Jump to content

1.4 TCe 130 iskustva


Guest

Recommended Posts

Saša iz auto kuće Univerzal Bigrad je registriran na forumu pod nikom "123univerzal" a ima već mjesec dana Megana III GT sa tim motorom pa ga nazovi na tel 023 / 383 - 972 i pitaj, on će ti biti najbolji orjentir.

Možeš se slobodno pozvati na mene, da sam te ja uputio, Danijel iz Mehanizacije Zadar.

Hvala!

Edited by BundyR
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 92
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • DU-roller

    7

  • Dule

    5

  • Med0

    5

  • Ivan1902

    4

westu clio 1.2TCE trosi po gradu nekih 8L , a otvorene 6L ...

da nema one 215 gume (ako se ne varam) trosio bi i manje ...

Link to comment
Share on other sites

195 45 17" su gore tak da nema beda :plazi: ja sam to bubnuo okvirno, west ce jos potvrdit, al mislim da je cak i manja potrosnja

Link to comment
Share on other sites

E moj Brucci :bigl: Morao sam se javiti... :laugh:

Pošto poznajem tvoj stil vožnje uopće me ne iznenađuje 10 litara.

Vidiš meni u Cliu taj isti motor s mojim načinom vožnje troši 7,2 L.

Sve ovisi koliko ga stisneš toliko će i trošiti. Kad i ja svojeg stisnem kompjutor mi pokaže trenutnu potrošnju 29 litara i da se tak stalno vozim mogao bi natući prosjek 20 litara !

Dakle da rezimiramo - to što je mali motor ne znači da ne može trošiti puno.

Link to comment
Share on other sites

Naravno da može trošiti puno ako ga se ganja, ali može trošiti i vrlo malo kod normalne vožnje.

Kod normalne vožnje, ja ne podrazumijevam sporu vožnju, već vožnju bez korištenja kočnice ako baš ne treba, dakle, predviđanje prometne situacije, praćenje semafora daleko unaprijed, puštanje gasa na vrijeme i kotrljanje u stupnju prijenosa i sl., a u tim uvjetima meni TCE troši cca 6,7 u gradskoj vožnji, a cca 5,3 u vangradskoj ako ne idem brže od 100 km/h.

Vjerujem da se slične brojke mogu očekivati i u Meganeu 1.4 TCE, možda kojih pola litre više, jer Megane nije gotovo nimalo teži od Clia (meni za Clio piše 1175 kg, ne vjerujem da će Megane imati više od 1250), a ima nešto bolju aerodinamiku te mjenjač sa 6 stupnjeva.

Link to comment
Share on other sites

Slika065.jpg

Slika066.jpg

Slika067.jpg

Nasao sam ti taj test, ali Scenica sa 1.4 TCE motorom.

Njima je na testu trosio preko 12 litara, a pazljivijom voznjom su uspjeli spustiti na 10 i nesto.

Po meni puno za tako mali motor i uopce nevidim svrhu smanjivanja motora ako oni zaista toliko trose.

Meni moj 2.0T po gradu trosi oko 11.5 ako se normalno vozim iako moze i vise, ali na otvorenoj cesti bez imalo ustezanja mogu reci da je stedljiv.

Posto se vozim skoro pa stalno izvan grada magistralnim cestama meni je prosjek stalno izmedju 7.7 i 8.5.

Naravno ovaj prosjek se odnosi na voznju 6 brzinom uz raspon brzine od 50 Km/h do 120 Km/h uz dosta obilazenja. :bigl:

Gorivo koje najcesce koristim je 100 oktana, a razliku u potrosnji izmedju 95 i 100 oktana nisam primjetio.

Sorry za kvalitetu slika...mob mi je na reklamaciji, a sad imam neko zamjensko s**nje.

Link to comment
Share on other sites

Slika065.jpg

Slika066.jpg

Slika067.jpg

Nasao sam ti taj test, ali Scenica sa 1.4 TCE motorom.

Njima je na testu trosio preko 12 litara, a pazljivijom voznjom su uspjeli spustiti na 10 i nesto.

Po meni puno za tako mali motor i uopce nevidim svrhu smanjivanja motora ako oni zaista toliko trose.

Meni moj 2.0T po gradu trosi oko 11.5 ako se normalno vozim iako moze i vise, ali na otvorenoj cesti bez imalo ustezanja mogu reci da je stedljiv.

Posto se vozim skoro pa stalno izvan grada magistralnim cestama meni je prosjek stalno izmedju 7.7 i 8.5.

Naravno ovaj prosjek se odnosi na voznju 6 brzinom uz raspon brzine od 50 Km/h do 120 Km/h uz dosta obilazenja. :bigl:

Gorivo koje najcesce koristim je 100 oktana, a razliku u potrosnji izmedju 95 i 100 oktana nisam primjetio.

Sorry za kvalitetu slika...mob mi je na reklamaciji, a sad imam neko zamjensko s**nje.

Puno hvala na trudu i na slikama. Dobio sam na PP od kolege 123univerzal-a konkretne podatke iz prve ruke posto ima bas ovakav auto kakav ja cekam pa me to malo smirilo jer (zato sam i pokrenuo ovu temu) na testnoj voznji nisam uspio spustit potrosnju ispod 10l,ali to me u tom trenutku nije niti zanimalo posto sam na testnoj gldeao neke druge karakteristike.

Link to comment
Share on other sites

Evo danas odsao novi grandtour 1.4 TCe 130.....auto i motor su prehebeni ali mislim ako drasticno ne promjenim svoj stil voznje bankrotirat cu na gorivu :laugh:

Link to comment
Share on other sites

da, mislim da je velika zabluda da gorivo troši kubikaža, ovaj downsizeing će pokazati da gorivo troše konjske snage/kilovati, a ne kubični centimetri ;)

isto tako pokazat će koliko "pametna" vožnja utjece na potrošnju goriva i kolio se takvom vožnjom moe uštedjeti

Edited by brba
Link to comment
Share on other sites

da, mislim da je velika zabluda da gorivo troši kubikaža, ovaj downsizeing će pokazati da gorivo troše konjske snage/kilovati, a ne kubični centimetri ;)

isto tako pokazat će koliko "pametna" vožnja utjece na potrošnju goriva i kolio se takvom vožnjom moe uštedjeti

Dok nisam imao ovaj auto i ja sam vjerovao u to, a sada vidim da sam bio u zabludi.

Link to comment
Share on other sites

Guest Marrin
da, mislim da je velika zabluda da gorivo troši kubikaža, ovaj downsizeing će pokazati da gorivo troše konjske snage/kilovati, a ne kubični centimetri ;)

isto tako pokazat će koliko "pametna" vožnja utjece na potrošnju goriva i kolio se takvom vožnjom moe uštedjeti

Ja sam već sebi pokazao koliko "pametna" vožnja može uštedjeti!

Auto mi je na plin i pošto sam malo opsjednut sa brojevima vodim detaljnu evidenciju isplativosti i potrošnje od dana ugradnje!

dakle u nekih skoro godinu dana korištenja potrošnja iznosi 9,3 l, ovih par zadnjih mjeseci prosjek je narastao na 10,1-10,5l uslijed korištenja klime ali i oštrije vožnje koja nesvjesno dolazi sa lijepim vremenom! :bigl:

uglavnom, pretprošli tank odlučih vidjeti koliko je moguće smanjiti potrošnju stilom vožnje, pa sam ga natankao i duuuugi test je počeo!!!

Moram priznati da me štedljiva vožnja prilično umarala i da je bila zahtjevna, što mi je u neku ruku predstavljalo gušt iako mi je jelo živce prebacivanje u višu na 2200-2400 rpm, i ubrzavanje čistom inercijom motora, dakle koliko on želi a ne koliko ja želim! Izbjegavanje stajanja i bespotrebnog kočenja, jednostavno cijeli proces zahtjeva toliku koncentraciju i pozornost na ostali promet da mislim da su meteori počeli padati da bi ih sve izbjegao!!!!

No, da završimo, nakon puna 2 tjedna vožnje došlo vrijeme tankanja (ne zato što sam potrošio tank, nego je trebalo u svatove izvan Broda, pa mi nije padalo na pamet cmoljit po autocesti), i dođem na benzinsku nakon (sam da otvorim bazu podataka, hehe) 358,4 km očekivajući nekih 27 l da ću natankati, kad ono pumpa stane na 23,8 l..... Potrošnja: 6,6 l

Nisam mogao vjerovati, jer da se razumijemo, nisam "varao" pa išao na otvorenu cestu (gdje inače malo troši), već čisto na posao sa posla, i ostale obveze po gradu, dakle gradska vožnja, i sa upaljenom klimom, jer sam htio vidjeti samo utjecaj stila vožnje, a ne klime i ostalih stvari koje je INA svojedobno savjetovala, hehe!

E sad problem je što je to bio ekstremni način štedljive vožnje koji jede živce, ali mislim da samo razumnijim načinom vožnje i sa više predviđanja prometa je moguće smanjiti bar 1,5 l bez kidanja živaca! Naravno onda se počastit vožnjom, kao nagradom za strpljivost gdje će se potrošiti 15l/100 da se to lijepo izjednači!! :bigl:

Link to comment
Share on other sites

Kako vozis tako ce ti ii trositi.Pa bio to benzinac ili dizel turbak ili atmosferac

Osobno ja nisam za male kubikaze i naturpijane motore.

I moj sport je trosio prosjecno ispod 7L.Doslovno sam a bas probao podravskom magistralom do Zg-a i prosjek je bio 6,9 dok nisam dosao na komad auto ceste.Voznja do jedno 110km na sat.U gradu mi je uvijek oko 13 s mojim nacinom voznje

Link to comment
Share on other sites

Evo danas odsao novi grandtour 1.4 TCe 130.....auto i motor su prehebeni ali mislim ako drasticno ne promjenim svoj stil voznje bankrotirat cu na gorivu :laugh:

Cestitam! vidio taj model u salonu prija par dana i zaljubio se ;) .

To uopce ne lici na standardni karavan, meni najblize a3 sportback, koji me isto obara s nogu.

Ajmo malo dojmova, slike, detalji. btw, koji paket opreme si uzeo?

ja na proljece pucam na tce privilege + metalik, usb i xenon. :D

Link to comment
Share on other sites

Marketing Renaulta kaže da 1.2 TCE kombinira snagu i potrošnju 1.4 16V motora s momentom od 1.6 16V motora. Prema pričama ljudi koji imaju Twinga GT i Clia 1.2TCE, ta tvrdnja stoji. Zeznuli su se oni koji su se nadali da će auto imati tek nešto višu potrošnju od 1.2 16V motora.

Osobno sumnjam da 1.4TCE troši puno manje od 1.8 16V motora.

Link to comment
Share on other sites

Razlika kod ovih novih motora i starih je što kad se baš pazi i nauči koristiti samo moment mogu trošiti puno manje nego su stari mogli čak i kad se pazilo jer u takvom režimu manje kubika manje pije. Kad ih se goni konji isto popiju, ali bar su brži jer su lagani i imaju više momenta nego da je umjesto njih veliki i tromi atmosferac.

Link to comment
Share on other sites

Marketing Renaulta kaže da 1.2 TCE kombinira snagu i potrošnju 1.4 16V motora s momentom od 1.6 16V motora. Prema pričama ljudi koji imaju Twinga GT i Clia 1.2TCE, ta tvrdnja stoji. Zeznuli su se oni koji su se nadali da će auto imati tek nešto višu potrošnju od 1.2 16V motora.

Osobno sumnjam da 1.4TCE troši puno manje od 1.8 16V motora.

Pa nešto veća potrošnja i je. Ako se meni na II 1.2 16V potrošnja kreće prosječno oko 6,5 a na III TCE oko 7,2 onda je to "nešto više". naročito ako u obzir uzmemo veću masu i veću snagu.

Link to comment
Share on other sites

A jel tebi na Cliu TCE 7,2 ili nekome drugome, tko ima drugačiji stil vožnje i u drugačijim uvjetima???

Meni svaki auto u prosjeku troši oko jednu litru više nego li je deklarirano, sa mojim načinom vožnje.

Tako mi je Megane 1.5 dci trošio oko 5,3 (deklarirano bilo 4,3), a Clio TCE troši mi oko 6,5 mješovito (deklarirano 5,9). Inače, već neko vrjieme na kompu je 5,8, naravno, pretežito otvorena cesta.

Edited by moril
Link to comment
Share on other sites

A jel tebi na Cliu TCE 7,2 ili nekome drugome, tko ima drugačiji stil vožnje i u drugačijim uvjetima???

Mislio sam na svoju vožnju u oba vozila u približno jednakim uvjetima. Naravno dok su na clio II bile gume 175. Sa ovim 195 se potrošnja izjednačila :bigl:

Link to comment
Share on other sites

Zeznuli su se oni koji su se nadali da će auto imati tek nešto višu potrošnju od 1.2 16V motora.

Mislim da sam tu ja onda kao najbolji primjer koji pobija tu tvoju tvrdnju.

Imao sa 5 godina Clio 1,2 16v i trošio mi je 7-7,5 L.

Sad imam Clio 3 TCE i troši mi 7,4 L (mjereno ručno na zadnjem tanku goriva) dok mi je prosjek do sada 2600 km - 7,2 L.

Dakle, ista ruta, isti vozač, isti način vožnje - dva različita Clia.

Osobno kad sam kupovao TCE-a računao sam na potrošnju do 8 litara tako da sam ugodno iznenađen s obzirom na težinu Clia 3.

Ja prezadovoljan potrošnjom... :hey:

Link to comment
Share on other sites

Meni je gradski prosjek 6.5 l/100km s time da je moj Clio s kraja 2005 (noviji motor). Ukupni prosjek mi je 6.2 l/100km. Zimska potrošnja mi je 7.0 l/100km.

Vidim da si i ti iz istočnog dijela Zagreba kao i ja. Primjetio sam da ekipa u zapadnom dijelu grada troši više goriva što i ne čudi jer su tamo gužve puno veće. Ljudi koji imaju 1.2TCE kažu da ne troši ispod 8 l/100km.

1.4TCE mi je jako interesantan jer za 3-4 godine bi uzeo Meganea s tim motorom. Čekam da ga dobije neki rentacar ili da ga netko koga znam kupi, pa da ga probam voziti kao što vozim clia da vidim kolika će biti potrošnja, kako se kreće i kako ide....

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

vidim ja da tu nema puno fizičara. vezujete potrošnju isključivo uz motor, što je krivo. potrošnja je odraz dvije stvari - faktora iskorištenja motora pri određenom broju okretaja, te otpora koji treba savladati, odnosno težine, otpora zraka i trenja. 1.2 TCE će različito trošiti u twingu, cliu i meganu (kad bi ga tamo stavljali). scenic je velik i težak, i k tome neaerodinamičan. prema tome - fail.

ja imam clio 1.2 TCE, vozim ga ko manijak - prosjek 7.8 grad+autocesta. prije sam imao punto 1.1 - prosjek 9.

mali turbo motori nisu "naturpijani". upravo obratno - manje se haba 1.2TCE od 1.4 16V, iz jednostavnog razloga što se manje vrti. što se tiče faktora iskorištenja kao činitelja potrošnje - renault tvrdi da je TCE oko 15% efikasniji od atmosferca iste snage. i čini se da ne laže.

Edited by alien
Link to comment
Share on other sites

NHF ali ne slazem se. Prva stvar , kako se to 1.2 TCE manje vrti od 1.4 16V ? Druga stvar da vozis kao manijak trosio bi ipak malo vise. TCE popije ganjaze po gradu 11l bez problema, presao sam vec dosta kilometara s njim i nije neki problem to postic..

Edited by bubi
Link to comment
Share on other sites

^^ Mozda pricam gluposti,ali turbaku ne treba okretaja koliko treba ventileru za iste ili slicne performanse... :roll:

Link to comment
Share on other sites

^^ Mozda pricam gluposti,ali turbaku ne treba okretaja koliko treba ventileru za iste ili slicne performanse... :roll:

Tocno, zato tu i je turbo.

Turbo motori ostvaruju najvecu snagu i moment na nizim okretajima od atmosferaca kakav je i spomenuti 1.4 16V.

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.