muče ga veća opterećenja, niti velike brzine, niti usponi...

Renaultov 1.5 dCi je meni zato čudo jedno. Ima najbolje od oba svijeta i još je uglađen. Izvrsni motori!

Vozio sam 1.3jtd u corsi C onaj od 70ks baš duže vrijeme i što kažes na 2000okt stvarno ide neočekivano za taj auto, ja mislim da po gradu ne zaostaje puno za fluencom lol.

A onda sam isti taj vozio u corsi D 75ks i taj me razočarao turbo rupa velika a i kad uhvati turbina nije mi nešto. Ford-ov 1.4tdci sam sam bio suvozac i isto naspram corse C slabo, ali fiestica zanimljiva za vožnju okretna :D.

1.6TDi jak u pravim okretajima da, ali mislim da su njima i omjeri brzina preeviše dugački na 5. brz mijenjačima da to umrtvi na uzbrdicama. 1.5dci 81kw euro 5 sa kracim brzinama živahan,ne troši puno,uglađen 👍

Vozio sam ga i u cliu III onaj 1.5dci 106ks sad ne znam jel to primjerka ali do 2500okt ništa slabo i onda kad se zavrti gura do crvenog fino.

19 minutes ago, pere said:

Automatik ili mjesalica? I mi pricamo o 1.6. dci 160 ks... kaj stvar jos pogorsava. Htjedoh s njime prestici auto na laganoj uzbrdici na 80tak kmh, gas u pod i nakon koju sekundu sam bio u brzini il dvije nize i "vec" na 90... odustao sam da se ne sramotim, a i nisam tak daleko preko uzbrdice ni vidio.

Djelomicno imas pravo, osjecaj vara... al dok se ne osjecam sigurno, u vidu preticanja, za mene je to trom i spor auto. O razlozima moremo do sutra, al meni je auto od 150-200 ks vozilo koje bi trebalo reagirati na gas. Dok sam kupovao auto je jedno vrijeme dolazio u obzir 318/418d 2.0 150 ks jer ide sasvim ok... al taj talisman mi je bas ostavio los dojam. Kad bi bas morao, uzeo bi rucni mjenjac inikako 130ks.

Ovo je bio 1.6dci 130ks ručni. Ma taj sigurno nema 160ks a i taj edc to umrtvi, ne bih se čudio da ovaj 130ks reagira brže kad ga staviš u pravu brzinu a i nešto je lakši. A bembare uvijek idu fino za svoju snagu to se i ocekuje.

11 minutes ago, Med0 said:

Bilo bi zanimljivo organizirati leteći start 80-120km/h sa 1.6 dCi 160 i 2.0 dCi 130 na nekom usponu primjerice na riječkoj obilaznici ili prema Ravnoj Gori.

Iz mog osobnog iskustva tu se najviše vide razlike između male i velike kubikaže.

Evo jedan video: Talisman 1.6dCi vs Passat 2.0 TDI

 

Passat ima 160 a ovaj 150ks :D👍

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Pozdrav,

Gledam si Talismana 12.2015g, 89000km 81kw. Uvoz iz Francuske. Imam trenutno Skoda Octavia 1.6 TDI 115KS, vidim po razgovoru da je 1.5 dci tromiji, mjenjac sporiji

i da mu fali konja? Meni toliko ne smeta taj manjak osobno, vise me zanima taj 1.5 dci jel pouzdan, za ili protiv tog talismana.

Vjerovatno bi auto bio gradski ali mozda i autocesta svakodnevno. Procitao sam sve postove uz talismana ali eto jos nisam ni sam siguran sto bih, talisman, megan

ili pak nesto trece. 

Link to comment
Share on other sites

1.5 i 2.0 dCi su zasigurno jedni od najboljih diesela na tržištu.
Uz redovno održavanje rade debelo preko 300-400.000 km. Istaknutih boljki nemaju.
Na stranu neke glupe boljke Talismana sa ovjesom koji proizvidi ponekad zvukove.
1.6 dCi Twin turbo nije baš za preporuku.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Kad bi uzimao bio bi 2.0 dci od 160 ili 175 konjova i obavezno manualac. Sve ostale kombinacije slabije motorizacije za taj auto su po meni promašaji (automatici i ja osobno nikad nismo kliknuli)

Mada na njuškalu od 20 talismana i koleosa s tim 160 i 175 motorima svi automatici, prava je rijetkost naći manualca.

@resman s obzirom da gledaš prve modele talismana iz 2015 ja bi rađe išao na Lagunu 2014/2015 godina gdje je redizajnom riješeno dosta mušica s početka proizvodnje.

Baš je nekidan jedna plava Laguna 2.0 dci 175 iz 2014 godine osvanula na njuškalu sa pristojnom kilometražom ( negdje oko 170tkm, jer se većina prodaje sa 250 pa do 400 tkm)

Edited by dizna
Link to comment
Share on other sites

Pozdrav, 

A cijena za ovog talismana bi bila 100.000 kn, nikad udaren, redovno servisiran pa zato sam dosao i pitati :)

Iako mi gotovo svi kazu da zaobidjem taj auto (koje su onda uopce alternative). Ono sto me malo brine je sto Talisman se vise nece proizvoditi. Odrzavanje tog auta, jer vrlo lako da bi taj auto trebao potegnuti i 500.000km. (@dizna iz tog razloga gledam sa sto manje km) ..cca 50.000 godisnje, jer planiram ga dati zeni za autocestu u konacnici. Gledam Megan, Kadjar pa ni sam nisam siguran sto bih...Uz to, imam i u ponudi Octaviu za malo vecu cijenu, 50.000 km, poznam auto od prvog dana, malo je skuplji i iskreno kako vec imam Octaviu vuce mi prema njoj, da se rastegnem do tog iznosa. 

Link to comment
Share on other sites

A da odeš do nekog autosalona pa da prvo malo provozaš auto, sjedneš u njega?

Vjerojatno je to dobar primjerak koji misliš kupiti, ali svejedno ja nikada ne bi kupio auto u koji prije toga nisam barem sjeo.

Link to comment
Share on other sites

17 hours ago, Ivan1902 said:

A da odeš do nekog autosalona pa da prvo malo provozaš auto, sjedneš u njega?

Vjerojatno je to dobar primjerak koji misliš kupiti, ali svejedno ja nikada ne bi kupio auto u koji prije toga nisam barem sjeo.

Auto stize do kraja tjedna, pa ga mogu provozati koliko god zelim. Ide garancija od 1god, provjerio sam u ovlastenom, za sada mjenjan alternator na 75k i reprogramiran je. 

Eventualno jos napraviti cjelokupni pregled u ovlastenom. S obzirom da ja nisam neki poznavatelj automobila, na sto obratiti paznju, zato bih isao na ovlasteni na pregled ili

da mehanicara sa sobom povezem.

Link to comment
Share on other sites

Ovlašteni često nabroje stvari koje su uredu i koje ne treba mijenjati zato pažljivo pročitaj što pišu i provjeri sam kako to funkcionira.
Obavezno će pisati loš akumulator, amortizeri prtljažnika, loš kuplung itd jer se nadaju da će novi ili stari vlasnik tamo ostaviti auto na popravku.

Link to comment
Share on other sites

17 hours ago, resman said:

Auto stize do kraja tjedna, pa ga mogu provozati koliko god zelim. Ide garancija od 1god, provjerio sam u ovlastenom, za sada mjenjan alternator na 75k i reprogramiran je. 

Eventualno jos napraviti cjelokupni pregled u ovlastenom. S obzirom da ja nisam neki poznavatelj automobila, na sto obratiti paznju, zato bih isao na ovlasteni na pregled ili

da mehanicara sa sobom povezem.

Ma uzmi Talismana.. živi na rubu :)

Edited by macan
  • Like 1
  • Haha 4
Link to comment
Share on other sites

Ako se dobro sjećam 2015 godine su išli prvi primjerci Talismana, mana im je ovjes, obrati pažnju na lupanje, znaju biti puknuti amortizeri 😉

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.