Jump to content

Dacia Duster


pešekan

Recommended Posts

Za Daciu Sanderu na njemackoj stranici stoji 50l benzina i 32l plina.

Edited by Domba
Link to comment
Share on other sites

25 minutes ago, Domba said:

Za Daciu Sanderu na njemackoj stranici stoji 50l benzina i 32l plina.

Da, onda će to vjerojatno bit 40 litarska boca punjena sa 80% što i je 32.

Ma u stvari nije to ni loše jer veća boca je ipak dosta teža, tu bi 62litra boce  ipak težilo dosta više . A vjerojatno nije ni bilo mjesta za veću ko zna.

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, frenchkey said:

Dali novi Sandero ima taj veći rezervoar plina?

Nope. Na Dusteru su ga mogli povećati jer ima više mjesta ispod podnice. Sandero ima 40L -20%

Link to comment
Share on other sites

Da na Dasteru je ko i na predhodnom sa velikom razlikom što je sad kao i na većini auta rupa za kotač iznutra , znači oni koji imaju rezervnu gumu vade je iz bunkera . Tako je naravno i sa plinskom bocom jer je na fazi 1 podnica bunkera bila ravnaa rezervna guma ili plinska boca bila je pričvršćena odozdo. 

Logično da to ima pozitivne ali i negativne strane , no nebitne za funkcionalnost .

Link to comment
Share on other sites

Prednost unutrašnje montaže je što je boca zaštićena od vanjskih utjecaja, a i rezervna guma. Loše je što ta rezervna guma smrdi u kabini dok je nova dok se ne izlufta, a to može potrajati :)

Loše je i što moraš vaditi cijeli bunker van da dođeš do rezervne gume. To je pogotovo super po kiši kad ti sve stvari stoje vani dok ne zamijeniš kotač, a drugi auti u prolazu te zalijevaju :D

Link to comment
Share on other sites

a shvatite da masu ljudi radi u salonima tek toliko da radi i da prima placu, a boli ih briga sta prodaju. imamo i mi u firmu takvu podjelu ljudi

to su ljudi koji nemaju strast za autima, nego im bitno da ide staz i da dobiju pare...a poslije sta neznaju da u dizele ide 5w30 a ne 5w40, pa isporuce krivo ulje, pa se kupac jadi na mene, to je drugi par rukava, a ja ni upoznat za koji motor je to ni nista...ugl tuzno, ali eto, nije ocito potrebno biti strastveni ljubitelj auta za raditi s autima, kao sta nije ni potrebno biti ljubitelj salama za raditi na pultu salama u konzumu

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Med0 said:

 

Loše je i što moraš vaditi cijeli bunker van da dođeš do rezervne gume. To je pogotovo super po kiši kad ti sve stvari stoje vani dok ne zamijeniš kotač, a drugi auti u prolazu te zalijevaju :D

al jel bi ti radije da guma bude u motornom prostoru kao nekad pa ju uniši visoka temeperatura motora? 😁

Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, alki9969 said:

al jel bi ti radije da guma bude u motornom prostoru kao nekad pa ju uniši visoka temeperatura motora? 😁

Imao sam ju tako na Yugichu 45 😆

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Med0 said:

Imao sam ju tako na Yugichu 45 😆

Jedno je sto posto sigurno a to je da ako kupim Dastera sa plinom, odmah ću nabavit rezervni kotač . Neka on zauzima koliko oće mjesta (tako i tako se vozim ili sam ili sa ženom). Zamisli odem u pripizdine na Velebitu i ode guma, kako je znalo ljudima i bit. Neka pribora za krpanje ako se tako može nazvat ali bez gume nikud .

Link to comment
Share on other sites

stavi ga na gepek kao scenic rx 4 ili na prednju haubu kao kod land rovera, a može i na krovni nosač kad ideš na Velebit :bigl:

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, frenchkey said:

stavi ga na gepek kao scenic rx 4 ili na prednju haubu kao kod land rovera, a može i na krovni nosač kad ideš na Velebit :bigl:

pa je nije Daster pravi off road? još da mu je stavit čegrk, bull-bar i 4 reflektora na krov i zaštitne mrežice oko farova...pravi Land Rover junior  😂

Almost-Real-1-18-Land-Rover-Defender-90-

Edited by alki9969
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Pa kako rekoh uvjek ima mjesta osim kad se nešto tramaka , uspijem u r5 sve stavit kad srušim sictako da neće tu bit problema . A ako uzmem Daster pokušat ću nekako pripasat i nosače iz golfa 4 . Naime ja tele sam kupio originalne ww krovne nosače i kupio ih u Dodiću u Podgradu u Sloveniji . Platio ih jako puno a upotrijebio ih pazi sad jedan jedini put i to kad sam  vozio kći na Kronplatz. Iako su sa ww znakom izradio ih je tule jer je valjda za njih radio te vrste pribora . A vidit ću koliko bi tu bilo posla a da bude ljepo i funkcionalno . 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, trapavi said:

Jedno je sto posto sigurno a to je da ako kupim Dastera sa plinom, odmah ću nabavit rezervni kotač . Neka on zauzima koliko oće mjesta (tako i tako se vozim ili sam ili sa ženom). Zamisli odem u pripizdine na Velebitu i ode guma, kako je znalo ljudima i bit. Neka pribora za krpanje ako se tako može nazvat ali bez gume nikud .

Ja već godinama vozim bez rezervne gume. Što zbog plina što zbog toga što hibridi nemaju. Uglavnom osiguranje mi uvijek pokriva vučnu službu tako da ako pukne gume ide vučna služba do vulkanizera. Ako je vikend imam pravo na zamjensko vozilo.

Link to comment
Share on other sites

Nekako bez rezervne gume ne mogu zamislit odlazak na put . Ajd ovuda po Rijeci  i do robnih centara i kafića , no jednom prilikom sam se žurno evakuirao sa Velebita jer je počela mećava pa sam htio što prije sići na magistralu . Ja iznosim stvari iz kuće a auto leži , čavao probio gumu . E sad da nisam imao rezervu ja ispuši. Ajde sad kad sam u penziji da i ostanem koji dan no onda sam morao sutradan na posao .

A bilo je tu još prilično gadnih situacija pa nikako bez rezerve gume nikud dalje.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Ja nemam pojma koliko sam puta putovao 1200+km bez rezervne gume. Nemam kuda sa njom. I na sreću nikada ništa. Našao sam par puta šaraf ali ništa što nisam mogao napumpati i doći do vulkanizera.

Link to comment
Share on other sites

31 minutes ago, Domba said:

Ja nemam pojma koliko sam puta putovao 1200+km bez rezervne gume. Nemam kuda sa njom. I na sreću nikada ništa. Našao sam par puta šaraf ali ništa što nisam mogao napumpati i doći do vulkanizera.

Pa većinom to i prođe tako, ponekad godinama ni nema gumidefekta , no vrag ne spava. Problem kod ovih usamljenih i zabačenih mjesta je da ako si ne možeš sam pomoć nema ti ni ko drugi . Napr kad sam kamenom koji je odskočio ispod probio karter na golfu morao sam logično smjesta ugasit auto da ne ostanem bez tlaka uljai cipelcug niz planinu do magistrale te stopom do Rijeke po karter, alat i sa drugim autom i čovjekom natrag i napravit posao . Isto bi mi bilo tako i sa gumidefektom tako da barem za takva mjesta bolje bit siguran .

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, Domba said:

Ja nemam pojma koliko sam puta putovao 1200+km bez rezervne gume. Nemam kuda sa njom. I na sreću nikada ništa. Našao sam par puta šaraf ali ništa što nisam mogao napumpati i doći do vulkanizera.

ak si ti u njemačkoj i voziš po drž. cestama gdje ima vučna služba (koja nije daleko cca 100 km) onda ti ne treba. za nas koji volimo skrenut u prirodu - treba.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Ja sam u svojih 27 godina za volanom samo jednom mijenjao gumu jer sam ju precvikao na kamen (dva puta sam našao srećom u garaži praznu gumu). Za sada je svaki auto imao rezervnu ali sa ovim novim trendovima bez gume sam se isto zapitao dali je to pametno što kad kupim idući auto bez rezervne. Auto može iz hrpe drugih razloga ostati negdje u kvaru. statistički je možda i veća vjerojatnost kvara nego bušenja gume pa se oko toga ne brinemo. Mislim da je to više stvar navike i lakše psihološki prihvatimo ako je guma u bunkeru :-). 

Naravno u slučaju skidanja sa asfalta dobrodošla je rezervna guma.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, Domba said:

Ja već godinama vozim bez rezervne gume. Što zbog plina što zbog toga što hibridi nemaju. Uglavnom osiguranje mi uvijek pokriva vučnu službu tako da ako pukne gume ide vučna služba do vulkanizera. Ako je vikend imam pravo na zamjensko vozilo.

i ja isto otkad imam plin. Rez guma je u šupi

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, trapavi said:

Pa većinom to i prođe tako, ponekad godinama ni nema gumidefekta , no vrag ne spava. Problem kod ovih usamljenih i zabačenih mjesta je da ako si ne možeš sam pomoć nema ti ni ko drugi . Napr kad sam kamenom koji je odskočio ispod probio karter na golfu morao sam logično smjesta ugasit auto da ne ostanem bez tlaka uljai cipelcug niz planinu do magistrale te stopom do Rijeke po karter, alat i sa drugim autom i čovjekom natrag i napravit posao . Isto bi mi bilo tako i sa gumidefektom tako da barem za takva mjesta bolje bit siguran .

To znači da sada nosiš rezervni karter u gepeku cijelo vrijeme. Ili?

2 hours ago, alki9969 said:

ak si ti u njemačkoj i voziš po drž. cestama gdje ima vučna služba (koja nije daleko cca 100 km) onda ti ne treba. za nas koji volimo skrenut u prirodu - treba.

Ja iskreno sa svojim autima ne mogu baš daleko po šumama... Ono malo makadama mi ne treba guma :). Naravno da po šumi treba, ali po cesti običnoj nema smisla.

Dok sam prije imao aute na hr tablicama plaćao sam 49kn godišnje neku auto asistenciju god generali osiguranja. To je pokrivalo do 1000kn godišnje slepanja. Koristio 2x da cliom, jedno. Je odlučio ispljunuti semering, drugi put pukla cijev koja vodi u unutarnji hladnjak tj grijač kabine. Tako da sam imao poplavu vrućeg antifriza u autu. Btw radilo se o Clio Mk1. I jednom koristio za Forda. Klapna gasa bila toliko prijava da nisam mogao dodati gas i javljao par grešaka...

 

Link to comment
Share on other sites

30 minutes ago, Domba said:

To znači da sada nosiš rezervni karter u gepeku cijelo vrijeme. Ili?

Ja iskreno sa svojim autima ne mogu baš daleko po šumama... Ono malo makadama mi ne treba guma :). Naravno da po šumi treba, ali po cesti običnoj nema smisla.

Dok sam prije imao aute na hr tablicama plaćao sam 49kn godišnje neku auto asistenciju god generali osiguranja. To je pokrivalo do 1000kn godišnje slepanja. Koristio 2x da cliom, jedno. Je odlučio ispljunuti semering, drugi put pukla cijev koja vodi u unutarnji hladnjak tj grijač kabine. Tako da sam imao poplavu vrućeg antifriza u autu. Btw radilo se o Clio Mk1. I jednom koristio za Forda. Klapna gasa bila toliko prijava da nisam mogao dodati gas i javljao par grešaka...

Kakav crni karter , to znači da više nikad golf4 nije vidio Velebita , tu ulogu je preuzeo R5 campus i to u potpunosti . Policija dok je imala golfove 4 je svaki tjedan imala jedan u radioni na zamjeni istog. Jednostavno nisko je postavljen karter puno napred mosta te tako prvi bude na udaru . Inače radi se o ljevanom aluminiju oko 2-3 max milimetra debljine . Tako da svakom je jasno nema tu leba za van asfalta.

 

Link to comment
Share on other sites

nemogu vjerovat koliko ljudi nema rezervni kotac, ja ga isto nemam u kupejki, imam onaj sugavi kit, a planiram nabavit su 16ku sa 205 60 zimuljom i alat...sta je sigurno je sigurno. bio na putevima i nije mi bilo svejedno u trenucima kad bi se sjetio da nemam kotaca...

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Ruske said:

nemogu vjerovat koliko ljudi nema rezervni kotac, ja ga isto nemam u kupejki, imam onaj sugavi kit, a planiram nabavit su 16ku sa 205 60 zimuljom i alat...sta je sigurno je sigurno. bio na putevima i nije mi bilo svejedno u trenucima kad bi se sjetio da nemam kotaca...

Mislim da ti neide 16 zbog 4controla min 17.. 

Edited by macak
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Ruske said:

nemogu vjerovat koliko ljudi nema rezervni kotac, ja ga isto nemam u kupejki, imam onaj sugavi kit, a planiram nabavit su 16ku sa 205 60 zimuljom i alat...sta je sigurno je sigurno. bio na putevima i nije mi bilo svejedno u trenucima kad bi se sjetio da nemam kotaca...

Upravo tako , ima to što imaš rezervnu gumu i po meni ili bolje reći meni jako veliki psihološki utisak . Nekako osjećaš bar sa te strane sigurnost. Hebiga lako je ovuda i po gradovima gdje si uvjek blizu svega pa i bilo kakve pomoći, no kako rekoh bilo kamo na put već je drugo. A to je nekako i navika, što ja znam.

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, macak said:

Mislim da ti neide 16 zbog 4controla min 17.. 

WTF? ne kuzim te spike, ne ide ovo, ne ide ono, sve radi 4 controla...

pa onda drugdje vidim recimo distance stavljene, sta se prica da ne idu...a zasto ne bi isle 16ke? disk je 300...nije nesto bogzna sta ogroman...

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.