Jump to content

Prisilna regeneracija DPF-a ?


filip7695

Recommended Posts

Kao sto kaze naslov topica, ako je tko imao slicna iskustva neka podjeli, u mom slucaju je rijec o 1.5 dci motoru, 76 kw.

Bilo koji savjet je dobrodosao kako rjesiti problem.

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, robyakarider said:

ides mehanicaru?

 

Pitao sam svog majstora za savjet, kaze da je to normalno..

Link to comment
Share on other sites

A sto tocno hoces?

Link to comment
Share on other sites

Pa prisilnu regenraciju bogte! 🤣🤣🤣🤣🤣🤣... samo je piranje zakaj? :D

To je isto kak su penzic, student i filozof pricali o sexanju... 

Penzic: Imam kad, imam s kim al nemam s cime!!

Studos: Imam kad, imam s cim al nemam s kim!!

Filozof: Imam kad, imam s cim, imam s kim... ali zasto? 🤣🤣

 

  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

Kako riješiti problem? Stoji u pitanju... pa rijetko kad dpf se zacepi sam od sebe pa bi trebalo i sve ostalo pregledat... osim ako ne želiš reda radi obavit prisilnu regeneraciju, jer iz tvog upita ništa nije jasno.

I dodao bi koliko vidim da se radi meg II, koji lako moguće i da nema dpf, neznam koje godište...

Link to comment
Share on other sites

Samo pitam jel imao tko slicna iskustva s tim pa da podijeli, a rijec je o meganu redizajn 2008 god, nisam mislio da ce ekipi bit smjesno.

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Display said:

Pošto nam ništa nije jasno, evo AI ce ti sve objasniti.

Screenshot_2.thumb.png.4b300621ad721e8981e7094de6dd5f59.png

Reci mu hvala. 

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

2008 godina mislim da uopce nema dpf.. 2009 ima.. vidi u knjizici vozila ako je euro 4 nema dpf... ali svejedno odi da ti naprave prisilnu regeneraciju 😀

Edited by macan
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

76kw je rijedak motor(bas ta specificna kilowataža) ,mislim da taj ima dpf jer dolazi za neka trzista koja su vec trazila neke stroze norme , mislim belgijsko.

Mislim moj je proizvodnja 2006 pa ima dpf, al drugi je dci motor.

Link to comment
Share on other sites

A onda nista nego na prisilnu regeneraciju 😀

Edited by macan
Link to comment
Share on other sites

Ne treba ništa silom. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Treba uvijek uzeti veći čekić. 

  • Haha 4
Link to comment
Share on other sites

19 hours ago, filip7695 said:

Samo pitam jel imao tko slicna iskustva s tim pa da podijeli, a rijec je o meganu redizajn 2008 god, nisam mislio da ce ekipi bit smjesno.

Ako imas problema sa DPF onda imas smisla prisilna regeneracija. Ako nemas onda nema smisla. BTW ako se ne varam, ovisno o marki automobila 1 ili 2 mehanicara sa protupozarnim aparatima trebaju dezurati dok se radi prisilna regeneracija.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

ajd sad da probam covjeku odgovoriti , ipak smo forum koji pomaze il bi trebao :)

imao sam na meganu 2 iskustvo sa prisilnom regeneracijom u smislu da je moj mehanicar mi rekao da je probao napraviti prisilnu regeneraciju ali da je NEMOGUCE jer je prezacepljen dpf. To je specificna situacija bila kad mi je puklo cijevo od intercoolera, ja mulac sam tak vozio do njega prek cijelog grada i ujebo dpf tak da se ne moze vise ocistiti prisilnom regeneracijom, nego samo fizicki vadenjem.To su rijeci mehanicara kojem vjerujem, istina il ne odnio sam na kemijsko ciscenje dpfa i odonda nikakvog problema.

 

U normalnim okolnostima, dpf se na renaultima se vrlo rijetko zapuni, a kamoli da se zapuni tako da se ne moze ocistiti prisilnom regeneracijom.

U tvom konkretnom slucaju, isto treba vidjeti sto eventualno utjece na to da se dpf zapuni dosta, jel turbina losa , crijevo neko isto il nesto trece.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Moze se uvijek prisilna (ponekad mogica jedino na parkiranom voziku) ali sto je vise isforsirana to je veca opasnost za pozar. Nije na odmet stajat s 50kg protupozarnim aparatom uz auto... 

To je "razlog" zaato mnogi kazu da nije moguce. Ujedno treba frisko ulje pre i poslije tretmana.. Cesto suma takvog zahvata uz rizik postaje veca od visokotlacnog/kemijskog ckscenja DPFa...

Ali kako si i sam napisao, renoi nemaju problema, nisu imali diesel gate kao VAG koji ga i na AC ne rijetko zacepi .. Te ukoliko je DOF zacepljen, treba obavezno traziti uzrok!

Link to comment
Share on other sites

Ne treba prije novo ulje, nego poslije, novo ulje i filter. Moze se raditi prisilna i u voznji, doduse na VAG-u.

 

 

Edited by ivan.martinko
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

25 minutes ago, MilosB said:

Moze se uvijek prisilna (ponekad mogica jedino na parkiranom voziku) ali sto je vise isforsirana to je veca opasnost za pozar. Nije na odmet stajat s 50kg protupozarnim aparatom uz auto... 

To je "razlog" zaato mnogi kazu da nije moguce. Ujedno treba frisko ulje pre i poslije tretmana.. Cesto suma takvog zahvata uz rizik postaje veca od visokotlacnog/kemijskog ckscenja DPFa...

Ali kako si i sam napisao, renoi nemaju problema, nisu imali diesel gate kao VAG koji ga i na AC ne rijetko zacepi .. Te ukoliko je DOF zacepljen, treba obavezno traziti uzrok!

 

ne moze se uvijek, poneka vozila mi ne daju da napravim regeneraciju, kad su previse zastopana, bas zato da se ne zapale

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Na BMW mogu pokrenuti regeneraciju kad mislim da treba uz pomoć aplikacije.

Screenshot_20210704-184027_bimmer-tool.thumb.jpg.0b6f6842ef481bdaeb95a2c33a5d1945.jpg

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

I koji podatak je mjerodavan da se odlučiš napraviti regeneraciju DPF-a?

 

Ja i dalje ne osjetim na krstarici kad se pokrene regeneracija.

Link to comment
Share on other sites

Kad masa čađi pređe 35g onda pokrenem regeneraciju jer sam npr na autocesti.

Tako i on pokrece iznad 35g ali ne bira jel ja ulazim upravo u dvorište, ili sam tek pokrenuo motor a vani je -6°C.

Kad on pokrene rekeneraciju traje oko 5 min.

Kad ja pokrenem onda oko 20 min jer dok on pripremi temp ispuha itd to potraje.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

20 hours ago, robyakarider said:

 

ne moze se uvijek, poneka vozila mi ne daju da napravim regeneraciju, kad su previse zastopana, bas zato da se ne zapale

Razlicite univerzalne diagnostike razlicito pristupaju :) jerjer su to sve vec forsirane upute ka ECU a ne standardne servisne. 

Tj na naski "zanemari ogranicenja i izvrsi proces regeneracije neovisno o parametrima"..

Videh proces na autu koji nije mogao u leru nabrat okretaje kolko je bilo zacepljen khm Vag khm smetje khm 

Link to comment
Share on other sites

On 08. 07. 2023. at 20:26, mata73 said:

Kad masa čađi pređe 35g onda pokrenem regeneraciju jer sam npr na autocesti.

Tako i on pokrece iznad 35g ali ne bira jel ja ulazim upravo u dvorište, ili sam tek pokrenuo motor a vani je -6°C.

Kad on pokrene rekeneraciju traje oko 5 min.

Kad ja pokrenem onda oko 20 min jer dok on pripremi temp ispuha itd to potraje.

Mislim da kod normalne regeneracije (kad on odradi) ima predefinirani ciklus tj tih cca 5min i što naparavi-napravi... Kod prisilne gleda da nivo čađe padne ispod određene razine ili sve dok u određenom vremenu vrijednost bude stalna(ne pada više).

Toliko sam uspio ispratiti sto se tice BMW-a.

BTW, dobar ti je prosjek po ciklusu (485km) 👍

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.