Jump to content

CLIO III SPORT


Toca_sb

Recommended Posts

Eto od ponedjeljka se mo

Edited by Toca_sb
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 84
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • MAHNE

    9

  • MoschuS

    7

  • psykoman

    7

  • 182

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ono sto me bas i zanima to nemozes navesti.Steta...

Pa cijena i nije tako preskupa ali kontam da je to s popustom.Samo je pitanje sto ima u serijskoj opremi odnosno sto nema :bigl:

Link to comment
Share on other sites

Cijena je za sada očekivana.

Čak i mislim da nije preskupo.

Jedino ak ne treba nadoplatit za klimu u autu, xenoni i tak ne trebaju

Link to comment
Share on other sites

Pa i nije skup... Ako je oprema ista kao vanka onda je 10 000 kn skuplji od trovratnog dci 105 sa doplaćenim stvarima koje sport serijski ima, a sportu još treba doplatiti (tj ja bi doplatio) mp3 (100 eura po Press Releaseu), style pack (150 eura) i metalik (360 eura).

Link to comment
Share on other sites

Pa i nije skup... Ako je oprema ista kao vanka onda je 10 000 kn skuplji od trovratnog dci 105 sa doplaćenim stvarima koje sport serijski ima, a sportu još treba doplatiti (tj ja bi doplatio) mp3 (100 eura po Press Releaseu), style pack (150 eura) i metalik (360 eura).

Sla

Link to comment
Share on other sites

cijena me ugodno iznenadila

ajd mi posalji cjenik i karakteristike na rain@renault-club.net pa cu to staviti tu

Link to comment
Share on other sites

Cijena od 155 000kn je bez popusta.

6800 kn je paket vidljivosti (xenoni+pranje farova+senzor za svjetlo+impulzivno otvaranje vozačevog stakla)

isto toliko je i paket udobnosti (hands free kartica +automatska klima sa mjeračem temperature + impulzivno podizanje suvozačevog stakla

2450 je metalik boja.

Mala napomena cijene su informativne nisu još slu

Link to comment
Share on other sites

A jel zna tko koje su razlike između clia sport za istočno(naše) i zapadno tr

Link to comment
Share on other sites

:hail: dobar skroz,cijena se ne cini pretjerana,samo malo me zbunilo da odmah s njim dolazi i panoramski krov,ali na njega jos definitivno uzeti PAKET UDOBNOSTI ("hands free" kartica + automatski klima uređaj s prikazom temperature + impulzno el. podizanje stakla kod suvozača )

nego hoce netko kupiti moj megane :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Taman posla, na njegovih skoro 1300 kg da se uzima još dodatne opreme... Iako nije ni to loš omjer mase i snage, ali za kakvog kompakta a ne za Clia...

Link to comment
Share on other sites

Morate se pomiriti da clio nije vise sto je bio(mali gradski autek)

Link to comment
Share on other sites

Morate se pomiriti da clio nije vise sto je bio(mali gradski autek)

Isto tako ni ovaj motor u novom sportu vise nije motor "malog gradskog auta" tako da se sve to kompenzira!

Link to comment
Share on other sites

Isto tako ni ovaj motor u novom sportu vise nije motor "malog gradskog auta" tako da se sve to kompenzira!

Mislim da taj novi F4R@197KS neće vuči novog sporta kao što je F4R@182KS vukao staroga...

Osobno mislim da je taj F4R@182KS motor malo prejak za stari Clio. Mislim da je OK što je sada veći i te

Link to comment
Share on other sites

Taman posla, na njegovih skoro 1300 kg da se uzima još dodatne opreme... Iako nije ni to loš omjer mase i snage, ali za kakvog kompakta a ne za Clia...

Sla

Link to comment
Share on other sites

Ja ga uopce nebih uzeo jer za te novce dobijem dizela od 150ks sa svime(Ama bas sve).Mislim naravno na megana koji je veci auto i ima sve od te dodatne opreme.Naravno da nije to taj motor i da ne ide ko clio, ali opet prije bi to nego clia :)

A po meni cini mi se da je onaj prosli od 182ks bio i startniji i brzi od ovog.A sad ispravite me ako grijesim :tup:

A za jos "malo" para nekih 180 000 tu je zna se Megan F1 sport :hail:

Link to comment
Share on other sites

Ja ga uopce nebih uzeo jer za te novce dobijem dizela od 150ks sa svime(Ama bas sve).Mislim naravno na megana koji je veci auto i ima sve od te dodatne opreme.Naravno da nije to taj motor i da ne ide ko clio, ali opet prije bi to nego clia :)

A po meni cini mi se da je onaj prosli od 182ks bio i startniji i brzi od ovog.A sad ispravite me ako grijesim :tup:

A za jos "malo" para nekih 180 000 tu je zna se Megan F1 sport :hail:

Pa dizel 150 je ipak 170 000 (kad dodaš esp i alu 17), a f1 je 214 000, obični sport 199000, to su bez popusta cijene, ali i za Clia je bez popusta.

Usporedbom tvornički podataka za 182 trophy i III Sport evo do čega se dođe :)

182: 0-100 7,1, v max 225, 0-400 m 15, 0-1000 m 27,6, 5,98 kg/ks

197: 0-100 6,9, v max 215, 0-400 m 15, 0-1000 m 27,5, 6,29 kg/ks

Obzirom na 6 brzina, pretpostavljam bolje le

Link to comment
Share on other sites

Po meni je cijena OK za takav auto. Veliki minus je "samo" 215 km/h ali opet taj auto nije napravljen za ravne ceste i autoputeve nego za zavoje.

2Zrmi: nemoj uspoređivati dizela s Sportom :ljut: I ja bih prije F1 nego Clia :bigl:

Link to comment
Share on other sites

Po meni je cijena OK za takav auto. Veliki minus je "samo" 215 km/h ali opet taj auto nije napravljen za ravne ceste i autoputeve nego za zavoje.

Ovo što ti navodiš kao veliki minus, ja smatram velikim plusom. Omjeri brzina u mjenjaču su jako dobro zamišljani i izvedeni, to što se izgubilo na krajnjoj brzini i nije problem. Na trkaćoj pisti ili na cesti ju nikad neces dostic, jedino za jurnjavu po autocesti, a Clio ionako nije auto za autocestu, tamo vladaju neki drugi igraci. Smatram ovu odluku Renault Sporta vrlo mudrom i jasno su pokazali smisao i namjenu ovog automobila.

Link to comment
Share on other sites

Ovo što ti navodiš kao veliki minus, ja smatram velikim plusom. Omjeri brzina u mjenjaču su jako dobro zamišljani i izvedeni, to što se izgubilo na krajnjoj brzini i nije problem. Na trkaćoj pisti ili na cesti ju nikad neces dostic, jedino za jurnjavu po autocesti, a Clio ionako nije auto za autocestu, tamo vladaju neki drugi igraci. Smatram ovu odluku Renault Sporta vrlo mudrom i jasno su pokazali smisao i namjenu ovog automobila.

Potpuno se sla

Edited by DU-roller
Link to comment
Share on other sites

to je samo tvoj dojam, meni je cajger pokazivao 230, a clio miran i bez lebdećeg osjećaja :)

Slazem se ;)

Doduse moj Clio ne ide 230 ali nema ni ovjes kao Sport i pri 200kmh sam se osjecao apsolutno sigurno tako da sam dobrih pola sata -45 min vozio 180-200 potpuno opusteno. Moram samo napomenuti da dok mi auto nije bio spusten nije bio tako stabilan pri velikim brzinama, nista strasno ali ipak sam bio malo napetiji jer se htjeo malo zaljuljati pri prolasku pored kamiona ili slicnih grdosija. Posto i stari Sport ima napredniji ovjes od obicnog Clia a pretpostavljam da je kod novoga to jos doradjeno mislim da mu 200kmh ne predstavlja nikakav problem ;)

Link to comment
Share on other sites

Slazem se ;)

Doduse moj Clio ne ide 230 ali nema ni ovjes kao Sport i pri 200kmh sam se osjecao apsolutno sigurno tako da sam dobrih pola sata -45 min vozio 180-200 potpuno opusteno. Moram samo napomenuti da dok mi auto nije bio spusten nije bio tako stabilan pri velikim brzinama, nista strasno ali ipak sam bio malo napetiji jer se htjeo malo zaljuljati pri prolasku pored kamiona ili slicnih grdosija. Posto i stari Sport ima napredniji ovjes od obicnog Clia a pretpostavljam da je kod novoga to jos doradjeno mislim da mu 200kmh ne predstavlja nikakav problem ;)

Moj sa serijskim ovjesom i 14kama je dosta osjetljiv preko 180 do 200 (po brzinomjeru), kao što ka

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.