Jump to content

Clio Storia tempomat


Matekhr

Recommended Posts

Malo ću se umiješati:

Meni je sve radilo, samo se lampica nije palila.

Imam Clip doma, pa ako je problem u tome i put te nanese u KC, možemo to riješiti...

Hvala na ponudi,male šanse su da ću u skorije vrijeme do KC ići...jedino ako ti ne dolaziš do ZG ili kojim slučajem do NG :dobroje:

Evo danas sam ispitao i signal dolazi do ECU, vjerujem da se i kod mene treba,kao što je i dado morao prvo preko clipa aktivirat...očito neki dođu sa upaljenom ocijom tempomata,neki ne ovisi koji čiko ih programira nakon sastavljanja...

ali to ću tek biti siguran nakon što mi proradi :tup: ,moram priznat da mi je pao kamen sa srca kad sam ustanovio da signal dolazi do ECU :hura:

Link to comment
Share on other sites

Evo danas sam ispitao i signal dolazi do ECU, vjerujem da se i kod mene treba,kao što je i dado morao prvo preko clipa aktivirat...očito neki dođu sa upaljenom ocijom tempomata,neki ne ovisi koji čiko ih programira nakon sastavljanja...

Ovisi o godištu auta - ako ima canbus treba clipom aktivirati.

Link to comment
Share on other sites

moj je ph1 dakle ima canbus, jel moguće da treba aktivirat da proradi ako ne u čemu bi mogao biti problem :nezna:

Link to comment
Share on other sites

moj je ph1 dakle ima canbus, jel moguće da treba aktivirat da proradi ako ne u čemu bi mogao biti problem :nezna:

Neznam za aktivaciju jer je meni odma radio samo nije bilo prikaza na instrument tabli, ali sam siguran da ph1 ima canbus, a ph2 multiplex

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Evo jedne zanimljivosti za sve koji škicaju zračne jastuke preko ebay.co.uk.

Pitao sam jednog tipa jel može poslati to u RH (zračni + tipke + volan, za šta je tražio 65 GBP)i evo njegvog odgovora:

"Hi,Sorry for not replying sooner I've been away on holiday. Royal Mail don't accept packages with airbags unless they go by sea.

Shipping by sea takes around 3 weeks and the cost is very expensive (easily more than what the steering wheel will sell for).

By the time you were to buy the steering wheel and then pay for the shipping cost it would probably be cheaper (or not much more) to buy a new one from the dealer.

Thank you for the interest but this will be UK postage only.

Best of luck finding one locally.

Regards,

Derek"

E sad, jel to istina ili se samo njemu neda slati međunarodno, ne znam.

Link to comment
Share on other sites

Evo jedne zanimljivosti za sve koji škicaju zračne jastuke preko ebay.co.uk.

Pitao sam jednog tipa jel može poslati to u RH (zračni + tipke + volan, za šta je tražio 65 GBP)i evo njegvog odgovora:

"Hi,Sorry for not replying sooner I've been away on holiday. Royal Mail don't accept packages with airbags unless they go by sea.

Shipping by sea takes around 3 weeks and the cost is very expensive (easily more than what the steering wheel will sell for).

By the time you were to buy the steering wheel and then pay for the shipping cost it would probably be cheaper (or not much more) to buy a new one from the dealer.

Thank you for the interest but this will be UK postage only.

Best of luck finding one locally.

Regards,

Derek"

E sad, jel to istina ili se samo njemu neda slati međunarodno, ne znam.

Ovom se neda!

Ima hrpa takvih.

Uvale ti veliku poštarinu za glupost koja stane u kuvertu za pisma.

Ako ti se plača super, ako ne nikome ništa.

Meni uredno dolaze razne stvari iz UK unutar deset dana

Link to comment
Share on other sites

Ma kužim to. Ali ovaj kaže da Royal Mail ne želi prihvatit pošiljke s airbagom ako idu avionom.

Prvi koji mi je "poslao" istu stvar je rekao da je platio skipping 38 funti za istu stvar pa se na kraju ispostavilo da nije ništa poslao i paypal mi vratio pare. I opet sam ostao bez airbaga... :ljut:

Link to comment
Share on other sites

Meni je bez problema doša običnom poštom.

Kako ju je on iz UK posla, nemam pojma!

Volan sa zračnim jastukom - poštarina 10 GBP

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...

Evo nakon bezbroj pokusaja ciscenja potenciometra gasa odlucio sam da stavim drugu papucicu i da napokon rijesim taj problem ostajanja bez gasa. U auto sam prije 2-3 godine naknadno ugradio tempomat i do sada stvarno nikakvih problema s njim. Prilikom potraznje nove papucice vidio sam da su drukcije papucice za auta s tempomatom i bez njega. Pitam znalce jel znaju tocnu razliku između te dvije papucice posto tempomat uredno radi i s ovom koja "nije predviđena" za njega.

Link to comment
Share on other sites

meni se čini da je jedina razlika šta ova papučica "za tempomat" ima "prekidač" pri kraju hoda papučice za kickdown u slučaju panike i potrebe.

Link to comment
Share on other sites

meni se čini da je jedina razlika šta ova papučica "za tempomat" ima "prekidač" pri kraju hoda papučice za kickdown u slučaju panike i potrebe.

Ima i ova taj prekidac, jer kad ga stavim na limitator prilikom stiskanja gasa do kraja limitator se iskuljuci.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Ma kužim to. Ali ovaj kaže da Royal Mail ne želi prihvatit pošiljke s airbagom ako idu avionom.

Prvi koji mi je "poslao" istu stvar je rekao da je platio skipping 38 funti za istu stvar pa se na kraju ispostavilo da nije ništa poslao i paypal mi vratio pare. I opet sam ostao bez airbaga... :ljut:

Vjerovatno zbog eksplozivnog punjenja zračni jastuci ne smiju se prevoziti avionom.

 

Znate i sami kakvi su Englezi i Ameri postali paničari poslije 9/11 , pa i same naznake eksploziva ne smiju u avion.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Idemo redom; priča počinje tra�ženjem bijelog konektora iza maske rotacionog prekidača za reg. visine farova.

attachicon.gifP1050284.JPG

 

Da se vratimo na početak priče: dobro sam ovo proučio i probao aktivirati tempomat. U mom autu je identično sve kao na ovoj slici.

 

Kratkim spajanjem dvije žice u sredini (A2 + B2) trebao bi aktivirati nešto (tempomat ili limiter), ali kod mene se jedino aktivira svjetlo dashboarda uz neku iskricu u trenutku spajanja.  Kada kratko spojim A2 i A3 ne događa se ništa :nezna:

Link to comment
Share on other sites

Ne tako. Krivo je on napisao u tekstu. Sa kratkim spajanjem A2+B2 spojio si ukratko dva osigurača (na A2 je sa osigurača F2-15A, a na B2 je sa osigurača F26-10A napajanje lampice botuna)

 

Za aktiviranje tempomata ili limitatora kratko se spaja A2 (+12V sa osigurača F2-15A nakon kontakta) sa A3 (tempomat) ili B1 (limitator).

Link to comment
Share on other sites

Meni je bez problema doša običnom poštom.

Kako ju je on iz UK posla, nemam pojma!

Volan sa zračnim jastukom - poštarina 10 GBP

Ja nedavno naručio frendu iz UK volan sa zračnim za BMW, stiglo normalno za 5 dana. 

Link to comment
Share on other sites

Da se vratimo na početak priče: dobro sam ovo proučio i probao aktivirati tempomat. U mom autu je identično sve kao na ovoj slici.

 

Kratkim spajanjem dvije žice u sredini (A2 + B2) trebao bi aktivirati nešto (tempomat ili limiter), ali kod mene se jedino aktivira svjetlo dashboarda uz neku iskricu u trenutku spajanja.  Kada kratko spojim A2 i A3 ne događa se ništa :nezna:

bit će vatreeee. dobro nisi sve spalio.  :00009019:

Link to comment
Share on other sites

Ne tako. Krivo je on napisao u tekstu. Sa kratkim spajanjem A2+B2 spojio si ukratko dva osigurača (na A2 je sa osigurača F2-15A, a na B2 je sa osigurača F26-10A napajanje lampice botuna)

 

Za aktiviranje tempomata ili limitatora kratko se spaja A2 (+12V sa osigurača F2-15A nakon kontakta) sa A3 (tempomat) ili B1 (limitator).

 

:dobroje:  znači da trebam prvo u :renault: servis da mi aktirivaju tempomat jer spajanjem A2 i A3 se ne događa ništa. Imaš električnu shemu ožićenja tempomata da ju staviš tu?

 

bit će vatreeee. dobro nisi sve spalio.  :00009019:

 

Najgore što se može dogoditi je da izgori neki osigurač, ali osigurao sam se tako da sam isprobavao to kratko spajanje preko 5A osigurača. Eto, sad mi je Dragan objasnio da sam u biti pustio struju na osvjetljenje table što se u biti i dogodilo :)

Link to comment
Share on other sites

Prema podacima sa tvog profila zaključujem da je kod tebe D4F motor. Za njega je strujna shema tempomata ovakva:

 

Tempomat D4F.PDF

 

Objašnjenje pozicija na shemi:

 

1016 - kutija sa osiguračima u putničkom prostoru,

  120 - ECU,

  689 - zavojnica volana,

  627 - botuni na volanu za upravljanje tempomatom,

1081 - tempomat/limiter start-stop prekidač sa lampicom

 

I da, nije se moglo desiti ništa strašno jer si u biti kratko spojio dva različita napajanja. Tabla se upalila jer si joj s tim spajanjem doveo direktno 12V nakon kontakta (u biti baypasirao si kontakt na ručici na volanu sa kojim pališ poziciju).

Edited by DraganST
Link to comment
Share on other sites

Pozdrav. Bas sam se zainteresirao za ovaj tempomat :glare:

E sad clio 1.5 dci 2004 god. dali to ide na njega isto?
 

E sad je problem sta ja imam samo jedan dek. s 2 zice. cemu on sluzi? i dali to znaci da si ja nemogu to napraviti, ili mogu al moram direktno od cpu provlacit zice?

Link to comment
Share on other sites

To te ja pitam, svaka čast! :dobroje:

 

Motor je D4F-722 ali to bi trebalo biti to.

 

A1+B2 == napajanje LEDice za osvjetljenje gumba na 1081 (preko otpornika na masu).

Link to comment
Share on other sites

Med0, evo našao sam ti shemu upravo za taj tvoj motor D4F-722.

 

Postoji razlika na spoju ECU-a. Prijašnju shemu zanemari.

 

Na ovoj shemi nije prikazano, ali žica koja ide sa kontakta na pedali kumplunga spaja se na ECU na pin C4.

 

Tempomat D4F-722.PDF

 

Link to comment
Share on other sites

Izvrsno. Taj prekidač na kuplungu imam tvornički samo moram provjeriti da li je spojen na C4.

 

Thx! :)

Link to comment
Share on other sites

Boje žica koje su ti instalirane na autu trebali bi odgovarati bojama žica iz sheme. Na shemi je boja svake žice označena sa dva slova. Objašnjenje tih slovnih oznaka je slijedeće:

 

BA - White

JA - Yellow

RG - Red 

BE - Blue

MA - Brown

SA - Salmon 

BJ - Beige

NO - Black

VE - Green 

CY - Crystal or White

OR - Orange

VI - Violet 

GR - Grey 

 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.