Jump to content

1.6 16v TURBO


Brumen

Recommended Posts

  • Replies 60
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • twingara

    7

  • Ballistix

    6

  • rollin

    4

  • Brumen

    4

I onda na njega pukni turbo ak te pale turbaci. ;)

nek uzme meganea sporta pa nek pukne biturbo :zubo::doh:

Link to comment
Share on other sites

proći ćeš 3 puta jeftinije ako prodaš svoj 1.6 16v i kupiš nešto jače, nekog RS-a naprimjer.

a kupnja 2.0 T motora pa da se ugradi, da li bi se to dalo napraviti, vjerujem da bi?

p.s. nisam bas neki znalac, ali imam potencijala :laugh:

Link to comment
Share on other sites

a kupnja 2.0 T motora pa da se ugradi, da li bi se to dalo napraviti, vjerujem da bi?

p.s. nisam bas neki znalac, ali imam potencijala :laugh:

Ma sve se da napraviti...i kupiti 2.0t motor, i ugraditi 2.0t motor, i prebaciti sve dijelove ovjesa i kočnica sa nekog jačeg modela, mo

Link to comment
Share on other sites

ako meni moj coupe bude nezamjenjiv onda se i ja bacan u takvo nešto, iako mislin da ću za koju godinu razmišljat drugačije

@Coupe isprazni inbox :bigl:

Link to comment
Share on other sites

Pa, pustite covjeka neka se baci u kostac sa izazovnim projektom a tu smo da pomognemo ako mozemo....

.....inace blok motora trpi sigurno vise od 250ks a dade se i ojacat da se ne izvija... prvi problem su klipnjace a zatim klipovi i dalje redom....

Link to comment
Share on other sites

a kupnja 2.0 T motora pa da se ugradi, da li bi se to dalo napraviti, vjerujem da bi?

p.s. nisam bas neki znalac, ali imam potencijala :laugh:

Deni ne zezaj se, novi auto a ti bi vec mjenjao motor... Trebao si odmah piknut 2.0 T ili čekat da se još para skupi, tako ti je pao grah.

Nije to sve tako jednostavno kao što se misli, ili što se gleda po slikama. Onaj ko to zna raditi, zna koji je posao u pitanju. Treba para za to. :hey:

Link to comment
Share on other sites

Deni ne zezaj se, novi auto a ti bi vec mjenjao motor... Trebao si odmah piknut 2.0 T ili čekat da se još para skupi, tako ti je pao grah.

Nije to sve tako jednostavno kao što se misli, ili što se gleda po slikama. Onaj ko to zna raditi, zna koji je posao u pitanju. Treba para za to. :hey:

ma nisam si mislio to trpati u auto, pitao sam to jer me zanimalo, cisto da vidim da li je izvedivo.

volio bi da je bilo para za turbaka, ali hebiga, ma i ovako sam prezadovoljan :dobroje:

Link to comment
Share on other sites

ma i ovako sam prezadovoljan :dobroje:

Nisi, jer da jesi ne bi se raspitivao o ugradnji turba :bigl:

Link to comment
Share on other sites

Nisi, jer da jesi ne bi se raspitivao o ugradnji turba :bigl:

:laugh: :laugh: pogledaj tko je autor topica, pitao sam informacije radi, samo me je zanimala

stay cool

Link to comment
Share on other sites

2 coupeRS

250KS sa turbo puhalom na 1.6 16v renault motoru, da, punih cca 2 minute

sorry, ali za konverzije na 250+KS se u F4R motoru preslaguje blok jer klipnjace nece izdrzati vise od 260KS, tako da serijski motor od 110KS sumnjam da ce izdrzati podizanje snage na 250KS samo tako

sa nekih 0,4-0,5b, sto je safe za svakodnevnu voznju i nema potrebe za preslagivanjem motora moze ocekivati 150-160ks, cijena oko 2500-3000€

a da ga ide dizati na tih 250KS, jeftinije mu je kupiti megane sport 2.0T

Link to comment
Share on other sites

2 coupeRS

250KS sa turbo puhalom na 1.6 16v renault motoru, da, punih cca 2 minute

Ja sam samo rekao da blok vjerojatno trrpi do 250 ks, malo koji današnji blok (dakle samo čvrstoća bloka) ne mo

Link to comment
Share on other sites

Ja sam samo rekao da blok vjerojatno trrpi do 250 ks, malo koji današnji blok (dakle samo čvrstoća bloka) ne mo
Link to comment
Share on other sites

jer sva pitanja na forumima za ovakve konverzije su low budget

onaj tko zeli sloziti auto kako se spada sigurno nece na forumu pitati da li je tako nesto moguce

konacno je netko napisao ono sto ja pokusavam objasnit na par drugih foruma cim netko dobije takvu ideju.

mislim da bi se na upoznavanju trebalo svakom novom clanu stavit sticky za stavljanje turbine na atmosferca :D

:hey:

Link to comment
Share on other sites

Pronadjoh stari post od Gachota. Svaka dalja rijec je suvisna. Max respect za ovo:

Puno je jednostavnije zamijenit motor nekim jacim koji je sto lakse i bezbolnije stavit unutra.... ali, teoretski, ako sve dobro slozis i napravis dobar turbo motor, mozes dobit dosta vise konja nego sa tim nekim drugim motorom. Opet teoretski (khm...) mozes izvuc oko 200ks na kotacu... ako gledamo F1 turbo eru, onda mozes i preko 1000ks smilie2.gif Normalno, zahvat je u najmanju ruku sitnica.

Znaci trebas: Stavit turbinu. Turbina se stavlja na ispusnu granu, jer ju pogone ispusni plinovi. Stavljanje na ispusnu granu se radi tako da napravis nove ispusne grane, a te grane moraju bit slozene za tvoju turbinu koju meces i moraju pasat na motor na koji to meces. Moras izracunat koju turbinu trebas. Turbina se sastoji od dva bitna dijela. Jedan koji je u ispusnim plinovima i koji okrece drugi dio koji sabija zrak. Uglavnom mozes kombinirat ta dva dijela ili kupovat komplet, tj. turbinu u kompletu po velicini. Ako stavis preveliku, treba joj jako puno da ju mali motor zavrti, imas veliki lag, ali kad konacno pocne punit mozes imat puno konja. Ako stavis malu, sa njom nemozes dobit puno konja, ali brzo reagira na gas. Imas sad tu varijacije na temu, pa mozes kupit turbinu sa kuglicnim lezajevima ili sa laganim rotorima, sto sve rezultira time da se turbina lakse tj. brze zavrti.

Sad si dakle kupio turbinu koja odgovara performansama koje zelis, pa po njoj slozio ili dao slozit ispusnu granu koja pase na tvoj motor i turbinu i slozio ostatak auspuha od turbine, tj. barem preradio taj dio da se spaja na turbinu, a ne na granu kao prije. Moras, jel, pazit da za to imas mjesta i dobro to isfrkat sve (ili ko ce to radit) da ima ta turbina i nekakvo hladjenje, jer se pod punim opterecenjem cijela uzari.

Vrijeme je da krenes dalje. Ako je turbina jaka, tj. radis vece povecanje u snazi, to znaci da ces sigurno trebati i veci tlak u usisu. Veci tlak u usisu rezultira povecanim zagrijavanjem zraka, jer se plin prilikom sabijanja grije... pa bi bilo dobro ohladit taj zrak. Hladniji zrak je gusci, pa ga mozes vise nagurat, ali i kod toplog zraka moze doc do preranih detonacija.

Pa sad izabires intercooler iliti hladnjak stlacenog zraka. Ako uzmes mali, neces dovoljno ohladit zrak, pa gubis na performansama... ako stavis prevelik, cekat ces dugo da turbina u tom velikom prostoru (u velkom intercooleru) nadruka zrak na potreban pritisak i povecat si lag iliti turbo rupu iliti odziv na gas, ali ce zrak bit dovoljno ohladjen. Normalno, najbolji je neki optimum, ali opet ovisi jer hoces hrpu konja ili brz odziv na gas. Naravno, trebas i sva crijeva za to povezat.

Ok, sad spojis filter u usis turbine, pa iz turbine na intercooler, pa iz intercoolera na usis motora sa tim novim super cijevima (plavim recimo) smilie2.gif

Sad imas veci tlak u usisnoj grani. Tlak je veci ovisno o tome kolko si konja htio dobit preradom. E sad, veci tlak rezultira prijevremenim detonacijama do kojih ne smije doc, pa moras smanjit kompresiju motora da to izbjegnes. Kompresiju smanjujes ovisno o tome kolki mislis pritisak imat, tj. kolko konja. Najlakse ju je smanjit tako da podignes glavu prema gore sa debljim dihtungom glave i time povecas prostor iznad klipa kad je u gornjoj mrtvoj tocki, odnosno kompresiju. Drugi nacini su kupovanje drugih klipova koji imaju utore u sebi.

Ok. Sad si to rijesio, sad bi vec jurio gradom, ali zapravo sad tek pocinju problemi.

Imas neke uvjete za vise konja. Imas vise zraka, a vise zraka sa vise goriva daje vise konja.... STOP! Od kud nam vise goriva!?!? Gorivo dobivamo preko pumpe goriva koja druga tlak u razvod na koji su spojeni injektori. Ali ti injektori su proracunati za odredjenu konjazu, odnosno za odredjenu kolicinu goriva koju mogu dat u odredjenom vremenu. Recimo u xx ms mogu dat xx ml goriva. Pumpa moze dat isto ogranicenu kolicinu goriva, a da zadrzi pritisak. Sta to znaci? To znaci da sa postojecom pumpom i injektorima nemozes izvuc bas puno vise konja od onoga kaj imas. Postoji vise solucija. Jedna solucija je povecat tlak goriva u razvodu. Veci tlak nam dozvoljava da sa istim injektorima u istom vremenu ubacimo vise goriva. Ali pitanje jer je pumpa dovoljno jaka, pa treba stavit adekvatnu pumpu. Ako to nije dovoljno i trebamo hrpu konja, treba i druge injektore, vece, ali ne prevelike, jer se sa njima neda dozirat gorivo kad treba male kolicine ubrizgavat... pa treba pazit na pritisak u razvodu, pumpu i velicinu injektora.

ALI. Te nove injektore treba drugacije kontrolirat, jer ono kak se do tad ubrizgavalo vise ne igra... sad treba novu mapu za gorivo slozit. Znaci cipat auto (najbolje na valjcima, ali treba to radit netko tko stvarno zna kaj radi). Standardna jedinica ima neka ogranicenja i pitanje jer se s njom to moze dobro napravit, pa treba sta neki drugi procestor ili recimo Dastek piggyback jedinicu koja laze glavnoj jedinici da bi ova davala ono sto mi hocemo.

Super, kupili smo turbinu, ispusnu granu, preradili ispuh, intercooler, crijeva za to povezat, digli glavu, injektore, pumpu goriva, regulator tlaka goriva, unichip... sad to mora palit i radit.

Skoro smilie2.gif

Turbina ima svoj wastegate ventil koji podesit ovisno o tlaku koji hoces imat, ali to je samo usputna stvar. Kod benzinca na usisu postoji klapna za gas. E problem je u tome kad pustis gas, a turbina se jos okrece punom parom... odjednom se stvara ogroman tlak u usisu, jer zrak nema kud, a turbina ga i dalje druka. Trebas stavit i blowoff ventil. To je ono sto svi zele imat i ide PSSSSS svaki put kad stisnes pa pustis gas. Visak zraka bacimo van.

Ok, slozeno i to... Znaci kupili smo adekvatnu turbinu, slozili po njoj ispusnu granu i ostatak auspuha, preradili ispuh, stavili adekvatan intercooler, povezali to crijevima, stavili blowoff da ide PSSSS, digli glavu da smanjimo kompresiju, jacu pumpu i injektore, nataknutli regulator tlaka goriva, unichip ili stand alone jedinicu... WRUUUUUMMMM, RADI...

Ali mozda ne za dugo. Klipovi, klipnjace i lezajevi radilice... pitanje je samo kolko ce to dugo durat... a onda imamo i visak konja. Visak konja znaci samo jedno. Jace zagrijavanje motora, pa nam je mozda i kiler za vodu premali. Tak da bi bilo dobro da smo odma kad smo sve ono gore radili zamjenili barem klipove i klipnjace sa lezajevima, a i stavili neke bolje sarafe glave, a mozda i povecali kiler za vodu.

Jel sad konacno svima jasno kaj to znaci napravit od atmo motora turbo motor?

IMO lakse je kupit neki turbo motor i onda njega ic drkat i metat drugacije turbine, intercoolere i td.. jer on ima vec u startu manju kompresiju, ima nekakvu granu na koju vec ide nekakva turbina, ima nekakav blowoff, ima nekakva creva, ima vec nekakav intercooler i td.... Sve to nece pasat ak treba puno vise konja, ali se moze slagat malo po malo. Ostavis stari intercooler, a stavis novu turbinu... pa malo po malo. Ovak treba uglavnom sve odjednom.

Nadam se da nisam nist bitnoga zaboravio, editirat cu ak nadjete greske zubo.gif

Link to comment
Share on other sites

mislim da bi se na upoznavanju trebalo svakom novom clanu stavit sticky za stavljanje turbine na atmosferca :D

:laugh: :laugh: daj molim te svoj "pametne" komentare zadrzi za sebe, informativno je postavljeno pitanje da li je to izvedivo i nitko nije rekao da ce se i ici u to

Link to comment
Share on other sites

Pa nosace izradi od hrasta, bukve ili drva pluta radi bolje amortizacije.... :tup:

i malim slovima napisat dolje, ne se voziti po kiši, da se nebi raspali :laugh:

Link to comment
Share on other sites

kad bolje razmislim zasto uopce stavljat turbinu i zagorcavat si zivot, sa 1.6 atmo motorom se moze izvuci 200+ ks i zagorcat si ga dokraja, ako to moze LADA koja je prije 3-4 godine radila prototip 1.6 226 KS, mislim da se motor radio u francuskoj..... samo love treba.....

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.