Jump to content

Grupna tužba - Clio 197


clio197_LPG

Recommended Posts

Meni na Škodi RS isto nema punu snagu i posustaje kad dam nagliji gas ali prestane već na prvom semaforu.Čak i ako je konstantan a malo jači dešava se da ne ubrzava koliko je gas stisnut. Radi se o nekih 500 metara.

To što ti opisuješ radi i clio 172 i 182 ali ne znam dali u takvoj mjeri kao tvoj.

Iako nije predmet rasprave, ali i moj motor koji je usput receno u globalu gotovo isti kao u Meganeu RS takodjer nema svu snagu dok je hladan.

Jednostavno ne vuce dok se barem malo ne ugrije, a koliko se sjecam tako je sa manje vise svim autima.

Uostalom, tko normalan naglo ubrzava sa hladnim motorom.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 62
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • clio197_LPG

    8

  • DU-roller

    7

  • Zrmi RS

    6

  • Target

    6

Iako nije predmet rasprave, ali i moj motor koji je usput receno u globalu gotovo isti kao u Meganeu RS takodjer nema svu snagu dok je hladan.

Jednostavno ne vuce dok se barem malo ne ugrije, a koliko se sjecam tako je sa manje vise svim autima.

Uostalom, tko normalan naglo ubrzava sa hladnim motorom.

Hoću reć da je to normalna pojava samo je pitanje koliko je izražena.Ja je osobno na cliu 197 i 200 nisam osjetio ništa značajnije nego na nekim drugim autima druge marke.

Link to comment
Share on other sites

ma nista auto ne radi drugacije nego sto to rade i auti ostalih marki..

naslo se par nadobudnih kojima auto nije onako kako su si u glavi zamislili i ne valja..

dobro da nije doslo do rasprave o grupnoj tuzbi sto kad je vani hladno i ukljuci se grijanje auto odmah ne puse vruc zrak ili tipa auto drugacije radi kad je hladan u odnosu kad je vruc.. mislim ono NHF ali bezveze ste krenuli s idejama..

ok, netko je imao problema, rjesavaju se..ali isto tako koliko vas je fkt pazilo na taj auto i nije se forsalo, drzalo se nekih osnovnih pravila voznje s autom na hladno itd ili radilo neke prerade po autu..?

nikog ne branim, svatko ima svoje razloge i svatko zna svoje i vjerujem da zaista je netko i imao problema, ali dici takvu hajku mislim da nema potrebe!

jos jednom no hard feelings

Link to comment
Share on other sites

Ja sa svojom 197 koja je po mom saznanju stigla među prvih 10 u RH nemam većih problema što se tiče tvorničkih kvarova i ja sam zadovoljna.

Link to comment
Share on other sites

Što se tiče tužbe imao sam i ja problema sa mojim sportom, ali kada mi je kap prelila čašu (pošto sve što sam prijavljivao je bilo pa to je normalno) uputio sam jedno

pisamce u RNH i sada su mi skoro "sve što je normalno" otklonjeno ili je u postupku otklanjanja.

Jednostavno se ne treba svađati i voditi rat sa servisom, ako nešto mislite da nije tako lijepo kulturno pisamce RNH sa problemom i čekate odgovor :)

Malo OT ali, konačno je riješen problem kangarooinga, na mom autu. Prošlo je već 2 tjedna od kada su me zvali da možda imaju riješenje za trzanje te da dođem u servis. SLijedeće jutro sam se uputio u servis na update software-a i imam same pohvale. Konačno se vozim ujutro normalno.

Auto je bio nevozljiv prvih 2-3 minute skakao je kao jarac, sada vidno u početku radi na višim okretajima, reagira na gas i ne skače, radi ko švicarski sat.

Normalno da ne dopušta gaženje ali se može normalno voziti kao i bilo koji drugi auto a da ti ne polomi vrat :)

Link to comment
Share on other sites

Što se tiče tužbe imao sam i ja problema sa mojim sportom, ali kada mi je kap prelila čašu (pošto sve što sam prijavljivao je bilo pa to je normalno) uputio sam jedno

pisamce u RNH i sada su mi skoro "sve što je normalno" otklonjeno ili je u postupku otklanjanja.

Jednostavno se ne treba svađati i voditi rat sa servisom, ako nešto mislite da nije tako lijepo kulturno pisamce RNH sa problemom i čekate odgovor :)

Malo OT ali, konačno je riješen problem kangarooinga, na mom autu. Prošlo je već 2 tjedna od kada su me zvali da možda imaju riješenje za trzanje te da dođem u servis. SLijedeće jutro sam se uputio u servis na update software-a i imam same pohvale. Konačno se vozim ujutro normalno.

Auto je bio nevozljiv prvih 2-3 minute skakao je kao jarac, sada vidno u početku radi na višim okretajima, reagira na gas i ne skače, radi ko švicarski sat.

Normalno da ne dopušta gaženje ali se može normalno voziti kao i bilo koji drugi auto a da ti ne polomi vrat :)

Oprostite na OF...

Što je to kangarooing?

Link to comment
Share on other sites

Kad auto skače s hladnim motorom na niskim okretajima, kao da si nepravilno otpustio kvačilo. Problem koji je postao legendaran na cliu 197, a i na ovome forumu ima topic od 5 stranica o tome. Navodno na cliu 200 nije toliko izražen, kao što nije bio ni na 172/182... Renault je to rješavao naknadno ugrađenim mapama...

Link to comment
Share on other sites

Što se tiče tužbe imao sam i ja problema sa mojim sportom, ali kada mi je kap prelila čašu (pošto sve što sam prijavljivao je bilo pa to je normalno) uputio sam jedno

pisamce u RNH i sada su mi skoro "sve što je normalno" otklonjeno ili je u postupku otklanjanja.

Jednostavno se ne treba svađati i voditi rat sa servisom, ako nešto mislite da nije tako lijepo kulturno pisamce RNH sa problemom i čekate odgovor :)

Malo OT ali, konačno je riješen problem kangarooinga, na mom autu. Prošlo je već 2 tjedna od kada su me zvali da možda imaju riješenje za trzanje te da dođem u servis. SLijedeće jutro sam se uputio u servis na update software-a i imam same pohvale. Konačno se vozim ujutro normalno.

Auto je bio nevozljiv prvih 2-3 minute skakao je kao jarac, sada vidno u početku radi na višim okretajima, reagira na gas i ne skače, radi ko švicarski sat.

Normalno da ne dopušta gaženje ali se može normalno voziti kao i bilo koji drugi auto a da ti ne polomi vrat :)

jel imaš onaj broj sa servisne upute slučajno?

to je super kad te servis zove, kako znaju da imaju ljeka za tvoj auto, meni su rekli da samo spoje LAP na auto i soft pokaže ima nema, nikako drugačije. Možda imaju neki bilten o promjenama?....

Link to comment
Share on other sites

Što se tiče tužbe imao sam i ja problema sa mojim sportom, ali kada mi je kap prelila čašu (pošto sve što sam prijavljivao je bilo pa to je normalno) uputio sam jedno

pisamce u RNH i sada su mi skoro "sve što je normalno" otklonjeno ili je u postupku otklanjanja.

Jednostavno se ne treba svađati i voditi rat sa servisom, ako nešto mislite da nije tako lijepo kulturno pisamce RNH sa problemom i čekate odgovor :)

Malo OT ali, konačno je riješen problem kangarooinga, na mom autu. Prošlo je već 2 tjedna od kada su me zvali da možda imaju riješenje za trzanje te da dođem u servis. SLijedeće jutro sam se uputio u servis na update software-a i imam same pohvale. Konačno se vozim ujutro normalno.

Auto je bio nevozljiv prvih 2-3 minute skakao je kao jarac, sada vidno u početku radi na višim okretajima, reagira na gas i ne skače, radi ko švicarski sat.

Normalno da ne dopušta gaženje ali se može normalno voziti kao i bilo koji drugi auto a da ti ne polomi vrat :)

Drago mi je za tebe. Meni su u servisu na upit o stavljanju novog software-a rekli da im RNH to ne dozvoljava da naprave. LOL.

Link to comment
Share on other sites

Meni u Vriovitici spojili na komp i rekli da nema novijeg softvera od mog. Možda se to promjenilo u međuvremenu :)

Link to comment
Share on other sites

Meni niti to. OK, možda ovisi baš do pojedinog auta, ali znam da su neki uredno dobili novi software. Ja vozim na onom koji je došao s autom. :)

Link to comment
Share on other sites

Meni u Vriovitici spojili na komp i rekli da nema novijeg softvera od mog. Možda se to promjenilo u međuvremenu :)

I meni, 01.08.2009. i nema.

Link to comment
Share on other sites

I meni skace ali ga zato ostavim da radi 2 minute i to je to.Probali smo staviti novi softver ali kaze da ga nema.Al zato ide ko demon kad se ugrije:)))))))))

Link to comment
Share on other sites

Prešao 44 000 km i jedino zbog čega sam bio u servisu je guma između vratiju i stražnjeg prozora ..koja je bila krivo namontirana te je popucala.

Promjenili gumu...i sve 5...

Nadam se i daljnjem pozitivnom iskustvu sa 197micom...

Link to comment
Share on other sites

Prešao 44 000 km i jedino zbog čega sam bio u servisu je guma između vratiju i stražnjeg prozora ..koja je bila krivo namontirana te je popucala.

Promjenili gumu...i sve 5...

Nadam se i daljnjem pozitivnom iskustvu sa 197micom...

također mjenjao samo tu gumu na vratima.imam 57000 km,ni najmanji problem!

Link to comment
Share on other sites

izgleda da su svi mjenjali tu gumu, i ja sam jedan od njih :)

I sad čekam da mi stigne nosač motora po drugi put već, garancija rula :)

Link to comment
Share on other sites

Samo da napomenem da nije ni pisanje Renaultu HR bas rješenje jer sam ja svoje pismo uputila 29.12. na koje sam dobila odgovor da posaljem broj sasije pa ce mi se javiti i najkracem vremenu. Uopce se nisu javila pa sam poslala sljedece pisamce cetvrtak, znaci 14.01 i na to pismo mi nisu nista odgovorili. NAravno, ne saljem pisma nego mail. hahaha. :D

A servis se ne javlja, mada su rekli da ce dio koji trebaju zamjeniti doci do nove godine. Iskreno, ne znam kom da se obratim. Ici preko odvjetnika..nemam nikakav dokaz za ovo zadnje s**nje sto je napravljeno, osim moje rijeci protiv njihove... ne znam-luda sam.

Link to comment
Share on other sites

Samo da napomenem da nije ni pisanje Renaultu HR bas rješenje jer sam ja svoje pismo uputila 29.12. na koje sam dobila odgovor da posaljem broj sasije pa ce mi se javiti i najkracem vremenu. Uopce se nisu javila pa sam poslala sljedece pisamce cetvrtak, znaci 14.01 i na to pismo mi nisu nista odgovorili. NAravno, ne saljem pisma nego mail. hahaha. :D

A servis se ne javlja, mada su rekli da ce dio koji trebaju zamjeniti doci do nove godine. Iskreno, ne znam kom da se obratim. Ici preko odvjetnika..nemam nikakav dokaz za ovo zadnje s**nje sto je napravljeno, osim moje rijeci protiv njihove... ne znam-luda sam.

Što se tiće Renault Hrvatske nemoj ni očekivati neko riješenje. Ja sam imao jedan problem i iz Renult Hr su mi rekli da će se javiti u najkračem mogućem roku što naravno nisu učinili, malo sam si dao truda i našao na Renaultovoj strani u Francuskoj za pritužbe i ošpotao ih. Javili su se u dva dana zajedno sa francuzima i još sam dobio ekstra popust za kupovinu novog vozila + još par sitnica.

Link to comment
Share on other sites

Ja prezadovoljan, auto ispravan i sve 5 :)

Po meni 197 valja tako da ne ispadne da su baš svi smeće.

cekaj, ja tebe ne kuzim. velis sve pet a dva put si mjenjao nosac motora????

znaci to je normalno?

to je ko da velis cura me vara, al ja ju jako volim svejedno...

Link to comment
Share on other sites

ma nista auto ne radi drugacije nego sto to rade i auti ostalih marki..

naslo se par nadobudnih kojima auto nije onako kako su si u glavi zamislili i ne valja..

dobro da nije doslo do rasprave o grupnoj tuzbi sto kad je vani hladno i ukljuci se grijanje auto odmah ne puse vruc zrak ili tipa auto drugacije radi kad je hladan u odnosu kad je vruc.. mislim ono NHF ali bezveze ste krenuli s idejama..

ok, netko je imao problema, rjesavaju se..ali isto tako koliko vas je fkt pazilo na taj auto i nije se forsalo, drzalo se nekih osnovnih pravila voznje s autom na hladno itd ili radilo neke prerade po autu..?

nikog ne branim, svatko ima svoje razloge i svatko zna svoje i vjerujem da zaista je netko i imao problema, ali dici takvu hajku mislim da nema potrebe!

jos jednom no hard feelings

gle nadobudni, kad bus imao auto na kojem je mjenjana masina, zadnji amortizer, nebrojeno puta je rijesavano cvrcanje u autu, opao srednji retrovizor, oplata lijevog a nosaca, kuplung, duza polusovina, crko suvozacki prozor, iskace branik, servisirana getriba, .... e onda cu tvoj bedasti komentar uzet uopce u obzir... ili ak oces svaki put kad nekaj ne valja ti gubi vrijeme na servise, odlazi na probne voznje s njima, imaj otvorenu vezu s voditeljem servisa...i naravno , kad istekne garancija ti poplacaj sve daljnje kvarove ( kojih ce biti nebrojeno puno kao i do sada ) , e tad cu ja bit sretan a ti ces si moc uzet za pravo nekaj rec u ovoj temi...

p.s. ak mislis da nekaj od ovog nije tocno zaleti se do zg-a , uzmi moju servisnu, ja cu te i provozat, a ti onda donesi pravilan sud, a ne da dajes komentare zato kaj ti auto super zgleda i jer je tiff nidel na fifth gearu reko da je auto mrak

- da , pazio sam na auto, prvih 1500 km auto nije presao 3 500 okretaja, tek nakon 2500 je isao do 5500. auto nikad nije ganjan na hladno, a modifikacija na autu nema.

Edited by clio197_LPG
Link to comment
Share on other sites

Amigo, smiri doživljaj, da warn može ići preko 100% sad bi ti bio 110 :) Evo jedan tvoj post u kojem pomalo pada u vodu ova teorija o paženju auta koje je očito počelo tek nakon 18000 razdrkavanja. Ostale loše stvari su zbog plina, naravno :)

kad sam kupio sporta izletio sam s parkiralista salona s skripom guma, blokadu je vidio nakon 100 metara, a maximalnu brzinu nakon 10 kilometara...

ta masina je ko sto zanmo crkla na 18 000, sad dal je to vezano uz to ili ne neznam, al ne bih volio ponovo doc u tu situaciju, pa sam kad sam dobio novu masinu se vozio ko penzic...postovao sam tih do 1000 km ne preko 3000 okretaja, a svakih 500 km povecao okretaje za 1000.znaci da sam se nakon nekih 3000 km poceo vozit...

p.s. tad je to bilo i izvediva misija jer sam se ja vec izludirao s tim autom...a sad da opet kupim nekaj novo mislim da bi ga dao staroj , sestri, curi da se vozaju dok se ne prodje ta kilometraza

Link to comment
Share on other sites

Amigo, smiri doživljaj, da warn može ići preko 100% sad bi ti bio 110 :) Evo jedan tvoj post u kojem pomalo pada u vodu ova teorija o paženju auta koje je očito počelo tek nakon 18000 razdrkavanja. Ostale loše stvari su zbog plina, naravno :)

sefe ja pricam o drugoj masini , ne o prvoj. za prvu masinu se ni ne zalim, ok, auto se zagrijao, ja ga stisnuo , i da odjurio s parkiralista...

no, ni to nije razlog da masina crkne, jer je meni otisla bregasta, sto nema veze s razradjivanjem ili ne... bregasta osovina se ne treba razradit, to je komad metala...

p.s. 18 000 km razdrkavanja, ne bas, ak su mi prednje plocice mjenjane tek na 33 000 km s tim da je bilo jos nesto mesa, da je auto ganjan te plocice bi otisle na 20000-25000 km ko kod vecine vlasnika 197-ice.

auto je redovno servisiran, cak i preredovno, ne trosi puno ulja, znaci da je nakon tog jurcanja iz salona ipak razradjivan, naravno, ne kao druga masina, al nije ganjan do neke kilometraze, a poslije je ganjan, i prva i druga masina, za to i sluzi, al ne razdrkavan, staze, sljeme, i slicno...

Link to comment
Share on other sites

Pločice su ti duže trajale jer si stalno kočio motorom pa si ujebo motor :) Ma zezam se ja, jasno je da nisi zadovoljan i da te stvarno pogodio mušićav primjerak, ali opet sve je to teško dokazivo na sudu što je bila i tema topica...

Link to comment
Share on other sites

Pločice su ti duže trajale jer si stalno kočio motorom pa si ujebo motor :) Ma zezam se ja, jasno je da nisi zadovoljan i da te stvarno pogodio mušićav primjerak, ali opet sve je to teško dokazivo na sudu što je bila i tema topica...

:-) ma sto posto je to.

nova reklama za renault : fast and reliable *

* if u dont use your engine for braking :-)

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.