Jump to content

Dobre i loše Lagune II


Med0

Recommended Posts

Osim godišta ima li veze u kojoj tvornici je rađena Laguna i za koje tržište?

Primjerice Clio II je u Engleskoj vrlo nepouzdan auto (uglavnom struja) i imaju neke probleme za koje mi u Lijepoj našoj nikada nismo čuli poput otvaranja prednje haube na autoputu (hrđav držač haube popusti).

Link to comment
Share on other sites

Gledali smo u pauzi na poslu Lagune III i onda smo naletjeli na tu crnu dvojku, rekoh: "pa takvu je mata vozio preko 10 godina!" [emoji3] Čitam oglas i mislim si kao da je ta Laguna II iz nekog drugog svemira. Pa se sjetim kako je tebe tvoja super služila i još dvoje ljudi koje znam. A službena Lag II 1.8 16V iz 2003. nam je popila krv na slamku u garantnom roku pa si mislim WTF...

Ti si nagrabusio sa službenim, ali ipak ne tako kao ja: Ph 1 2002, ali 2.2 dci :D
Nema što se nije pokvarilo, napravila je nekih 250 tkm, ali s 3. motorom unutra. Dva su mijenjana u garanciji :D
  • Like 1
  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

18 hours ago, Med0 said:

Osim godišta ima li veze u kojoj tvornici je rađena Laguna i za koje tržište?

Primjerice Clio II je u Engleskoj vrlo nepouzdan auto (uglavnom struja) i imaju neke probleme za koje mi u Lijepoj našoj nikada nismo čuli poput otvaranja prednje haube na autoputu (hrđav držač haube popusti).

Ne znam za tvornice, ali bilo je nešto govora o onoj naljepnici dolje na B-stupu

kao, BK je bila Balkan

pa onda neki plate 51, 52…

iskreno, potisnuo sam to sve…

 

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites




Ti si nagrabusio sa službenim, ali ipak ne tako kao ja: Ph 1 2002, ali 2.2 dci default_biggrin.png
Nema što se nije pokvarilo, napravila je nekih 250 tkm, ali s 3. motorom unutra. Dva su mijenjana u garanciji default_biggrin.png


Auuu Laguna 2, 2002, 2.2. dCi :-)

Ladies and gentlemen, we have a lucky winner :-)
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Ruski rulet, svaki put kad odeš negdje ne znaš da li ćeš se vratiti na šlepi. Omiljena fora te lagune, staneš na benzinskoj, natočiš, ubaciš karticu, ispod haube samo zaklikaju releji i auto ni makac. Jedan motor se razletio kad je ulje povukao kroz turbinu, a za drugog se ne sjećam, a jednom su se neke plastike oko injektora rastalile :D
Dali ga u ovlašteni da ugrade dnevna svjetla jer auto to nije imao. Nakon toga se praznio akumulator dok je bio ugašen. Ostavim auto na delti u RI, vraćam se navečer, a na autu rade sva 4 žmigavca i svjetla svijetle, aku na izmaku. Ajmo opet tražiti kablove i donora struje :D
Ma događaje s tim autom bi mogao malo dulje nabrajati.

  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

Kad sam početkom 2005. kupio R19 16V odfurao sam ga u servis da se na njemu napravi sve što se treba napraviti. Veli frend "E, kad si tamo daj mipitaj za Lagunu II Grandtour 2.2 dCi kakvi su to auti. Mogu ju dobiti full jeftino od poznanika, prešla 220.000km".

Kažem ja to tamo u servisu. Reakcija osoblja je bila otprilike:

No No No GIF     No Way Do Not Want GIF no man GIF

 

Naša službena 1.8 16V iz 2003. je bila u jednom trenutku više na dizalici nego na cesti. Srećom je Roca bila 200m od firme pa su dečki došli do nas osposobiti auto da ga se preveze u servis da ga ne moramo šlepati tih 200m :D  Nikada nisam sjeo u taj auto a da nije izbacivao neku grešku, ali je me bar uvijek odvezao i vratio. Bila je jako udobna u vožnji. Daleko najudobniji auto koji sam ikada vozio do tada.

Link to comment
Share on other sites

Zanimljivo je to da su šefovi u firmi bili super zadovoljni s nekoliko R19 koje su imali pa su nastavili s renaultima. Mene prvo dopala stara laguna 1 2.0rxe, to je bio auto. Motor lijen i puno troši ali nepoderiv. Zadnji put kad sam ga vozio imao je 390t km. A onda je došla spomenuta laguna 2.2 dci lubeničarka,.priviledge oprema čini mi se.
Uglavnom, firma danas ima samo toyote i honde neće više ni čuti za renfaulta :D

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

On 08. 05. 2022. at 10:25, filipbabok said:

Moja je imala sve loše osim limarije/laka i podvozja. 1.9 88kW, 2002.g, kupljena u Hr.

Kažu mi svi da sam uzeo s najlošijim motorom, ali nije samo motor bio problem, više manje svaki mjesec dana je bilo nešto.

Većinu toga bih sam uspio riješiti, ali da je netko odlučio sve to sređivati u ovlaštenom, vrijednost tih radova bi pojela vrijednost auta u godinu dana.

Siguran i ajmo reći elegantan auto, ali krajnje nekvalitetan i nepouzdan.

Da da Filipe. A moja još uvijek pali i vozi, je da mi je zbog šporkog MAF-a dimila kao dizel električna lokomotivi i trošila 11 litara, ali nema veze. Također, klima radi ali nakon izmjene kompresora u izvedbi uradi sam.  Je da me kompresor izašao 1200kn novi (original renaultov sa onim malim znakićem-ne pitaj me kako). Motor naravno čuveni 2.2 dci koji se približava magičnoj granici od 300 kkm bez zamjene turba, letećih ili usisne grane (mijenjana brtva opet u kućnoj radinosti). Vozi laguna sad kao zmaj s prosječnom potrošnjom od cca 7,4l/100 km. 

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

30 minutes ago, mata73 said:

@usrmaatre - jesi to ti ili ti netko ukrao nick?

Ma on je......vidiš da i dalje veliča u nebesa famozni 2.2dci.:bigl:

  • Haha 4
Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, mata73 said:

@usrmaatre - jesi to ti ili ti netko ukrao nick?

Ja sam mata glavom i bradom.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Jednom sam ovdje napisao (a možda i nisam) da laguna od mene može samo na otpad. E sada pošto sam imao puno drugog posla laguna je izgubila dosta moje pažnje, ali isto sam uspio (od kada nisam na forumu) na njoj promijeniti sljedeće:

- kompresor klime (stari nije valjao od kad je kupljena) za 1200 kn našao novi na ebayu - pisalo da je zamjenski došao original

- alternator (nije mi se ni dalo ispitivati šta je starom - nije punio a nisu četkice ni regulator) - zamjenski na ebayu (cca 1100 kn)

- brtvu usisa ventila (ajme meni izgubio 2 dana, stavio Victor Reinz) (cca 400-500 kn ne sjećam se)

- selene stražnjeg mosta (drugi put, stavio Lemforder) oko 300 kn/kom

- disk pločice (prednje i stražnje) oko 450 kn 

- onu plastiku stražnjeg lijevog podizača stakala (oko 80 kn)

- set zupčastog remena (veliki servis) 400 kn (na akciji)

- očistio MAF i EGR

- prednje opruge (Kayaba koja je bila na autu nije pasala - stavio Sachs baš za 2.2 dCi - bijela oznaka) 350kn/kom

- set kanalnog remena (veliki servis) 600 kn

- pumpu rashladne tekućine (veliki servis) 300 kn

 

Auto pali i vozi bez problema. 

 

  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

Tebi je laguna pun pogodak u nekoj perspektivi.

Jer teško da ćeš kasnije kupiti auto koji se više kvari 😁😁😁😀

Link to comment
Share on other sites

nestala sa indexa i njuskala ta  grandtour 2.0 dci 2006g .. sa malo km i odrzavana... nitko nista o njoj ovdje vise ne pise,,, niti ju isao pogledati uopce?

Edited by badrix
Link to comment
Share on other sites

Pa bilo koji auto da kupiš tako star s tom kilometražom kao što je bila ta crna Laguna će ti izbiti tisuće kuna na ovjes, rashladni sustav, letvu volana, klimu, nosače ovoga/onoga, brtve, elektroniku… govorimo o održavanom autu. Te novce nadodaš u startu pa kupiš 5-6-7 godina mlađi auto.

Ja sam ga osobno htio pogledati iz usluge ali mi ne bi palo na pamet da ga uzmem za te novce od nepoznate osobe.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, filipbabok said:

Tebi je laguna pun pogodak u nekoj perspektivi.

Jer teško da ćeš kasnije kupiti auto koji se više kvari 😁😁😁😀

Tako je filipe, ja sam mazohist po prirodi. Ali laguna mi vraća svojom svrsihodnošću, bolje da ti ne pišem koliko sam Ytong blokova prevezao u prtljažniku. 

  • Like 2
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Vraga mazohist, ti si još jedan zanat naučio...

  • Like 2
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

22 minutes ago, filipbabok said:

Vraga mazohist, ti si još jedan zanat naučio...

Svi vlasnici laguna 2, prije ili kasnije, postanu mehaničari :bigl:

  • Like 4
  • Haha 9
Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, petak said:

Svi vlasnici laguna 2, prije ili kasnije, postanu mehaničari :bigl:

Što nije to točno za bilo koji renault? :bigl:

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

znaci to je to... bjezi od renaulta...

4 hours ago, Med0 said:

Pa bilo koji auto da kupiš tako star s tom kilometražom kao što je bila ta crna Laguna će ti izbiti tisuće kuna na ovjes, rashladni sustav, letvu volana, klimu, nosače ovoga/onoga, brtve, elektroniku… govorimo o održavanom autu. Te novce nadodaš u startu pa kupiš 5-6-7 godina mlađi auto.

Ja sam ga osobno htio pogledati iz usluge ali mi ne bi palo na pamet da ga uzmem za te novce od nepoznate osobe.

ok hvala... a sta reci.. nista od francuza onda..  pozz

Link to comment
Share on other sites

Slavnonac, pricamo o autu iz 2006 kojem ne znas nikakvu proslo nit je vlasnik netko kog znas.

ti auti mislim  tog godista su s razlogom jeftini, jer ako mislis odrzavat da bude ispravno cesto u kratkom roku ulupas pol inicijalne cijene auta u sami auto.

nista bolja ti nece biti drza iz 2006.g, neke druge marke sa dizel motorom i nesto elektronike.

 

imam doma takav auto s tim motorom istim tog godista, evo sad je 5  god kod mene ,pa govorim iz iskutva. Jos se moj izuzetni malo kvari.

Link to comment
Share on other sites

Kao bivši vlasnik Lagune 2 iz 2006 god. da napišem koju o tom autu.
Znači, kupljen sa 219000 a prodan sa mislim 260 i neš sitno tisuća. Napravio u 5 i pol godina malo preko 40000 km.
Za te novce solidan auto po pitanju mehanike i limarije, šta se tiče unutrašnjosti po meni katastrofa od kvalitete i to me najviše živciralo.
Motor je bio 1.6 benzin sa plinom, onaj K4M i kod njega je falilo jedino snage, sve ostalo ok.
U globalu relativno jeftino održavanje samog auta i zato sam ga i imao prek 5 godina.
Jednom su me srušili na tehničkom i to prošle godine zbog loše sajle ručne kočnice, do tada svaki put bez problema i mita[emoji16]i neke posebne pripreme prolazila je isprve.



Poslano sa mog Redmi Note 9 Pro koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Jedna stvar je sigurna, nikad ama baš nikad nisam dao mito da bi prošao na tehničkom pregledu. Uvijek sam sam na tehnički išao 5-10 dana ranije kako bi mogao popraviti to što nevalja, a radilo se  gotovo uvijek o krajnicima. U zadnjih par godina nisam imao nikakve nedostatke na tehničkom pregledu. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 20. 05. 2022. at 13:40, badrix said:

nestala sa indexa i njuskala ta  grandtour 2.0 dci 2006g .. sa malo km i odrzavana... nitko nista o njoj ovdje vise ne pise,,, niti ju isao pogledati uopce?

Ja krenuo po nju pa odustao jer izgleda da je gornji dio table sav deformiran od sunca...  a mislim da mi lakše zamijeniti čak i zamašnjak  nego tablu od Renola skidati 😜

On 20. 05. 2022. at 15:12, Alen said:

Što nije to točno za bilo koji renault? :bigl:

A što bi tek rekao na budalu koja 24.05.2022. kupi 407 SW HDI 136KS sa 280k km, 2005. godište?

Doktor mehanike ću postati s ovim čudom 🤣🤣

Edited by nspadic
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.