Jump to content

FIA Formula One World Championship 2010.


ZD1400RT

Recommended Posts

Čekaj malo Kimi traži dobar bolid za povrat u f1, zakaj onda Renault, to nije bolid već godinama.

Ali je u usponu :ahaa: a što se tiče Kimia možda nebi bilo loše da se vrati meni je zabavan kao vozač :bigl:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 236
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • ZD1400RT

    33

  • Blue_Fatal1ty

    28

  • Ruske

    26

Ako nemaš što pametno napisat onda nam napravi uslugu i nemoj pisat ništa!

Samo malo zar je Renaultov bolid konkurentan ove godine i obečava prvo mjesto (tako je već dugo godina)? Osim ako misliš na neko drugo prvenstvo. U F1 ih baš i ne vidim često na postolju. Nemoj se ljutiti mod ali ovo je gola činjenica, nemam ništa protiv tebe iako si me opro bez razloga, nisam ništa bezveze napisao.

Link to comment
Share on other sites

Samo malo zar je Renaultov bolid konkurentan ove godine i obečava prvo mjesto (tako je već dugo godina)? Osim ako misliš na neko drugo prvenstvo. U F1 ih baš i ne vidim često na postolju. Nemoj se ljutiti mod ali ovo je gola činjenica, nemam ništa protiv tebe iako si me opro bez razloga, nisam ništa bezveze napisao.

Mogao bi ti točno objasniti tko, što i zašto, ali mi se neda trošiti vrijeme i trud na nekog tko izjavljuje onakve ......

Link to comment
Share on other sites

Pa zašto je McLaren izubio naslov 2005 nego zbog učestalog bijelog dima :cool: ja ga gledao u živo u Imoli kako se dimi a Alojz na prvo mjesto , istini za volju Rajkonen je bio brži ali samo par krugova :laugh::bigl:

rajku je mclaren te godine rikno zbog skršene poluosovine. moramo bit precizni ovo je f1:)

Link to comment
Share on other sites

Lotus odustaje od Cosworth-ovih motora i prelazi na Renaultove. A osim motora,koristit će Renaultove getribe i KERS. :hura:

Link to comment
Share on other sites

Lotus odustaje od Cosworth-ovih motora i prelazi na Renaultove. A osim motora,koristit će Renaultove getribe i KERS. :hura:

staroooo :zubo:

Link to comment
Share on other sites

Svjetski F1 prvak iz 2007., Kimi Räikkönen, mogao bi se sljedeće godine ponovno naći u bolidu tijekom utrka prestižnog automobilističkog natjecanja...

Finac je na kraju prošle godine napustio Ferrari, s kojim je 2007. došao do naslova, i prebacio se u reli. Član je Citroën Junior Teama koji se natječe u Svjetskom prvenstvu.

Ipak, neke informacije najavljuju Räikkönenov povratak u Formulu 1 i to na mjesto Renaultova vozača. ..

Ovo bi za mene bila najbolja vijest kad bi se ostvarila. Imati 2 vrhunska vozača sposobna za borbu za naslov je fantastično. Možda je Kimi izgubio na reputaciji u Ferrariju, ali ako traži povratak u F1 onda je možda pronašao nove motivacije. Čisto sumnjam da mu je novac motivator pošto ga ima na bacanje, a Renault je momčad koja može ponuditi bolid za naslov jer sad imaju sredstava, a i po meni dobrog vlasnika. Gerard Lopez je po meni preporodio ovu momčad te je vidljiko kako cijelu sezonu rade na bolidu, za svaku utrku se mijenjaju dijelovi, F-duct je tu, niski ispušni sistem... Inače čovjek je prebogat i lud za autima. U garaži između Ferrarija i Porchea i ostalih supercarova ima Peugeota 205 GTI i Clia Williamsa, a posljenji ljubimac mu je Nissan GT-R koji ima konja koliko i bolid F1.

Lotus odustaje od Cosworth-ovih motora i prelazi na Renaultove. A osim motora,koristit će Renaultove getribe i KERS. :hura:

http://www.msfree.gr/page.php?id=11504

popis motora kroz sezonu. Zanimljivo kako petrov štedi motore! :zubo:

Ove dvije vijesti su također zanimljive i pozitivne za Renault. Bilo bi fino kad bi Lotus napredovao i na tom putu bude nosio ime Renault. Mislim da je napredak neizbježan jer mi se čine najozbiljnijim od novih momčadi i imaju visoke ciljeve za naredne sezone.

Ova tablica je super pokazatelj gdje se vidi da su Renaultovim motori najtrajniji i najpouzdaniji. Uvijek se spominje taj manjak snage od 40ks u odnosu na konkurenciju, ali nije u konjima sve. Ovaj motor ujedno troši najmanje goriva pa je i sam bolid lakši od odstalih. Isto tako i sam oblik motora može dat prednost pri konstrukciji i oblikovanju bolida.

Sve u svemu, nakon skorog povlačenja Reanulta nakon prošle sezone ova momčad se preporodila. Čak i u tolikoj mjeri da se šuška da Renault želi otkupiti većinski dio momčadi nazad. Ipak, to mi i nije toliko napeto kad stvari i ovako super funkcioniraju sa Lopezom na ćelu.

Link to comment
Share on other sites

Renault možda otkupi većinski dio momčadi natrag.

Kimi možda dođe u Renault.

MasterCard možda bude glavni sponzor.

Iduća godina će bot bolja od ove svakako! :hura:

Link to comment
Share on other sites

With Lotus Team Principal Tony Fernandes confirming on Thursday that his team will make some 'very exciting announcements' at the forthcoming Singapore Grand Prix next week, it has now emerged that might include some sort of technical collaboration with Toyota.

It will mean that in addition to switching to Renault engines - something that has still to be officially confirmed - Lotus may utilise the expertise that went into creating the Toyota TF110.

Link to comment
Share on other sites

Renault možda otkupi većinski dio momčadi natrag.

Kimi možda dođe u Renault.

MasterCard možda bude glavni sponzor.

Iduća godina će bot bolja od ove svakako! :hura:

Sve to lijepo izgleda samo je previše ovih možda :cool: ali ako se bar ponešto ostvari bit će dobro ;) mislim da je ove godine Kimi u ekipi umjesto rusa vjerujem da bi :renault: bio ispred mercedesa :nezna:

Link to comment
Share on other sites

pogledajte vrijeme

a tako je i prošle godine bila prognoza, pa *urac dragi gledaoci :) ... iskreno, čak bi volio da bude suho, da ne bi bilo nekih iznenađenja, jer očekujem dobru formu Renaulta ...

btw. Renualt ima nobog sponzora za zadnjih 5 utrka Vyborg Shipyard JSC ... Rusi očito žele da Petrov ostane u Renaultu

http://www.renaultf1.com/Renault-F1-Team-announces-new,3095.html

post-8863-056199200 1285236034_thumb.jpg

Edited by MaxLuppo
Link to comment
Share on other sites

To bi bilo super, ali svaki način bodovanja ima dobre i loše strane. Loša je kad netko izigra pravila kao Brawn i kad Button pobjedi 6 puta u prvih 7 utrka. u tom slučaju velika bodovna razlika ili medalje ne funkcioniraju. Upravo radi Ferrarijevog dominantnog bolida sa početka desetljeća su makli sistem 10-6...

Hoće li biti pretjecanja ili neće, to ovisi o samim vozačima, a tako i nastaju prave legende poput Gilles Villeneuve-a.

a to je istina, ali evo sad imamo jednog zelenog i ludog Vettela, ludog Hamiltona koji se ponaša kao zeleni, skulirani Button i Kubica koji znaju ugristi, Webber koji želi u penziju sa naslovom (možda već ove godine :) ) i egocentrik Alonso i puuuno puuuno mladih vozača koji nemaju respect (Bruno Senna) koji jedva čekaju da sjednu u dobar bolid i nekome zagorčavaju život, tako da mislim da imamo potencijalno dobre iduće tri godine koje će odlućivati nijanse ...

btw. nisam se dotakao Renaultove postave za 2011. ... iskreno ne sviđaju mi se baš glasine da Kubica ide u Ferrari, a da Kimi dolazi ... neznam baš da li ga želim u timu, a i neznam koliko je dobro imati dva jaka i skupa vpzača u timu, bolje tu lovu uložit u razvoj ... u svakom slučaju, Petrov ima potencijala, ali neznam da li je dorastao za ulogu drugog vozača ... u svakom slučaju, kao što je već netko napisao, bolje on, nego neki rookie koji se opet godinu dana mora privikavati na bolid ... i svakako se nadam da Kubica ostaje, jer me oduševio svojom promišljenom agresivnošću u Singapuru ...

Link to comment
Share on other sites

Mislim a i nadam se da Kubica ostaje ne razumjem što će Ferarriu Alonso i Kubica kad im Massa dobro odrađuje posao drugog vozača i ne vjerujem da bi Kubica pristao bit drugi vozač :nezna: što se tiče Kimia po meni nebi bilo loše da se pridruži Kubici u Renaultu možda ova pauza ga malo trgne pa bude malo motiviraniji jer mu agresivnosti ne fali :cool:

Link to comment
Share on other sites

ma kubica bi postao 1. a alonsu bi smetao, nesto slicno kao hamilton, kad je na kraju izvukao deblji kraj...

ako prode kubica u ferrari, sigurno ce biti 1. vozac

Link to comment
Share on other sites

Po meni Kubica ima vece sanse za naslov u Renaultu, nego u Ferrariju. Alonso se docepao Ferrarija i tamo ce ostat dugo dugo, a kolega ce mu morat biti vodonosa. Takav je Alonso i jedino tako zna funkcionirati, a iza njega stoji Santander i to je to. Ako Kubica ode tamo onda je glup.

A u redovima Renaulta ne bi se bunio protiv Kimija, pogotovo u tandemu sa Kubicom. To bi moglo takoder privuci jake sponzore i imali bi oba bolida gotovo uvijek u bodovima. To opet donosi veliku prednost jer se dobivaju veliki novci za dobre plasmane u konstruktorskom prvenstvu.

A Petrov nit smrdi nit mirise. Kubica je kao rookie odusevio, pa Vettel, pa Hamilton... i to su danas vrhunski vozaci. Petrov nije ni blizu Kubici i po meni je na putu da postane prosjecan, a ne vrhunski pilot F1 bolida tako da, sto se mene tice moze ic u Virgin. :p

Link to comment
Share on other sites

a to je istina, ali evo sad imamo jednog zelenog i ludog Vettela, ludog Hamiltona koji se ponaša kao zeleni, skulirani Button i Kubica koji znaju ugristi, Webber koji želi u penziju sa naslovom (možda već ove godine :) ) i egocentrik Alonso i puuuno puuuno mladih vozača koji nemaju respect (Bruno Senna) koji jedva čekaju da sjednu u dobar bolid i nekome zagorčavaju život

Ovo si jako dobro napisao! :dobroje:

Što se tiče Petrova, mislim da se neće tako jednostavno riješiti njega jer su rekli da su potpisali sponzorski ugovor s nekim brodogradilištem iz Rusije. A i Lada je tu. Rusko tržište je ogromno i njima je svakako u interesu (Rusima) da bude jedan njihov vozač u F1 momčadi. Ako ih već sponzoriraju.

A i vjerujem da Renault F1 Team ima nepresušan izvor vodke sad (prave ruske!) :rotfl::rotfl:

Samo bi bilo super da se Petrov malo ustali i počne redovito donositi bodove da se možemo boriti s Mercedes-Smećem za to četvrto mjesto u poretku konstruktora.

Edited by Silvester
Link to comment
Share on other sites

Što se tiče Petrova, mislim da se neće tako jednostavno riješiti njega jer su rekli da su potpisali sponzorski ugovor s nekim brodogradilištem iz Rusije. A i Lada je tu. Rusko tržište je ogromno i njima je svakako u interesu (Rusima) da bude jedan njihov vozač u F1 momčadi. Ako ih već sponzoriraju.

zato je mene strah glasina o Kimiu ... kako stvari stoje, izgleda kao da je Kimi zamjena za Kubicu, jer Petrov ima kupljeno mjesto ...

Link to comment
Share on other sites

zato je mene strah glasina o Kimiu ... kako stvari stoje, izgleda kao da je Kimi zamjena za Kubicu, jer Petrov ima kupljeno mjesto ...

Šta nije Kubica potpisao ugovor za slijedeću sezonu?

Link to comment
Share on other sites

Šta nije Kubica potpisao ugovor za slijedeću sezonu?

ne, ima opciju da ako smatra da neće dobiti konkurentan bolid ili dobije bolju ponudu može otići ...

Link to comment
Share on other sites

Cak ni meni kao navijacu Ferraria nebi bilo drago da u njega dodje Kubica kojeg kao vozaca iznimno cijenim jer Ferrari nije ekipa za dva vrhunska vozaca koja ce biti jedan drugome konkurencija.

Massa je meni idealan drugi vozac, kao sto je bio i Rubens Schumacheru u njegovoj eri u Ferrariu.

Uglavnom volio bi da Kubica ostane u Renaultu jer mi je Renault draga ekipa i za njih navijam ako oba Ferraria ispadnu, a uvijek mi je drago kada Kubica sa Renaultom ostvari dobar plasman...takodjer mislim da bi on i Kimi mogli Renaultom uci u prve 3 ekipe sto bi za Renault svakako bio uspjeh u narednoj godini.

Link to comment
Share on other sites

ne, ima opciju da ako smatra da neće dobiti konkurentan bolid ili dobije bolju ponudu može otići ...

Da... nisam znao za tu "klauzulu". U svakom slučaju, sklon sam vjerovati da bi radije ostao u Renaultu koji valjda neće zaje*** stvar s bolidom za slijedeću sezonu i dati mu konkurentan bolid pa da bude prvi vozač i da je momčad njemu prvenstveno podređena nego da ode u Ferrari gdje bi bio drugi vozač i morao "podtvrđivati da je razumio" poruke s pit walla.

Link to comment
Share on other sites

ma kubica ce biti 1. vozac u ferariju, ima talijanske korijeni, talent i personalnost koja vjerujem da je jaca od alonsove...to sta nije osvojio 2 prvenstva i 25 pobjede je zbog losijeg bolida od onih koje je alonso vozio...vidjet cete kako se alonso past u 2. plan (iako ne lako) cim dode kubica u ferrari...iskreno nadam se da ce oboje voziti za ferrari jer su oboje odlicni vozaci...ali isto tako nadam se da ako ostane u renaultu da mu se pridruze ili raikkonen ili sutil (njemac JE talent...)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.