Jump to content

1.4 TCe 130 iskustva


Guest

Recommended Posts

Mislim da je htio reći da turbak postiže isto što i atmosferac samo na manje okretaja.

Ima jedna bitna stvar. Ne možeš na 1.4 motor staviti turbinu makar niskog pritiska i očekivati da će ići kao 1.8 i manje se trošiti.

Benzinski motori koriste smjesu zraka i benzina koju kure u cilindrima. Omjer je 14.7:1, odnosno 14.7 jedinica volumena zraka treba pomiješati s jednom jedinicom volumena goriva. Veća snaga se dobije tako da se više smjese ubaci u cilindar. Benzin nije problem uštrcati. Problem je natjerati zrak u cilindre, odnosno u malu kubikažu.

Klip usisava smjesu u cilindre u usisnom taktu. Pri niskim okretajima ne može usisati onoliko koliko može u visokim okretajima. Stoga se najčešće koriste varijabilni razvodi ventila (nekad i u kombinaciji s različitim visinama bregastih) i turbo punjači kako bi povećali usisnu moć motora u usisnom taktu i time povećali snagu motora.

Varijabilni razvod ventila je najekonomičniji način da se poveća snaga. Kod viših okretaja se razvod pomakne tako da usisni ventil bude otvoren pri kraju ispušnog takta kako bi inercija ispušnih plinova usisala više smjese u cilindar iz usisne grane. Pozitivna strana je što se motor manje opterećuje nego kad se koristi turbo i dobije se velika elastičnost motora. Negativna strana ovoga je što se motor mora visoko vrtiti da bi to imalo efekta, mora se bolje podmazivati pa se troši i više motornog ulja...

Turbo punjači forsaju zrak u usisnu granu koristeći opet inerciju ispušnih plinova ali da bi pokrenuli lopatice turbine u usisnoj grani. Pozitivna strana je što su efikasni pri niskim i visokim okretajima. Negativna strana je drastično veće zagrijavanje motora nego kad nema turbo i općenito puno veće opterećenje na motor.

Kada forsate zrak u cilindar, on se zbog stvaranja pritiska zagrijava. Kada zrak prolazi kroz turbinu vrelu od ispušnih plinova, onda je situacija još gora i postoji daleko veća mogućnost knockinga u cilindrima (jer se benzin također može kao i nafta samozapaliti od temperature i pritiska). Vreli zrak se širi, pa ga je još teže forsati u cilindar. Zato se stavljaju intercooleri da ohlade taj zrak. U ekstremnim slučajevima se ubrizgava NO2 (nitro-oksid) u cilindre iz dva razloga - NO2 u cilindru se razgrađuje na dušik i kisik. Dušik hladi vreli cilindar, a više kisika znači više zraka, pa opet možemo više benzina ubrizgati i povećati snagu.

Turbo punjači koji su efikasni na visokim okretajima se primarno koriste za dobivanje veće krajnje snage. Motor s takvim turbom ima turbo rupu, smanjenu kompresiju, daleko jači sustav hlađenja klipova, ventila i cijelog motora (vode) kako bi izdržao povećane pritiske i temperature. Zbog smanjene kompresije su i manje efikasni, pa dosta troše. A i pri nižim okretajima su snaga i moment ostaju nedovoljni u odnosu na atmosferce što se može popraviti turbinom promijenjive geometrije ili s dva turba (jedan manji s manjom inercijom, drugi veći), ali to poskupljuje motor.

Turbo punjači kakvi se koriste u TCE motorima se primarno koriste za dobivanje većeg momenta u nižim okretajima, odnosno forsa se zrak u cilindre onda kada atmosferac zbog malog broja okretaja ne može usisati dovoljno zraka. Krajnja snaga je manje povećana nego što bi bila da je turbina na većem tlaku. Zbog male inertnosti takve turbine koja radi na niskom tlaku i nije potrebno smanjivati kompresiju motora. Meni se osobno takva konfiguracija najviše sviđa jer optimizira rad motora bez nekih pretjerano većih opterećenja na motor, odnosno popunjava rupe točno tamo gdje treba.

E sad, koji je izdržljiviji i u kojim uvjetima? 1.8 16V atmosferac ili 1.4TCE? Koji od njih dva više pati u kreni stani vožnji kada ih se ugradi u težak auto? Da li je 1.4TCE jeftinije proizvesti od 1.8 16V motora (pogotovo u recesijsko vrijeme)?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 92
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • DU-roller

    7

  • Dule

    5

  • Med0

    5

  • Ivan1902

    4

scenic je velik i težak, i k tome neaerodinamičan. prema tome - fail.

Nebi vjerovao, ali je otpor zraka kod Scenica II identican kao i kod Clia III. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

vidim ja da tu nema puno fizičara. vezujete potrošnju isključivo uz motor, što je krivo. potrošnja je odraz dvije stvari - faktora iskorištenja motora pri određenom broju okretaja, te otpora koji treba savladati, odnosno težine, otpora zraka i trenja. 1.2 TCE će različito trošiti u twingu, cliu i meganu (kad bi ga tamo stavljali). scenic je velik i težak, i k tome neaerodinamičan. prema tome - fail.

ja imam clio 1.2 TCE, vozim ga ko manijak - prosjek 7.8 grad+autocesta. prije sam imao punto 1.1 - prosjek 9.

mali turbo motori nisu "naturpijani". upravo obratno - manje se haba 1.2TCE od 1.4 16V, iz jednostavnog razloga što se manje vrti. što se tiče faktora iskorištenja kao činitelja potrošnje - renault tvrdi da je TCE oko 15% efikasniji od atmosferca iste snage. i čini se da ne laže.

Ja sam fizicar - doduse nemem jos diplomu sli bit ce za 2-3 godine... :hail:

Ovo sto si rekao je samo na pola tocno, potrosnja se moze vezati i uz motor a i uz auto u koji ga stavis a razliku cini snaga motora...

Kod velikih i jakih motora koji nisu pod opterecenjom potrosnja se moze iskljucivo vezati uz motor, jer ako ti uzmes motor od 500KS i stavis ga u Twingo, Clio i Megane potrosnja ce biti u svakome jednaka jer se motor u sva tri automobila ne nalazi pod nekim bitnim opterecenjem, i trositi ce onoliko koliko mu je potrebno, naravno sto je opterecenje vece to je i potrebna snaga veca kao i potrosnja...

A ako uzmes 1.4 98KS tu dolazi do izrazaja sve sto si ti naveo jer je to jednostavno slab motor koji je stalno pod nekim opterecenjem i potrebno je to isto smanjiti, i ako uspijemo, smanjiti cemo i potrosnju ...

Nebi vjerovao, ali je otpor zraka kod Scenica II identican kao i kod Clia III. :laugh:

da, pri 10km/h i uvijetom da se ne nalazis na Maslenici :laugh:

Edited by Ivan1902
Link to comment
Share on other sites

To što Clio III i Scenic III imaju isti ili gotovo isti koeficijent otpora zraka ne znači da je otpor zraka isti.

Isti motor će u težem autu trošiti više u gradskoj vožnji jer će se morati više vrtiti da svlada inerciju težeg auta. Tom problemu se može doskočiti tako da se skrate prva i druga brzina kako bi se dobio veći moment na kotačima.

Link to comment
Share on other sites

NHF ali ne slazem se. Prva stvar , kako se to 1.2 TCE manje vrti od 1.4 16V ? Druga stvar da vozis kao manijak trosio bi ipak malo vise. TCE popije ganjaze po gradu 11l bez problema, presao sam vec dosta kilometara s njim i nije neki problem to postic..

pa manje se vrti jer ima puhalicu koja već na 2000+ okretaja daje dosta momenta. pronaći si krivulje snage i momenta na internetu i usporedi.

zapravo evo ja ću:

TCE

http://i514.photobucket.com/albums/t342/r_...16vTCe100cp.jpg

1.4 16V

http://admin.adriamedia.si/ADMIN/upload/sl...foDP3KOmazn.jpg

pogledaj karakteristiku snage kod TCE-a, hvata 90% snage na 2krpm - a što ti je to nego manja vrtnja, dakle manja potrošnja. da ne spominjem da TCE razvija 145Nm naspram 127Nm 1.4 motora.

nebo i zemlja.

i kažem - koliko god ja svoj ganjao - preko 9 nije prešao (kad bih resetirao komp) - a na dulje kilometraže uvijek se stabilizira ispod 8.

Link to comment
Share on other sites

Ovo sto si rekao je samo na pola tocno, potrosnja se moze vezati i uz motor a i uz auto u koji ga stavis a razliku cini snaga motora...

Kod velikih i jakih motora koji nisu pod opterecenjom potrosnja se moze iskljucivo vezati uz motor, jer ako ti uzmes motor od 500KS i stavis ga u Twingo, Clio i Megane potrosnja ce biti u svakome jednaka jer se motor u sva tri automobila ne nalazi pod nekim bitnim opterecenjem, i trositi ce onoliko koliko mu je potrebno, naravno sto je opterecenje vece to je i potrebna snaga veca kao i potrosnja...

jasno - pa većem motoru je i veća inercija zamašnjaka, veće trenje zbog same veće površine trenja karika i druge stvari. ali znaš već kaj sam htio reć.

Link to comment
Share on other sites

pa manje se vrti jer ima puhalicu koja već na 2000+ okretaja daje dosta momenta. pronaći si krivulje snage i momenta na internetu i usporedi.

zapravo evo ja ću:

TCE

http://i514.photobucket.com/albums/t342/r_...16vTCe100cp.jpg

1.4 16V

http://admin.adriamedia.si/ADMIN/upload/sl...foDP3KOmazn.jpg

pogledaj karakteristiku snage kod TCE-a, hvata 90% snage na 2krpm - a što ti je to nego manja vrtnja, dakle manja potrošnja. da ne spominjem da TCE razvija 145Nm naspram 127Nm 1.4 motora.

nebo i zemlja.

i kažem - koliko god ja svoj ganjao - preko 9 nije prešao (kad bih resetirao komp) - a na dulje kilometraže uvijek se stabilizira ispod 8.

Ma ok da ima vise snage na nizim okretajima, ali i jedan i drugi se vrte do 6000+ okretaja, druga stvar ak ces ti TCE saltat ko dizela.

Sto se tice potrosnje, ti stedljivo vozis, kad se resetira i nakon toga naganja, preleti 10l sam tak, al ne kazem da toliko trosi stalno. Samo kazem da moze. Inace kad sam isao na more s nas 4-ero i punim gepekom imao sam prosjek 6.9 Dalo bi se jos spustit na otvorenom, al treba stvarno vozit ko baba neka :hey:

Link to comment
Share on other sites

Evo ja s Cliom 2 1.6 16v imam 7.9L prosječnu, a ganjam ga stalno, ali ako ću laganini kruzat taj motor u Cliu 2 troši tako malo da me svaki put iznenadi. Evo npr. Išao sam iz Zagreba i resetirao sam komp na bordu kad sam krenuo s rotora. Vozio sam laganini u petoj i do Korenice prosječna mi je bila 5.5L, nevjerojatno malo. Isto tako mala potrošnja me oduševila sad za vikend kad sam išao u Pulu na karting. Od Gospića do Pule starom cestom ima oko 280-300 km, znači tamo i nazad oko 600-tinjak km, a potrošio sam 250 kn goriva, ma strašno malo. Išli ja i frend i vozili smo laganini. Ovaj 1.6 16v K4M je sjeo Cliu 2 ko budali šamar. Motor dovoljno jak da se ne pati s težinom auta, s druge strane štedljiv, a bome ako ćeš ga stisnut ne boji se visokih i rado skače do 6000 okr/min. Ipak nema ga smisla gnjavit s visokima jer zgraba dosta nisko i ima solidan okretni moment za atmosferca koji iznosi 148Nm. Po meni TCE 130 KS bi mogao biti optimalno rješenje za težine 1200-1300 kg, a to su Clio 3 i Megane. Moj Clio ima 970 kg i to je velika razlika.

Edited by Mikac
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Iz prve ruke moje iskustvo auto: ( MEGANE GRANDTOUR Dynamique TCe 130), motor linearno ubrzava nema naglog skoka nije primijetna turbo rupa, uglađen te poprilićno tih moram priznati da sam oćekiva puno više što se tiće samih performansi iako sve u svemu ima potencijala motor za dinamićniju vožnju. Mjenjać precizan te poprilićno kratak, kvaćilo potrebno se naviknuti. Potrošnja 10l otvorene ceste življa vožnja priko 110km/h uz malo mirniju vožnju spusti se na 8l naspram 1,6 motora TCe je moja preporuka.

Link to comment
Share on other sites

Nebi vjerovao, ali je otpor zraka kod Scenica II identican kao i kod Clia III. :laugh:

Kako je vec netko rekao, mozda je koeficijent otpora zraka isti, no to ne znaci da je otpor zraka (sila kojom zrak djeluje na auto tj. koci ga) isti. Scenic ima znacajno vecu povrsinu poprecnog presjeka, a upravo umnozak te povrsine i koeficijenta cini silu otpora zraka (uz jos par varijabli).

Uglavnom do cca. 60km/h otpor zraka nije dominantan otpor, nakon toga otpor zraka postaje dominantna sila koju treba savladati i raste eksponencijalno sa brzinom voznje. U biti iz toga je vidljivo i koliko brzina kretanja utjece na potrebnu snagu, a time i na potrosnju... 10km/h manja brzina cini cuda za potrosnju (recimo 70km/h umjesto 80, 90 ,100km/h... a nije da se sa 70 vuces k'o baba :) )

Link to comment
Share on other sites

Ma ne hebe mene toliko aerodinamika, ja sam si uzeo motor od skoro 170 KS pa savladavam nekako sve te otpore. :laugh:

Uostalom i veliki Enzo je jednom rekao "aerodinamikom se bave oni koji neznaju napraviti jak motor". :bigl:

Link to comment
Share on other sites

Kako je vec netko rekao, mozda je koeficijent otpora zraka isti, no to ne znaci da je otpor zraka (sila kojom zrak djeluje na auto tj. koci ga) isti. Scenic ima znacajno vecu povrsinu poprecnog presjeka, a upravo umnozak te povrsine i koeficijenta cini silu otpora zraka (uz jos par varijabli).

Uglavnom do cca. 60km/h otpor zraka nije dominantan otpor, nakon toga otpor zraka postaje dominantna sila koju treba savladati i raste eksponencijalno sa brzinom voznje. U biti iz toga je vidljivo i koliko brzina kretanja utjece na potrebnu snagu, a time i na potrosnju... 10km/h manja brzina cini cuda za potrosnju (recimo 70km/h umjesto 80, 90 ,100km/h... a nije da se sa 70 vuces k'o baba :) )

Otpor zraka raste sa kvadratom brzine, ne eksponencijalno!

Ma ne hebe mene toliko aerodinamika, ja sam si uzeo motor od skoro 170 KS pa savladavam nekako sve te otpore. :laugh:

Uostalom i veliki Enzo je jednom rekao "aerodinamikom se bave oni koji neznaju napraviti jak motor". :bigl:

To je zapravo dobra izreka ako se kojim slucajem neces naci na Maslenici ili tamo negdje izmedu Kikovice i Delnica :hura:

Edited by Ivan1902
Link to comment
Share on other sites

...ili kupite jos vise kubika :plazi:

Hvata me strava kada vidim vase podatke, pa je s time "debeli" (Vel Satis) mala beba sto se tice potrosnje :laugh:

Proizvodnju malih motora diktira trziste, a trziste je u EU orjentirano na poreze po kubikazi, pa sto vise kubika to veci porez. DE je nesto specificnije, pa su i eko norme u igri, a najnoviji zakon uvodi u igru i kolicinu ispustenog CO2.

Potrosnja !?, e pa 1.4 TCE ili 2.0T trosi puno vise pri 180kmh/h nego "debeli".

Relacija München-Salzburg-Ljubljana-Zagreb , slicni uvijeti (da bas ne velim isti), dakle kolicina tereta, osoba u autu i najvaznije mjereno najmanje u 10 voznji:

Laguna V6 24V, 9-10 litara

Vel Satis 3,5 (automatik), 9,5-10 litara

Audi S8 (automatik, 2000g, V8, 4.2, 360KS verzija), 11-12 litara

Koliko sve ipak na kraju ovisi o stilu voznje, najbolje se vidi ovdje

Rekord mi je 36 litara (prosjek !!!!) , Passau-Regensburg (audi S8) :roll:

Zasto Renault uporno i gotovo uvijek zahebe ponudu motor-vozilo, nije ni meni jasno :tup: :tup: :tup: :tup: :tup: :tup:

Link to comment
Share on other sites

Hoćemo samo filozofirati ili će netko nešto i napisati na temu? :)

Da li se može negdje uzeti 1.4 TCE na test? Makar i platiti za test?

Link to comment
Share on other sites

...ili kupite jos vise kubika :plazi:

Hvata me strava kada vidim vase podatke, pa je s time "debeli" (Vel Satis) mala beba sto se tice potrosnje :laugh:

Potrosnja !?, e pa 1.4 TCE ili 2.0T trosi puno vise pri 180kmh/h nego "debeli".

Sve to stoji ako ti život prolazi na relaciji minhen-zagreb.

Ajde probaj "debelog" na relaciji Vrapče-Maksimir natjerat na 9 litara :plazi::bigl:

po špici :rotfl:

Natrag na temu: živo me zanima odnos potrošnje/performansi 1.4 tce i 1.6 16v u cliu III.

Link to comment
Share on other sites

Sve to stoji ako ti život prolazi na relaciji minhen-zagreb.

Ajde probaj "debelog" na relaciji Vrapče-Maksimir natjerat na 9 litara :plazi::bigl:

po špici :rotfl:

stop and go ne prelazi 15-16 litara, tu atomatik igra presudnu ulogu :plazi:

kako god...mislim da se 1,4 turbak jednostavno ne isplati u HR,jer jednostavno auto na kraju kao rabljeni nece puno vrijediti. (EU je druga stvar)

Pouzdanost je jos jako upitna.

Vozi sam taj motor (mislim daje bio u copue) , i tak nista posebno, ide mali, ali i trosi ;)

Link to comment
Share on other sites

Otpor zraka raste sa kvadratom brzine, ne eksponencijalno!

kvadrat nije eksponent? ;)

Edited by sanjink
Link to comment
Share on other sites

Ma ne hebe mene toliko aerodinamika, ja sam si uzeo motor od skoro 170 KS pa savladavam nekako sve te otpore. :laugh:

Uostalom i veliki Enzo je jednom rekao "aerodinamikom se bave oni koji neznaju napraviti jak motor". :bigl:

Veliki Enzo je živio u vrijeme kad nije svaka šuša znala napraviti dovoljno jak motor ;)

ON TOPIC:

Mene iskreno zanimaju iskustva vlasnika s tim motorom. Ne toliko s performansama (koje su sigurno dobre) koliko sa potrosnjom... jer ono sto pise u raznim tiskovinama mi se cini naprosto nevjerovatno (po njima ispada da je bolje imati 2.0 atmosferca iste snage jer manje trosi...)

Edited by sanjink
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Guest Karonja

Pozdrav

Malo da ozivim ovaj post nakon nekog vremena, jer eto tek sam se prije dva dana registrirao ;).

Uglavnom iz prve ruke bih podijelo s vama svoja prva tri mjeseca sa 1.4 TCE motorom i generalno nisam zadovoljan nikako.

Naime koristenje mog auta se svodi vecinom na odlaske na i sa posla, sto je nekih 4-5 km tj 10 minuta voznje max. Tokom te voznje nikada ne nalijecem na guzvu , znaci usporavaju me samo semafori ( njih 3 do 5 ovisno o sreci ) i lezeci policajci kojih ima puno :). Radio sam svoje testove na razini cijelog rezervara i svakim punjenjem mjenjao nacin voznje, rezulati su sljedeci ... voznjom koju preporucuje kompjutor ( indikator kada saltati ) potrosnja se prosjecna krece oko 11.5 ( saltam na 2100 u visu, 1800 u nizu ) , drugi tank je bio nekom ne pretjerano pazljivom voznjom ( saltanje na nekih 2500 - 3000 ) uz poneko razvlacenje i nateravanje , potrosnja mi je oko 12.8.

Vec sam jednom bio na servisu upravo zbog potrosnje i stavljen mi je novi software, nakon cega je potrosnja pala za nekih 1l u odnosu na vrijednosti koje sam vam gore naveo.

Sto ce se dalje desavati cemo vidjeti, ja trenutno imam oko 1800km napravljeno na njemu , ono sto treba uzet u obzir je da je prilicno hladno, meni auto ne postigne radnu temperaturu u tih 10 min tako da je stalno pod cokom, ali sve u svemu potrosnja je ocajna.

Usput tocim iskljucivo OMW carrera 100.

Namjeravam auto ponovno voziti na servis kad predjem nekih 3000km da vidim jel mogu sta napraviti vezano uz potrosnju, mozda novija revizija softwarea dosla hehe, jer naletio sam na par ljudi na webu ( drage bi vam volje linkao ali se ne sjecam vise di ) koji tvrde da im je prosjek 8-8.5 litara kombinirane voznje sto je izvanredno u odnosu na moje brojke hehe :) Meni da je 10l prosjek ja zadovoljan.

Na kraju jos samo pitanje za vas, kao sto rekoh auto mi se ne stigne zagrijati tokom moje voznje na posao i ono sto me muci je kad je skroz hladan u leru je na nekih 1100 rpm, kad se lagano zagrije to pocne padati, ali nakon duze voznje kad postigne radnu temp ( recimo pola sata voznja ) okretaji ne padaju ispod 900-910 rpm ( odokativno ) pa me interesira sto vi mislite da li je to normalno, jer se meni to cini nekako previsoko ?

Hvala unaprijed

Link to comment
Share on other sites

ta potrosnja nije nimalo cudna za tvoj rezim voznje, malo manje je meni trosio 1.2 16v u istom rezimu ... ujutro,hladno, i svega 4km do posla i nazad ... a imam 75ks i 900kg ... tako da... vidit ces kad zatopli, ali za tak kratke voznje uopce nije cudna tvoja potrosnja

Link to comment
Share on other sites

Popne se u takvim uvjetima nezagrijanosti i meni na coupeu 1.9 dci potrošnja preko 8 (uz gužvu do 10!), ali kako se ipak stigne zagrijati i napraviti đir u normalnim uvjetima prosjek zimi je do 7,5. Ipak, slažem se da nije ugodno vidjeti da "moderni" i "ekonomični" tce pije 12 litara sa šaltanjem na 2100 okretaja - drago mi je da nisam čekao taj motor kad sam kupovao coupea :)

Link to comment
Share on other sites

Guest Karonja

Nekako sam znao da cu dobit ovakve odgovore :). Da budem potpuno iskreno zao mi je od trena kad sam se odlucio za 1.4 TCE sto ne uzimam dizela ( 2 razloga su tome bila, ekvivalentni dizelas je bio 2000€ skuplji i ovaj 1.4 TCE je bio na lageru, tj isporuka odmah bez cekanja :) ), jer inace obozavam dizelase ne samo zbog potrosnje nego samog nacina voznje ....

Jedino niste komentirali rpm, jel je cca 910 rpm previse za zagrijani motor ili to samo ja nemam pojma o autima :). THX

Edited by Karonja
Link to comment
Share on other sites

Možda i nije, 750-900 je to obično, ali najbolje da to pitaš u servisu jer je prilično novi motor. Kako stojiš s potrošačima, je li ti klima stalno na auto ili je ac off?

Link to comment
Share on other sites

Nekako sam znao da cu dobit ovakve odgovore :). Da budem potpuno iskreno zao mi je od trena kad sam se odlucio za 1.4 TCE sto ne uzimam dizela ( 2 razloga su tome bila, ekvivalentni dizelas je bio 2000€ skuplji i ovaj 1.4 TCE je bio na lageru, tj isporuka odmah bez cekanja :) ), jer inace obozavam dizelase ne samo zbog potrosnje nego samog nacina voznje ....

Jedino niste komentirali rpm, jel je cca 910 rpm previse za zagrijani motor ili to samo ja nemam pojma o autima :). THX

Takav sličan način i put vožnje imam i ja, samo je motor 1.6 16v scenic i isto mi troši oko 12-13 litara sada po hladnom kao i svakome tko vozi takve relacije po par km sa dosta semafora znači kreni-stani, jadan se ne stigne ni ugrijati do kraja. Dizelaši su definitivno bolji izbor za ovako svakodnevne kratke relacije ipak dosta manje troše.

Link to comment
Share on other sites

Guest Karonja

Možda i nije, 750-900 je to obično, ali najbolje da to pitaš u servisu jer je prilično novi motor. Kako stojiš s potrošačima, je li ti klima stalno na auto ili je ac off?

A ostali potrosaci klasika, svijetla stalno upaljena ... radio radi :) a klima je stalno na auto s ovim smrzavicama tesko ju je gasit hehe :). Morat cu prihvatit sudbinu i pomirit se sa 12tak litara prosjeka hehe. Inace ( nije bas pouzdano zbog male kilometraze ) ali vraco sam se iz sesveta nedavno i napunio tank na pocetku puta i resetiro kompjuter. Vozio se po Slavonskoj, onako dosta autiju ali nije guzva par stani kreni semafora i situacija, sve skupa nekih 35 km , prosjek je bio 9.2.... moram priznat ko malo dijete sretan bio :) Mozda mi se firma preseli pa cu moc spustit potrosnju ( zanemarite cinjenicu da mi je to na kraju neisplativije, bar ce brojka na kompjuteru bit gledljiva LOL ).

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.