Jump to content

R5 GTT


petak

Recommended Posts

  • Replies 74
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • ZGR5GTT

    21

  • jure

    20

  • 0-100 7,3 sec

    15

  • Coupe RS

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Aaaaaaa.... upalis pilu... :tup:

Malo sam spor ovih dana.... :laugh: Po naski bi rekli GMT senzor (gornja mrtva tacka) jelte.... :)

Malo je kasno (rano?) pa mozda lupetam, ali ako se dobro sjecam, nekad sam negdje citao o zamjeni mjesta zicama na tom senzoru (ili necem drugom :tup: ), pa tako ljudi pomijeraju paljenje?

@zgr5gtt - Sta si ti uradio sa svojim?

Link to comment
Share on other sites

Aaaaaaa.... upalis pilu... :tup:

Malo sam spor ovih dana.... :laugh: Po naski bi rekli GMT senzor (gornja mrtva tacka) jelte.... :)

Malo je kasno (rano?) pa mozda lupetam, ali ako se dobro sjecam, nekad sam negdje citao o zamjeni mjesta zicama na tom senzoru (ili necem drugom :tup: ), pa tako ljudi pomijeraju paljenje?

@zgr5gtt - Sta si ti uradio sa svojim?

da mozes i tak to rijesit mislim da treba samo odpojit masu sa toga senzora koliko se sijecam.Ja sam kupio drugi senzor u K-Tec racingu.Nije uopce skup. :bigl:

Link to comment
Share on other sites

da mozes i tak to rijesit mislim da treba samo odpojit masu sa toga senzora koliko se sijecam.Ja sam kupio drugi senzor u K-Tec racingu.Nije uopce skup. :bigl:

Pa s obzirom da nista ne pomaze, ni ne cudi me sto nije skup.... :lool:

Link to comment
Share on other sites

Pa s obzirom da nista ne pomaze, ni ne cudi me sto nije skup.... :lool:

Pa ako tebi pomicanje kuta od 6 stupnjeva nista ne znaci onda dobro no ne znam zasto su na peticama grupe n pomicali kut paljenja za 3 stupnja nacinom koji si ti napisao.Vise nisu smijeli ;)

Link to comment
Share on other sites

post-1245-1166281988_thumb.jpg iz bbperformance sam ga kupio a ne iz K-tec kak sam napisao.Uzimao sam dijelove od njih dvoje pa sam ih zamijenio :tup:
Link to comment
Share on other sites

Opet se netko hvali :beah:

Moze se dobiti do 4 stupnja u plusu ako se prekine zica koja ide od senzora do ecu i i zamjenis polove. Znaci tamo gdje se prekine zica spojis bijelu zicu na crvenu i obratno.

Ali sve ovo je onako "fus" uradeno i nikad nemozes sigurno znati koliko ces dobiti. ZGR5GTT je fino napravio po principu "plati pa se rugaj" :laugh:

Mislim da su koristili izmadu 3 i 4 stupnja na autima za grupu "n" zato sto je sa tim setupom najbolji odaziv na gas dok se izlazi iz zavoja. Doduse sve ovis na kolikom tlaku su vozili grupu "n". Ja stvarno nemam pojma.

Ako nisu smijeli moze biti da je do goriva jer to uvelike ujece na kut paljenja.

Link to comment
Share on other sites

Neznam bas :roll: Nije bit u zicama senzora paljenja, vec je to do ECU. Uostalom, nema bas nekog smisla pomicati kut paljenja kod atmosferca.

Link to comment
Share on other sites

Pa ako tebi pomicanje kuta od 6 stupnjeva nista ne znaci onda dobro no ne znam zasto su na peticama grupe n pomicali kut paljenja za 3 stupnja nacinom koji si ti napisao.Vise nisu smijeli ;)

Ma sta se primas.... :bigl: Samo se malo zezamo, aaaajde bre.... :hey:

Slusajuci vas i vasa kemijanja, dodje mi da se ja drzim serijale... :tup: Ko ce to sve pohvatat... niste vi normalni... :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Ma sta se primas.... :bigl: Samo se malo zezamo, aaaajde bre.... :hey:

Slusajuci vas i vasa kemijanja, dodje mi da se ja drzim serijale... :tup: Ko ce to sve pohvatat... niste vi normalni... :laugh:

vama je samo do zahebancije :bigl:

Kada jedanput probas malo jace slozenu peticu :oo: sigurno ces pocet tjunirat svoju ko lud :yeah:

Opet se netko hvali :beah:

Moze se dobiti do 4 stupnja u plusu ako se prekine zica koja ide od senzora do ecu i i zamjenis polove. Znaci tamo gdje se prekine zica spojis bijelu zicu na crvenu i obratno.

Ali sve ovo je onako "fus" uradeno i nikad nemozes sigurno znati koliko ces dobiti. ZGR5GTT je fino napravio po principu "plati pa se rugaj" :laugh:

Mislim da su koristili izmadu 3 i 4 stupnja na autima za grupu "n" zato sto je sa tim setupom najbolji odaziv na gas dok se izlazi iz zavoja. Doduse sve ovis na kolikom tlaku su vozili grupu "n". Ja stvarno nemam pojma.

Ako nisu smijeli moze biti da je do goriva jer to uvelike ujece na kut paljenja.

U mome autu se vozi samo OMV 100 a ponekad i rijetko 98 ica.Imam doma negdje kako slozit peticu grupe n pa mogu vidjet na kojemu su oni tlaku vozili.

Link to comment
Share on other sites

:beah:

Imam i ja onaj .pdf sa uputstvima za pripremu za grupu N i grupu A, ali sta cu s tim kad je to sve na francuskom.... :laugh:

Link to comment
Share on other sites

:beah:

Imam i ja onaj .pdf sa uputstvima za pripremu za grupu N i grupu A, ali sta cu s tim kad je to sve na francuskom.... :laugh:

Pa kupi si rijecnik :laugh:

Pa nije petica nikada bila radena za grupu A sta muljas :lool:

Link to comment
Share on other sites

Sta nista ne vidis? Cccc... pa ti si toliko u tim sarafima zaglibio da ne znas komp koristit.... :laugh:

;)

Kad ti ponudi da upises onu sifru, upisi, pricekaj onih 30ak sekundi i skini taj pdf.... :hey:

Link to comment
Share on other sites

Ja sve do nedavno nisam znao da je 11 grupe A imala speru :surp:

2ZG: Sto se tice kemijanja oko senzora paljenja vec sam probavao neke stvarcice(pomicao ga naprijed nazad iznad zamasnjaka) ali kidati ga necu dok ne uzmem ovaj kao ti.

Link to comment
Share on other sites

Sta nista ne vidis? Cccc... pa ti si toliko u tim sarafima zaglibio da ne znas komp koristit.... :laugh:

;)

Kad ti ponudi da upises onu sifru, upisi, pricekaj onih 30ak sekundi i skini taj pdf.... :hey:

Nisam nikada niti znao koristit komp. Ja to ne znam skinut :tup: sada sam neki vrag instaliro i bla,bla,bla ali nema tog pdf-a :frown: Kakvu sifru?ja nemrem doc do nikakve sifre.

Ja sve do nedavno nisam znao da je 11 grupe A imala speru :surp:

2ZG: Sto se tice kemijanja oko senzora paljenja vec sam probavao neke stvarcice(pomicao ga naprijed nazad iznad zamasnjaka) ali kidati ga necu dok ne uzmem ovaj kao ti.

Zasto nesto kemijat sto je vec izmisljeno i nije uopce skupo.

Link to comment
Share on other sites

Nista! Morat ces na remap :)

Nemogu ni ja skinut. Konstantno pise da su svi slotovi za download za hrvatsku zauzeti.

2 7.3: I ti mi kao znas oko komp? :fucka:

Zasto nesto kemijat sto je vec izmisljeno i nije uopce skupo.

Bas to! Slazem se oko toga s tobom. Nevolim izmisljat nesto sto vec postoji. A jos je i jeftino.

Link to comment
Share on other sites

Nista! Morat ces na remap :)

Nemogu ni ja skinut. Konstantno pise da su svi slotovi za download za hrvatsku zauzeti.

2 7.3: I ti mi kao znas oko komp? :fucka:

Pa sta cu vam ja kad zivite u pogresnoj zemlji... :lool:

Cccc.... sve vam moram nacrtat...

Kad kliknes na link koji sam ti dao, otvori se ovako nesto...

Korak-1.jpg

I kad upises sifru koju ti napise da upises, pricekas tih sekundi koliko pise...

Korak-2.jpg

I onda dobijes ovo...

Korak-3.jpg

kliknes na "download" i ponudi ti opciju da to snimis na komp.... ;)

E sad malo dalje da pricamo... koji su stvarni dobici/prednosti takvog senzora kojeg kupis kod BBT?

Link to comment
Share on other sites

Da ces nesto osijetit neces sigurno ali ako mislis ic na malo veci tlak ili ga pocet vrtit puno preko 6500 okretaja onda ti je to potrebno cisto da radi zdravije.Necu nikada uspijet to skinut :tup:

Link to comment
Share on other sites

na gtt-u je crveno na 5600,ako se ne varam.

na koliko ga vi vrtite i kako to masina podnosi?

Link to comment
Share on other sites

GTT na serijskom tlaku i seriskoj bregastoj razvija max snagu na 5750rpm. Ali vrti se fino i do 6000. Ni ZGR5GTT ni ja ne vozimo na serijskom tlaku ni na serijskoj bregastoj. Ja vrtim svog do cca 6250 (rijetko vise) dok ZGR5GTT je malo ekstremniji sto se toga tice. Ali nek ti on kaze vise....

Sto se podnosenja okretaja tice sve je odlicno ako je radilica fino u balansu. Najvise strada sinhron druge ako se malo preser.. sa okretajima u prvoj, a to nije rijedak slucaj. Da je fino katapultiras mozes je zavrnuti i preko 7000 :bigl:

2 7,3sec: ZGR5GTT-u ti je malo veci tlak 1.5 bara tako da se znas ravnati :zubo:

Edited by jure
Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.