Jump to content

Tuning ovjesa vašeg Renault-a


ZD1400RT

Recommended Posts

Na udobnosti? Stavi original amortizere i opruge pa ces dobiti na udobnosti

Pa ce mi auto bit ko SUV a ne limuzina, mislio sam da se neko kuži u razliku između tvorničkih amortizera i sportskih tj kako se auto ponasa ma rupama sa njima 

Link to comment
Share on other sites

Sportski amortizer - logika ti govori = tvrdji, kruci ovjes. Udobnost manja.
Ukratko, ne mozes se jebat a da ne udje.

Ili auto izgleda kao koza ali je udoban, ili je lep, fin, neodoljiv ALI neudobniji od serijskog ovjesa.
Nema jedno i drugo, ili jedno ili drugo.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

To mi je jasno, naravno da ne očekujem da auto bude udoban kao tvornički ali me zanimalo npr razlika između sportskih opruga sa tvorničkim amortizerima i istih tih opruga sa npr Koni Yellow odvrnutih na soft, možda je vožnja udobnija kada su usklađeni i amortizeri i opruge. 

Link to comment
Share on other sites

puno bolje će ti raditi kad su amortizeri "usklađeni" sa oprugama.

Inače zna skakutati po neravninama da ga moraš hvatati po cesti.

Posebno ako su amortizeri tvornički i još ostarili/oslabili. 

Edited by petak
Link to comment
Share on other sites

puno bolje će ti raditi kad su amortizeri "usklađeni" sa oprugama.

Inače zna skakutati po neravninama da ga moraš hvatati po cesti.

Posebno ako su amortizeri tvornički i još ostarili/oslabili. 

Hvala, to me zanimalo

Da, trenutno je na tvorničkim amortizerima i malo skakuce preko neravnina ali ceste gdje ja živim su loše.

Auto nema puno km pa su mu tvornicki amortizeri jos uvijek dobri, ali kad bi nasao povoljno neke sportske stavio bi ih.

Ne znam mogu li od megane 3 amortizeri na fluence?

Link to comment
Share on other sites

To nebi znao.

prelistaj neki katalog sportskih amortizera i opruga pa možda uspiješ odgonetnuti. 

Link to comment
Share on other sites

Hondaši uglavnom stavljaju KYB excel ili kak im je već ime sa eibach pro kitom (-35mm) auto čučne, udobnost skoro pa jednaka serijali.

Koni amortizeri su dosta skupi, kombinacija sa Koni yellow i boljim oprugama te ispadne kao da uzmeš neke mid range gewinde. Pričam za Hondin ovjes.

Što se tiče nabavke Konija, možete nazvati intercars ili na FB grupu Koni Slovenia. Nadam se da sam barem donekle pomogao 

Link to comment
Share on other sites

Hvala, to me zanimalo

Da, trenutno je na tvorničkim amortizerima i malo skakuce preko neravnina ali ceste gdje ja živim su loše.

Auto nema puno km pa su mu tvornicki amortizeri jos uvijek dobri, ali kad bi nasao povoljno neke sportske stavio bi ih.

Ne znam mogu li od megane 3 amortizeri na fluence?

Rain ti je lijepo objasnio, ali taj odgovor ti se nije sviđao, pa si čekao nekog tko će ti odgovoriti ono što ti želiš čuti.

Prvo si si sam definirao odgovor, a onda si počeo pilit po forumu dok nisi našao istomišljenika.

Samo naprijed sa bacanjem novaca i debiljenjem. I inače se amortizeri usklađuju s oprugama, onak mi puta oko plus blebetanje.

Edited by cerozg
dopuna
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Rain ti je lijepo objasnio, ali taj odgovor ti se nije sviđao, pa si čekao nekog tko će ti odgovoriti ono što ti želiš čuti.

Prvo si si sam definirao odgovor, a onda si počeo pilit po forumu dok nisi našao istomišljenika.

Samo naprijed sa bacanjem novaca i debiljenjem. I inače se amortizeri usklađuju s oprugama, onak mi puta oko plus blebetanje.

Ne pravi se pametan ?

Link to comment
Share on other sites

mozes staviti amorte od cca 1500+€ gde stelas zasebno sporo i brzo kretanje posebno za put ka gore i posebno za put ka dole, ako to uzmes mozes postelat da bude "mekan" a ujedno jebacki drzi cestu..

komad koni sport amorta s stelanjem tvrdoce je bio 100€ 

Edited by MilosB
Link to comment
Share on other sites

To mi je jasno, naravno da ne očekujem da auto bude udoban kao tvornički ali me zanimalo npr razlika između sportskih opruga sa tvorničkim amortizerima i istih tih opruga sa npr Koni Yellow odvrnutih na soft, možda je vožnja udobnija kada su usklađeni i amortizeri i opruge. 

s koni yellow odvrnutih na soft sigurno neces dobiti udobnost...stovise nabijati ce po rupama toliko da ces kape unistit u vrlo kratkom vremenu....govorim iz iskustva(jednostavno je premekano i na svakoj rupi - bum)...na najtvrdje e to je vec druga prica, auto je krut ali nema nabijanja, drzanje - neusporedivo. Mislim da je puno bolji izbor b8 s sportskim oprugama ako pucas bas na udobnost uz drzanje naravno koje je i u ovom slucaju neusporedivo u odnosu na serijalu...kraci su od konija i bolje prate oprugu...ali su i nesto skuplji....ako ipak ides na koni - najbolje su u kombinaciji s H&R-om. Eibach s B8 ...

Edited by marinho25
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Na sto sve moram obratiti pozornost kad mijenjam amortizere? Naime, auto na 17 cola izgleda ko neki offroader pa bih ga htio spustiti za kojih 2-3 cm i da ne bude tolko mekan... Za gewinde nemam, mislim da se ni ne isplati stavljati ih na takav auto. Bilo mi je receno da je straga dovoljno zamijeniti opruge, a amortizere ostaviti iste, jel to istina? Neka preporuka za sportske amortizere/opruge?

Link to comment
Share on other sites

Na sto sve moram obratiti pozornost kad mijenjam amortizere? Naime, auto na 17 cola izgleda ko neki offroader pa bih ga htio spustiti za kojih 2-3 cm i da ne bude tolko mekan... Za gewinde nemam, mislim da se ni ne isplati stavljati ih na takav auto. Bilo mi je receno da je straga dovoljno zamijeniti opruge, a amortizere ostaviti iste, jel to istina? Neka preporuka za sportske amortizere/opruge?

kako mislis samo straga?

kad spustas auto mjenjaju sve sve 4 opruge.

amortizere nije potrebno mjenjati do nekih -35mm. Ispod toga je preporucljivo bilstein b8 ili nesto u tome rangu.

moj megan ti je na -35 ili 30mm h&r oprugama i org amortizerima. U mojoj temi mozes viditi kako auto izgleda, ako je auto za svaki dan nemas potrebe ici na ista nize.

Link to comment
Share on other sites

Jedan automehanicar mi je rekao da naprijed treba oboje, a straga dovoljno samo opruge i to zato sto su spijeda opruge oko amortizera dok je straga odvojeno...

Znam da se mijenja i sprijeda i straga, to nije upitno. 

Hvala!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Ima li koja web stranica ili bilo kakva ponuda za pogledati sportske amortizere za Clio III 1.5dci 2007. g. ?

Imam H&R -45mm opruge na serijskim amortizerima. Podosta je tvrdo, pogotovo zadnji. Hocu li sportskim amortizerima barem malo ublaziti tu tvrdocu?

Poslano sa mog SM-G935F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Amortizerima nemkzes promjenit tvrdocu opruge. Ali moguce da tvoji amortizeri nabijaju do kraja, a u tom slucaju trebas staviti nesto bolje sto je namjenjeno za spustene aute, tipa koni sport ili blistein b8

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

 Imam H&R -45mm opruge na serijskim amortizerima. Podosta je tvrdo, pogotovo zadnji. Hocu li sportskim amortizerima barem malo ublaziti tu tvrdocu?

:doh: I.... je li federira? :D

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Može se ovako skratiti. Ako može E46 može i Renault [emoji23] [emoji23] 18665567fc79294acd754e951868e836.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

U intercarsu se moze provjerit cijena koni amortizera kao i eibach opruha pa cak i kompletnih koni/bilstein/eibach setova gewindi odnosno opruga+amortizera, ako kome treba nek pita na pp pa cu provjerit cijene kako stignem :)

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Auto mi lupa na poprečnim pukotinama pogotovo na zadnjoj osovini. Takav je od prvog dana vec 10god.

Primjetio sam da male promjene u tlaku zadnjih guma drastično utječu na udobnost vožnje, daleko više nego prednje.

Razmišljam o nabavi Bilstein B6 zadnjih amortizera da se poboljša udobnost. S njima sam imao izuzetno dobra iskustva na starom autu, a izašlo bi me oko 200€ + ruke.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

nisam baš u toku ali vidim da ima govora o eibach pro kit.

Ja sam na svoj megane 2 stavio eibach pro kit i bilstein B4. cca 3cm niže, Nove šalice amortizera i skretanje je bolje 

za sad super. Auto "sluša" i ide kamo ja hoćem, Udobnost gotovo ista, malo možda trvđe ali neprimjetno. Na 16" kotačima super. 

eibach.jpg

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.