Jump to content

Clio III Renault Sport stigao u Rijeku


ip

Recommended Posts

Da,i te kako da sam se dogovarao,narucio bih ga samo da mi netko zna dati informaciju vezanu za RECARO jer ja ga zelim sa RECARO SICEVIMA.U poreckom koncesionaru cekam poziv vec mjesec dana...us put dobivam info iz ITA da se za njihovo trzieste ne mogu dobiti do sijecnja 2007...(da se razumijemo,ako mi netko moze potvrditi da se recaro ne moze dobiti,narucio bih ga odmah bez i gotova prica)

Sto se tice dogovora sa vlasnikom poreckog koncesionara da cemo doci pogledati clia to ne drzi vodu jer meni to nitko nije ponudio a da jest, bio bi sretan kao malo dijete i svakako bi prihvatio ponudu...

Dosta stom pricom,nemojmo shvacati sve toliko negativno,prije ili poslije ce stici taj RS pa ce biti ok!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 144
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • MAHNE

    34

  • ip

    22

  • MoschuS

    12

  • Spex

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dosta stom pricom,nemojmo shvacati sve toliko negativno,prije ili poslije ce stici taj RS pa ce biti ok!

A kad stigne prvi petak dolazis u Zg na Billu (siguran sam da ce biti zainteresiran koji ce ti platiti gorivo) pa da i mi ostali vidimo ;)

Link to comment
Share on other sites

Bijah danas u Baoticu po poslovnoj osnovi :) i vidjeh crnog Clia RS. Moram reci da u zivo izgleda jako lijepo, mnogo ljepse nego na fotkama, mali bulldog spreman da rastrga...

Link to comment
Share on other sites

Jako je lijep,svidja mi se i jedva cekam da rijesim pitanje tih siceva pa de se vec jednom naruci.Jako mi je krivo da se ta situacija pretvorila u nesto tako negativno.Zao mi je i zbog njih jer gledajuci internet stranice se da zakljuciti da su sigurno vrijedni ljudi.Nazalost moj slucaj je bio takav i ja sam malo burno reagirao jer su me iznevjerili ali svi smo mi samo ljudi prema tome nije to nikakav problem od zivotne vaznosti.

Link to comment
Share on other sites

Nekak mi se cini da se Djumbiru ne svidja novi Sport :zubo:

Nema to veze sa Sportom nego sa komentiranom formulacijom :)

Link to comment
Share on other sites

Nema to veze sa Sportom nego sa komentiranom formulacijom :)

Zato si ti tu sa stogodisnjim iskustvom da me poducis "komentiranoj formulaciji" ili mozda "formulaciji komentara"... ma ti ces mi reci :bigl:

Link to comment
Share on other sites

ono ..ajmo se dogovoriti nas 40-tak sa foruma i idemo jedan dan svi zajedno gledati novi sport... i voziti!!!

...Evo, neka ga dofuraju na Marof 10.Sep ...

Tko zna dali bi se to dalo izvesti kao u promotivne svrhe?

Moš' misliti kak bi tek pristigli novi auto dali razularenim Renault klub hormoničnim članovima da ga voze po stazi... ali ko' zna...

Mislim da je ideja super! :bigl:

Link to comment
Share on other sites

Evo Clia. Osnovna cijena mu je 155.000,00 kn.

Doplate:

- kontrola tlaka u gumama - 2.304,00 kn

- metalik boja - 2.450,00 kn

- paket vidljivosti - 6.800,00 kn

- paket udobnosti - 6.800,00 kn

- paket udobnosti + paket vidljivosti - 13.600,00 kn

- radio Cabasse 4x40W sa 6 CD - 3.450,00 kn

- radio mono CD MP3 4x15W - 1.000,00 kn

Detaljnije o dodatnoj opremi: Dodatna oprema RS (PDF)

Sto se tice Recaro sjedala njih trenutno nije moguce naruciti i ne zna se kada ce biti moguce.

post-27-1155911962.jpg

post-27-1155911975.jpg

Link to comment
Share on other sites

Sto se tice Recaro sjedala njih trenutno nije moguce naruciti i ne zna se kada ce biti moguce.

To samo kod nas ili svuda?

Link to comment
Share on other sites

To samo kod nas ili svuda?

Nazovi u Svicarsku pa pitaj. :laugh: Ovako odokoativno bi procjenio da ako su negdje dostupni onda su to Velika Britanija i

Link to comment
Share on other sites

- paket vidljivosti - 6.800,00 kn

- paket udobnosti - 6.800,00 kn

- paket udobnosti + paket vidljivosti - 13.600,00 kn

Hahaha....straaašni su, 'ko da mi ne znamo zbrojit dvije cifre!

Link to comment
Share on other sites

Za talijansko trziste se clio sport sa recaro sicevima moze vec sada naruciti ali stize tek u sijecnju 2007.

Meni bi stvarno bilo zao naruciti auto sa obicnim sicevima a da za par mjeseci dodje nova info. da ce se moci dobiti sa recaro sicevima i za nase trziste.Sorry ali meni oni sicevi znace puno,totalno su drukciji.

Uglavnom,informaciju koju je postirao IP uzet cu u obzir tek kada mi porecki koncesionar nesto javi.Upravo takvu info cekam vec duze vrijeme,pocelo je biti vrlo stresno.Sve sto sam cuo do sad nije sluzbeno,zelim cuti sluzbenu potvrdu od ovlastenih ljudi i onda ce konacna odluka biti "mirnija".

...ali upravo o tome se radi,IP kazes,ne zna se kada ce biti dostupni...pa tko zna,netko mora znati kada,kako i zasto,nemas se kome obratiti...stavi se na mjesto kupca koji zeli recaro...necu valjda poslije ici mjenjati siceve...

Link to comment
Share on other sites

...ali upravo o tome se radi,IP kazes,ne zna se kada ce biti dostupni...pa tko zna,netko mora znati kada,kako i zasto,nemas se kome obratiti...stavi se na mjesto kupca koji zeli recaro...necu valjda poslije ici mjenjati siceve...

2 MAHNE: U Renaultu Hrvatska sam dobio odgovor da ono cega nema na popisu dodatne opreme nije dobavljivo i ne moze se naruciti do daljnjega. Ti mozes njima poslat mail i bit uporan, jer ti sigurno nece odmah odogovoriti ili ce ti reci da ce ti javiti kad nesto saznaju, u pravilu to jako dugo traje no to je jedino rijesenje tvoje nedoumice.

Par zanimljivih podataka:

- maksimalna brzina: CS3 - 215 km/h | CS2 - 222 km/h

- 0-100 km/h: CS3 - 6.9 sec | CS2 - 7.1 sec

- 0-400 metara: CS3 - 15 sec | CS2 - 15 sec

- 0-1000 metara: CS3 - 27.5 sec | CS2 - 27.6 sec

- Cliu III Renault Sport za zaustavljanje sa 100 km/h potrebno je 35 metara

- ovjes na CS3 koliko god bio slo

Link to comment
Share on other sites

Ovako,iskreno,sve ono sto je na netu objavljeno o tom autu imam jer prakticki pratim dolazak na trziste od kad se saznalo da je u planu.Sve sto si napisao objavljeno je na netu i nije strano onome koji se stvarno interesira za taj auto,nepoznanica je situacija oko tih siceva koji su bili najavljeni u svim prezentacijama i pitam se jos da li se ipak moze dobiti paljenje bez kljuca bez da se uzme paket udobnosti.(jer za talijansko trziste mozes nadoplatit samo to)E na to pitanje mi nitko ne zna odgovoriti.To za siceve je full cudna prica...

Link to comment
Share on other sites

Ovako,iskreno,sve ono sto je na netu objavljeno o tom autu imam jer prakticki pratim dolazak na trziste od kad se saznalo da je u planu.Sve sto si napisao objavljeno je na netu i nije strano onome koji se stvarno interesira za taj auto,nepoznanica je situacija oko tih siceva koji su bili najavljeni u svim prezentacijama i pitam se jos da li se ipak moze dobiti paljenje bez kljuca bez da se uzme paket udobnosti.(jer za talijansko trziste mozes nadoplatit samo to)E na to pitanje mi nitko ne zna odgovoriti.To za siceve je full cudna prica...

Postoji samo jedno mjesto na kojem mozes dobiti odgovore na svoja pitanja. To je Renault Hrvatska. Apsolutno nitko drugi ti ne moze pomoci.

Sto se tice gore iznesenih podataka oni nisu namijenjeni tebi nego ostalim clanovima foruma koji nisu toliko upuceni.

Nagradna pitanja:

1.- Tko je proizvođač kočionih čeljusti za CS3?

2.- Koliko je krući stra

Link to comment
Share on other sites

Ne jer upravo renault hrvatska kaze da nema informacija za recaro tako da ni oni nemaju bas sve odgovore.

Link to comment
Share on other sites

Postoji samo jedno mjesto na kojem mozes dobiti odgovore na svoja pitanja. To je Renault Hrvatska. Apsolutno nitko drugi ti ne moze pomoci.

Sto se tice gore iznesenih podataka oni nisu namijenjeni tebi nego ostalim clanovima foruma koji nisu toliko upuceni.

Nagradna pitanja:

1.- Tko je proizvođač kočionih čeljusti za CS3?

2.- Koliko je krući stra

Edited by Safrane
Link to comment
Share on other sites

A sada ti nama reci zašto su ti odgovori bitni :zubo:

Ma pusti ga....pravi se va

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.