Jump to content

Dacia Duster


pešekan

Recommended Posts

Nadam se da cu uskoro kupovati novi daily, da ne otvaram novi topic, reklo hi se da Duster vodi u odnosu na Kaskai ili Koleos, pricamo o modelima iz 2012-13 godine. 

 

Na sta da obratim paznju pri kupovini Dustera i je li mi 4x4 bas bas neophodan za par odlazaka na snijeg i makadam godisnje ili to moze i 4x2 ? 

Link to comment
Share on other sites

Imam ponudu za Laurete 2013 44.000km oko 9k€ . Je li to mnogo ? Jer za te pare se smjeskaju mnogi Qashqai modeli ...

Link to comment
Share on other sites

To morate sami oducit.

S tom km za 9000 eura je best buy. Jos ako je 4x4.

Nissan je sigurno atraktivniji. 

 

Link to comment
Share on other sites

On 12. 07. 2019. at 13:57, zeko said:

1.0tce 100ks dolazi u duster. 

 

Jedino prihvatljivo ako mogu da se uzmu dva takva motora u jednom autu.. Sledeći korak je motor sa 2 cilindra i rupa za stopala kao kod Freda Kremenka. Dacia nekad bila jeftin i pouzdan auto, trajan. Sa ovim motorom više neće biti ništa od toga 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Jedino prihvatljivo ako mogu da se uzmu dva takva motora u jednom autu.. Sledeći korak je motor sa 2 cilindra i rupa za stopala kao kod Freda Kremenka. Dacia nekad bila jeftin i pouzdan auto, trajan. Sa ovim motorom više neće biti ništa od toga 

Skoda karoq takodjer 1.0 tsi, 116 ks, kak je to naturpijano, strasno..
Link to comment
Share on other sites

Čemu mislite da ti 1.0 motori ne valjaju? Ford ima dugo već u ponudi i navodno su sasvim dobri... Iskreno tako nešto mi i je opcija za kupnju.

Link to comment
Share on other sites

28 minutes ago, Domba said:

Čemu mislite da ti 1.0 motori ne valjaju? Ford ima dugo već u ponudi i navodno su sasvim dobri... Iskreno tako nešto mi i je opcija za kupnju.

Odlicni su za motorcikle. Za auto veci od Yarisa bas i ne. Ali mora da se odrzi potrosacko drustvo, kupi-vozi-baci.

I dobri su za laziranje potrosnje i smanjivanje CO2 emisije za proizvodni portfolio.. Cim pipnes gas, trose kao da imaju dvostruko vise kubika... Ekonomicni u teoriji, a ne u praksi..

Vrlo prosto, isporuka snage desava se samo u 3-em taktu rada SUS motora.. Ako ima tri cilindra, znaci da "pulsni udar" ima na svakih 120 stepeni, a ne na 90 kao kod cetvorocilindrasa. Otud vibracije koje se uvek osete, ma koliko bio savremen auto. 

Staviti 1.0 u Mondeo ili C-max mislim da je glupost. Imali su ti motori velikih problema sa pregrevanjem, gubitkom antifriza, ostecenjem dihtunga glave, padom pritiska u sistemu ubrizgavanja goriva, do 2014 su bili podlozni samozapaljenju i pregrevanju (gubitak antifriza, nema ugradjeno upozorenje za nizak nivo antifriza, isti iscuri a temperatura ostaje normalna i motor je za presu), pucanje glave motora.. Problema kao u prici i uglavnom izazvani pregrevanjem. 

Sto se tice nagrada, svi znamo kako se one dodeljuju. Kia stalno dobija Red Dot za dizajn, a Ford za motore. Niti je Kia najlepsa, niti su ti Ford 3-cilindricni motori najbolji. Marketing, marketing :D 

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Ovo je bolje od googla, pogotovo prva rečenica... [emoji23][emoji23][emoji106][emoji106]

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Odlicni su za motorcikle. Za auto veci od Yarisa bas i ne. Ali mora da se odrzi potrosacko drustvo, kupi-vozi-baci.
I dobri su za laziranje potrosnje i smanjivanje CO2 emisije za proizvodni portfolio.. Cim pipnes gas, trose kao da imaju dvostruko vise kubika... Ekonomicni u teoriji, a ne u praksi..
Vrlo prosto, isporuka snage desava se samo u 3-em taktu rada SUS motora.. Ako ima tri cilindra, znaci da "pulsni udar" ima na svakih 120 stepeni, a ne na 90 kao kod cetvorocilindrasa. Otud vibracije koje se uvek osete, ma koliko bio savremen auto. 
Staviti 1.0 u Mondeo ili C-max mislim da je glupost. Imali su ti motori velikih problema sa pregrevanjem, gubitkom antifriza, ostecenjem dihtunga glave, padom pritiska u sistemu ubrizgavanja goriva, do 2014 su bili podlozni samozapaljenju i pregrevanju (gubitak antifriza, nema ugradjeno upozorenje za nizak nivo antifriza, isti iscuri a temperatura ostaje normalna i motor je za presu), pucanje glave motora.. Problema kao u prici i uglavnom izazvani pregrevanjem. 
Sto se tice nagrada, svi znamo kako se one dodeljuju. Kia stalno dobija Red Dot za dizajn, a Ford za motore. Niti je Kia najlepsa, niti su ti Ford 3-cilindricni motori najbolji. Marketing, marketing [emoji3] 

mozda je mozda nije marketing al frend je nakon honde acord uzeo c-maxa s tim 1.0 motorom ( zajebavali smo ga sam tak) u 5 godina napravio 320tkm i ostavil ga mladjem i prije 4 mjeseca uzeo mazdu 3 s 2.0 diZlom (vec je dva put bil po tri dana na neplaniranim odmorima u servisu) tak da kolko god ja volio benzinske motore vece zapremine nebi srackal po ostalom
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Moraju bit vraski dobro napravljeni da iz 1000 ccm izvuku 110 il vise konja a da se ne raspadnu nakon 100 tkm.. Htjeli il nehtjeli to je buducnost..

Link to comment
Share on other sites

998 ccm, 112 ks, 3 cilindra, je da je u Suzukiju ali će vrijeme pokazati koliko su pouzdani. Trešnje motora nema nikakve, malo je zvuk specifičan, potrošnja 7 ltr. okruglo (a ne štedi se)...

Poslano sa mog Mi A2 Lite koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Nije problem napraviti taj motor da traje. 1000ccm i 116ks sa turbom nije nikakav bauk, pa Daihatsu je 80-ih imao 990ccm i 100 ks iz malog 12 ventilskog turba. To je 100 konja po litri, nije to sad 200 konja po litri. Hondin B16A2 je atmo 1600ccm i 160ks i motori idu pola miliona kilometara, troše kao upaljač, a idu odlično, a stari su 30 godina. Danas su dostupni vrhunski materijali i tehnologija, tolerancije, ali je problem drugi - profit i masovna proizvodnja. Oni ne žele da ti motori traju, tj. bilo bi im preskupo i neisplativo raditi automobile kojima motor traje 400 ili 500tkm. Automobili postaju reciklirana roba, a proizvođači su postali ključni igrači na globalnom tržištu kapitalizma (nafta, struja, zakoni, itd. - you get the picture) i rade što ih je volja (primjer - dieselgate). 

Mene više muči ta cijela ideja i ekološke spike (protivnik sam zagađenja, ali sam realan i dovoljno educiran čovjek da vidim da te priče koje nam plasiraju su dijelom i skretanje pozornosti s pravih zagačivača oko kojih nitko ne poduzima ništa), npr. Fiesta ST, koja je postala referenca u klasi po pitanju voznih osobina, pouzdanosti i dobrog omjera dobiveno - uloženo, u zadnjoj inačici ima 3 cilindra motor. Ja to jednostavno ne mogu prihvatiti u hot hatchu koji je uvijek imao 4 cilindra motor kroz cijelu svoju povijest (od XR2). Kažu, fora se čuje. Čuo se fora i od moje mame Matiz koji je vozila prije 20 godina, sigurno bi se jedan hot hatch u 2019. trebao čuti drugačije i raditi uglađenije?!? 

Ali tri cilindra je jeftinije napraviti jer ima cilindar manje, klip manje, klipnjaču manje, set karika manje, kraću radilicu, pa su kraće bregaste, pa je manja glava motora i tako u nedogled... jblo’ ih 3 cilindra...

Edited by GTT
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Mazda od 2009 nema 2.0 diesel, poslednja iteracija je bila revizija iz 2007..

Odlicni su ti 1.0 motori trocilindrasi, trebalo bi da ih ubacuju i u buseve, kamione, lokomotive.. ma samo napred :D  

Evo ima i Jeep Renegade sa 1.0 trocilindrasem. To svakako nije buducnost, nego prolazni hir, moda rekao bih, i eksperiment "in vivo". Uvek su potrebni dobrovoljci, tako da samo napred. Ja bih pozurio sa kupovinom. Dok se ne rasprodaju. 

Posle cemo da ih chipnemo. Stage 1, pa Stage 2.. kad nam dosade, prebacimo ih na kosacicu. Naravno, onda odradimo "eco tuning".. mogu oni to da izdrze, dokazano trajni.. "Ford EcoBoom"  im je naziv u slengu. 

Dobri za profit proizvodjaca.. klip manje, par lezajeva manje, klipnjaca ostaje jedna u rezervi.. kraca bregasta, kraca radilica, manji blok.. a cena sve veca. i sve to uvijeno u oblandu napretka tehnologije, ekologije i navodno razvijene svesti potencijalnog kupca o tome kako doprinosi ocuvanju zemlje i umanjenju zagadjenja. 

Sva sreca pa jos uvek postoji izbor. za nas tvrdoglave sa cudnim stavovima. :D 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Zar Ford nije imao probleme samo u UK? 

Ajde svi vi koji pričate sa 1.0 motor i puno konja ne valja koji je razlog? Nitko ne navodi zašto to ne valja.

Po meni ako je dobar motor i ako preveli dovoljno kilometara i ako pri tome ne bude više vremena na servisu i vozi se meni zadovoljavajuće to je to.

Priča da troši manje ili više od atmosfera sa isto konja je jelda glupa. Ukratko benzin ima svoju energetsku vrijednost i da bi se razvilo dovoljno energije (konja) mora se zapaliti određena količina benzina. Svi znamo da je okvirno omjer 14:1 (zrak:benzin) tako da tu nema puno odstupanja. Tu su zakoni fizike koje se ne krše. Može se samo igrati koliko će zraka ući u motor i prema toliko goriva dati sa bude 14:1. Zakoni fizike. Te je malo teže prekršiti.

Link to comment
Share on other sites

Imas u mom postu nekoliko razloga zasto ne valja taj motor u iole vecem autu.

Ocito ne zelis da vidis, tako da go for it.

Potrosnja nema veze samo sa energetskom vrednoscu goriva, to je samo deo slagalice u celokupnoj prici oko potrosnje. Isuvise simplifikujes stvari. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Da, i ja smatram da proizvodjaci vise ne zele da auto ide 350000 km. Ne isplati im se to. Popratni dijelovi koji su skuplji od motora ne mogu potrajati toliko. Zato je sve vjerojatno smisljeno da ide do 200000 km max i 10 godina i pokvari se. Ispitivanjem mehanickih, kemijskih i ostalih svojstava materijala, inzenjeri mogu konstruirati elemente strojeva koji ce izdrzati tocno odredjenu kilometrazu i ili starost.

Link to comment
Share on other sites

Kak je spomenuto. Opće nije sporno da svaki proizvođač može napraviti motor sa 1000 ccm i 2, 3, 4, 5, 6 cilindara i 200 KS. Da traje pol milje il milju. Naravno, razvoj bi koštao, kao i tog 1.0 R3. Materijale imaju dostupne i nije to svemir. A u proizvodnji bi takav motor koštao par desetaka ili 100 eura više. Al koliko bi im izbilo u naknadnom održavanju? Iz kojih bi se milijardi i pokretala sva ta pizdarijska mašinerija naprijed? 50% proizvođača nebi preživilo jednu godinu.

Ista stvar i sa elektronikom, konektorima, limom/plastikom, svime.

 

Al jbg, nije da je auto projektiran da traje, nego da crkava, nakon neke pristojne granice po renome. Iako vidimo da nerijetko i tu excellaši šfušaju pa se rade masovni opozivi i otklanjaju nevoljko tvorničke greške.

 

Dobar primjer je i primjer puno automatskih mjenjača. Ulje se ne mijenja. Ulje je lifetime. Pa bok te dragi kako? Pa koliko mozga moraš (ne)imat da uzmeš zdravo za gotovo medij kao što je ulje kao lifetime? Koje je podložno degradaciji nakon sve sile utjecaja. E al onda dolaziš do sukusa kada malo dublje prokopaš. Pa saznaš koliko u stvari km proizvođač računa pod lifetime.

 

Sve je to u biti vrlo jednostavno. Cijeli svijet je suludo gledati više romantično i kroz emocije, a kamoli jednu takvu granu industrije.

 

Tim više mi se i prikenja trenutno kad se ljudi krenu klat na osobnoj razini zbog takvih pizdarija.

 

 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.