Jump to content

Dacia Duster


pešekan

Recommended Posts

A do kad će ih imat neznam ali reče mi danas da proizvodnja kreće u 5-om mjesecu. To će bit ustvari Daster3 a ne 4, no nebitno.

Link to comment
Share on other sites

Da, 3, ovo su bili faceliftovi..

Link to comment
Share on other sites

A da ovaj  zadnji je bio 2 faza 2. već sam bio spreman kupit ga (možda bolje da nisan) sa plinom eco 100G . Ali niti u jednom od 15 autosalona u HR koje sam nazvao nisu znali reć da je povećan volumen spremnika na plin na 60 l a korisnu cca 50 litara . I da nije odozdola zavidan i pričvršćen bragama nego u mjestu za rezervnu gumu odnosno unutra. Da se razumjemo to je bilo kad se uvodila faza2. Bog te mazo svi koje sam nazvao ili gdje sam bio u salonu bulje u komp i tvrde da to nije tako jer njima ustvari pokazuje fazu 1.

Iznerviram neznanjem i neprofesionalnošću zovnem ZAK u karlovcu  i čovjek me barem sasluša te posla službenicu po dokumentaciju od homologacije plina za vozilo koje je odlazilo za Gospić .  Čovjek se izvinjava i kaže da je stvarno tako a dfa ni on nije znao da je spremnik sad unutar. E sad moš mislit kako se pouzdat u te servise kad im čak ni isprintana brošura koju sam pokazao u 2 salona Renoa nije dovoljna da shvate da je zaista tako , a da bi stvar bila bolja auti im već u salonu.

Link to comment
Share on other sites

Bome gledam ovaj novi Duster što je predstavljen i drastičan je napredak u udnosu na dvojku, vidi se da je nova platforma a interijer je puno moderniji.

Ako ne nabiju cijenu mogao bi pazariti jednoga ove godine, jer ako nabiju cijenu onda mi je Austral defitivno puno bolji(I sada je, ali kod nas je barem 32k za ikakvu opremu).

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, robimarko said:

Bome gledam ovaj novi Duster što je predstavljen i drastičan je napredak u udnosu na dvojku, vidi se da je nova platforma a interijer je puno moderniji.

Ako ne nabiju cijenu mogao bi pazariti jednoga ove godine, jer ako nabiju cijenu onda mi je Austral defitivno puno bolji(I sada je, ali kod nas je barem 32k za ikakvu opremu).

Gledajući ovako na cjene u Francuskoj i Španiji neće to bit bog zna što više . Čini mi se da sad ne tražim radi se o nekoliko stotina do najviše 1000 eura . To je za neki početni model pa eto vidit ćemo.

Link to comment
Share on other sites

Ovaj ćelavi model će i dalje biti ispod 20k, znači točno 19 990 EUR kod nas kad uklone i ono malo opreme.

Gledao sam par videa s Ženevskog auto sajma i 4x4 Tce 130 Extreme košta 26 790 CHF, vjerovatno će i kod nas tako nešto.
Fun fact je da Švicarci već imaju konfigurator za novi duster, imaju samo TCe 130 Journey i Extreme ali oba koštaju isto i to 24 290 CHF.

Uglavnom kada na TCe130 Extreme sve poklikam što ide košta 26 540 CHF što baš i nije povoljno za Daciu.

Samo se nadam da naši neće nabiti cijene, jer kad pogledam HU cijene i naše to je razlika da nije normalno.
U HU je recimo razlika za Austral 160 s automatikom i Techno paketom opreme i kod nas 5k EUR.
A na ovaj Duster sada imaju brutalne akcije što god da je na lageru jer se izgleda rasprodaju zalihe za novi, samo recimo
da kod njih kreće od 16 160 EUR a kod nas od 19 300 EUR.

Screenshot from 2024-03-19 12-02-13.png

Edited by robimarko
Link to comment
Share on other sites

koliko mogu vidit u Sloveniji je značajno niža cjena neg kod nas za postojeće modele .  1,3  tce 150 4x4 u opremi Jurnej je nešto čak i jeftiniji nego isti expresion kod nas. E sad dali kod njih ide još kakvo davanje na MPC neznam.

Link to comment
Share on other sites

Kažem ti šokirao sam se s HU cjenikom, kod njih je PDV 27% ali su cijene niže i to dosta, PPMV nije velik stvarno tako da se defitivno isplati jer na kraju platiš HR PDV od 25%.

SLO ima DMV, to je nešto kao PPMV ali je puno manji i EURO kategorija jako utječe na njega, tipa za EURO6d je drastično manji nego za EURO6c i tako redom.
Primjera radi, za CO2 od 140g/km po WLTP-u i EURO6d DMV je samo 58 EUR i to je već u cijeni.

Ali za nove aute iovako kupuješ u neto iznosu pa kod nas plaćaš PDV i PPMV i zbrinjavanje.

Edited by robimarko
Link to comment
Share on other sites

Na DE Dacia siteu su objavili full konfigurator, starta od 18 950 EUR.

Journey i Extreme verzije koštaju u euro isto, 22 150 EUR i to je za ECO-G verziju, Tce 130 je 1500 EUR više.

24 400 s svom dodatnom opremom poklikanom, to je već solidna cijena ali imam osjećaj da će kod nas nabiti kao i sada cijenu.

Link to comment
Share on other sites

Mogu balkanci nabit cijenu koliko hoce ali ljudi ih nece kupovati, pogotovo ne jer ne postoji dizel. Hibridi su jos upitnik, dakle predviđam kupnju onih plinasa 1.0 tce 100, koji jedini imaju isprobani motor. Ovaj mild hibrid 1.2 sa atkinsonom i 3 cilindra, 4x4 = upitnik. 

Full hibrid mozda jer unutra je onaj nissanov poznati atmosferac 1.6 16v. Oslabljen vjerojatno, inace je imao 115 ks na 6000+ okretaja, kod hibrida se nebu tak vrtil, nego di mu je moment, 4500-5000 max. Steta sto nije plugin hibrid..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nisam baš siguran ali kontam da bi Vitara ili S cros uz neznatno veću cjenu bio bolja opcija , Bar imaš 4 cilindra a ni oprema nije sigurno manja nego u Dasteru . Naravno ko0me je to od opreme bitno.

Link to comment
Share on other sites

Gledal sam Vitaru. Samo 1.4, 4x4 bi doslo u obzir, al nisam gledal cijene..

Link to comment
Share on other sites

Najskuplja Vitara s 4x4 je 25 790 EUR s metalik bojom, jedino meni osobno je Vitaru vrijeme pregazilo kao i aktualnog Dustera a i Vitara je manji auto.
U Suzuki temi na forum.hr su već najavili rast cijena kroz mjesec-dva jer valjda ide dodavanje nove obvezne opreme.

TCe 130 mi izgleda OK s mild hibridom, a uz njega ide 4x4, full hibrid sumnjam da će ikome prodati.
Nabit će cijenu kao što je i sada nabijena u usporedbi s većinom država.

Edited by robimarko
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ovdje je cijena nekih modela iz dacia.ch i dacia.hr. nije neka razlika..

 

 

Screenshot_20240322_195841_WPS Office.jpg

Screenshot_20240322_195623_WPS Office.jpg

Link to comment
Share on other sites

Oni već imaju konfigurator za novi Duster, plinaša nemaju tako da je TCe 130 s Journey paketom i oba paketa doplate te metalik bojom 25 890 CHF, vjerovatno će kod nas biti toliko EUR.

ECO-G je 1500 EUR jefiniji inače svagdje toliko i kod nas očekujem.

Bome su cijene otišle dosta gore, najgore je što osim Suzuki-a ni ne vidim neku direkt konkurenciju.

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, trapavi said:

Nisam baš siguran ali kontam da bi Vitara ili S cros uz neznatno veću cjenu bio bolja opcija , Bar imaš 4 cilindra a ni oprema nije sigurno manja nego u Dasteru . Naravno ko0me je to od opreme bitno.

ne znam tko moze probaviti zadnji kraj s cross-a, stvarno nakaza.

unutra je 90% toga isto kao prethodni model koji je izaso 2013.

Link to comment
Share on other sites

33 minutes ago, AllesGut said:

ne znam tko moze probaviti zadnji kraj s cross-a, stvarno nakaza.

unutra je 90% toga isto kao prethodni model koji je izaso 2013.

To mene nimalo ne tangira , kakav bi trebao bit unutra , Znaš kako ono ide nekom ružno drugom ljepo a nekoga ne zanima izgled.

1 hour ago, robimarko said:

Oni već imaju konfigurator za novi Duster, plinaša nemaju tako da je TCe 130 s Journey paketom i oba paketa doplate te metalik bojom 25 890 CHF, vjerovatno će kod nas biti toliko EUR.

ECO-G je 1500 EUR jefiniji inače svagdje toliko i kod nas očekujem.

Bome su cijene otišle dosta gore, najgore je što osim Suzuki-a ni ne vidim neku direkt konkurenciju.

Reno kaptur sa benzincem tce 140 je 24500. Nije malo ali eto jedna od mogućnosti , bez hibrida.

Link to comment
Share on other sites

Tebe ne tangira, ali većinu će tangirati jer Vitara/Scross i aktualni Duster su totalno zastarjeli u kabini.

A za Scross se moram složiti da je zadnji kraj užasno dizajniran.

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, trapavi said:

Pa pogledajte prodajne rezultate vitare.

Imaš link, iskreno me zanima jer u EU Suzuki nije ni u top 10 brendova po prodaju.
Po ovome što sam ja našao, Duster je 15. najprodavaniji u EU a niti jedan Suzuki nije ni u top 50.

https://www.best-selling-cars.com/europe/2023-full-year-europe-top-50-best-selling-car-models/

A za Captur, i to je opcija, čak malo modernija u opremi.

Edited by robimarko
Link to comment
Share on other sites

Znam samo da kud god se maknem naletim na vitaru .A ove gluposti sa redosljedom po njima je aktualni daster među naj autima a ni ovaj novi neće bit oličenje ljepote.

Link to comment
Share on other sites

Neznam što da ti kažem, evo kod mene ima hrpa Dustera, ima i Vitara ali definitivno manje, statistika prodaje ne laže
definitivno jer Suzuki je u 2023. prodao ukupno 187,344 vozila a samo Dustera je prodano 154,944 tako da je to nemjerljivo.

Sad jedino da je HR neka anomalija, ali neznam ima li statistike za samo nas.
I izgleda da ima, bome se Suzuki kod nas dobro drži:
https://www.tportal.hr/media/thumbnail/w1000/2181812.jpeg

I po modelu su dobri:

https://www.tportal.hr/media/thumbnail/w1000/2181813.jpeg

Edited by robimarko
Link to comment
Share on other sites

Gledam recimo vitaru , dakle gdje drugdje nać benzinski motor koji nema 3 nego 4 cilindra i hibrid 48v. Naravno po toj cjeni . Ne kažem ni slučajno da je Dacija loša ali nju prodaje njena cjena (barem je dosad tako bilo ). Bit će vjerovatno i sad jer opet će bit vjerovatno najjeftinija pa ko voli nek izvoli . Da ne govorimo da je najveći broj dastera prodavan radi dizela DCI i kod nas na tržištu eco 100G. Sad se situacija mjenja i uopće ne sumnjam da će najprodavaniji bit plinaš eco 100G.

Link to comment
Share on other sites

Gledaj, ako je vjerovati ovima što su htjeli naručiti Vitaru pa im nisu htjeli kaparu uzeti jer je isporuka poslije 01.05 a neznaju cijenu osim da ide gore cca 15% onda će se to brzo opet iznivelirati pa će Duster opet biti najeftiniji.

A ECO-G će kod nas definitivno biti broj 1 u prodaji, da su mild hibrid na njega nabacili bio bi čist pogodak ovako je dosta slabiji nego TCe 130 koji je mild hibrid.

Iskreno, neznam više ni sam, ide mi traženje polovnjaka svakih godinu-dvije-tri na živce a od novih da mi zadovolji opremu koju želim (Čak sam automatik izbacio iz must have) Dacia i Suzuki su jedini cijenom ispod 30k.
Ali onda opet vidim da Dacia i dalje nema dvozonsku klimu, stražnja klupa nema otvore klime uopće, i dalje prokleti doboši iza i samo full tvrda plastika, ono trenutni Megane ima te stvari a bio je neka Fleet/Business oprema.

Edited by robimarko
Link to comment
Share on other sites

Već u ponedjeljak ću vidit tu situaciju sa Vitarom i  to u salonu . Ako ide toliko gore to je ipak katastrofa i gotovo . A onda kod renoa da vidimo kakva je situacija sa kapturom tce140.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.