Jump to content

SYBELE-programabilini ECU-Racing


REVERCHON

Recommended Posts

Vec 5 godina prisutan na Hrvatskom podrucju u samom vrhu auto-moto sporta i vec 20 godina na europskom trzistu kalkulatori su poznati pod markom SYBELE i prepoznati i priznati su po svojoj pouzdanosti i kvalteti, brzini rada i lakoci rada sa istima .

Nakon rada u diskrekciji i iz ciste ljubavi prema auto sportu i nakon uspijesnog i potpunog savladavanja svih tehnologija i nacina rada te formiranja strucnog tima suradnika na cijelom prostoru Hrvatske odlucio sam ponudit prozvode i usluge za sve zaljubljenike u auto-moto sport te podijeliti sa svima nase znanje i uspijehe i sa apsolutnom sigurnoscu i viskom kvalitetom rada i upravljanja svakim segmentom ponudjenih sistema osigurao potpunu uslugu prodaje i ugradnje programibilnih kalkulatora Belgiske tvrtke SKYNAM poznatije pod nazivom SYBELE

U ponudi imamo:

Commander 44 - 1490 eur HT (bez poreza)

Challenger 4+ - 849 eur HT (bez poreza)

Carabine - 550 eur HT (bez poreza)

Kao i sve ostale el.komponente potrebne za opremu i ugradnju programibilnih ECU na racing motore,izdvojeno iz ponude:

Ostala potrebna oprema i dodaci

Wide bande LM-1

Kit ITB komplet - cijena za kit 6 cilindra

Dash board AIM za Challenger 4+

i sve ostalo potrebno za uspijesnu instalaciju programibilnog ECU a na upit dajemo sve potrebne informacije

Sve cijene su navedene za kitove kompletne za isporuku u Hrvatsku bez placanja poreza na promet u Belgiji.-jer Hrvatska nije clanca EU i time neplacamo porez na promet u EU

Na cijenu potrebno dodati cijenu postarine isporuke u Hrvatsku i eventualno troskove carine i poreza PDV. - legalna i zakonita varijanta

Cijena kita sa sa ugradnjom komplet kljuc u ruke uvecano za otprilike od 500-600 eur zavisno o projektu i svi ostali detalji zavisno o projektu se dogovaraju osobno kao i

Za ostale mogucnosti isporuke informacije na Privatnu poruku.

Osigurana tehnicka podrska od strane skolovane i ovlastene ekipe za ugradnju i mapiranje kao i tehnicka podrska na hrvatskom jeziku za sve eventualne probleme prilikom ugradnje i mapiranja te mogucnost isporuke i ugradnje sistemom kljuc u ruke ili mogucnost samougradnje uz postivanje detaljnih uputstava za ugradnju i mapiranje sa osiguranom servisnom podrskom u slucaju problema.

Sobzirom na veliki broj korisnika koji su opremili svoja trkaca vozila nasim kalkulatorima u vecini zemalja europske unije i USA a u zadnjnjih 5 godina i na Hrvatskom trzistu daje za rezultat veliku masivnost prizvodnje cime isto tako smo i u mogucnosti ponuditi nase kalkulatore po izuzetno povoljnoj cijeni bez da zrtvujemo kvalitetu i pouzdanost koja je na kraju nas najveci adut za uspijesno postojanje i prodaju tijekom dugog vremena.

Istovremeno napominjem da su svi nasi kalkulatori kao i ozicenja i ostala oprema ispitani i testirani u nasem odjelu kontrole na simulatoru kompletnog motora i kao takvi su isporuceni krajnjem korisniku bez mogucnost da se isporuci proizvod sa pogreskom i svaki proizvod se isporucuje sa kontrlonim brojem tehnicara te listom izvrsenih kontrola koji je izvsio zavrsnu kontrolu proizvoda.i pakiranje i isporuku istog znaci certifikat isporucenog ECU sa ozicenjem i dodacima a prema seriskom broju ECU.

Ukratko da predstavim i naj trazeniji proizvod Challenger 4+ a koji je ugradjen na nekoliko racing automobila u HR a od nedavno i na automobil Twingo predstavljen i prisutan na stranicama foruma,i ovim putem se zahvaljujem vlasniku na datom povijerenju u SYBELE,mene osobno,i timu koji osigurava teh podrsku .

CHALLENGER 4+

Namijenjen prvenstveno za sva vozila u sportske namijene od jednog do dvanest cilindara

ovi kalkulatori su namjenjeni za one korisnike koji zele elektroniku za svoj Racing motor lako upravljivu,kvalitetnu i cije kvalitete su dokazane na trkalistima po cijelij Europi,i cija kvaliteta i znacajke su odavno dokazane i kao jedan od najboljih proizvoda te vrste sa izuzetnio povoljnim odnosom KVALITETA-CIJENA.

Challenger moze upravljati svim atmosferskim i turbo benzinskim motorima do 12 cilindara

kao i najcesscim dodacima na tim motorima (varijabilne bregaste osovine,VTEC,varijabilni usisi sistemi ,upravljanje ventilatorima rashladne tekucine,tubine i sistem bang-bang,shift-light......

Sve funkcije Challengera su napravljene da olaksaju maximalno koristenje i upravljanje motorom,dovoljno je nekoliko minuta za osnovnu konfiguraciju motora i za njegovo startanje uz maximalno koristenje standardnih dijelova motora (zamajci motora,sonde temperature,senzori radilice,sonde pritiska MAP......)

koji mogu biti prepoznati od strane Challengera i zahvaljujuci velikom broju kartografija koje vec postoje i koje stoje na raspolaganju u funkciji konfiguracije motora.

Osnovne karakteristike Chall 4+

• Procesor velike brzine - kalkulacije se rade za svaki okretaj motora za davanje maxialne

preciznosti rada motora za sve faze rade motora a isto tako i u maximalnom rezimu rada

motora

• Preciznost vremena paljenja : 1/10ta stupnja na 16 000 okr/min.

• Preciznost vremena ubrizgavanja : 1 mikroseconda.

• Kartografije memorirane direktno u ECU :nema EPROM

• Regulacija maximalnog rezima rada do: 25000t/mn.

• Regulacija blokade motora po zelji

• Automatska regulacija smijese preko Lambda sonde.

• Automatska korekcija smijese i paljenja u funkciji temperature motora i u funkciji temperature

zraka na usisu.

• Automatska korekcija smijese i paljenja u funkciji nadmorske visine i tlaka zraka.

• Kartografije za prvo paljenje vec izradjene i pripremljene unaprijed za prvo paljenje motora.

Karakteristike motora:

• Svi benzinski motori atmosferski ili turbo do 8 cilindara na gemostatsko paljenje ili motori do 12 cilindara sa dvostrukim distributorima paljenja .

• Mjerenje rezima rada motora induktivnim ili Hall senzorima na cilj na zamajcu motora koji se

konfigurira u programu na sve tipove zamajca ili davaca signala od 12 do 60 zuba ili sa

davacima tipa moto sa jednim ili vise oznaka faze motora.

• Sonde pritiska od 1do 3 bara ili mijeraci protoka zraka na vruci film.

Paljenje :

• Paljenje dinamicko - razvonik paljenja

• Paljenje staticko na izgubljenu iskru

• Napon punjenja bobina regulirajuci -mogucnost koristenja gotovo svih postojecih bobina .

• Za motore koji imaju do 8 bobina

• Za motore koji imaju module paljenja integrirane (npr:Honda Type R), moguce direktno upravljanje

Programiranje prekida za sekvencijalne mijenjace :

• Vremenski prekid paljenja prilikom promijene brzina .

• Razlicita vremena prekida za razlicite stupnjeve prenosa (do 10 razlicitih vremena).

Upravljanje bang bang (anti-lag sIstem) na turbo motorima .

Upravljanje elektricnim zaklopkama gasa

Tipovi injektora:

• Injektori tipa On/Off (od 12 do16Ω).

• Full-group ili polu-sekvencijalno ubrizgavanje

Standardno u svim ECU:

• Strategija starta preko duplog prekidaca za blokiranje rezima motora sa mogucnosti

programiranja po vlastitom izboru.

• Prekidaci i upravljanje sekvencijalnim mijenjacima

• Program za upravljanje Bang-Bang sistemom

• 5 dodatnih izlaza za konfiguraciju po zelji

Ostajem Vam na raspolaganju za sva ostala pitanja vezana uz sve proizvode Sybele kao i opcenito na pitanja o programibilnim kalkulatorima i pitanjima vezna uz ovi tematiku opcenito kao i na pitanja konkretno o bilo kojem projektu te o ponudjenim mogucnostima i rijesenjima vezano uz tematiku a za svaki projekt posebno.

Pozdrav i Hvala,REVERCHON !

Edited by REVERCHON
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 121
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • REVERCHON

    35

  • aCid_cOokiE

    22

  • twingara

    15

  • BALEV

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Evo ja bih samo dodao jedan prijedlog, a to je da se mo

Link to comment
Share on other sites

Evo nekoliko domacih automobila za koje imam video zapise sa domace scene

Yugo 1.6 Igor Janko Carabine - automobil znaci vozi na Carabine a ne na Chall i osim toga ima jako veliki pad na mijenjacu ali ipak sve se cuje.

Golf I 2.0 16v Kristian Marinic-Dakle prvi automobil u Hr koji je opremljen sa Chall 4+ i od kojeg je sve zapocelo

Golf I 2.0 16v Mladen Sigurnjak - Drugi automobil opremljen sa Chall 4+ i prisutan na PH-Brdo

Golf I 2.0 16v M.Sigurnjak 2.video

Golf I 2.0 16v M.Sigurnjak - snimka sa mapiranja

Ford Sierra 2.3 Turbo -kao i Twingo prvo paljenje potpuno nemapran -namijena automobila- meni nepoznata,mozda 402

Postoji jos nekoliko automobila u pripremi i izradi po mojem saznaju i nadanjima pojava na 402 uskoro :fucka:

Video zapise iz Fr necu stavljati mislim ipak da nas zanima Domaca radinost prvenstveno

Postoje i kvalitetniji video zapisi ali ja neznam to izrezat i obradit tako da eto ovo je sve sta imam pa ako netko ima slobodno nek stavi.

Link to comment
Share on other sites

Dakle sad mi je zelja Vam predstaviti firmu TECHNOMAP koja sa nalazi u neposrednoj blizini tvornice Renault sport u Dieppe.

Technomap je inace jedan od najpoznatijih tjunera u Francuskoj a ovdje ga predstavljam prvo jer imaju vec razradjene nivoe prerade za bilo koji Renault model i osim toga su odobreni i potvrdjeni od strane RENAULT SPORT.

Technomap

Na situ imate mogucnost zatrazit direktno ponudu za svojeg ljubimca mada je mozda malo problem zbog jezika jer je sve na Fr.

Osim toga dolje imate link sa tablicom LEVELA za RS i nekim cijenama prerade i rezultatima prerade ali najvecu paznju bi ipak htio posvetit ulogu Sybele u tome svemu jer kako cete vidjet LEVEL 1,2 i 3 se rade sa reprogramiranjem org.EPROMA dok LEVEL 4 i 5 se rade uz ugradnju SYBELE ECU.

TECHNOMAP by RS TEAM

Stranica je skinuta i prevedena na engleski sa RS TEAM.org stranice jer oni imaju dane sve podatke i ponude koju su zatrazili od TECHNOMAP pa su ih kao takve i prezentirali,jer na situ direkt od Technmap zeljene podatke za specificni autimobil mozete dobit sam na upit i ponude nisu napisane na internet stranici a zbog velikog broja vec pripremljenih kartografija za automobile,i velikoh mogucnosti i nivoa priprema.

Ako zelite zatrazit ponudu za reprogramiranje svojeg ljubimca potrebno je ispunit ovaj formular pa cete na upit dobit ponudu sa ponudjenim nivoima prerade i reprogramiranja.

Formular za ponudu - Technomap

Formular za ponudu-Technomap-engleski

Edited by REVERCHON
Link to comment
Share on other sites

molim ekipu koja se razbacuje konjima, a spike je pokupila od gabreka i inih da malo promotri što se sve na autu radi da bi se dobilo naprimjer max 18ks... dakle ovaj link sa rsteam.org... tnx reverchon!!! :dobroje:

Link to comment
Share on other sites

Evo jedan graf sa valjaka za jednog RS prije i nakon reprogramiranja orginal EPROM-a

Cijela operacija kosta 540 eur total sa ispitivanjem na valjcima

Auto je imao taj dan 10 891 km na satu.

ZNACI LEVEL 1 samo reprogramiranjem orginal EPROM-a

post-6424-1210577728_thumb.jpg

courbe couple-krivulja momenta

courbe puissance- krivulja snage

origine-orginalna

eprom modifie-modificirani EPROM

znaci auto je izmjeren prije reprogramiranja i izmjereno je:

snaga: 171.2 ks na 6300 okr/min

moment: 21.3 m/kg na 5300 okr/min

I izmjeren je nakon reprogramiranja EPROM-a

snaga: 182.3 ks na 6300 okr/min

moment: 21.9 m/kg na 4300 okr/min

dakle CIJELIH 11.1ks

Za ove okretaje, e sad ako cemo podignuti blokadu motora i postaviti top krivulja negdje drugdje onda ce to malo drugacije izgledat ali to vise nije siguran motor i cilj ovakvih prerada nije svakodnevno sarafanje po motoru vec dugotrajni i uspijesni nedjeljni izlasci na dane kruga i zabave.

Moguce je to sve i malo napuhat i postavit drugacije ali u tom slucaju nikakva odgovornost Tjunera

nemoze biti trazena niti data na motor i njegovu trajnost i modifikacije se izvode na vlastitu odgovornost vlasnika.

Edited by REVERCHON
Link to comment
Share on other sites

ne kontam baš ovaj originalni moment... kako 21,3kg... zar nebi trebalo bit 20kg po metru ili slično...

Link to comment
Share on other sites

Naravno Nm (Newton-metara) ali na programu vijerojatno nisu stavili ili nema dovoljno mijesta za ovaj N pa je ostao samo m.

Ispravno primjeceno ali jednostavno mislim da se o radi tehnickoj nemogucnosti ili tak nesto.

Link to comment
Share on other sites

reverechon, posto nisam kako kazu ameri "sharpest tool in the box" mozes li mi nesto pojasniti ?

pogledao sam ove linkove, ali sam laik kad su ove stvari u pitanju, pa ako ti nije problem da mi objasnis konkretno sta ta firma Technomap nudi za klia 197, i po kojim cijenama?

..jer francuski razumijem koliko se razumijem u molekularnu biologiju :)

Hvala unaprijed

edit : evo sam ispunio ovaj formular na njihovom sajtu i poslao im.

A dok chekam, ti mozes odgovoriti ako ista znas, ne moze da skodi hehe.

Btw, ja bih morao da idem u Dieppe za taj zahvat? :??:

Edited by aCid_cOokiE
Link to comment
Share on other sites

Za clia 197 trenuto nemam odgovor,ali jedan clan foruma je izuzetno zainteresiran za eventualan remap 197-ce kod njih i stoga sam stupio u kontakt sa njima i zatrazio detaljne info i ponude,a sobzirom da je danas ovdje neradni dan neke konkretnije odgovore cu imat nadam se tijekom tijedna a zatim i obavijestiti sve zainteresirane na forumu a usput cu vidjeti kod njih jel mozda postoji mogucnost nekog group buy pa ako da to bi vijerojatno i znatno snizilo cijenu tog remapa.

Moram samo napomenut da zavisno od ponudjene opcije i zavisno od stupnja prerade ovdije su neki stupnjevi prerade od strane Technomapa priznati od mreze Renault sta znaci automobil iako remapiran podljeze svim ugovornim klauzulama koje se odnose i inace na doticni automobil pod garncijom.

Znam da mozda Renault Hrvatska takvu mogucnost nema ali uz obavljeni remap se dobija i jedan certifikat koji inace vrijedi bez greske u cijeloj Francuskoj i Belgiji u svim ovlastenim servisima Renault.

Za ove dvije zemjle znam to sigurno a za ostale nemogu tvrdit.

Dakle cekam odgovor iz Technomap i istovremeno cete biti obavijesteni ma kakav god odgovor bio.

Inace ako se dogovori neki grupni remap ili pojedinacni nije potrebno ici u Dieppe potrebno je samo poslati nekom brzom postom ECU tamo iz Hrvatske i tom istom postom ga vratit nazad na taj nacin se izbjegavaju svi problemi eventalni sa nasom carinom ili zakonom.

To je moguce jer ukoliko su automobili serijala oni su vec razradili odredjenje stupnjeve remapa i prema tome je moguce kupit gotove kitove ali kazem otom potom cim dobijem konkretan odgovor.

Link to comment
Share on other sites

odlicno!

group buy bi bila odlicna stvar..a vjerovatno cemo morati i na group road trip do Francuske heheh

i gledam na ovaj rs team sajt, dolje imaju specs za clio 172 sa "lvl 5" tjuningom, 218 ks.

znaci dobili su 46 ks a opet pishe 0-100 za 6.4 ? Mislio sam da bi to trebalo malo bolje ako stock 172 ide 6.9, 6.8 ?

je li moguce da sa 46 ks extra taj klio nije brzi od megija ? :)

Link to comment
Share on other sites

tko (i gdje) mapira sybele?

U hr postoje 4 covijeka koji to mogu obaviti zavisno od stupnja prerade motora i zavisno od dogovora oko samog mapiranja.

Znaci sama ugradnja se moze obavit u OGULINU,RIJECI,VIROVITICI,ZAGREBU

Izuzetno ovaj put smo pristali na ugradnju direktno kod TOCE SB u njeovoj vlastitoj garazi ali zato jer je garaza dobro opremljena ali eto i to sve svejedno nije bilo dovoljno da se to odradi bez problema i zadrzavanja tako da cemo tu praksu totalno napustit i vise nevijerujem da cemo obavljat takve usluge na taj nacin.

Sta se tice samog mapiranja ono se moze obavit bilo gdje po vasoj zelji i na bilo kojim valjcima ako zelite ici na njih po vasem izboru ili u dogovoru sa onim tko ugraduje po njegovom izboru,u svakom slucaju to je stvar dogovora i konkretnog projekta.

Link to comment
Share on other sites

odlicno!

group buy bi bila odlicna stvar..a vjerovatno cemo morati i na group road trip do Francuske heheh

i gledam na ovaj rs team sajt, dolje imaju specs za clio 172 sa "lvl 5" tjuningom, 218 ks.

znaci dobili su 46 ks a opet pishe 0-100 za 6.4 ? Mislio sam da bi to trebalo malo bolje ako stock 172 ide 6.9, 6.8 ?

je li moguce da sa 46 ks extra taj klio nije brzi od megija ? :)

Ne group road trip nije potreban sve se moze obavit kako sam gore vec naveo samo sta cete 7-8 dana biti bez automobila.

E sad stvar mijerenja tog ubrzanja je strogo definiran i oni za to imaju svoje standarde a samo zato da bi se za svaku preradu posebno mogli izbacit neki relevantni podaci koji imaju svoju tezinu.

A ne u stilu a da tamo je malo uzbrddo ili nizbrdo ili tamo je asfalt malo grublji pa auto manje proklizava i tako to.

Jedna stvar je sigurna podaci iz grafa su tocno takvi i podaci o vozilu su tocni jedna takva firma si nemoze dozvolit neprofesionalizam i saranje sa podacima.Jednostavno im to nije potrebno.

Ali zato stavi ovog clia sa samo 46 ks vise pored jednog napravljenog kod jednog internet tjunera koji ima i 100 ks vise pa ces vidjeti razliku.

Link to comment
Share on other sites

ma ne sumnjam ja u vjerodostojnost podataka samo zelim "muziku za svoje pare" :)

nadam se da me razumijes...ako cu vec nekome da kazem "imam 200 i nesto ks", hocu da mu i POkazem lol

Link to comment
Share on other sites

E pa jedno je sigurno sa technomapom ak platis 46 ks onda i dobijas 46 ks i tih "samo" 46 ks se nigdje neces posramit.

Link to comment
Share on other sites

btw, ovaj remap od Technomap-a (10-12 bhp) - potrosnja goriva je veca?

Posto ove "obicne" mape reklamiraju "vishe snage, manja potrosnja".

A s obzirom da klio i kad je stock troshi mnooogo, I'd like to know

Link to comment
Share on other sites

Mislim da je bespredmetno raspravljat o ustedi goriva.

Ako idete na ozbiljni i stvarni tjuning motora onda neocekujte ustede goriva-barem ne u OVOJ kuci niti u Sybele.

A da pojasnim zato pokusat cu ukratko mada to nije jednostavno ali ugrubo i u principu to se zbiva ovako:

Dakle smanjimo nesto mapu goriva-poboljsamo ubrzanje motora samim time i ubrzanja automobila -dakle smanjimo potrosnju jako lako i brzo bez velikog mudrovanja pricamo o boljim perfomansama motora i ustedi goriva,ALI zaboravimo vam napomenut da to povlaci za sobom vece temperature u cilindrima motora a time i mogucnost iznenadne pojave nekvalitete ugradjenih klipova i eto ti rupe na klipu jer jer nije kriv "tjuner" nego tvornica.

Dalje malo zakasnimo sa mapom paljenja-znaci povecamo moment naseg motora na granicu knocka i time opet malo ohladimo nas motor svijezom smijesom koja ohladi malo ventile i ide u ispuh sta i nije toliko lose i zatim izgara u ispuhu sta opet povecava razlike tlakova izmedju usisa i ispuha i samim time doprinosi boljem punjenju cilindara pri sljedem usisu i tako u krug

Ali ipak za rezultat svega imamo rad motora na siromasnijoj smijesi jer lambda sonda seriskog automobila nije u stanju drzati zadani AFR iako bi svi proizvodjaci motora na svijeu nas htjeli uvijerit da je to tako.

Iz svega toga proizlazi istina da stvarno poboljsavamo perfomanse motora i stvarno to stedi gorivo ali "tjuning" na taj nacin ipak dugorocno gledano nestedi motor. i jedino mogu potvrdit:

nijedan tjuner koji radi chip tjuning nelaze kad kaze da poboljsava perfomanse i stedi gorivo-to je istina

Ali medalja ima 2 strane :fucka:

Edited by REVERCHON
Link to comment
Share on other sites

e a koliko se pokazalo u praksi sa različitim vrstama goriva... dakle kad se ubaci tjunirana mapa u ecu... moja je pretpostavka da više nebi trebalo točit 95-icu nego isključivo 98-icu... ali neke zemlje nemaju 98-icu... a 95-ica ima recimo max 92 oktana... i eto sranja... mašina knock-a i slično...

Link to comment
Share on other sites

to bi bilo moje sledece pitanje

Da li ECU koji bi npr ja iz CG poslao Technomapu ima sve podatke koje ce njima trebati da prilagode tu mapu ovom jadnom 95-oktanskom gorivu ?

Jer ima samo jedna pumpa koja tochi super-bezolovno od (navodno)100 oktana ali je litar 1.35 eura :mad:

Link to comment
Share on other sites

Da upravo to i takve stvari predstavljaju problem konstruktorima pa zbog tog razloga na seriskim ECU uvijek postoji dovoljno marze da se i chip tjuningom nesto izvuce i zaradi svoj kruh.

Ja osobno nemam nista protiv chip tjuninga dapace postoje godinama ozbiljne tvrtke koje to rade i koje se sa svojim uradcima nalaze jos uvijek debelo unutar granice sigurnosti koju je propisao konsruktor ali takve tvrtke imaju sigurne i skupe prizvode i ja osobno sam pristalica upravo takvih,ako pricamo o chip tjunungu.

Njihovi prozvodi su skupi daju nesto losije rezultate od konkurencije ali ti chip tjuninzi su napravljeni na stvarnim automobilima uz sate i sate rada na ispitnim stolovima i naravno da zato takvi prizvodi i kostaju nesto vise jer i oprema i rad ulozen u taj rezultat kosta daleko vise.

Nemojte mislit da zbog Sybele imam nesto proticv chip tjuninga NE naprotiv to nije ista namijena niti blizu niti je ista svrha ni cilj

A Technomap sam preporucio zato jer je doista jedan od najboljih i najkvalitetnijih a ako netko zeli radit svoj automobil tamo i ima sredstva i mogucnosti za to bilo bi mi drago da mogu pomoc oko jezika ili samog povezivanja jer jednostavno ja nezivim niti od toga niti od SYBELE jedem kruh.

Sve je zapoceto iz ljubavi i u ljubav se moze vratit a onoga dana kad odlucim od toga zivjeti vijerujte biti cete prvi koji ce to cuti ,vidjeti i osjetiti vijetar koji prostruji pored vas !!!!!!!! :rotfl::fucka:

E sta se tice goriva i oktana on se radi na gorivo na koje je konstruktor propisao a ako cemo ici van toga vijerojatno to zahtijeva dodatni rad na stolu i u tom slucaju se moze odustati od remapa slanjem ecu i povratka ecu postom i vijerojatno to zahtijeva dodatne troskove jer onda je to ipak osobni remap i rad na vlastiti zahtijev,a ovdje se to placa i to debelo.

Edited by REVERCHON
Link to comment
Share on other sites

i jos jedno mozda glupo pitanje (sta cu kad se ne razumijem lol) sta je to KNOCK?

mislim umijem prevesti ali sta se konkretno deshava ?

I Reverchon, ako uzmem ovu opciju od 540 eura ipak cu osjetiti "razliku" i bicu par KS u plusu i sa ovim loshim gorivom?

Link to comment
Share on other sites

Cek cek malo koliko vidim ti imas 197 dosad u nijednom dijelu nisam dao nikakve podatke za 197-cu u dobitku ks.

To je podatak koji je zatrazen od Technomapa i za koji jos nemam nikakv odgovor ako bolje procitas cijeli topic naci ces.

Link to comment
Share on other sites

nisam mislio konkretno na moj model..recimo da imam clio 172/182...

Eto preformulisao sam pitanje.

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.