Jump to content

Grupna tužba - Clio 197


clio197_LPG

Recommended Posts

nakon 30-tak posjeta servisu radi uklanjanja kvarova na mom automobilu te citanja vasih problema s istim autom zanimalo me da li bi netko bio zainteresiran za podizanje grupne tuzbe protiv renaulta?

svi moji problemi su uredno navedeni u servisnoj knjizi , vasi takodjer, te sam pricao s jednim pravnikom od kojeg sam dobio informaciju da je vrlo lako moguce da bi dobili spor ukoliko dokazemo da je ta serija automobila kvarljiva, nepouzdana... no da bi to dokazali trebalo bi nas bit sto vise.

eto, ako je netko zainteresiran, nek se javi, pa ukoliko skupimo dovoljan broj ljudi mogli bi krenut s tim. sto bi trazili kao kompenzaciju nisam siguran, no to prvenstveno ovisi o tome koliko nas se skupi sto samim time povecava sansu za dobivanje spora.

Hvala

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 62
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • clio197_LPG

    8

  • DU-roller

    7

  • Zrmi RS

    6

  • Target

    6

...javi se Reneu, Rudiju i Beri...i ima jedan lik iz Šibenika koji je isto jako nezadovoljan svojom 197-icom, probat ću nabaviti kontakt broj. Zrmi je isto imao problema. Ostali za koje znam i koje poznam su manje-više zadovoljni autom...

Link to comment
Share on other sites

posto sam ja iz srbije,imas i ovde nekoliko nezadovoljnih vlasnika,pa mozes i snjima da kontaktiras,probacu da im saznam imena pa cu ti ih staviti ovde

ovo je jedan

Dragan Ćirić, 07/09/2009, 10:40

Vozač sam Reno automobila od 1994. godine, a od 1996. godine raznih modela Clio. Zadnja dva automobila su Clio 3 1,2 benzinci u nivou opreme Expression. Prvi sam reklamirao, jer je trošio u špicu saobraćaja u gradskim uslovima oko 15 l/100 km bez upotrebe klima-uređaja, "vukao" u levu stranu u svim uslovima puta, habao zadnje gume više po spoljnim ivicama i imao oštećenja boje nekarakteristično za novi automobil. Taj automobil sam kupio u januaru 2006. godine. Nakon prihvaćene reklamacije, 7.03.2007. kod drugog koncesionara sam kupio drugi Clio 3 1,2 sa istim nivoom opreme, smatrajući, da su tokom proizvodnje otklonjeni nedostaci koji se javljaju kod novih modela. Osim toga, upozorio sam prodavca kakve sam probleme imao sa prethodnim Clio 3. Naravno, odmah sam uočio, da i drugi Clio 3 1,2 ima potpuno iste nedostatke, osim oštećene boje. Uputio sam reklamaciju, vozilo je testirano na potrošnju, sačinjen Zapisnik 21.02.2008., a rezultat je 12,33 l/100 km u gradu van saobraćajne gužve i bez korišćenja klima uređaja. U međuvremenu, obraćao sam se na sve adrese zahtevajući da mi se isporuči automobil u svemu prema specifikaciji proizvođača i karakteristika. Koncesionar Kompresor Beograd,Reno Zagreb, Reno Beograd i Reno Francuska su "prebacivali" nadležnost sa jednog na drugog sve do isteka garancije.. Posle toga, ponudili su mi komercijalnu zamenu za bilo koji model (uz doplatu). Odbio sam, jer sam to mogao da učinim i bez njihove pomoći, pa čak u kod prodavac drugih marki .. Pišem komentar i izražavam svoje nezadovoljstvo odnosom Renoa prema kupcu 5 (pet) Reno automobila .. imam utisak, da se u Srbiji prodaju automobili lošijeg kvaliteta .. čast uzuzecima .. Moje iskustvo sa Clio 3 1,2 je negativno, kako sa automobilom, tako i sa zaposlenima, posebno nakon upućeno reklamacije za drugo vozilo pošto za moj novac zahtevam isporuku automobila u svemu prema specifikaciji proizvođača .. Potpisao sam se pravim imenom i prezimenom

evo ga opet

Oni plate da se napišu hvalospevi o svakom novom modelu ...

Tako je bilo i kada se prvi put pojavio Clio 3 ..

Zbog toga što vozim Reno od 1994. godine i pohvala o Clio 3, kupio sa taj model (1,2) ..

I veoma sam se prevario. Tu grešku ne mogu sebi da oprostim, pogotovo što sam kupio prvi u januaru 2006. godine koji je vraćen zbog prekomerne potrošnje goriva u gradu (15 l/100 km), "vukao" je u levu stranu, habao je zadnje gume po spoljnim ivicama i postojala je opravdana sumnja da su mi prodali malo korišćen automobil, a naplatili ga kao nov ..

Ponovo sam u martu 2007. godine kupio isti model (1,2), i ponovo napravio istu grešku, jer nikakvih poboljšanja kod godinu ipo dana kasnije proizvedenog modela, nije bilo ..

Reklamirao sam i taj, ali su odugovlačili sa prihvatanjem reklamacije do isteka garantnog roka ..

Onda su ponudili komercijalnu zamenu, koju sam mogao i bez njih da izvršim i kod drugih proizvođača ..

Tražio sam pomoć od svih državnih institucija i nisam je dobio ..

Reno se bavi prevarama u Srbiji, a iza toga stoje Milan Belin iz Reno Srbija i Biserka Frkač iz Reno Hrvattska ..

Ovim putem, pozivam ih da mi isporuče novi automobil, jer sam reklamaciju uputio nekoliko meseci od dana kupovine ..

Tržište u Srbiji je postalo deponija za bilo koju robu, pa i za automobile .. čast izuzecima ako ih ima i ako i oni ne muče svoje kupce, kao što to čini Reno ..

KOLIKO RENOU DOBRO IDE PRODAJA, ORGANIZOVALI SU NAGRADNU IGRU U KOJOJ JE PRVA NAGRADA, BAŠ CLIO 3 ..

BEŽITE OD CLIO 3 .. ZA DRUGE MODELE NE ZNAM KAKVI SU, ALI SU SE U MOM GRADU ŽALILI I NA MEGAN, PRETHODNI MODEL ..

Iza svake reči stoji i potpisujem se pravim imenom ..

Autor Dragan Ćirić 05 Jul 2009, 18:31

a evo i ;ink do komentara pa procitaj

http://auto.blog.rs/blog/auto/domace-trziste/2009/12/01/renault-novogodisnji-popusti-do-25.-decembra

Edited by rose
Link to comment
Share on other sites

Veliko je pitanje koliko je takvih auta u serijskom stanju, bez plina, opruga, distanci, led pozicija, polučipova, čipova itd. Koliko god to ne utjecalo na sve ono što se kvari, auti su prestali biti serijski i svi dijelovi na njima nisu preporučeni ni odobreni od proizvođača pa bi oni odmah ispali iz tužbe.

Za ostale iz tužbe bi se vještačilo, utvrđivali bi se prosjeci, ali i raspravljalo o načinu korištenja, za koji se po defaultu za Clia Sport ne misli da je nježan i obazriv, ali ni blagotvoran za stanje auta.

Drugim riječima, sklon sam vjerovanju da se tužiti može, kako se u Dubrovniku reče, jedino na komunu od mačaka.

Sretno :hey:

Link to comment
Share on other sites

posto sam ja iz srbije,imas i ovde nekoliko nezadovoljnih vlasnika,pa mozes i snjima da kontaktiras,probacu da im saznam imena pa cu ti ih staviti ovde

a evo i ;ink do komentara pa procitaj

http://auto.blog.rs/blog/auto/domace-trziste/2009/12/01/renault-novogodisnji-popusti-do-25.-decembra

Kolega, ovo je o Cliu 1.2 i nema veze s temom, a i sumnjam da bi baš išli u Strasburg na međunarodnu tužbu :)

Link to comment
Share on other sites

Veliko je pitanje koliko je takvih auta u serijskom stanju, bez plina, opruga, distanci, led pozicija, polučipova, čipova itd. Koliko god to ne utjecalo na sve ono što se kvari, auti su prestali biti serijski i svi dijelovi na njima nisu preporučeni ni odobreni od proizvođača pa bi oni odmah ispali iz tužbe.

Za ostale iz tužbe bi se vještačilo, utvrđivali bi se prosjeci, ali i raspravljalo o načinu korištenja, za koji se po defaultu za Clia Sport ne misli da je nježan i obazriv, ali ni blagotvoran za stanje auta.

Drugim riječima, sklon sam vjerovanju da se tužiti može, kako se u Dubrovniku reče, jedino na komunu od mačaka.

Sretno :hey:

promjena led pozicija,, distanci opruga i slicno moze utjecati samo na dijelove automobila koji su time zahvaceni....

sto se plina u mom autu tice, i ostalih stvari na mojem automobilu sve je serijski...cak je i plin ugradjivan u ovlastenom renault koncesionaru

Link to comment
Share on other sites

Molio bih samo da se ja ne spominjem u ovoj temi.Svoje probleme sam rijesio,istina i Bog jos ih rijesavam i nemam namjeru tuziti nikoga jer mi se sve uredno otklanja.Hvala!

Link to comment
Share on other sites

Molio bih samo da se ja ne spominjem u ovoj temi.Svoje probleme sam rijesio,istina i Bog jos ih rijesavam i nemam namjeru tuziti nikoga jer mi se sve uredno otklanja.Hvala!

Pa nisu ljudi ništa loše mislili pa da te spominju!

Baš me zanima kako ćeš ih rješavat kad ti istekne garancija. NHF

Link to comment
Share on other sites

Jos 3g ama bas nicim zbog produzenog jamstva.Uz to koliko vidim priznajete da 197 nevalja.Ajd hvala bogu...

Link to comment
Share on other sites

Jos 3g ama bas nicim zbog produzenog jamstva.Uz to koliko vidim priznajete da 197 nevalja.Ajd hvala bogu...

Ja nisam nikad rekao da 100% svi valjaju...postoje 197-ice s gadnim problemima, vidio ih svojim očima i iskreno sad kažem, nebih ga kupio nikad rabljenog jer meni se kvari auto koji se nikome ne kvari, neću ni pomišljati onda kakva bi me 197-ica dopala, najgora u Hr valjda. Jednostavno bi me bilo strah kupiti auto poprilično sklon kvarovima za 13-14 tisuća eura i bez garancije. Isto tako, kako sam vidio loše 197-ice i nezadovoljne vlasnike - vidio sam i potpuno ispravne i dobre, vlasnici prezadovoljni.

Link to comment
Share on other sites

Ja prezadovoljan, auto ispravan i sve 5 :)

Po meni 197 valja tako da ne ispadne da su baš svi smeće.

Link to comment
Share on other sites

Ja prezadovoljan, auto ispravan i sve 5 :)

Po meni 197 valja tako da ne ispadne da su baš svi smeće.

+1

(osim cangarooinga)

Link to comment
Share on other sites

+1

(osim cangarooinga)

samo da kažem da je takav "problem" nažalost sastavni dio skoro svakog novijeg benzinskog motora

možda to nisam osjetio kao neki ali nekoliko 197 koje sam probao se ponašaju skroz zadovaljavajuće,rekao bi kao i ostale marke

Link to comment
Share on other sites

samo da kažem da je takav "problem" nažalost sastavni dio skoro svakog novijeg benzinskog motora

možda to nisam osjetio kao neki ali nekoliko 197 koje sam probao se ponašaju skroz zadovaljavajuće,rekao bi kao i ostale marke

Nije problem zgrijat ga malo u mjestu, ali i nakon što pređem 1,5 km i krenem pretjecat auto nema svu snagu, i kad se ful ugrije - boom! Ide ko avion. Hocu reci da bez obzira na zagrijanost bi trebao dat svu snagu, bar kad je glava u pitanju a pedala do poda.

Edited by Tiho
Link to comment
Share on other sites

Ja sam sa svojim donekle zadovoljan. Imam nekih problema (manje nego ostali) i ja osobno nebih išao u tužbu.

Link to comment
Share on other sites

Zadovoljan. Od petka cu biti jos vise zadovoljan ;)

A tek krajem mjeseca.. jaooooooo..!!!! :bigl:

Link to comment
Share on other sites

Nije problem zgrijat ga malo u mjestu, ali i nakon što pređem 1,5 km i krenem pretjecat auto nema svu snagu, i kad se ful ugrije - boom! Ide ko avion. Hocu reci da bez obzira na zagrijanost bi trebao dat svu snagu, bar kad je glava u pitanju a pedala do poda.

Meni na Škodi RS isto nema punu snagu i posustaje kad dam nagliji gas ali prestane već na prvom semaforu.Čak i ako je konstantan a malo jači dešava se da ne ubrzava koliko je gas stisnut. Radi se o nekih 500 metara.

To što ti opisuješ radi i clio 172 i 182 ali ne znam dali u takvoj mjeri kao tvoj.

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.