Jump to content

Chipanje


BALEV

Recommended Posts

Decki na aute s custom mapama se stavljaju sonde da se vidi prvo kak auto dise,a onda se za njih radi mapa.

Reneov auto je daleko od remapiranog,bilo je tu puno vise posla do njegovih 212ks ili koliko vec sad ima.

Link to comment
Share on other sites

joooj znam, nego mi je smjesno da su ovi dobili 212 hp samo mapiranje a znamo kolko je Reneu trebalo za isto to... 

Link to comment
Share on other sites

A gle...bolje dat 200-300€ za mapu i imaš, koliko? 212ks.

Nego ja 3xxx€ i imaš samo 210ks. :D

Edited by Raptor6767
Link to comment
Share on other sites

^^ na to sam ja aludirao al si ocito samo ti skuzio :\

Link to comment
Share on other sites

Što fali generičkim mapama? Znam masu ljudi sa istima.... Custom mape koštaju i rade se ili na valjcima ili u lakšem slučaju na cesti snimanjem parametara pa metoda pokušaja i pogreške.

Ono što bi dotičnom trebalo je generička mapa za taj motor i identičan ECU i snaga raste u nekim optimalnim parametrima uz rizik skraćenja vijeka turbine

Link to comment
Share on other sites

Recimo zašto bi za 1.6 tdi trebala custom mapa kad je već takvih na stotine odrađeno i samo se ubaci ista mapa i vozi

Link to comment
Share on other sites

cek di sam napisao da genericke mape nisu dobre ? (nekazem da nisam al se ne sjecam) 

Link to comment
Share on other sites

cek di sam napisao da genericke mape nisu dobre ? (nekazem da nisam al se ne sjecam)

Nije ni bilo tebi :)

Link to comment
Share on other sites

Nije isto "tjunirati" N/A ili FI motor. I ne, svaki auto nije isti. A kamo li tek kad/ako se krene sa preinakama.

Edited by Raptor6767
Link to comment
Share on other sites

to nikako nije isto :) 

al ak pogledas da dizes snagu za, 20 - 30% na stock FI autu, moze se rec da su isti i sigurno neces naletet na neku granicu da je neki tolko losiji (valjda)

Link to comment
Share on other sites

Za ove "poznatije" FI motore nije problem neka generička provjerena mapa.

S time da ti u današnje vrijeme rijetko tko remapira a da bar jednom nije logove poslao onome tko je napravio mapu da je malo prilagodi. 

 

Osim ovi eBay/parking ćuneri za šaku eura.

Link to comment
Share on other sites

Nije isto "tjunirati" N/A ili FI motor. I ne, svaki auto nije isti. A kamo li tek kad/ako se krene sa preinakama.

nije.. dao si hrpu para i zeru si brži? :p ima li smisla? :p turbak da koju stotinu eura i odere te ako ste prije bili tu negdje

uvijek mi je bilo suludo davat toliko novaca za par konja u amaterske svrhe... ali tvoji novci, tvoji gušti ;)

 

što se renoa tiče, rs tuner box je zakon... ali turbo ofkors :D

Link to comment
Share on other sites

Da, uopće ne znam zašto su radili Clitorise N/A do sad...

Link to comment
Share on other sites

Da, uopće ne znam zašto su radili Clitorise N/A do sad...

 pa slažem se... tu je trebalo odma motor od megana tvornički tutnut, a ne da se ljudi pate poslije za dobit par kljusadi :)

Link to comment
Share on other sites

ma može i 190... neka svi zarade... a ne ovako! doduše mogao si ti odavno ubost neki turbo kit kod engleza :p

Link to comment
Share on other sites

Ne postoji/nije postojao turbo kit, a konverzija je oko £5000.

Link to comment
Share on other sites

Ne postoji/nije postojao turbo kit, a konverzija je oko £5000.

a ti si potrošio koliko do sad? :)

nisam znao da nema kit... mislio sam da je ktec imao nešto, ali sad vidim da nema

Link to comment
Share on other sites

Manje od £5000.

Tu ne računam da auto nekako mora doći u VB i natrag, to je još 1-1.5k€ troška.

I to unutar 7god, a ne odmah.

Za samo 210ks. ;)

Link to comment
Share on other sites

nisam znao da nema kit... mislio sam da je ktec imao nešto, ali sad vidim da nema

Nema nitko ništa, samo kitu. :D :D

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Pa koliko sam ima pogledat na youtube-u, ti si poprilično brži (po satu) od 197-ica sa 225/R26 motorom. Konj bi triba bit konj, ali iz iskustva ispada da atmosfera sa istom ili čak nešto manjom konjicom bolje ide.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

ima tko kakvih iskustva s Citius-om ili je čul nešto o njegovim radovima??

Link to comment
Share on other sites

Slažem se. 225 motor, prigušen na 200ks i bok. ;)

Koji ono bio problem sa elektronikom, kod prebacivanja megane 225 motora u clio 197? Davor iz cg je tako nešto radio, ali si ti rekao da to nikome ne ide zbog nekog problema sa ecu protokolima? Najjednostavnije bi bilo standardni 225 skupa sa strujom i svim điđama ubacit u clio.

Link to comment
Share on other sites

Koji ono bio problem sa elektronikom, kod prebacivanja megane 225 motora u clio 197? Davor iz cg je tako nešto radio, ali si ti rekao da to nikome ne ide zbog nekog problema sa ecu protokolima? Najjednostavnije bi bilo standardni 225 skupa sa strujom i svim điđama ubacit u clio.

Nema problema nego sam rekao da jedini problem/drama je s imobilizatorom. I to je to.

Davor je slao u VB struju da mu slože.

Link to comment
Share on other sites

Davor je od 250 masinu slozio ne 225 :) 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.