Jump to content

R5 GTT


petak

Recommended Posts

0-100 7,3sec, ZGR5GTT i ja ne lomimo glavu oko knockinga jer imamo pinking sensor ugraden u serijali :)

A sad jedna upadica od laika. :bigl:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 74
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • ZGR5GTT

    21

  • jure

    20

  • 0-100 7,3 sec

    15

  • Coupe RS

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

0-100 7,3sec, ZGR5GTT i ja ne lomimo glavu oko knockinga jer imamo pinking sensor ugraden u serijali :)

Imam i ja taj senzor pa mu ku**a ne vjerujem

Link to comment
Share on other sites

On ti je na GTT zavidan na glavu motora malo prema lijevo od razvodne kape gledano iz automobila tj. od nazad prema napred. Ugradivao se u ph2 petke iskljucivo sa Re209 ECU-om. Kabel od pinking senzora ti je spojen sa ECU-om kabelom koji je smijesten malo iznad turba. Svrha mu je da prepozna detonacije i iskljuci daljnji rad motora u svrhu zastite od vecih steta.

Zahvaljujem na objašnjenju. :hey: Toga nema na mojoj petici

Link to comment
Share on other sites

Sumnjam u ovo da mu je svrha da "isključi daljnji rad motora"....kad se detonacije detektiraju onda se pomiče paljenje dok knocking ne nestane - šta rezultira smanjenjem snage....a to ne volimo, jel tako.

Da, da. GTT inace ima jednu od naprednijih elektronika u automobilskoj industrija pa moze sam pomicati kut paljenja :lool:

Link to comment
Share on other sites

Da, da. GTT inace ima jednu od naprednijih elektronika u automobilskoj industrija pa moze sam pomicati kut paljenja :lool:

Hebes autronic kada imas svemirski re209 :lool:

Link to comment
Share on other sites

Decki uozbiljite se! :lek: Opce je poznata cinjenica da je re209 zapravo najnaprednije izvedena elektronika do danas... samo se o tome ne smije pricati... :fucka: tajne sile i mocni masonski lobi to ne dozvoljava....

Link to comment
Share on other sites

Prosvjetlite me....mogli ste me naučit nečemu, reći mi šta sam pogrešno napisao pa bih se i ja smijao!

Napisao sam da ECU retardira paljenje kad taj senzor detektira knocking....pa ako sam u zabludi molim da mi netko reče točnu informaciju. Hvala. ;)

Link to comment
Share on other sites

Prosvjetlite me....mogli ste me naučit nečemu, reći mi šta sam pogrešno napisao pa bih se i ja smijao!

Napisao sam da ECU retardira paljenje kad taj senzor detektira knocking....pa ako sam u zabludi molim da mi netko reče točnu informaciju. Hvala. ;)

Procitaj postove polako i sa razumjevanjem :lool: i skuzit ces da nemaju previse veze sa tobom.

Link to comment
Share on other sites

GTT ima karburator i razvodnu kapu. ECU mu ima manje elektronike (ako je uopce ima-nisu sigurni ni ljudi iz renaulta) nego klasicni kalkulator i nema teoretske sanse da se u petici dogada nesto slozeno poput pomicanja kuta paljenja.

Link to comment
Share on other sites

GTT ima karburator i razvodnu kapu. ECU mu ima manje elektronike (ako je uopce ima-nisu sigurni ni ljudi iz renaulta) nego klasicni kalkulator i nema teoretske sanse da se u petici dogada nesto slozeno poput pomicanja kuta paljenja.

E taj sam odgovor tra

Link to comment
Share on other sites

GTT ima karburator i razvodnu kapu. ECU mu ima manje elektronike (ako je uopce ima-nisu sigurni ni ljudi iz renaulta) nego klasicni kalkulator i nema teoretske sanse da se u petici dogada nesto slozeno poput pomicanja kuta paljenja.

Varas se :plazi: jer petica ima pomicanje kuta paljenja kao i svaki drugi auto.Ako si primjetio ono crijevo koje ide iz elektronike na usisnu granu e preko njega pomice kut paljenja u elektronici.Stari pa znas da petica sve ima :hura:

Link to comment
Share on other sites

Hmmmm. Ovo je, mislim, prva stvar u kojoj se ne slazemo :svada:

U jednu ruku si u pravu ali.... ECU (ako ga uopce mozemo tako nazvati) moze samo vratiti paljenje za par stupnjeva i to na vrlo niskim okretajima (ne vise od 2500rpm). To je toliko zanemarivo da me sram spominjati.

Ali eto petarda ga ima :fucka:

Edited by jure
Link to comment
Share on other sites

Hmmmm. Ovo je, mislim, prva stvar u kojoj se ne slazemo :svada:

U jednu ruku si u pravu ali.... ECU (ako ga uopce mozemo tako nazvati) moze samo vratiti paljenje za par stupnjeva i to na vrlo niskim okretajima (ne vise od 2500rpm). To je toliko zanemarivo da me sram spominjati.

Ali eto petarda ga ima :fucka:

Ali kako kazes i sam ima ga :hura: .Meni to nije dugo radilo i auto mi je bio dosta lijen nakon nekih 5000 okretaja(ubrzavao je dosta jednolicno) i nakon sto sam tu cijelu elektroniku promijenio auto je postao osijetno zivlji sve do nekih 6700 okretaja +.Sumjam da pomice kut paljenja samo nekoliko stupnjeva kako ti kazes jer samo senzor koji sam drugi stavio pomice kut paljenja za 6 stupnjeva u startu.

Link to comment
Share on other sites

6 stupnjeva. To govoris o TDC senzoru (na zamasnjaku) ili se samo hvalis :bigl: jer ga ja nemam :frown:

Ovako sam ja to shvatio. Ti smatras da ako si pomakao kut paljenja na +6 da pinking sensor mora vracati vise od 6 stupnjeva u minus da bi izbjegao detonacije. Jel tako?

Link to comment
Share on other sites

Jel vama razvodnik ima membranu koju tlak pomiče, ili taj "ecu" sve regulira?

Razvodna kapa nema membranu. Sve regulira mocni renix re209 ecu :evil:

Link to comment
Share on other sites

Paše li taj re209 na moj motor? :roll::zubo::laugh:

Ne. Vjeruj mi, nisi nista izgubio :laugh:

Link to comment
Share on other sites

6 stupnjeva. To govoris o TDC senzoru (na zamasnjaku) ili se samo hvalis :bigl: jer ga ja nemam :frown:

Ovako sam ja to shvatio. Ti smatras da ako si pomakao kut paljenja na +6 da pinking sensor mora vracati vise od 6 stupnjeva u minus da bi izbjegao detonacije. Jel tako?

da o njemu govorim i samo se hvalim :zubo:.Ne jer onda sam dobio apsolutno nista.Pinking senzor tek kada auto pocne detonirat salje signal u nas mocni re 209 koji pomakne kut paljenja.

Jel vama razvodnik ima membranu koju tlak pomiče, ili taj "ecu" sve regulira?

Razvodnik nema kako je i Jure rekao ali se ta ista membrana nalazi u mocnom re209.Ti ga ne mozes stavit jer ta membrana radi na tlak a ne potlak.

Link to comment
Share on other sites

onda sam dobio apsolutno nista

Opet smo se vratili na moju teoriju :vidiga:

Znam, znam to u vezi vracanja paljenja da dobije se 0 efekt. Kad dignes tlak i stavis senzor +6 sve stima ali u slucaju da smanjis tlak turbine vrlo vjerojatno ce doci do detonacija sto znaci da je cudo tehnike re209 podbacio i nemoze vratiti kut paljenja u dobar polozaj. Konacni zakljucak: IMAMO GA ALI NICEMU NE SLUZI :laugh:

Znaci, opet imamo isto misljenje i slabo citamo postove :plazi:

Edited by jure
Link to comment
Share on other sites

Opet smo se vratili na moju teoriju :vidiga:

Znam, znam to u vezi vracanja paljenja da dobije se 0 efekt. Kad dignes tlak i stavis senzor +6 sve stima ali u slucaju da smanjis tlak turbine vrlo vjerojatno ce doci do detonacija sto znaci da je cudo tehnike re209 podbacio i nemoze vratiti kut paljenja u dobar polozaj. Konacni zakljucak: IMAMO GA ALI NICEMU NE SLUZI :laugh:

Znaci, opet imamo isto misljenje i slabo citamo postove :plazi:

Ja sam sa tim senzorom vozio i sa skoro serijskim tlakom 0,9 bara(jer ja ne mogu ici nize) i auto nikada nije detonirao kao sto nije niti detonirao na 1,5 bara.Ja ne znam koliko on to pomice ali da ga pomice puno to sigurno radi.Mocni re209 nije sigurno bas pre precizan ali radi cisto dobro a to su ti dokaz petice iz Engleske(debelo prek 200ks) koje takoder nemaju problema sa detoniranjem.Ja znam koliko se pomice paljenje na npr. skodi fabiji jer to mogu ocitat sa v.a.g. om ili mogu vidjet sa stroboskopom di je paljenje na npr. favoritu.Na svom autu nisam nikada gledao jer me bas briga kad sve radi super. :)

Edited by ZGR5GTT
Link to comment
Share on other sites

Ti ga ne mozes stavit jer ta membrana radi na tlak a ne potlak.

Ma šalija san se, naravno... Nisan toliki tudum :bigl::bigl:

Link to comment
Share on other sites

Eh super, sad se mozemo konacno izivljavat... :zubo:

Malo sam izgleda fulao u toj vasoj raspravi, o kojem senzoru ti govoris ZGR5GTT? :??:

Link to comment
Share on other sites

Eh super, sad se mozemo konacno izivljavat... :zubo:

Malo sam izgleda fulao u toj vasoj raspravi, o kojem senzoru ti govoris ZGR5GTT? :??:

Hal senzoru odnosno onom koji se nalazi na getribi sa gornje strane i zice vode u MIGHTY re209.

Link to comment
Share on other sites

Hal senzoru odnosno onom koji se nalazi na getribi sa gornje strane i zice vode u MIGHTY re209.

Govoriš o okidaču poviše zamajca na getribi, na dvi vide stoji, ili?

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.