Jump to content

Chipanje


BALEV

Recommended Posts

Zapravo i je 200 eura

Nije 10 ks al je 7..

A na kompu promijeni krivulju i za 200-500 okr vise dobije 5 ks. Pa rak su se uvijek tunirali atmosferci. Samo okretajima..

https://goo.gl/maps/9zrChNfWRH92

A za maksimalni učinak kod 1.2 motora bi ipak trebalo prvo srediti usis i ispuh?

Edited by Golman
Link to comment
Share on other sites

Stvarno neznam dal se na tak malom tuningu uopce dira sto po masini..

Samo parmetri paljenja, protocniji usis, ispuh je ionak relativno slobodan. nisu to neki gusti katalizatori..

Daj se raspitaj kod nas tko radi to u okolici zg..

Link to comment
Share on other sites

Zakaj.. ak je netko entuzijast, ima novca volje i najbitnije znanja moze svasta.. najlakse je prodat auto dodat 2000€ i eto tuninga... lol.. ima puno opcija, moze se cak i turbina stavit na atmo motor. kak je kolega scary stavio na hyu i30 1.4 16v i navuko ga na 170 ks..

Sve se moze al su ljencine navikle kupiti turbodizel i igrati se s mapama. Jebte takav hibridni tuning.

Dok nema kompresije 1:20 da u rezervoar ide metanol a ne benzin, dok se masina ne vrti na 10000 okr nema tu tuninga. To je sminkeraj. Za turbofolk seljacine. Golf 2.0 TDI i chip sa 200 ks. Da nije tak na WRC bi se vozili turbodizeli a ne nabrijani benzinci. A to bi bilo ubojtsvo. Za auto sport..

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ma ide. Ali neisplativo za 300€. Ja sam se raspitivao. Na mom 1.4 16v sa 98 ks na 6000 okr mogu dobit 108 ks na 6700 okr. Dakle dignu blokadu na 7000 okr i jos nekim parametrima povecaju max snagu ali uz jos vise navrtavanja..

U kojoj chip radioni je radio?

Kod SM chiptuning, uzeo je ovaj Power stage, sa popustom je 200 eura s time da je samo stavio KN panel, ništa drugo nije dirao. To je po specifikaciji 11 ks i 15Nm.  

http://www.smchiptuning.com/1689/renault-twingo-i-1.2-16v-75

Link to comment
Share on other sites

osiromase smjesu malo i tako dignu nesto malo snagu, kod novijih auta mislim da se i ne moze nista dobiti kad vec rade na poprilicno siromasnoj smjesi.. 

Link to comment
Share on other sites

još kad vidim da je kod mog auta površina KN filtera manja od serijskog, neznam jel bi se smijao il plakao..

 

Fram_CA10249_l.jpg

33-2194.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Čitam malo o chipanju pa me zanima - koliko Nm ili Hp je dovoljno da se razlika osjeti? Zapravo, više me zanima Nm jer razmišljam o odazivu vozila (pogotovo pri manjim okretajima).

Npr. potražio sam mape za moj auto 1.2 16V 75Hp 107Nm i našao slijedeće :

  • Sedox + 10Hp i 10 Nm
  • Citius + 10Hp i 13Nm
  • SM Chip tuning + 9Hp i 13Nm
  • Revochip + 7Hp i 13Nm

Dakle 7-10Hp i 10-13Nm što bi značilo u konačnici, ajmo zaokružit, 85Hp i 120Nm. I tu dolazi moje pitanje, dali je 10Nm dovoljno da osjetiš poboljšanje, ili se poboljšanje osjeti tek na nekoj većoj razlici (npr +20Nm/30Nm)?

S frendom ušao u neke rasprave o chipanju pa se sjetio da zapravo, osim konstruktivne konverzacije da atmosferca ne treba chipati, nisam dobio odgovor na ono što sam tražio..

Pitanje je, recimo da imamo 2 identična auta, možemo primjera radi uzeti moj clio - koliko Nm ili Hp je dovoljno da se osjeti neka razlika?

Primjera radi možemo uzeti i podatke za maping mog clia, recimo da dobijem 10Hp i 10Nm, dali je to razlika koja se može osjetiti, ili je 10Hp i/ili 10Nm ipak malo za osjetiti neko poboljšanje te se pravo poboljšanje osjeti na npr +20/30Nm/Hp?

Link to comment
Share on other sites

To je povecanje na maks snazi ina maks momentu. Cesto je gain veci ali ispod maks snage pa se isti ni ne raklamiraju. Ili se ispeglaju razne eko ruoe i onda npr u srednjima dobijes 20ks a na maks samo 3ks...

Nemoze se mjeriti poboljsanje samo brojem...

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

To je povecanje na maks snazi ina maks momentu. Cesto je gain veci ali ispod maks snage pa se isti ni ne raklamiraju. Ili se ispeglaju razne eko ruoe i onda npr u srednjima dobijes 20ks a na maks samo 3ks...

Nemoze se mjeriti poboljsanje samo brojem...

Hvala, jako lijepo objašnjeno! :zivili:

Link to comment
Share on other sites

Na 1.2 16v bez 30 KS ne treba nista ni dirati. Ali mozes staviti chip na chip, i jos pecurku i onda imas preko 30 KS. To je ona tzv. optimum mapa, ekoloska stejdz 2.

Link to comment
Share on other sites

Knopfler, Kaj ti nemas pametnijeg posla od spammanja po temama ili si popio par piva previse?

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Dajrstrejts je svijetlo ovog foruma, još me jedino on nasmije ovdje, a čovjek zna znanje...tak da molim lijepo nek čoek piše i bar meni uljepša čitanje ovog opskurnog kutka interneta...

Sent from my Lenovo P1a42 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Knopfler, Kaj ti nemas pametnijeg posla od spammanja po temama ili si popio par piva previse?

Slušaj ti, niko meni neće govoriti hoću li piti paran ili neparan broj piva.

Link to comment
Share on other sites

Kad smo kod cipanja, ja sam remapirao svog bivseg 1.6 16v meg 3 coupea i razlika je bila osjetna, pogotovo u srednjim okkretajima gdje je isao osjetno jace nego prije. S atmosfercima je nezgodno, neki se solidno mogu mapirat kao mazdin 2.0 recimo neki bas i ne.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
2 hours ago, Mladen said:

Jel ima netko za 197 prijedlog ili preporuku da ga malo ćipnemo?

Vidim dosadno je sad u vrijeme korone🤪

 

 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, živac said:

Vidim dosadno je sad u vrijeme korone🤪

 

 

Kupio sam miša pa klikam bezveze 🤭

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 01. 04. 2020. at 15:42, Mladen said:

Jel ima netko za 197 prijedlog ili preporuku da ga malo ćipnemo?

treba prvo odraditi hrpu predradnji: auspuh, drugi usis tj. v6 airbox i onda ako dobijes 5ks super, ali ako se vec to radi, onda odmah odraditi portanje usisne i ispusne grane, remap i onda je osjetna razlika (navodim sto sam sve procitao i prenio mi rene koji je sve to odradio davno).

Link to comment
Share on other sites

Može se i s običnim remapom dobiti popeglana krivulja i samim time drukčiji osjećaj u vožnji. Ne nužno više ks.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Hrvoje, naravno, mislim da Robi ne radi Sedox, već samo Hrvoje. Meni je radio Focusa i bio sam prezadovoljan brzinom usluge, radom i samom mapom.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.