Jump to content

Clio Storia tempomat


Matekhr

Recommended Posts

Šta je TCS i čemu služi TCS i kako mogu znat iman li taj TCS?Ovih skraćenica je danas mali milijun i svaki proizvođač skoro ima svoje neke skraćenice a ja ih ne pratim heheeh. inače on je 4x4 pa neznam ima li kakve veze to...

Inače mogu ga upalit bez da diran kvačilo,,,nije to... a nije ni za tempomat jer ga to auto nije ni imalo koliko je meni poznato i koliko sam uspija istražit...

Edited by SOVA
Link to comment
Share on other sites

2Mafro:

Možeš li meni provjeriti jel se poklapaju pinovi iz meg 2 i lagune 2....pitao sam par postova gore :hail:

Link to comment
Share on other sites

Hmmmm ja nemam nikakvi glavni prekidač... možda nema opcija da se ručno isključuje... nego mene kako zanima kako je mogu to testirat dal taj TREKŠN KONTROL ispravno radi (a da se ne ubijen di hahaha)...?

Link to comment
Share on other sites

2Mafro:

Možeš li meni provjeriti jel se poklapaju pinovi iz meg 2 i lagune 2....pitao sam par postova gore :hail:

Vidio sam jučer ali nisam stigao pogledati :dobroje:, stvari stoje ovak.

U AD nema takvo nešto, samo sheme, pozicije dijelova i kontakti nisu posebno označeni. Dialogys se potrudio označiti sve dijelove i kontakte vezane uz tempomat, osim tog prekidača :tup:.

Označeni kontakti na gasu i kočnici ali za kvačilo samo ofrlj slika i gotovo.

Po jednostavnoj shemi tempomata taj prekidač nije ništa komplicirano, samo dvije žice i to je isto za oba vozila. Što se tiče el. dijela stvar je ista, ali kataloški brojevi su različiti i ne znam da li ima razlike u samim dimenzijama prekidača.

Laguna, kat. broj 82 00 110 894 - dark grey,

Megane, kat. broj 82 00 168 239 - dark grey, čak su i iste boje :laugh:.

Ako će šta pomoći, evo slike.

post-11736-019219800 1333183203_thumb.jp

post-11736-041747600 1333183221_thumb.jp

post-11736-044198100 1333183271_thumb.jp

post-11736-000550300 1333183292_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

Hmmmm ja nemam nikakvi glavni prekidač... možda nema opcija da se ručno isključuje... nego mene kako zanima kako je mogu to testirat dal taj TREKŠN KONTROL ispravno radi (a da se ne ubijen di hahaha)...?

Probaj naglo krenuti (proklizati kotače), vidjeti ćeš da li blinka lampica ABS, pošto TCS nema posebnu kao ESP. Iako mi je čudno da se to ne može isključiti :nezna:.

Budem navečer još pogledao da li taj prekidač može biti za još nešto.

Link to comment
Share on other sites

Neznam kako ću proklizat kotače po suhom jer mi je 4x4 stalni pogon :(

Čak i na ledu i snijegu kad sam ga vozio nije mi se palila lampica a sjećam se da sam namjerno po ledu proklizava kad sam testirao pogon...tako da sam gotovo siguran da se ne pali kod proklizavanja. baš ću slikat kako to izgleda u mene pa stavim ode.

Link to comment
Share on other sites

Edit: evo kopajući po netu naša sam test od rx4 i piše da serijski imaju ABS EBD i AUTOMATIC TRACTION CONTROL. Znaci bija si u pravu :) sad je na meni da to istestiram nekako hehe.

Link to comment
Share on other sites

Edit: evo kopajući po netu naša sam test od rx4 i piše da serijski imaju ABS EBD i AUTOMATIC TRACTION CONTROL. Znaci bija si u pravu :) sad je na meni da to istestiram nekako hehe.

to ti je lako stani prednjim tockovima na glib ili mokru travu a zadnji da budu na tvrdu i onda provaj partit ali sa malo vise gasa onda ce ti se upalit taj EBD tj upalice ti se ABE-s jer u RX4 on koci prednje tockove da se smanji razlika u vrtnji prednjih i zadnjih tockova ajmo rec kao nekakva nazovi elektronska blokada :dobroje:

Link to comment
Share on other sites

A probat ću i to kad nađem pogodan teren :)

Bitno je da smo dokučili šta je... samo neznam kakav signal daje papučica kvačila i šta prekidač na njoj "govori" kompjuteru od abs-a...neznam šta napravi kad naprimjer kočim/dajem gas po skliskome kad mi je stisnuto kvačilo a šta radi kad nije stisnuto... :nezna:

Link to comment
Share on other sites

:dobroje:, ovo automatic objašnjava nepostojanje prekidača, sam se uključuje kad treba, a i lampicu ABS-a ne bi trebao paliti, ona je i tak samo u slučaju kvara,

bilo bi glupo da je aktivira :tup:. A možda da probaš otpojiti prekidač? Spojen je na komp ABS-a, možda upali lampicu :nezna:. Koja lampica je kod tebe na vrhu, s lijeve strane brzinomjera?

Ili probaj negdje na šljunku, a druga opcija je da naručiš par kubika kulira, zaspeš komad ulice i imaš svoj poligon za testiranje TCS-a :rotfl:.

Isprika ekipi koja ugrađuje tempomate na ot :hey:.

Edit: @ macak, ovaj komentar za ABS lampicu je na moj post od prije, taman se potrefilo, znači ipak je pali?

Edited by Mafro
Link to comment
Share on other sites

Kataloški brojevi:

8200107841 Prekidač 152,14kn+PDV - 190,17kn

na ovaj prekidač sam mislio

ekipa jel ima tko dialogys da mi provjeri jel odgovara prekidač sa lagune II 2003.g na moj megane, za uključivanje i isključivanje tempomata/limitera ili autodatu...bilo što samo da se vidi jel su pinovi na istom mjestu :hey:

Vidio sam jučer ali nisam stigao pogledati :dobroje:, stvari stoje ovak.

U AD nema takvo nešto, samo sheme, pozicije dijelova i kontakti nisu posebno označeni. Dialogys se potrudio označiti sve dijelove i kontakte vezane uz tempomat, osim tog prekidača :tup:.

Označeni kontakti na gasu i kočnici ali za kvačilo samo ofrlj slika i gotovo.

Po jednostavnoj shemi tempomata taj prekidač nije ništa komplicirano, samo dvije žice i to je isto za oba vozila. Što se tiče el. dijela stvar je ista, ali kataloški brojevi su različiti i ne znam da li ima razlike u samim dimenzijama prekidača.

Laguna, kat. broj 82 00 110 894 - dark grey,

Megane, kat. broj 82 00 168 239 - dark grey, čak su i iste boje :laugh:.

Ako će šta pomoći, evo slike.

post-11736-019219800 1333183203_thumb.jp

post-11736-041747600 1333183221_thumb.jp

post-11736-044198100 1333183271_thumb.jp

post-11736-000550300 1333183292_thumb.jp

hvala što si se potrudio,ali ne trebaju mi te informacije,znima me konkretno prekidač koji se nalazi dole desno na armaturi,pokraj dimmer-a za svijetla i prekidača esp-a na meganu,mislim da je i na laguni slično...njime se odabire opcija tempomata/nekativno/limiter....na 7-oj stranci je to treća slika u silvestrovom postu,pa bih ti bio jako zahvlan kad bi o tome nešto pronašao :hail:

Link to comment
Share on other sites

:dobroje:, ovo automatic objašnjava nepostojanje prekidača, sam se uključuje kad treba, a i lampicu ABS-a ne bi trebao paliti, ona je i tak samo u slučaju kvara,

bilo bi glupo da je aktivira :tup:. A možda da probaš otpojiti prekidač? Spojen je na komp ABS-a, možda upali lampicu :nezna:. Koja lampica je kod tebe na vrhu, s lijeve strane brzinomjera?

Ili probaj negdje na šljunku, a druga opcija je da naručiš par kubika kulira, zaspeš komad ulice i imaš svoj poligon za testiranje TCS-a :rotfl:.

Isprika ekipi koja ugrađuje tempomate na ot :hey:.

Edit: @ macak, ovaj komentar za ABS lampicu je na moj post od prije, taman se potrefilo, znači ipak je pali?

nepali lampicu od ABS. lampica se pali samo u slucaju kvara ili kad se iskljuci ABS to jest ako izvadis osigurac od njega posto nema prekidaca za iskljucivanje a ovo sa osiguracem isto se moze iskoristit kad ti treba da sva cetri tocka vrte stalno bez asistencije kompjutera na nekim terenima.A ovaj prekidac na kvacilu je tu da kompu kaze da vise ne proklizavaju prednji tockovi pa da moze ugasit sistem jer nema vise pogona na tockovima kad je stisnuto kvacilo po nekoj logici stvari:hey:

Link to comment
Share on other sites

hvala što si se potrudio,ali ne trebaju mi te informacije,znima me konkretno prekidač koji se nalazi dole desno na armaturi,pokraj dimmer-a za svijetla i prekidača esp-a na meganu,mislim da je i na laguni slično...njime se odabire opcija tempomata/nekativno/limiter....na 7-oj stranci je to treća slika u silvestrovom postu,pa bih ti bio jako zahvlan kad bi o tome nešto pronašao :hail:

:tup::doh:, sorry, sve sam pobrkao, našao se post ispod Sovinog + odokativno čitanje i vidiš rezultat.

Evo podataka za prekidače, naravno za Lagunu nisu označili gdje su kontakti :ljut:, ali sve se kuži. Dva kontakta nisu na istom mjestu (masa i osvjetljenje prekidača). :hey:

post-11736-028093400 1333284269_thumb.jp

post-11736-037892600 1333284281_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

znači fizičkim izgledom bi trebali biti isti,samo je potrebno zamjeniti žice na dva pina A1 - B2....mislim da to nebi trebao biti neki problem...jel se lako vade žice iz one tvorničke utičnice :nezna:

Edited by marrky112
Link to comment
Share on other sites

Zašto bi vadio kontakte, jednostavno presječeš žice malo dalje od jacka, zamijeniš im mjesta i zalemiš. Za izolaciju koristiš termobužir i na kraju sve izgleda kao da je bilo tako :dobroje:.

Edited by Mafro
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

evo ekipa ja sam si konačno složio tempomat,nabavio sve original,pospajao i pogodite što...ne radi... :nezna:

jel bi mi tko mogao reći što bi trebalo bit na onih dole 5 žica,kakav napon bi trebao bit na kojoj i koju s kojom da probam spojit ručno....jel možda trebam nešto aktivirat u clip-u....e da i kad sam stavljao onaj dole prekidač za aktivaciju vidim da imam neku žutu i bijelu žicu presječenu....nadam se da mi to nije ekipa iz kolnoe napravila prilikom ugradnje alarma,a od tada je već prošlo godina.... :help:

Link to comment
Share on other sites

evo ekipa ja sam si konačno složio tempomat,nabavio sve original,pospajao i pogodite što...ne radi... :nezna:

jel bi mi tko mogao reći što bi trebalo bit na onih dole 5 žica,kakav napon bi trebao bit na kojoj i koju s kojom da probam spojit ručno....jel možda trebam nešto aktivirat u clip-u....e da i kad sam stavljao onaj dole prekidač za aktivaciju vidim da imam neku žutu i bijelu žicu presječenu....nadam se da mi to nije ekipa iz kolnoe napravila prilikom ugradnje alarma,a od tada je već prošlo godina.... :help:

whistling.gifklap.gif

čekaj da čiko dođe kući iduci vikend pa će ti spojit kak treba dobroje.gif

Edited by brzi16v
Link to comment
Share on other sites

Zuta ti je stalni +12 napon kojim dajes impuls ECU da pali tempomat ili limitator. Uzmi unimetar i provjeri jel ima 12V između zute zice i karoserije, samo dok budes to mjerio mora motor biti upaljen.

Link to comment
Share on other sites

ispitao sam,dolazi mi napon nakon paljenja auta na a2,tako i treba bit...osvijetljenje prekidača radi nakon što upalim svijetla ali tempomat ni limiter se ne pale.... :frown:

vidio sam da su ovi likovi ugradili dodatan osigurač,pretpostavljam da je od alarma i iza UCH (ako je to ona plastična kutija iza prekidača),su mi isjekli 5-6 žica i na njih se spojili svojima ....nadam se da nisu ništa oštetili,do sada nisam imao nikakvih problema :nezna: ...

Molio bih nekoga tko ima šemu ili zna jel te dvije žice koje su za aktivaciju tempomata i limitera idu direktno na procesor kod akumulatora ili još negde vrludaju,ako idu direktno na njega molim vas ako imate koji je broj pina pa da ispitam dali signal opće dolazi do upravljačke jedinice :hey:

Link to comment
Share on other sites

Zice od 4 tipkala idu direktno na ECU, tako da vrlo vjerovatno idu i ove dvije za aktivaciju tempomata odnosno limitatora. Tocan redosljed nazalost neznam

Link to comment
Share on other sites

meni su morali aktivirati u clip-u opciju tempomata da proradi, mozda je to, a presjecene zice spoji kako su bile.

Link to comment
Share on other sites

pronašao sam u autodati na kojima su pinovima te žice od tempomata i limitera na ECU pa ću sutra provjerit dolazi li signal opće do ECU,ako ne dolazi očito su negdje shebali prilikom ugradnje alarma,pa se bacam u potragu za time...a što se tiče clip,navodno za ph1 verziju ne treba aktivacija,bar mislim :nezna:

2dado:jel tebi tempomat opće nije radio prije clipa ili se samo na satu nije palila lampica?

Link to comment
Share on other sites

2dado:jel tebi tempomat opće nije radio prije clipa ili se samo na satu nije palila lampica?

Malo ću se umiješati:

Meni je sve radilo, samo se lampica nije palila.

Imam Clip doma, pa ako je problem u tome i put te nanese u KC, možemo to riješiti...

Link to comment
Share on other sites

Nisu se lampice palile, neznam jel radio, sad poslije clip intervencije radi

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.