Jump to content

SYBELE-programabilini ECU-Racing


REVERCHON

Recommended Posts

Meni se doista neda i besmisleno je ponvljat sve ispocetka a da je sve otislo u off topic to je definitivno.

Jako puno je napisano na forumu a i samom topicu o mapiranju a pisati u krug i stalno jedno te isto mislim da je besmisleno.

Hvala svima na miranju topica,vujerojatno necu ostat duzan.

Ljep pozdrav

Edited by REVERCHON
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • Replies 121
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • REVERCHON

    35

  • aCid_cOokiE

    22

  • twingara

    15

  • BALEV

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Stovani!

Evo nakon sta smo zapoceli akciju u francuskoj odlucio sam prezentirat ponudu i na hr trzistu,Naime Sybele-programibilni racing ECU u suradnji sa Chadill proizvodjacem usisnih racing sistema su organizirali promotivnu prodaju kita Sybele Chall 4+ i itb usisa za sve modele automobila po jedinstvenoj cijeni od 2200 eur,umijesto 2700 er koliko takav kit bi dosao inace u normalnim uvijetima.

Dakle kit se sastoji od :

Komplet kit Chall 4+ (program za mapiranje,konekrorima,senzorima potrebnim za ugradnju,modulom paljenja,konecijskim kabelom i ozicenjem)

Kit ITB - ITB leptiri 40-42 mm,odgovarujaca usisna grana za trazeni model,rampa goriva,sistem prikljucka gasa,trubice duzine 40-60 mm zavisno od zelje)

Napominjem da se kit ITB isporucuje tocno za trazeni model motora i montira se na mijesto orginalnog bez ikakvih modifikacija i dodatnih radnji osim ako su prosirivani orginalni usisni kanal na motoru u tom slucaju je potrebna dorada i prilagodba usisnih kanala na grani a prema usisnim kanalima na glavi motora sta je i normalno jer nitko na sijetu nemoze isporuciti usisnu granu za modificiranu glavu motora.

Napominjem da j ponuda valjana za sve narudjbe d 15.12.2008 rok isporuke je do 14 dana od dana uplate i cijena vrijedi za sve kitove za motoresa 4 cilindra,a za sve ostale informacije ostajem vam na raspolaganju bilo ovdije na formu bilo na moj mail.

To inace ozgleda ovako.

post-6424-1226510788_thumb.jpg

Edited by REVERCHON
Link to comment
Share on other sites

2200 eura ?

PREJEFTINO

svaka chast

Leptiri su kojeg proizvodjacha?

I zasto je tako jeftino (ne zalim se nego me zanima heheh) kad su po UK ovi kitovi 2 do 3 puta skuplji i to bez ugradnje?

I vec ima u ponudi kit bash za clia 197?

super stvar

:hey:

Link to comment
Share on other sites

Cijena je takva jer je promomocija a za ITB pise CHADILL a znam da takvu ponudu nema nitko a to i je cilj promocije.I cijena je izrazena za kit komplet a ugradnja i mapiranje su posebno.

http://www.chadil.be

Edited by REVERCHON
Link to comment
Share on other sites

Kad istekne promocija cijena ce zavisiti od modela automobila jer kitovi nisu svi po istoj cijeni za sve modele automobila.

Link to comment
Share on other sites

jedno pitanje vezano za kit

konkretno, zanima me ugradja u moj auto, dakle clio sport 172, ph II, 2002 godina

napisao si da je kit straight bolt on, bez potrebe za modifikacijama. Da li je to zaista tako ili?

Pitam zato sto jos nisam vidio niti jedan clio na kojeg su montirani ITB-i a da je zadrzana klima u autu, kod svih se morao micati kompresor klime kako bi se mogli ugraditi ITB-i. Da li je ista stvar i kod ovog kita za ugradnju ili ne?

Link to comment
Share on other sites

Pitam zato sto jos nisam vidio niti jedan clio na kojeg su montirani ITB-i a da je zadrzana klima u autu, kod svih se morao micati kompresor klime kako bi se mogli ugraditi ITB-i. Da li je ista stvar i kod ovog kita za ugradnju ili ne?

zar onaj u k-tecu nije isto kit bez diranja kilera?

Link to comment
Share on other sites

zar onaj u k-tecu nije isto kit bez diranja kilera?

problem cak nije ni kiler koliko sam ja vidio nego sto alternator smeta za ugradnju ITB-a pa se skida kompresor klime i stavlja alternator na njegovo mjesto. Killer klime i obican killer se stavljaju novi ako hoces imati dovod zraka direkt na ITB-e (nizi si killeri od standardnih)

Link to comment
Share on other sites

btw GDI i k-tec i ekipa testiraju itb i dosadasnji rezultati pokazuju da nije najbolje rjesenje okrenuti "trubice" prema naprijed jer nema dovoljno hladnog vazduha i nalaze se direktno iznad hladnjaka (tako sam ja razumio ekipicu) pa su ishli na duze trubice skroz do iznad izduvne grane :nezna:

Link to comment
Share on other sites

Hvala na upitima dajte mi malo vremena da upitam proizvodjaca konkretno za 172 mada morate biti svijesni da je ovo iskljucivo racing oprema a ne tjuning oprema promocija trenutno se odnosi na kit ecu+itb sta se tice bilo kojeg dijela zasebno naravno da imam sve u ponudi i da se moze isporucit ali uvijek imajte na umu da se radi o racing opremi i da su poneke zrtve normalne.

Link to comment
Share on other sites

Hvala na upitima dajte mi malo vremena da upitam proizvodjaca konkretno za 172 mada morate biti svijesni da je ovo iskljucivo racing oprema a ne tjuning oprema promocija trenutno se odnosi na kit ecu+itb sta se tice bilo kojeg dijela zasebno naravno da imam sve u ponudi i da se moze isporucit ali uvijek imajte na umu da se radi o racing opremi i da su poneke zrtve normalne.

kaj me namjerno ignoriraš ili kaj ? megane 2.0 16 v

Link to comment
Share on other sites

Megane I ph I 1996. 2.0 16V točnije... :hey:

Coach :bigl:

2Rain: jesi zapeo za tu klimu.. :tup:

Također sam zainteresitan ali me isto tako zanima tko u Hr mi moze mapirati taj komp. ako tko moze?!

Isto tako me zanima.. uplata novaca.. kakvo jamstvo se ima da se novci ne salju u nepovrat tj. znamo kakva su vremena i prevare su normalan stvar. (bez uvrede ikome ali ima svega)

Link to comment
Share on other sites

kaj me namjerno ignoriraš ili kaj ? megane 2.0 16 v

Ne neignoriram te te nego samo navecer dodjem na komp a i to neostanem dugo jer ako sam dugo zena zanovijeta i .............................

Dakle tvoj megane 2.0 16v za njega postoje itb 2 varijante tzv kratka to je promijer itb 40mm i dugacka itb je 45 mm cijena kompletnog kita itb sa usisnom granom,rampom goriva,tuljcima,i itb racunaj u promijeru 40mm cijenu od 1800 eur i u promijeru 45mm 1860 eur komplet sa dostavom.

Sta se tice mapiranja mozes radit ili sa map ili preko tps to je tvoja odluka i u ecu postoje predefirane kartografije ili mape za to,sta se tice 172 nemam jos odgovor oko problema kime i alternatora a sta se tice air boxa za itb naravno da je preporucljivo ga stavit upravo zbog problema vruceg zraka iz kilera.

dolje SLIKA OD AIR BOX-A.Cijenu air boxa cu dati cim vidim sta mogu izvuci kao cjenu za hrvatsku samo za info ovaj air box inace na fr trzistu prodajemo po cijeni od 650 eur.

post-6424-1226598547_thumb.jpg

Edited by REVERCHON
Link to comment
Share on other sites

Sve ok tvoje je pitanje na mijestu prevare neme uplata se vrsi na moj osobni racun u banci virmanom,sta se tice jamstva imate clana foruma toca sb koji moze potvrdit sigurnost uplate a i sporuke.

Inace sam iz Ogulina i tamo me svatko zna tako da oko toga nema problema niti mi je cilj prevara za male novce.

Radim ovo inace u zivotu i kako sam vec napisao u topicu ne zivim od toga tako da je i ova ponuda cisto moj interes osobni iz ljubavi prema auto moto sportu a i zelja da dobreprilike podjelim sa kolegama iz moje zemlje.

Sta se tice mapiranja postoje dve firme u hr koje to rade sluzbeno i ovlasteni su od sybele imate DAK motorsport u zg br tel 091 222 9660 i Marinic Co u Ogulinu broj tel 091

793 7258 ako pratite brdo narandjasti golf 1 marinic on radi i vec 5 godina vo na sybele.

Za sve poslove oko ugradnje i mapiranja dogovori se vrse iskljuciovo sa njima direktno kao i za eventualni kupnju preko njih po istim uvijetima ako vam to vise odgovara kao sigurnost uplate.

Link to comment
Share on other sites

Super. Sad sam jos vise zainteresiran. Provjeri nam i saznaj jos te neke sitnice oko airboxa i sl. makar airbox i nije tako neki problem za nabaviti. Baram mislim da nije. Svo u svemu ponuda mi je jako zanimljiva.

Link to comment
Share on other sites

Super. Sad sam jos vise zainteresiran. Provjeri nam i saznaj jos te neke sitnice oko airboxa i sl. makar airbox i nije tako neki problem za nabaviti. Baram mislim da nije. Svo u svemu ponuda mi je jako zanimljiva.

ima hrvoje jedan cd koji sam mu spr

Link to comment
Share on other sites

Neznam jel nekome interesantno ali osim ove promocije imamo i jednu drugu akciju.

Naime za kupnju 1 kita chall 4+ samog bez itb otkupljujemo vas stari stanalone ecu znaci ne standardni, nego neki standalone ecu stari prastari nebitno ali bitno da je ipak ispravan i za tada za taj stari ecu vam dajemo 400 eur znaci sybele chall 4+ vas kosta 400 eur manje od normalne cijene.

Bit akcije je prosiriti krug klijenata isto kao i prethodna akcija a sve u cilju postavljanja na pravo mijesto sybele u Hr i na podrucju ex juge.

Link to comment
Share on other sites

Ne neignoriram te te nego samo navecer dodjem na komp a i to neostanem dugo jer ako sam dugo zena zanovijeta i .............................

Dakle tvoj megane 2.0 16v za njega postoje itb 2 varijante tzv kratka to je promijer itb 40mm i dugacka itb je 45 mm cijena kompletnog kita itb sa usisnom granom,rampom goriva,tuljcima,i itb racunaj u promijeru 40mm cijenu od 1800 eur i u promijeru 45mm 1860 eur komplet sa dostavom.

Sta se tice mapiranja mozes radit ili sa map ili preko tps to je tvoja odluka i u ecu postoje predefirane kartografije ili mape za to,sta se tice 172 nemam jos odgovor oko problema kime i alternatora a sta se tice air boxa za itb naravno da je preporucljivo ga stavit upravo zbog problema vruceg zraka iz kilera.

dolje SLIKA OD AIR BOX-A.Cijenu air boxa cu dati cim vidim sta mogu izvuci kao cjenu za hrvatsku samo za info ovaj air box inace na fr trzistu prodajemo po cijeni od 650 eur.

post-6424-1226598547_thumb.jpg

ok super ! mene znači zanima kit sa 45 mm ITB,dali na ovih 1860 plaćam još 650 za airbox ili je to u cijeni

znam da mogu na dva načina o kojima ja nemam pojma, ali jeli MAP u kitu ili nije,isto je pitanje za ostale senzore tipa TPS i slično jer brzo se nakupi sitnica a kasnije je te

Link to comment
Share on other sites

Ne map senzor i potenciometar gasa tpsnisu u kitu jer bez problema koristimo postojece orginalne sa automobila ako ih auto ima ako ne ona mozes uzeti bilo koje vrste i marke sa nekog automobila syble radi sa gotovo svim modelima.U kitu se od senzora isporucuje senzor temp ulja i senzor temp zraka i modul paljenja koji su specificni jer na taj nacin je povecana preciznost upraljanja rada motora.

Sta se tice N/A motora kada se radi o motoru koji je dosta pripremljen onda se ionako nepreporucuje rad preko map nego samo preko tps mada ako zelis moze se radit bez greske i preko map-a

Air box nije u cijeni kit u nijednoj opciji standardn o ali pogledeat cu jel mozemo nesto izvuc sobziromda si zainteresiran za kit usis kompletan vijerujem da cemo nesto izmisliti.

Link to comment
Share on other sites

Cijena je predobra, svaka čast :dobroje:

Link to comment
Share on other sites

Zato i sluze promotivne akcije a mislim da smo ovaj put napravili pun pogodak,sa svoje strane mogu reci da sam vec sada zadovoljanan odjekom i rzultatima akcij a tek je evo 3 dan.

Jedno je sigurno svatko tko se odluci na kupnju garantiram da ce bit isto tako zadovoljan sa kupnjom i investicijom koja i nije mala ali ipak mislim da je primamljiva i prihvatljiva.

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.