Jump to content


stjepan_th

Recommended Posts

Moras puno mijenjat kad stavljas INA ulje :lol::lol::lol::lol::lol::lol:

...a ja mislio da covjek pita za felge, spojlere, opruge...a on ulje

Link to comment
Share on other sites

2 stjepan_th:

Znam da nije na odmet mjenjati ulje, ne mislis da mozda malo precesto

mjenjas ulje, kao i filter ulja bas svaki put ?

Po meni nepotrebeno, jedino ako ti ne vozis auto u nekim nemogucim uvjetima.

Osobno vozim svog clia u vrlo nepogodnom temperaturnom rezimu,

tj. hladan se pali i prevali 4 km, pa stoji 10ak sati, pa opet hladan prevaljuje 4km, ali svejedno mjenjem ulje svakih 15.000 km, no stavljam full sinth.

Link to comment
Share on other sites

15063 km - ulje i filter

Nije promjena ali nek se nadje:

15246 km - ulio keramiku (Ceracoat Ceramic)

152xx km - straznje gume montirao sprijeda, prednje straga

17220 km - ocistio filter zraka

Link to comment
Share on other sites

30 000km, ulje, filteri, disk plocice, nosac motora

40 000 desna vrata, prag, lakiranje desne strane

45 000, ulje, filteri

55 000, diskovi i disk plocice

Link to comment
Share on other sites

previse je toga za nabrajat(ipak moj autic ima 130k km) :)

ali mogu napomenut u zadnjih 20 000 km:

- dva puta ulje i filter

- svjecice NGK

- zatezac remena i remen (distribucije)

- ulje u mjenjacu i kocnicama

- filter zraka x2 (za zimu serijski za ljeto K&N)

- ferodo diskovi i omp plocice

- brtvu glave :)

- felge i gume(zimski 14" set i ljetni 15")

- zadnji branik + lakiranje(imao sudar)

- pragovi + lakirajne

- volan, papucice, rucicu i kozicu mjenjaca

ima jos toga puno!!! ako pocnem sve nabrajat plakat cu..

Link to comment
Share on other sites

Moje se vozi u dosta idealnim uvjetima.Palim ga ujutro, prelazim 35 km, stoji 6-7 sati i opet prelazi 35 km.Skoro nista nema gradske voznje, ali svedno mislim mjenjati ulje svakih 15000 km.Ovo sto ti radis Stjepane je pretjerano.To nebi radio ni netko tko vozi auto po Sahari. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Ja sam svoje naveo u kvarovima:

Servise sam radio po knjizici, s tim da sam uzeo bolje ulje 5W40

+ turbina, grijachi, servo kochnica

Uskoro cemo na onaj servis od 45 000. planiram isto ulje, filtere kak ide i to je to.

Link to comment
Share on other sites

U 50 000km 4 puta sam mijenjao ulje i filtere i jednom disk plocice! Sad cu jos promijenit svijecice i to je to. Mislim.., ova izmjena ulja svakih par tisuca, to je smijesno, barem meni, jer sto ga vise pazis to ti je razmazeniji :lol:

Link to comment
Share on other sites

U 50 000km 4 puta sam mijenjao ulje i filtere i jednom disk plocice! Sad cu jos promijenit svijecice i to je to. Mislim.., ova izmjena ulja svakih par tisuca, to je smijesno, barem meni, jer sto ga vise pazis to ti je razmazeniji :lol:

Ista stvar je i kod mene... Stime da sam sada na 59500km... Pa ću za koji dan morati na servis od 60k km... To će opet bit svi mogući filteri, ulje, disk pločice (2 put već) jer su mi u komi... Pregledat' moram ručnu, jer je jako oslabila (neam pojma zašto) i moram promjenit pumpu za brisače jer je vrisnula :(

Link to comment
Share on other sites

2 xela: Imam ti ja u Autodati šta ti sve treba pogledat i zamijenit. Ručna se samo malo zategne, ne treba ti je mijenjat...

Link to comment
Share on other sites

2 xela: Imam ti ja u Autodati šta ti sve treba pogledat i zamijenit. Ručna se samo malo zategne, ne treba ti je mijenjat...

Krivo si me shvatio...

Ručna - pregledat (zategnut), a

Pumpu za brisače - Zamjenit jer je kopile crklo... :))

Link to comment
Share on other sites

Motorno ulje mjenjam u rano proljeće i u jesen.

:heyy:

Kad dodju prve laste, i kad pocme opadat lisce? :zubo::)

Link to comment
Share on other sites

- ulje mijenjam svakih 15.000 km (+ 1. put na 5.000 km)

- na 30.000 su isle disk plocice

- dosta cesto dodajem vodu za brisace :)

- i vodu za spricu od intercoolera

Link to comment
Share on other sites

Znam sto je to, ali otkud to na Cliu? Ako uopce govorimo o Cliu?

Inace, to serijski dolazi na Imprezi, ali i na njoj je više rice nego potreba... A kamoli tek na Cliu :)

Link to comment
Share on other sites

Znam sto je to, ali otkud to na Cliu? Ako uopce govorimo o Cliu?

Inace, to serijski dolazi na Imprezi, ali i na njoj je više rice nego potreba... A kamoli tek na Cliu :)

Ma salim se, nisam to stavljao na Clio :lol:

Nego, onaj tko ti je rekao da je to na Imprezi vise ukras nikad nije vozio taj auto kako treba, ja garantiram da je stvar skroz potrebna i korisna.

Link to comment
Share on other sites

Kad dodju prve laste, i kad pocme opadat lisce? :zubo::)

Razlog je jednostavan.

Po ljeti ulje mora biti gusto jer se dosta troši.

Po zimi mora biti što rijeđe,a podmazivati motor.

Najgore je usred zime imati gusto ulje jer anlaser teško vrti,treba puno struje.

:klap:

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.