Jump to content

Clio Storia tempomat


Matekhr

Recommended Posts

A skoro... Ma kad sam vidija da sve radi bija bi mu da sve od srice! :)

Poslano sa mog MI 4W koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Pozz. Evo nakon par dana korištenja tempomata upalila se lampica od esp/asr. Upali se kad pokrenem auto.Tempomat uredno i dalje radi. Ima li ko kakvu ideju zbog čega se to događa? Ima li to veze sa tempomatom?

Poslano sa mog MI 4W koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Nema veze sa tempomatom.

Mislim da ti ima veze sa onim krivim volanom i da će ti ovo upozorenje nestati kada riješiš da ti volan stoji ravno.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

na modusu imam bijeli konektor sa 5 zica i jos jedan konektor kraj njega sa tri zice (za koji citam da je ESP pa me zanima jel moguce da ak nema prekidaca za njega da ESP ne radi?), danas sam probao skinuti zracni sa volana al neide... na sve moguce nacine... yt nema filmica kak se skida zracni na modusu pa sam se ufal da je isto kao na cliu 3 al zracni neide dole nikako pa sam odustal dok jos imam oci, prekrasnu kozu lica i  tako to...

postoji li dugi nacin utvrdjivanja da li vozilo ima sve kaj treba (doduse ostalo je samo za vidjeti koja je zavojnica na volanu)? tipa dialogs il nesto...

daklem, prekidac na kuplungu imam, bijeli konektor sa 5 zica imam al ne mogu skinuti airbag da vidim kolko imam prikljucaka na zavojnici volana... 

isao bi samo na opciju original zracnoga sa tipkama jer mi to nije skupo tu...

btw. link za filmic di lik objasnjava kak se skida airbag na c3, po svemu sudeci i na modusu je slican il isti princip medjutim, kad stisnem tu oprugu il stoli vec kroz rupicu na volanu, zracni kao da ode dublje unutra, a ne prema van... dakle, povuce ga umijesto da ga gurne anva...

na 8 min je airbag prica...

 

Edited by zac7654321
Link to comment
Share on other sites

Nisam razumio. Jesi uspija skinuti volan? Neznam zašto bi trebao skidati zračni da vidiš jeli ti zavojnica predviđena za tempomat.

Poslano sa mog Redmi 4 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Nisam razumio. Jesi uspija skinuti volan? Neznam zašto bi trebao skidati zračni da vidiš jeli ti zavojnica predviđena za tempomat.

Poslano sa mog Redmi 4 koristeći Tapatalk

da vidim jel imam konektor za komande tempomata...? il sam krivo shvatil nekaj???

Sent from my Redmi 4 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Nisam neki stručnjak, ali mislim da bi na zavojnici trebao imati kabele koji se spajaju na prekidače za pojačavanje/smanjivanje gasa koji se nalaze na volanu. Kad otvoriš volan, tj. plastiku u kojoj se nalazi earbeg trebao bi imati višak kabela. Jesi li ti uopče uspio skinuti prednju plastiku od volana ( gdje je truba?)

Poslano sa mog Redmi 4 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

nisam se usudil... kaj ne dolazi airbag sa tim poklopcem? mislil sam da se izvadi cijeli airbag van i da su onda kablovi iza njega...

Sent from my Redmi 4 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Pa ako nemaš tipke za tempomat na volanu, onda vjerojatno nemaš ni zavojnicu za tempomat. Airbag mora imati kopče kojima se treba moći pristupiti kroz rupe sa stražnje strane volana. Kad se one oslobode izvuče se poklopac s airbagom jer je to jedan dio. 

527C80F6-DAC1-4C3D-BF96-09E6C7CB3538.thuOvo na fotki nije od Modusa volan, ali je vjerojatno slično. 

Evo video na kojem se vidi gdje se drže kopče: https://youtu.be/cPrM4qUPCWM

Link to comment
Share on other sites

vidjeh i pregledah manje-vise sve filmice ali se nisam usudio airbag cupat van jer mi se cinilo da bi morao lakse ispast... nasel sam tu kopcu kroz rupicu na volanu ali se nece otkopcat iako sam primjenio dosta velku silu... na stranjskim forumima sam nasao i post od nekoga ko je na ravnom serafcigeru napravio zub da bi mu bilo lakse pogodit kopcu tj sprijecit klizanje serafcigera sa kopce... i uz taj "alat" njima dvojci je trebalo 2 sata da skinu airbag s tim da su ga na kraju cupali sa volana... pre velik mi je rizik da bi saznao kaj imam tj kaj mi jos treba.

Jedino ako se isto da saznat na neki drugi nacin (preko br sasije u nekom programu npr)?

Sent from my Redmi 4 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Evo jedno pitanje je tko to radio na clio 3 2009 1.5dci ili tako nes godiste ?
dali su isti pinoutovi za clio 2 i clio 3 ?
takoder i za megana jer ako je isto kad napravim sebi probably buraz ce htjet i njemu da napravim :D:D

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Pozdrav ekipa. Imam Clio Storia 2006. god, 50kW, 1.5dCi. Pročitao sam cijelu ovu temu od početka do kraja i probao aktivirati tempomat ili limiter prespajanjem na bijelom konektoru kako je opisano (A2 prema A3 ili B1, ovisno koju funkciju želim aktivirati), ali ništa se ne događa na instrumentima. Treba li opciju tempomata aktivirati ili postoji mogućnost da žice nisu provedene skroz do ECU-a? Ima li shema za K9K motor kao što je DraganST dao shemu za D4F?

Imam volju napraviti taj tempomat i dalo bi se to napraviti prilično uredno. Inače se bavim elektronikom i izrađujem jako kvalitetne tiskane pločice. Možda možemo i zajednički složiti neki kit za sastavljanje da ljudi ne moraju lemiti otpornike žicama i trpati ih u bužire i slično.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Na Meganeu 2 se mora aktivirati da bi pokazivalo na instrument tabli, ali inače tempomat/limitator odmah funkcionira čim se spoji sve, samo to ne pokazuje na tabli.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Moguće da si u pravu, ali mislim da mu je to najlakše provjeriti za početak.

Poslano sa mog VTR-L09 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Misliš provjeriti je li sve povezano za ECU? Ako netko ima, može li postaviti shemu tog dijela?

Link to comment
Share on other sites

Neman shemu. Odeš do majstora da ti spoji komp na auto i provjeri jeli aktiviran tempomat. Daš mu 50kn za kavu. Ako je aktiviran onda traži problem. I nemoj u ovlaštenog jer ćeš platiti 150kn.

Poslano sa mog VTR-L09 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Mora li se imati baš Renault-ova dijagnostika za aktivaciju opcija ili to mogu i mehaničari koji imaju te nekakve univerzalne?

Link to comment
Share on other sites

Dobar univerzalni može 100% jer ga je meni aktivirao majstor koji nije ovlašten servis.

Poslano sa mog VTR-L09 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.