Jump to content

Talisman, Scenic i Espace se prestaju proizvoditi?


Med0

Recommended Posts

Do mene je došla informacija da će Renault uskoro ugasiti proizvodnju slabo profitabilnih auta.

Prvi bi trebao biti Talisman koji je nakon porođajnih muka izgubio bitku sa crossoverima i SUV modelima. Navodno ga se već sada ne može naručiti s nekim motorima i opremama, a uskoro bi ga trebali potpuno ugasiti. Nakon njega Scenic i Espace odlaze u povijest.

Odluka je navodno donesena da se resursi preusmjere u razvoj i proizvodnju novih EV modela.

Link to comment
Share on other sites

da, scenici se vec od nove godine nisu mogli narucit kod nas kad sam se ja bio raspitivao, zbog VAG fijaska s isporukama...

svi koje znam. a vozili su  stare scenice/espace su kao i ja razocarani zadnjom generacijom i većina ih je presla na SUV eventualno karavan neki, ali ne renfault...

Link to comment
Share on other sites

Iako su trendovi takvi da SUV istiskuje sve,meni je to čudno. Ako kupuješ SUV,nemaš prostor monovolumena. Ne razumijem to jer monovolumen kupuješ zbog prostora . Sad se toga odričeš jer je fora imati SUV u kojem je tijesno? Očito je tako jer su ljudi prestali kupovati monovolumen u korist SUV. Da nisu, radili bi se monovolumeni.  Ljudska glupost nema granica. Gorivo sve skuplje i skuplje a traže se auti koji imaju aerodinamiku Borg kocke, da su povišeni i veliki a da troše 5 litara. Jbt.. 

Edited by dado_sk
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

33 minutes ago, dado_sk said:

Iako su trendovi takvi da SUV istiskuje sve,meni je to čudno. Ako kupuješ SUV,nemaš prostor monovolumena. Ne razumijem to jer monovolumen kupuješ zbog prostora . Sad se toga odričeš jer je fora imati SUV u kojem je tijesno? Očito je tako jer su ljudi prestali kupovati monovolumen u korist SUV. Da nisu, radili bi se monovolumeni.  Ljudska glupost nema granica. Gorivo sve skuplje i skuplje a traže se auti koji imaju aerodinamiku Borg kocke, da su povišeni i veliki a da troše 5 litara. Jbt.. 

pricas napamet, evo ti konkretna usporedba  Kodiaq<-> Grand Scenic IV, vanjske dimenzije skoro iste, unutrasnjost nebo i zemlja... u kodiaq ide vesmasina okomito bez beda, prostor za vozaca ogroman za razliku od scenica, bolja preglednost, ergonomija, o dizajnu i ukusima se ne raspravlja, ali meni je novi scenic s onim tabletom i svime odvratan...

a da ne pricam kako su usrali Espace, pogledaj samo kakav je autobus recimo Espace IV, a kakva je ponuda prostora u Espace V, to nije vise monovolumen kakve poznajemo, neki neki crosoverklincipalci, VW touran je zadrzao istinsku formu monovolumena, za razliku od scenica, isto kao dacia jogger recimo, ovo sve ostalo 0 bodova...

Link to comment
Share on other sites

19 minutes ago, riceburner said:

pricas napamet, evo ti konkretna usporedba  Kodiaq<-> Grand Scenic IV, vanjske dimenzije skoro iste, unutrasnjost nebo i zemlja... u kodiaq ide vesmasina okomito bez beda, prostor za vozaca ogroman za razliku od scenica, bolja preglednost, ergonomija, o dizajnu i ukusima se ne raspravlja, ali meni je novi scenic s onim tabletom i svime odvratan...

a da ne pricam kako su usrali Espace, pogledaj samo kakav je autobus recimo Espace IV, a kakva je ponuda prostora u Espace V, to nije vise monovolumen kakve poznajemo, neki neki crosoverklincipalci, VW touran je zadrzao istinsku formu monovolumena, za razliku od scenica, isto kao dacia jogger recimo, ovo sve ostalo 0 bodova...

Upravo to, moj šogor je sad uzimao kodiaka i nema auta u toj klasi koji ima više mjesta... al sve je analizirao, nije bio vezan ni za marku, toliko suvova a toliko glupih rješenja i malo prostora... od kije, hundaia... a pežo 5008 vrhunac gluposti sa panoramskim krovom, šogor je visok 195 i doslovno mu glava riba o krov... jel eto panorama pojela visinu... toliko je popizdio više na te aute da  je rekao da će uzet tog najjružnijeg kodiaka samo zato što mu je sve na mjestu... više ga nije briga za izgled... 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Da li je netko imao karavana pa iz njega prešao u monovolumen ili SUV? Kakvi su dojmovi? Zašto su ljudima privlačniji takvi auti osim da se ne saginju?

Ja bi odabrao Grandtour gotovo uvijek. Bolje se vozi pogotovo u zavojima i aerodinamičniji je. Uvijek bi birao niži i dulji bunker u karavanu nego povišeni i kraći u SUV-u. U karavanu mi nikada nije bila drama ići po Maslenici dok za SUV to ne mogu reći.

Link to comment
Share on other sites

Oko 6 vozio sinovog A5 na produljenje registracije, kiša, sumrak... Scenic je 10 puta pregledniji, džabe mu kamere i senzori

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Da li je netko imao karavana pa iz njega prešao u monovolumen ili SUV? Kakvi su dojmovi? Zašto su ljudima privlačniji takvi auti osim da se ne saginju?
Ja bi odabrao Grandtour gotovo uvijek. Bolje se vozi pogotovo u zavojima i aerodinamičniji je. Uvijek bi birao niži i dulji bunker u karavanu nego povišeni i kraći u SUV-u. U karavanu mi nikada nije bila drama ići po Maslenici dok za SUV to ne mogu reći.

Paralelno sam vozio privat Lagunu 2 lubeničarku i Citroën C4 Picasso službeni.
Prostora u kabini znatno više ima C4 ali sjediš ko na kuhinjskom stolcu i to me umaralo. Laguna ima veći prtljažnik i znatno udobniji položaj sjedenja. Pa sam s njom bez velike drame prelazio 1700 km u 24h.
Sa Picassom dođem na Pelješac krepan.
Iako Laguna nije auto za zavoje naspram Picassa prolazi ih znatno brže i ugodnije.
Iz Picassa jedino je bolji pregled preko vozila u koloni, ostalo sve na strani Lagune. Motorizacija je bila druga dimenzija, 2.0dCi - 173 ks i 1.6 HDi - 110 ks nisu ni približni svijetovi.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Med0 said:

Da li je netko imao karavana pa iz njega prešao u monovolumen ili SUV? Kakvi su dojmovi? Zašto su ljudima privlačniji takvi auti osim da se ne saginju?

Ja bi odabrao Grandtour gotovo uvijek. Bolje se vozi pogotovo u zavojima i aerodinamičniji je. Uvijek bi birao niži i dulji bunker u karavanu nego povišeni i kraći u SUV-u. U karavanu mi nikada nije bila drama ići po Maslenici dok za SUV to ne mogu reći.

Stvar osobnog doživljaja prostora.

Ja sam prešao sa lagune karavan na espace.

Espace je za dva broja veći auto.

Razlog prelaska je nedostatak širine na zadnjoj klupi za tri dječje sjedalice u Laguni. A gepek na espaceu je duljine kao i na laguni karavan (možda i dulji) s tim da ima jedno 15 cm više visine (moja procjena) do police u gepeku.

Laguna je progutala.svu našu prtljagu i kolica i putni krevetić i hranilicu (onu iz ikee koju 90% roditelja ima) i bilo je još malo mjesta.

Espace je sve to progutao i mogao sam ubaciti dvi/tri gajbe piva i roštilj za deset ljudi.

A i položaj sjedenja je puno viši, meni osobno draži nego  u laguni.

Ljuljaju se jedan i drugi. Usudio bi se reći da mi je Espace čak i bolji za zavojitu cestu od lagune.

Preglednost ceste je na strani espacea.

Opčenito osječaj prostornosti u espaceu nisam doživio u nijednom drugom autu. Ni prije ni poslje. Još

Zato mi je i teško naći neki auto koji bi kroz neko vrijeme trebao zamijeniti espace.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

On 06. 05. 2022. at 8:19, riceburner said:

pricas napamet, evo ti konkretna usporedba  Kodiaq<-> Grand Scenic IV, vanjske dimenzije skoro iste, unutrasnjost nebo i zemlja... u kodiaq ide vesmasina okomito bez beda, prostor za vozaca ogroman za razliku od scenica, bolja preglednost, ergonomija, o dizajnu i ukusima se ne raspravlja, ali meni je novi scenic s onim tabletom i svime odvratan...

a da ne pricam kako su usrali Espace, pogledaj samo kakav je autobus recimo Espace IV, a kakva je ponuda prostora u Espace V, to nije vise monovolumen kakve poznajemo, neki neki crosoverklincipalci, VW touran je zadrzao istinsku formu monovolumena, za razliku od scenica, isto kao dacia jogger recimo, ovo sve ostalo 0 bodova...

To možda kod kodiaka je slučaj,ali kod većine drugih su nije slučaj. Duster ima manje mjesta nego moj cmax. Kuga isto. Qasquai također. A c Max nije ni približno prostran kao Scenic 2 i 3. 

Link to comment
Share on other sites

On 06. 05. 2022. at 22:52, mata73 said:


Paralelno sam vozio privat Lagunu 2 lubeničarku i Citroën C4 Picasso službeni.
Prostora u kabini znatno više ima C4 ali sjediš ko na kuhinjskom stolcu i to me umaralo. Laguna ima veći prtljažnik i znatno udobniji položaj sjedenja. Pa sam s njom bez velike drame prelazio 1700 km u 24h.
Sa Picassom dođem na Pelješac krepan.
Iako Laguna nije auto za zavoje naspram Picassa prolazi ih znatno brže i ugodnije.
Iz Picassa jedino je bolji pregled preko vozila u koloni, ostalo sve na strani Lagune. Motorizacija je bila druga dimenzija, 2.0dCi - 173 ks i 1.6 HDi - 110 ks nisu ni približni svijetovi.

Što imaš tamo?

Link to comment
Share on other sites

Misiš na Pelješcu?
Prijatelj je u Orebiću ali bio sam 3x do sad.
Kad nece naplatiti onda ne idem u apartmane.

Ako pak mislis 1700 km dalje onda imam šogija u Švedskoj.

Link to comment
Share on other sites

Da. Žena mi je od tamo.

Nije Šveđanka :bigl:

Link to comment
Share on other sites

Espace IV je dnevni boravak, sve ostalo su auti. Stari mi ima qashqaia, koji je to smijeh od auta šta se tiče prostranosti. Taj auto nema unutra više mjesta od bilo kojeg kompakta tipa golf.. I poslije megana namjeravam ostat na karavanu, bolja aerodinamika, niza potrošnja i bolje vozne osobine od suva/mpv-a.. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

On 06. 05. 2022. at 8:45, macan said:

Upravo to, moj šogor je sad uzimao kodiaka i nema auta u toj klasi koji ima više mjesta... al sve je analizirao, nije bio vezan ni za marku, toliko suvova a toliko glupih rješenja i malo prostora... od kije, hundaia... a pežo 5008 vrhunac gluposti sa panoramskim krovom, šogor je visok 195 i doslovno mu glava riba o krov... jel eto panorama pojela visinu... toliko je popizdio više na te aute da  je rekao da će uzet tog najjružnijeg kodiaka samo zato što mu je sve na mjestu... više ga nije briga za izgled... 

Ovo je veće od kombija. Ili je ova žena mala. Ove se ne može usporediti s monovolumenom.   

 

Link to comment
Share on other sites

Samo usporedi dimenzije sa drugim autima u toj klasi pa će ti bit sve jasno... jednake dimenzije a mjesta znatno više..

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, dado_sk said:

Ovo je veće od kombija. Ili je ova žena mala. Ove se ne može usporediti s monovolumenom.   

može, direktna usporedba sa grand scenicom II, dojam prostranosti i prakticnosti su skoro isti, s time da je kodiaq 1cm nizi od scenica...

sirina do retrovizora je mislim skoro identicna, ali kodiaq mi stane bez ikakvog problema na parking di mi je stajao scenic po sirini...

dok recimo scenic IV prema kodiaqu i prema scenicu II/III je unutra skucen...

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, dado_sk said:

Ovo je veće od kombija. Ili je ova žena mala. Ove se ne može usporediti s monovolumenom.   

U Kodiaqa isprobano stane troje fit odraslih na zadnju klupu (verzija 5 sjedala). Ja sam si komotno namjestio vozački sic (187cm) i imao prostora za ramena i glavu koliko hoćeš. Iza tako namještenog vozačkog sica na zadnjoj klupi također imaš mjesta za koljena koliko hoćeš.  Kodiaq je veći nego što izgleda. Ja sam bio kupljen odmah.

1.5 TSI je malo trom u odnosu na dizla što se najviše osjeti u startu, ali tiši i puuno jeftiniji.

Link to comment
Share on other sites

Ja bi reko da je to dosta do nekakvog osjecaja, dizel ima jako puno momenta i nekak jače zakuca kad ga pričepiš, pogotovo u niskim okretajima, ali kad se pogleda štoperica, to je sve slično.

Meni su jako jako dobri ovi moderni turbo benzinci.

Link to comment
Share on other sites

Kodiaq dizel je bio preko 7.000€ skuplji od benzinca tako da.... :D   Lakše je s dizlom u Kodiaqu, ali taj 1.5 TSI je super motor. Vrlo tih, uglađen, visoke kompresije, gasi cilindre kod kruzanja... i može potegnuti.

Došlo mi da ga kupim kad je izašao i očito sam trebao jer sad ne bi vrijedio puno manje :D

Link to comment
Share on other sites

Jedan frend je kupio Karoq, prije jedno 2 god, dosta ljepi paket opreme style, isto taj 1.5TSI, prezadovoljan, platio je 190 i nešto tisuca kuna. Sad je isti oko 230 tisuca. Jako malo km je prošo, tipa 10tak tisuca km. Susjed jedan mu sad nudi 210 tisuca kn za auto :)

Link to comment
Share on other sites

Osnovni Kodiaq 1.5 TSI je bio 185.000kn.

Sada je 260.000kn.
I svi dolaze s DSG-om pa i osnovni. Mislim da se samo Sportline se može uzeti s manualcem i to je to.

Link to comment
Share on other sites

I osim ovoga kaj si reko, ko zna kolko se čeka

Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, AllesGut said:

I osim ovoga kaj si reko, ko zna kolko se čeka

500+ dana TSI :rotfl: TDI 400... :kava:

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.