Jump to content

Prisilna regeneracija DPF-a ?


filip7695

Recommended Posts

On 08. 07. 2023. at 15:31, ivan.martinko said:

Ne treba prije novo ulje, nego poslije, novo ulje i filter. Moze se raditi prisilna i u voznji, doduse na VAG-u.

 

 

Ne primetih ovsj komentar.. 

To za ulje prije je za regeneraciju gde auto nema snage da se vozi kolko je zacepljen. Opterecenje motora je ogromno (u termalnom smislu) i mnogo je bitnije da motor i tokom tog tretmana bude dobro podmazan, a ne da je na starom ulju koje jedva zadovoljava na normalnom opterecenju motora...

Naravno nista nije obavezno. Ali ako je cikj zadrzat auto i da sto duze traje.. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, asterix said:

Mislim da kod normalne regeneracije (kad on odradi) ima predefinirani ciklus tj tih cca 5min i što naparavi-napravi... Kod prisilne gleda da nivo čađe padne ispod određene razine ili sve dok u određenom vremenu vrijednost bude stalna(ne pada više).

Toliko sam uspio ispratiti sto se tice BMW-a.

BTW, dobar ti je prosjek po ciklusu (485km) 👍

 

Kad nema gradske vožnje, samo otvorena i AC.

Link to comment
Share on other sites

Kod regeneracije su korisne velike brzine jer regeneracija baš jako zagrijava ispušni sustav i DPF pa vjetar pri 120km/h+ čuva od pregrijavanja. Što je DPF začepljeniji veće su temperature izgaranja.

Neki VAG auti koje sam vozio radili su regeneraciju čak u leru. Uvjet je da dovoljno dugo stojiš (recimo kao ja na pružnom prijelazu), start/stop deaktiviran i da u DPFu nema puno čađe. Nakon neke razine zapunjenosti biti će potrebno izaći na autoput obaviti regeneraciju, a preko toga ECU više neće uopće htjeti raditi nego samo prisilnu. Sve zbog zaštite od požara kako je rečeno.

Na VAGu se prisilna regeneracija može odraditi ako DPF nije začepljen preko ~90%. Ne znam kako je na RenFaultu. Kada su radili prisilnu dimilo je za po3.14zdit i imali su veliki ventilator koji je puhao u podnicu auta dok je bio na dizalici.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.