Jump to content

Chipanje


BALEV

Recommended Posts

Heba te, pa zar i tu ima prodaje placeba :D znaci kao ono sarafciger u lonac=rupa=race car nisam u tome pa evo da i naucim nesto.

Link to comment
Share on other sites

Heba te, pa zar i tu ima prodaje placeba :D znaci kao ono sarafciger u lonac=rupa=race car nisam u tome pa evo da i naucim nesto.

 

Fali momenta sa prikolicom, ha? :D:geek:

Link to comment
Share on other sites

Samo da nije klasično dizanje momenta i nagla provala istog gdje stranka misli da juri, a realno auto ne ide puno bolje od stock. Jako česta pojava kod generičkih mapa na turbacima.

Ja sam baš nekidam mapira svog ko Revo-a i drago mi je sta nema tog šuta u niskim okretajima. Znaci do nekih 1800-2000 okretaja skoro pa ni nema prevelike razlike u odnosu prije mapiranja. Al kako se okretaji dižu sve je primjetnija razlika. Prije bi na nekih 4100 4200 ispuva. Sad nastavlja vuc linerano skoro do 4800 okretaja. Plus sta treba jos odvozit malo da mapa sidne kako triba.

Link to comment
Share on other sites

Heba te, pa zar i tu ima prodaje placeba :D znaci kao ono sarafciger u lonac=rupa=race car nisam u tome pa evo da i naucim nesto.

O da...imaš dojam da auto juri grdo - a kad ono - nešto brži od stock. Vidio/isprobao nebrojeno puta.

Link to comment
Share on other sites

ma nije placebo efekt..puno bolje vuče i razvija brzina tu kod nas po bregima odnosno razvija veču brzinu na isto uzbrdici,a i na preticanju ga više nemoram šaltat u nižu i onda se začudim šta sam več na 120-130,a u glavi da je u 4oj i da ću prešaltat ,a kad ono u 5 ostal..

možda mi je placebo u glavi samo jer sam ga kao čipnul ,pa kao mora bolje ič..neznam,al znam da bolje ide..uostalom vidjet ćemo na valjcima koliko će odprilike bit..

i primjetil sam jer sam baš pratil na retrovizor da nešto mrvicu dimi,ali zanemarivo odnosno normalno ko i svaki ispravni dizel..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Evo da podijelim svoje iskustvo s kojim sam se susreo neku noc. Naime prijatelj koji radi samnom u firmi dosao je sa autom od starog. Laguna 3 , 2.0 dci sa standardnih 150 konja kao i moja samo ova ima cip i auto ima 200 konja.Auto sam vozio ide kao lud,ogromna razlika od mojeg,standardnog. Stvar je u tome da ja kao potpuni laik u chipanju i dalje ne vjerujem da je to ostvarivo samo kupnjom chipa na ebayu( kao sto mi on tvrdi) i prikopcavajuci ga ( neznam gdje iskreno), a i ako je moguce smatram da to jako unistava motor,jer je razlika nebo i zemlja. Ovo pisem cisto da podijelim svoje iskustvo pa ako se nekome da raspravljati o ovome ili me bolje informirati super,jedva cekam da nesto naucim =)

Link to comment
Share on other sites

Ja sam baš nekidam mapira svog ko Revo-a i drago mi je sta nema tog šuta u niskim okretajima. Znaci do nekih 1800-2000 okretaja skoro pa ni nema prevelike razlike u odnosu prije mapiranja. Al kako se okretaji dižu sve je primjetnija razlika. Prije bi na nekih 4100 4200 ispuva. Sad nastavlja vuc linerano skoro do 4800 okretaja. Plus sta treba jos odvozit malo da mapa sidne kako triba.

Koji auto si mapirao kod Revo-a?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Dali da chipiram Lagunu 1.9 dci 96kw, 180000 km? 2006. godiste...sve u original i najboljem stanju. Turbina, zamajac, dpf. Sve tip top. Malo sam u dilemi i ako da koliko bi dobio? 

Link to comment
Share on other sites

Da

Dobio bis jako puno

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

e da li se može čipirati s euro3 na euro 5 ili 6 ? 

benzinac 1.6 16v

Link to comment
Share on other sites

Sta ti je cilj s time. Tj kako mislis y euro 3 ma euro 6??

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

e da li se može čipirati s euro3 na euro 5 ili 6 ? 

benzinac 1.6 16v

Mozes...ali to ti je čipanje skupo....oko 1000€ -.-

Link to comment
Share on other sites

Pa nemozes ti eko normu motora samo tako mjenjati , i jos samo remapom. Ubaci još jedan katalizator iza svog kat. Pa ces dobit i eko normu 9 lol, i 20ks manje ???.

Link to comment
Share on other sites

Ne znam zato pitam jer se takvi motori i danas ugrađuju u aute, sigurno je nešto drugačije najmanje katalizator i neki povratni ventili, ali ako ide uz neki manji trošak, i homologaciju zakaj ne probati :D

Link to comment
Share on other sites

Zanima me da li je itko od vas radio remap na megane mk3 1.9 dci 96kw/130ks ?

Da li je neophodno micanje DPF-a za stage 1?

 

sve izvadis van, maknes kat. zadnji lonac, remap posten na 180 190ks i uzivas ??

Link to comment
Share on other sites

Zanima me da li je itko od vas radio remap na megane mk3 1.9 dci 96kw/130ks ?

Da li je neophodno micanje DPF-a za stage 1?

 

ne, to se mice za stage 2, skupa s katalizatorom

Link to comment
Share on other sites

Ali mozes i uz stage 1, pa se odma izmapira dpf i katalizator ako ima lambda sondu.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Da li se isplati remapirat  megane III 1.5 dci 66 kw?  Decko koji to radi kaze da radi obradu centralnog kompjutera motora?? I taj posao kosta 200 e?! Da li je to bacanje novaca u vjetar ili ga stvarno moze dici sa 90 ks na cca 105, 110 ks kako kaze?

Link to comment
Share on other sites

Moze i nije problem za motor ako je zdrav i ako taj netko zna sta radi.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Vrijedi li upuštati se u SM Optimum Chip za Clio III dci 63kW (86KS) na 108KS i (može, a i ne mora) EGR Off? Ili je to ipak TO od motora što trenutno izvlači i 'nahrani ćuku i ne diraj ništa' (rekoše Muji kad ga poslali na mjesec) :laugh:

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.