Jump to content

FIA Formula One World Championship 2010.


ZD1400RT

Recommended Posts

varaš se, pogle bolje.

varam se :D ...

btw. neznam da li se spominjalo ovdje, ali Massa je potpisao ugovor sa Ferrarijem za iduću godinu, što bi u prijevodu značilo da je Kubica korak bliže ostajanju u Renaultu ... :klap:

Edited by MaxLuppo
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 236
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • ZD1400RT

    33

  • Blue_Fatal1ty

    28

  • Ruske

    26

Isplivala jedna zanimljiva vijest, a ta je da Gerard Lopez (vlasnik Reanult F1 Teama) želi dogodine zamjeniti Petrova sa Kimijem Raikonom, a ako to ne uspije onda sa Adrianom Sutilom. Iskreno, oduševljen sam općenito situacijom od kad konce vuće Lopez jer uz njegove poslovne poteze i Renaultovu tehnologiju momčad polako, ali sigurno napreduje te se nadam da će se dogodine ostvariti ono što čekam već godinama, a to je da su u momčadi dva iskusna i vrhunska vozača. Da su napokon oba vozača uključena u osvajanje bodova i da momčad u konstruktorkom poretku izgleda ozbiljnije.

Link to comment
Share on other sites

živi bili pa vidjeli! Petrov nije loš, samo mu nedostaje malo iskustva.. :nezna:

Link to comment
Share on other sites

ovo sa Sutilom mi se sviđa ... s obzirom da Kimi ima problema sa motiviranosću za ulazak u F1 i da je sam izjavio da želi voziti samo bolid s kojim moze pobjediti ...

Link to comment
Share on other sites

ovo sa Sutilom mi se sviđa ... s obzirom da Kimi ima problema sa motiviranosću za ulazak u F1 i da je sam izjavio da želi voziti samo bolid s kojim moze pobjediti ...

A čuj, tko kaže da Renault slijedeće sezone ne bude sposoban za pobjede? Budimo optimistični.

Link to comment
Share on other sites

Možda i bude spreman za pobjede i ja se nadam i mišljenja sam da bi bilo dobro umjesto rusa uposlit nekog iskusnjijeg

vozača ali s obzirom da rus plaća da bi vozio nisam baš siguran da će ga mjenjat pogotovo ako do kraja sezone počne

kupit pokoji bod :nezna:

Link to comment
Share on other sites

A čuj, tko kaže da Renault slijedeće sezone ne bude sposoban za pobjede? Budimo optimistični.

mislim da će već i ove godine biti spremni za pobijede ... :klap: ... ali svejedno ne bi Kimia

Link to comment
Share on other sites

mislim da će već i ove godine biti spremni za pobijede ... :klap: ... ali svejedno ne bi Kimia

Za ovo prvo i ja držim palčeve, a ovo drugo, imaš pravo, mislim da bi se baš "usrecili" s njim. :)

Link to comment
Share on other sites

Kako zahvaljujuči Red Bullu Renaultovi motori postaju sve popularniji tako se priča da su Williams i Lotus već postigli dogovor te da bi koristitli Renaultove motore 2011. To bi bilo super kad bi se ostvarilo jer bi u tom slučaju 2011. na stazi bilo 8 bolida sa tim motorom. Isto tako bilo bi lipo za vidjet ime Williams Renault i kad bi dali mašti na volju da recimo Williams Renault osvoji naslov u narednim godinama i onda iz Renault Sporta izbace Clia Williamsa sa cca 240 ks. i sa nekim hebačkim ovjesom a la Clio Trophy :zubo:

Link to comment
Share on other sites

Kako zahvaljujuči Red Bullu Renaultovi motori postaju sve popularniji tako se priča da su Williams i Lotus već postigli dogovor te da bi koristitli Renaultove motore 2011. To bi bilo super kad bi se ostvarilo jer bi u tom slučaju 2011. na stazi bilo 8 bolida sa tim motorom. Isto tako bilo bi lipo za vidjet ime Williams Renault i kad bi dali mašti na volju da recimo Williams Renault osvoji naslov u narednim godinama i onda iz Renault Sporta izbace Clia Williamsa sa cca 240 ks. i sa nekim hebačkim ovjesom a la Clio Trophy :zubo:

nije ti loša ta ideja. vidim da slabo razmišljaš o tome :D

Link to comment
Share on other sites

Williams i Lotus još uvijek niječu suradnju sa Renaultom ... Žalosno je da RedBull nakon svih grešaka i problema koje rade/imaju ove godine, a nisu vezani s motorom, proziva Renault za prošlogodišnji neuspjeh. Sad se mogu samo nadati da neće morati mijenjati mjenjač u Valenciji, jer bi im mogao naslov početi opasno kliziti iz ruke ... a Renault definitivno može ostati uzdignute glave

Renault spremio novo prednje krilo i novi pod za Valenciju i nadaju se još jednom koraku naprijed ... Ovdje će biti bitno kakvi su u kvaliju, jer bi tako moglo biti do kraj utrke, tako da se nadam da su poradili na tome ...

Ferrari najviše novosti za ovaj vikend sprema ... Imaj novi sustav niskog ispuha koji im omogućuje bolji airflow na stražnji difuzor i automatski bolje ležanje na stazi ... velika vijest je da se od 1. srpnja Ferrarijevoj ekipi pridružuje Par Fry, dugogodišnji (čitaj 18 godina) glavni inženjer Mclarena koji je između ostaloga radio na razvoju McLarenovog bolida za iduću godinu ... ovo je ili velika podvala Ferrariju ili nož (možda čak i sjekira) u leđa McL-a ...

iščekujemo Valenciju :klap:

Link to comment
Share on other sites

Renault spremio novo prednje krilo i novi pod za Valenciju i nadaju se još jednom koraku naprijed ...

I ja se nadam :yeah:

Link to comment
Share on other sites

ja ne razumijem kak se vi tak možete veselit valenciji, a i sami podsvjesno znate da jednostavno nije vrijedno gledanja!

Link to comment
Share on other sites

Kako zahvaljujuči Red Bullu Renaultovi motori postaju sve popularniji tako se priča da su Williams i Lotus već postigli dogovor te da bi koristitli Renaultove motore 2011. To bi bilo super kad bi se ostvarilo jer bi u tom slučaju 2011. na stazi bilo 8 bolida sa tim motorom. Isto tako bilo bi lipo za vidjet ime Williams Renault i kad bi dali mašti na volju da recimo Williams Renault osvoji naslov u narednim godinama i onda iz Renault Sporta izbace Clia Williamsa sa cca 240 ks. i sa nekim hebačkim ovjesom a la Clio Trophy :zubo:

s jedne strane bi i ja to volio, al kad bolje razmislim, možda bolje ne. nebi to bio williams s takvim raritetom ko što ga ovaj ima. vjerojatno bi napravili nešto ko s gordinijem, nema veze clio gordini (danas) s onim 8-icama, 10-kama 17-icama i ostalim renault gordini inačicama iz tog doba..

al svakako bi bilo lijepo za vidjet na bolidima natpis Renault Williams :dobroje:

Link to comment
Share on other sites

ja ne razumijem kak se vi tak možete veselit valenciji, a i sami podsvjesno znate da jednostavno nije vrijedno gledanja!

Utrka je utrka i ekipa se veseli vidjet hoće li Renault biti bolji. Nadam se da će zbog novih pravila biti zanimljivije nego do sada. Kako su me u zadnje vrijeme obuzele F1 simulacije (rFactor) tako mogu reči da je staza super za voziti i da je šteta što nema više akcije.

Link to comment
Share on other sites

Utrka je utrka i ekipa se veseli vidjet hoće li Renault biti bolji. Nadam se da će zbog novih pravila biti zanimljivije nego do sada. Kako su me u zadnje vrijeme obuzele F1 simulacije (rFactor) tako mogu reči da je staza super za voziti i da je šteta što nema više akcije.

Utrka je utrka ali ova staza je čiti marketing! Isto kao abu dabi... Ja jedva čekam spa!

Link to comment
Share on other sites

... Ja jedva čekam spa!

i ja :dobroje: my favorite ... do tad cemo se nacekati :fucka: ... ali siguran sam da ce u Valenciji biti loma, jer se lomi i prvenstvo :zubo: ...

Link to comment
Share on other sites

2011-2012-2013 pirelli jedini dobavljac guma

107% pravilo od iduce godine, vrijedi za Q1

pokretna krilca od iduce godine, vozac ce moc tek nakon 2. kruga trke aktivirati, moc ce se koristiti samo ako si unutar 1 sekunde iza vozaca ispred (regulirano elektronikom) i samo ce se iskljucivati cim vozac stisne kocnicu

Link to comment
Share on other sites

2011-2012-2013 pirelli jedini dobavljac guma

*ranje :( ... i dalje se nastavlja besmislena politika gdje se gumar u F1 natječe sam sa sobom :nezna::??:

107% pravilo od iduce godine, vrijedi za Q1

pokretna krilca od iduce godine, vozac ce moc tek nakon 2. kruga trke aktivirati, moc ce se koristiti samo ako si unutar 1 sekunde iza vozaca ispred (regulirano elektronikom) i samo ce se iskljucivati cim vozac stisne kocnicu

sva druga pokretna aerodinamička pomagala su zabranjena za 2011., tako da se od slijedeće godine neće koristiit podesivo prednje krilo

isto tako "definiran" je SC zbog situacije u MC-u ... nema pretjecanja ako SC uđe u zadnji krug utrke ... to je bilo jasno i prije ovoga ako se mene pita, zaheb je na RaceStewarda što su upalili zelena svijetla nakon što se SC povukao ..

i najbitnije ... bolid se nakon kvalifikacija mora svojom snagom dovesti do boksa ... dakle nema više LH varijanti i guranje do boksa :rotfl:

Link to comment
Share on other sites

 tako da se od slijedeće godine neće koristiit podesivo prednje krilo

iz FIA-inog clanka:

Driver-adjustable bodywork to aid overtaking 

Drivers now have the power to adjust wings in order to aid overtaking; the electronic systems which allow this will be activated two laps into races and will only be usable when a driver is 1 second behind the car in front – the system will then disable automatically when the brakes are applied.

The 1 second margin may be changed following discussions between the FIA and teams/drivers

Link to comment
Share on other sites

iz FIA-inog clanka:

Driver-adjustable bodywork to aid overtaking 

Drivers now have the power to adjust wings in order to aid overtaking; the electronic systems which allow this will be activated two laps into races and will only be usable when a driver is 1 second behind the car in front – the system will then disable automatically when the brakes are applied.

The 1 second margin may be changed following discussions between the FIA and teams/drivers

mislim da će se to odnositi na kraju samo na zadnje krilo, ali budemo vidili ...

Edited by MaxLuppo
Link to comment
Share on other sites

bodywork mene asocira na cijelo tijelo bolida...mozda koji flap naprijed, straznje krilo i mozda ovaj airbox ili neka krilca na boku...bo, vidjet cemo

Link to comment
Share on other sites

11. lipanj ... "... Technical bosses of the twelve teams met at the Circuit Gilles Villeneuve on Friday, where it was agreed that the adjustable front wings will be scrapped at the end of the season ...."

http://en.espnf1.com/f1/motorsport/story/20029.html

Adjustable rear wings approved ...

http://en.espnf1.com/f1/motorsport/story/21034.html

... ništa drugo, osim felgi i guma, te njihove veze sa ostatkom bolida se neće smjeti micati na bolidu 2011.g. :zubo:

i btw. Kubica je protiv sustava, jer misli da mu nema što računalo govoriti što kad smije i nesmije :zubo: ... ali kraj izjave me šokirao ... čovjek je svoj prvi F1 GP pogledao tek 1997.?! :nezna: ... i sad skužih da je čovjek 1984. godište :rotfl:

"Why is it only now that people are noticing that overtaking is difficult?" Kubica asked. "I watched my first Formula One race in 1997, and there was not much overtaking then."

http://en.espnf1.com/renault/motorsport/story/20564.html

Edited by ZD1400RT
Link to comment
Share on other sites

Ovo sa zadnjim krilom mi je glupost (za sada), pogotovo to što je elektronski kontrolirano. Puno zanimljivija vijest mi je povratak KERSa 2011. Ferrari će ga imati, a i Renault je veliki zagovornik i moguće da će imati taj sustav. KERS više nije nepoznanica, a sam McLaren je 2009. dokazao u zadnjem dileju sezone da KERS može biti učinkovit kad se "malo" doradi. Jedino mi nije bio jasan McLaren to u Canadi kad su dogovarali pravila, nisu htjeli da se poveća snaga KERSa odnosno da ga se može duže koristiti po krugu.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.