Jump to content

Što Vam Se Ne Sviđa Na Renaultu


Grunf

Recommended Posts

Pisalo se već kako Renault ima neke zgodne sitnice koje čovjeka vesele, ima i sitnica koje čovjeka baš i ne vesele:

Megane II:

1. Kvačilo - teško je normalno krenuti, kontinuirano ubrzati bez trzaja, jel to i kod drugih tako ???

2. Gas - neka elektronska zadrška kod dodavanja gasa

3. Otvori za ventilaciju - lijepi, ali slabo usmjeravaju zrak

4. Fali 6 brzina

Edited by Grunf
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 355
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • newbie

    25

  • frenchkey

    21

  • ! mario !

    13

  • Sin&sha

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

ne znam kakav će odaziv na ovo na Renault forumu biti ali ajde da napišem...

1. otvori zraka koji usmjeravaju zrak na prednju šajbu, samo su u sredini pa mi donji kutovi šajbe nekad znaju zezati, treba im dosta po zimi da se odmagle/odmrznu

2. nekad me smetaju cvrčci

3. onaj zvuk prilikom otključavanja, zašto je tako glasan!?

4. i to što mi na 200 km/h opasno vuče u desno....

4. je šala afkors! :plazi:

Link to comment
Share on other sites

1. cudan servo na cliu iz 2001.g, frend ima clio iz 2004. i servo je dosta tezi i volan je precizniji

2. hod rucice mjenjaca

3. previsok polozaj sjedenja posto nemam podesavanje sjedala po visini

sve ostalo me ne smeta, motor pouzdan, s mjenjacem nemam problema, crčke ni necujem od auspuha tak da me to ne dira :zubo:

Link to comment
Share on other sites

Megane 1, phase II:

1. onaj zvuk prilikom otključavanja, zašto je tako glasan!?

2. hod rucice mjenjaca

3. slab ventilator kabine

4. krovne lajsne se vremenom izvitopere

5. klepetavi zvuk iz katalizatora ili prvog lonca kad krećem s malo gasa

6. ...ne mogu se sjetit

dobar topic, samo nemojte pisat npr. nemože mi sic po visini, jer je to stvar opreme, dakle samo ono šta bi moglo biti bolje napravljeno

Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites

previsoko se sjedi i sa podizačima i bez njih

ona paličetina od mjenjača mi je bila i ostala ogavna (tj seljački i zastarjelo izgleda), al aj valjda je funkcionalna

i mo

Link to comment
Share on other sites

nema klase

apsolutno svi

čak i sportovi izgledaju visoko

(ak sam dobro sku

Edited by tomo28
Link to comment
Share on other sites

1. onaj zvuk prilikom otključavanja, zašto je tako glasan!?

zato jer su jeftino izvedeni na elektromagnete, koji snazno i gotvo trenutno vuku. Dalo bi ih se utisati,ali to kosta

2. hod rucice mjenjaca

Oduvijek slaba boljka gotovo svih automobila sa poprecno postavljenim motorom i getribom (ima izuzetaka). Jos ako imas sajle zaboravi svake ambicije brzog saltanja

Iako PK1(003) mjenac ima izvrsno pogodjenje brzine za V6 motor, dok recimo SU1 sa 5 brzina je to ocaj zivi, odnosno da budem precizan vrhunsko ustimano za krstarenje po autoputu velikim brzinama (>160 km/h)

5. klepetavi zvuk iz katalizatora ili prvog lonca kad krećem s malo gasa

Otisao katalizator, prije ili kasnije ce izgoriti do kraja. Imam isti problem :frown:

Ja kod Renaulta uvijek gledam samo ulozeno-dobiveno i smatram da je tu nenadhebiv. :roll:

Link to comment
Share on other sites

Jedni, ponavljam JEDINI auto u svijetu koje nema OEM dijagnostiku (CLIP sonda se ne smije kopirati, a protokol nije standard). Zbog toga ce uvijek biti vrlo velikih problam sa "elektronikom" jer su velika vecina servisera nekompetentni. Ima sva sreca izuzetaka.

U DE se za Renault auto veli da je toliko dobar kolko i tvoja radiona, i tu je sva istina :frown:

Link to comment
Share on other sites

zato jer su jeftino izvedeni na elektromagnete, koji snazno i gotvo trenutno vuku. Dalo bi ih se utisati,ali to kosta

Mislim da nisu elektromagneti, bar kod mene, ja sam skinuo motorić koji to otvara-zatvara vidi slike tu:

http://www.renault-klub.hr/forum/index.php?showtopic=23098

:oo: :oo:

Kod mene na Laguni su bili elektromagneti preko polugica :oo:

Kak je na Vel Satisu ne znam, ali isto zvuci: suplje, jeftino i bucno :ljut: :ljut:

Ma samo neka radi :bigl:

Link to comment
Share on other sites

newbie ti je sve fino objasnio i to dva puta

i moram

hehhehehehehehehhehehehehehehh

meeeeeeeeee

:rotfl:

:hey:

Link to comment
Share on other sites

Ne svida mi se zavrsna obrada, kako unutra tako i izvana te ispod.

Ne svida mi se getriba.

Ne dopada mi se ni el. gas.

No sve to prihvacam kao takvo i ne zamaram se previse jer ipak

je uzivancija voziti ga.

E da...garancija suta dupe!

Link to comment
Share on other sites

Clio III RS

- Skripanje kvacila

- Skripanje suvozacevog sjedala

- Raspodjela kocenja, auto na glatkim povrsinama ide bocno i koci ravno samo ako je volan kontra "smotan"

- Gume tvornicke su ocaj

Sto se pluseva tice ima ih hrpa

Megane R26

- Preobican volan, pretanak bi rekao

- Dug hod mjenjaca

Ostalo je sve odlicno

Edited by alenp
Link to comment
Share on other sites

- Raspodjela kocenja, auto na glatkim povrsinama ide bocno i koci ravno samo ako je volan kontra "smotan"

- Gume tvornicke su ocaj

Link to comment
Share on other sites

moze samo pitanje zasto ti se ne svida getriba? ni ja nevolim el. gas ... na sajlu je 10 puta bolje...

Na to ti ja mogu odgovorit vjerovatno, prva ide skoro do 70, druga do 130, i onda se brutalno smanjuju omjeri, premali moment se stvara pri sporiji zavojima, barem ja brijem da na to misli pod losom getribom.

Edited by alenp
Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.