Jump to content

1,6 16V sa 115 na 150 KS


Luka

Recommended Posts

to deCat znaci bez katalizatora ili sporski katalizator, protocniji kao sto jankinjo ima, e da i koliko bi tak nesto doslo ako ima za diesela? Zbog zvuka na auspuhu, a da prodje tehnicki!

Link to comment
Share on other sites

Zbog zvuka na auspuhu, a da prodje tehnicki!

Ako maknes cat nema prolaska na tehnickom ;)

Link to comment
Share on other sites

Ako maknes cat nema prolaska na tehnickom ;)

da znam zato i patam jel postoji za diesel neki protocniji katalizator, znaci da se prodje na teh, a da se dobije na zvuku!

Link to comment
Share on other sites

da znam zato i patam jel postoji za diesel neki protocniji katalizator, znaci da se prodje na teh, a da se dobije na zvuku!

Ne znam za diesela, ali za benzince imas kupiti protocniji katalizator s kojim prolazis tehnicki a opet nije onako "blokiran" kao standardni! Ali ne vidim veliki problem da se otpili katalizator, zavare se prirubnice na oba kraja i onda samo stavis cijev a katalizator stavis samo kad ides na tehnicki!

post-70-1140724614.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ne znam za diesela, ali za benzince imas kupiti protocniji katalizator s kojim prolazis tehnicki a opet nije onako "blokiran" kao standardni! Ali ne vidim veliki problem da se otpili katalizator, zavare se prirubnice na oba kraja i onda samo stavis cijev a katalizator stavis samo kad ides na tehnicki!

da i za to sam cuo!

Mislim da cu to napraviti. Tnx! ;)

Link to comment
Share on other sites

brijem da bi se dobrom kemijom moglo to dobiti... cini se malo komplicirano... ali brijem da je moguce... taj ECU mi se cini najzanimljiviji kod toga...

Link to comment
Share on other sites

Ne znam za diesela, ali za benzince imas kupiti protocniji katalizator s kojim prolazis tehnicki a opet nije onako "blokiran" kao standardni! Ali ne vidim veliki problem da se otpili katalizator, zavare se prirubnice na oba kraja i onda samo stavis cijev a katalizator stavis samo kad ides na tehnicki!

Ja sam na dci-u otpilio kat. i stavio obicnu cijev...osjetio sam vecu elasticnost a kamoli dok je jos dosao chip na red onda mos mislit kak ide...

Link to comment
Share on other sites

Ja sam na dci-u otpilio kat. i stavio obicnu cijev...osjetio sam vecu elasticnost a kamoli dok je jos dosao chip na red onda mos mislit kak ide...

A reci mi jel ti dimi vise?

Znaci osjeti se osjeti kad se skine!

Link to comment
Share on other sites

Tuniranje bilo kakve mašine koja nema turbo je čisto bacanje love.

10 000kn i više za 10-15 konja-više bi snage dobio da ugradiš pedale nego ispuh,chip i sl. gluparije?

Bolje ne,šteta love.

:laugh:

Link to comment
Share on other sites

Tuniranje bilo kakve mašine koja nema turbo je čisto bacanje love.

nebih se isto slozio bas sa ovom tezom .... kada dodes u Zagreb bum ti sprzio Best motoring Battle on 10000Rpm ... :bigl:

ali stoji ono od prije ...za tu lovu kupis 2.0 motor

Link to comment
Share on other sites

Čuda se mogu raditi i sa atmosferskim motorima, al evo pod koju cjenu.

Vjerujem da većina članova foruma kupuje auto časopise pa evo i nekih referenci iz jednog od najboljih časopisa u hrvatskoj.

Clio super 1600 : 1598ccm,220ks pri 8750rpm,220 Nm/7750rpm,atmosferski motor da napomenem, itd...

Potrošnja do 50l/100km-tko si to mo

Link to comment
Share on other sites

Više bi cijenija lika koji bi sa recimo 1.6 napra sporta 172... :roll: Čemu onda tuning? Svi bi tra

Link to comment
Share on other sites

slazem se s R5 GTT i Soulfly , stvarno nebi bilo fora da se ubaci 2.0 i gotovo. jer bi znacilo da samo ljudi s lovom mogu imat jako auto (kupis serijski jakog,imas za benzu i boli te).

ali puno veca fora je npr. frend sa crvenim jugom koji je svaki detalj sam napravio,ima unutra sve zivo,cukica pun k,prekidaci itd,nema kvaka na vratima,muzika,skoljke itd, a sve skupa ga je kostalo oko 1500 eura. jer je sve sam radio. motor je 45 ks,ali "ustiman" koliko je moguce,uskoro stavlja 1.8 iz kojeg ce izvuc koliko bude mogao.

edit: poanta nije bila jugic,nego sta se sve moze napravit s manje para i od "obicnog" auta.

Edited by clio1416V
Link to comment
Share on other sites

sto god mi govorili puno njih se interesiralo za pojacanje vlastite masine i na kraju se u svakom od tih slucajeva ispostavilo da je bolje kupiti jacu nego doradivati staru jer realno ce dobar 2.0 sa par dodataka ici puno bolje od 1.6 naturpijanog do jaja........

ali ovo je prica bez kraja :zubo:

Link to comment
Share on other sites

sto god mi govorili puno njih se interesiralo za pojacanje vlastite masine i na kraju se u svakom od tih slucajeva ispostavilo da je bolje kupiti jacu nego doradivati staru jer realno ce dobar 2.0 sa par dodataka ici puno bolje od 1.6 naturpijanog do jaja........

ali ovo je prica bez kraja :zubo:

Zato jer su nam financije jako ogranicene....da imam mogucnosti, radije bih vozio dorađenog 1.6 16v sa 150 ks nego 2.0 16v serijskog sa 150 ks.... :bigl:

Link to comment
Share on other sites

normalno da ce ic bolje, zapravo vise se isplati kupit odmah jacu masinu,ali kad se govori o tuningu neisplativost nije upitna, u pokretninu se nikad ne isplati investirat. samo sam mislio rec da se sve moze kad ce hoce (i naravno love ima) pa cak i nabrijat malog benzinca :snazan::bigl:

Link to comment
Share on other sites

Zato jer su nam financije jako ogranicene....da imam mogucnosti, radije bih vozio dorađenog 1.6 16v sa 150 ks nego 2.0 16v serijskog sa 150 ks.... :bigl:

krivo si me shvatio, ja se slazem sa tuningom ali do koje granice - u ovom slucaju ja bi radije npr 2.0 serijskog 150 pa ga dignut na cca 170 nego iz 1.6 od 115 trazit 150 ks ;)

Link to comment
Share on other sites

krivo si me shvatio, ja se slazem sa tuningom ali do koje granice - u ovom slucaju ja bi radije npr 2.0 serijskog 150 pa ga dignut na cca 170 nego iz 1.6 od 115 trazit 150 ks ;)

Naravno.....veca masina i veci krajnji rezultat kod tuniranja, to je normalno!!! Ja sam mislio na to da je meni draza manja dorađena i uštimana masina nego serijala vece zapremine!!!

Link to comment
Share on other sites

Naravno.....veca masina i veci krajnji rezultat kod tuniranja, to je normalno!!! Ja sam mislio na to da je meni draza manja dorađena i uštimana masina nego serijala vece zapremine!!!

istomisljenik. vozio sam prije 2.0i sa 120ks, i sve je bilo ok auto je dobro isao,ali radje bi u svom cliu 1.4 imao 120 ks nego u 2.0 120 ks. znam da je moment manji itd ali vise volim nabrijano :vrag:

Link to comment
Share on other sites

istomisljenik. vozio sam prije 2.0i sa 120ks, i sve je bilo ok auto je dobro isao,ali radje bi u svom cliu 1.4 imao 120 ks nego u 2.0 120 ks. znam da je moment manji itd ali vise volim nabrijano :vrag:

Naravno,pa svatko od nas bi u

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Malo sam trazio po forumu i da ne otvaram novu slicnu temu, pisem ovdje.

Potpuna sam truba za tunning pa molim malo razumijevanja.

U garazi imam Megija 1.6 16v, star je pola godine.

Zanima me sto bih moga dobiti chipanjem. Vise snage, momenta, vecu ili manju potrosnju itd.?

Ne bih radio nikakve zahvate osim stavljanja chipa i ne treba mi to za nikakvo utrkivanje, vec jednostavno da auto mozda malo bolje ide, da se lakse obavi pretjecanje itd.

Raspoloziva lova je cca 300 eurica...

Link to comment
Share on other sites

kvalitetno povećanje snage do 10 ks = 1000 EUR

svaka daljnja ks = 1000 EUR. kvalitetna.

Edited by Hazunfefer
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.