Jump to content

Kupnja novog vozila


Vlado-Baotic

Recommended Posts

E da, smije biti par kilometara na odometru, jel?

5-6-7 do... 10-20-50?

Link to comment
Share on other sites

Moj je imao 5km, frendov Sandero Stepway 11km što mi je malko previše.

Link to comment
Share on other sites

Sva tri zadnja nova auta su nam imala do 5km, ako ima 10-20-50 ja bih ih ipak pitao što su delali :D

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Raven said:

ja bih ih ipak pitao što su delali

Zaboravili vratiti na 5 ili 7. 

  • Like 5
  • Haha 5
Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, direstraits said:

Zaboravili vratiti na 5 ili 7. 

Pa da, znači da netko nije odradio svoj posao 😀

  • Like 2
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Svaki auto se izvozi ohoho prije predaje

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

22 hours ago, filipbabok said:

E da, smije biti par kilometara na odometru, jel?

5-6-7 do... 10-20-50?

Na svakoj Toyoti sam imao nekoliko vožnji prije nego sam je dobio, po aplikaciji. I svaka je imala između 5-15km. Vozi se iz tvornice na parkiralište, pa sa parkirališta na kamion, pa sa kamiona pa parking, pa sa parkinga na brod, pa sa broda na parking, pa sa parkinga na kamion, pa sa kamiona pa parking, pa sa parkinga na kamion, pa sa parkinga na kamion, pa sa kamiona u servis, pa sa servisa u salon. E sada gdje ga parkiraju i koliko voze jelda ovisi o puno faktora.

Link to comment
Share on other sites

Vag ima opciju 3 puta ponistiti s 199km (ili manje) na nula.. to je provjerena informacija za druga vozila ne znadem, ali bi me jako iznenadilo da nema...

ujedno Domba je dotakao temu indirektno razrade... kad vidis uzivo kako se ukrcavaju ti auti na brodove preko ukrcajno iskrcajnih rampi... to je hladan motor, paljenje i odma pun gas bez cekanja... preko rampi se ne usporava a to je jednako penjanju na nogostup.... razrade to oni sve sta treba razraditi... 

13 hours ago, Ruske said:

Svaki auto se izvozi ohoho prije predaje

naivni ce vjerovati kako i je vilicar na specijalnoj paleti vozao i istovario na "tlo" salona :D

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Sva sreca da ne kupujem novi auto, prosla bi me volja. 🤣

Jest da dileri znaju biti cigani... al vama se da ciganit za tepihe il brisace dok preuzimate auto od 30-40 ili kollko vec tisuca eur?

I za gume isto... ak su hankook ne bi ih vozili niti jednu sezonu "dok su jos mekane"? Pa ne radi se o Tigar gumama il kaj ono ruske gura.

Nije onda jednostavnije kupiti 2-3 godine stari auto pa nema tih briga da su vas prejebali, a ostane brdo love za korekture il moguce kvarove, tepihe, metlice, GY/Michelin i sl.? 

Valjda je problem u meni, petak je.

Edited by pere
  • Like 2
  • Haha 6
Link to comment
Share on other sites

Ha gle, na HR tržištu, ako ne kupuješ dizela iz svetog trojstva, ponuda polovnih benzinaca je katastrofa. A nakon toga želim još birati boju i opremu 😀.

Uz auto su došle Bridgestone S005.

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

48 minutes ago, pere said:

 petak je.

Ne spominji ime moje uzalud :hahahe:

 

Ja uvijek kupujem provjerenu tehniku minimalno 10 godina staru sa barem 150tkm na satu. Tako znam da se auto razradio i da se svi potencijalni kvarovi mogu riješiti u fušu i da ne moram ovlašteni servis ni vidjeti jer majstori tamo ionako ne znaju popraviti auto nego samo mijenjaju dijelove. 

:bigl:

  • Like 1
  • Haha 6
Link to comment
Share on other sites

55 minutes ago, pere said:

petak je.

Dan za 

bullet.gif

 

  • Like 1
  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

Kaj bi bilo uzalud? Petak je razlog kaj mi se pomutilo ocito! Evo, opet te ne spominjem uzalud! 🤣

Da si blize zvao bi se freitag... ne znam koja im je to f**** logika kad delam, kakav je*eni frei-tag! Eto vidis kaj se petkom desava hahaha

Edited by pere
  • Haha 5
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, pere said:

Sva sreca da ne kupujem novi auto, prosla bi me volja. 🤣

Jest da dileri znaju biti cigani... al vama se da ciganit za tepihe il brisace dok preuzimate auto od 30-40 ili kollko vec tisuca eur?

I za gume isto... ak su hankook ne bi ih vozili niti jednu sezonu "dok su jos mekane"? Pa ne radi se o Tigar gumama il kaj ono ruske gura.

Nije onda jednostavnije kupiti 2-3 godine stari auto pa nema tih briga da su vas prejebali, a ostane brdo love za korekture il moguce kvarove, tepihe, metlice, GY/Michelin i sl.? 

Valjda je problem u meni, petak je.

isprintat i uokvirit :)

  • Like 1
  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, petak said:

Ne spominji ime moje uzalud :hahahe:

 

Ja uvijek kupujem provjerenu tehniku minimalno 10 godina staru sa barem 150tkm na satu. Tako znam da se auto razradio i da se svi potencijalni kvarovi mogu riješiti u fušu i da ne moram ovlašteni servis ni vidjeti jer majstori tamo ionako ne znaju popraviti auto nego samo mijenjaju dijelove. 

:bigl:

slazem se 100% s tobom ! 

jedino kaj bi volio imat "ganc" novo je neki super auto a ne neko da ga je unistio dok dodje pod moje kljuso.. ali kako sam od toga daleko cak i u mislima, brige nemam pa se zadovoljim i s 200+k km :D

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 

50 minutes ago, pere said:

Sva sreca da ne kupujem novi auto, prosla bi me volja. 🤣

Jest da dileri znaju biti cigani... al vama se da ciganit za tepihe il brisace dok preuzimate auto od 30-40 ili kollko vec tisuca eur?

I za gume isto... ak su hankook ne bi ih vozili niti jednu sezonu "dok su jos mekane"? Pa ne radi se o Tigar gumama il kaj ono ruske gura.

Nije onda jednostavnije kupiti 2-3 godine stari auto pa nema tih briga da su vas prejebali, a ostane brdo love za korekture il moguce kvarove, tepihe, metlice, GY/Michelin i sl.? 

Valjda je problem u meni, petak je.


Definitivno u tebi. Kupi novi auto pa isprobaj.

Malo je drugačiji feeling kad kupuješ rabljeni pa očekuješ peezdarije jer si tu mogućnost prihvatio čim si otvorio oglasnik, a kod novog iz salona očekujem sve savršeno, koštao on 10k€ ili 50k€. 

U mom slučaju je bila ista situacija koju kolega @Raven spominje. Lik mi je nudio 5god starog Ceeda sa 66tkm, oprema zeru jača od moje (el. sjedala i još koja điđa) za 18+k€, a novi u tom trenutku bio 25. Ostali primjeri nisu bili vrijedno memorije u glavi.

Ne radi se uvijek o lovi nego principu. Zašto mi ne daju tepihe od 50€ na autu od 25k€? Recimo, mogao bih to prihvatiti da se radi o ujednačenoj praksi kod svih, ali nije tako.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

zasto rade.... zato sto mogu... 

Link to comment
Share on other sites

Evo meni dolazi novo - jeftino vozilo do kraja mjeseca pa vam javim da li sam dobio tepihe. 😉

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

On 05. 03. 2024. at 20:41, filipbabok said:

Da zapamtio sam taj font, premda se ovdje u Zadru ne zove tako.

Jel još uvijek Modul Auto? Tamo sam polagao, tj. imali su auto školu u sklopu kad su otvorili poslovnicu.

 

Inače, lijep autić.

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, borny said:

Definitivno u tebi. Kupi novi auto pa isprobaj.

 

Ajd borny prati malo... nije u meni nek u @petak-u 🤣

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, MilosB said:

ujedno Domba je dotakao temu indirektno razrade... kad vidis uzivo kako se ukrcavaju ti auti na brodove preko ukrcajno iskrcajnih rampi... to je hladan motor, paljenje i odma pun gas bez cekanja... preko rampi se ne usporava a to je jednako penjanju na nogostup.... razrade to oni sve sta treba razraditi... 

Ja ne pricam iz o razradi, nego dostavi auta.

Ne znam kako imaju drugi modeli rijeseno, ali na Toyota aplikaciji vidim (skoro) svaku voznju. I kada stavi na google maps satelite vidis otprlike o cemu se radi. Corolla je konkrento iz tvornice u UK izasla na tockovima na parking. Tamo sa parkinga je utovarena na kamion do luke. U luci je istovarena i na tockovima otisla na parking, poslije sa pakringa na tockovima na brod za Belgiju. Kada je brod stigao ide sa broda na parking opet na tockovima. Poslije je iz Belgije otisla za Francusku, opet na tockovima sa parkinga na kamion. U Francuskoj je sa kamiona na tockovima otisla na parking. Tamo je 2 tjedna staja na nekom velikom parkingu, da bi na tockovima otisla na kamion koji je je dovezao u Njemacku direktno u Autokucu gdje sam kupio. Sa kamiona je na tockovima otisla na parking, pa sa parkinga na tockovima u Servis isti dan. U servisu je stajala 2 dana, i onda drugi dan pred kraj radnog vremena prebacena u salon, opet na tockovima, gdje smo dosli pred kraj radnog vremena i supruga ju izvela iz Salona. Mislim da je imala 9km i cak 1/4 tanka benzina, ali nisam siguran za km, ali za Benzin jesam i cudio se.

U 9km ne vidim nikakvu razradu motora. Samo govorim koliko se vozi na tockovima prije nego dodje u salon, niti kako i ostalo. A i usudio bih se reci polovni auto je jednom prosao istu torturu.

Znam da mozes platiti da VW preuzmes direktno u Wolfsburgu u tvornici, ali da je to sto bolje i da li vrijedi bilo kakve novece nisam siguran.

Edited by Domba
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

26 minutes ago, borny said:

Definitivno u tebi. Kupi novi auto pa isprobaj.

Malo je drugačiji feeling kad kupuješ rabljeni pa očekuješ peezdarije jer si tu mogućnost prihvatio čim si otvorio oglasnik, a kod novog iz salona očekujem sve savršeno, koštao on 10k€ ili 50k€. 

U mom slučaju je bila ista situacija koju kolega @Raven spominje. Lik mi je nudio 5god starog Ceeda sa 66tkm, oprema zeru jača od moje (el. sjedala i još koja điđa) za 18+k€, a novi u tom trenutku bio 25. Ostali primjeri nisu bili vrijedno memorije u glavi.

Ne radi se uvijek o lovi nego principu. Zašto mi ne daju tepihe od 50€ na autu od 25k€? Recimo, mogao bih to prihvatiti da se radi o ujednačenoj praksi kod svih, ali nije tako.

rabljeni se možeš cjenkat, da si recimo uzel neki rabljeni za 17k, ovih 8k na ETF S&P 500, sad bi imao sličan auto koji bu za 5 god vrijedio više manje isto isto ovaj novi kaj si kupio, ali i 10k eura u kešu :) 

Link to comment
Share on other sites

Isto tako si mogao onda kupiti i rabljeni za 7k, pa imati 20k u kešu 🙂, ako kreneš tako gledati to je začarani krug.

Na auto ne gledam kao na nešto što bi trebalo držati vrijednost, pa da gledam gubitak vrijednosti. Plaćam nešto i dobivam nešto natrag od njega.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ma da, ovo je poluzajebancija, ne gleda svatko isto na to niti su svakome bitne iste stvari

u svakom slučaju sam za neko investiranje, a ne svu lovu u glupi auto (ne ide nikoga ovdje to)

compounding je dosta moćna stvar, recimo da se stavi 10k eura na nešto kaj donosi 10% godišnje, da više ni 1 cent ne staviš nikad, za 20 god je to 70k eura

 

Edited by AllesGut
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, AllesGut said:

 

u svakom slučaju sam za neko investiranje, a ne svu lovu u glupi auto (ne ide nikoga ovdje to)


Jbg, ako sam dao svu lovu za auto, odakle mi za tepihe još? :laugh:

Što se tiče compoundinga, da je to tako jednostavno, ne bi bilo siromašnih. Ti reci na kaj da stavim 10k€ i dam ti pola zarade, ali ako kihne, pokrivaš pola gubitka. :p

Edited by borny
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.