Jump to content

Renault 5 GT turbo


GTT

Recommended Posts

eeee markicu, napokon je kod tebe...sretno s njom, zelimo sto vise slika, radova i svega...

auto je odlican...stvarno su udobni ovi sicevi :dobroje:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • GTT

    298

  • Mladen

    251

  • roki_actros

    90

  • f7p

    77

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hvala :hura:

Nadam se da ćete mi pomoći ti i brat. Želim auto na serijskom tlaku za početak sa uredno složenom mehanikom :dobroje: Nedam nikome drugom da mi dira po tom autu... :)

:hey:

tvoja želja će biti ispunjena............barem će ti čukica pokazivat seriski tlak ;)

Link to comment
Share on other sites

markicu, mislim da bi ti trebao sad biti oko serijskog...barem je meni tako bilo kad sam drzao serijski, pa spojio i bio je oko 0,6...malo malo nize...a pokazivalo je isto kao jucer kad smo hari i ja djir isli napraviti

Link to comment
Share on other sites

2 jure: jebate, pa ti si se prepolovio (sudeci po slici i po onom sto sam ja vidio kad ste stali u KA na kavi) :)

Pa kad pocnes sredjivati peticu ne ostane ti nista love da se hranis. Sad sam malo stao sa sredjivanjem pa sam opet na 95kg+

Link to comment
Share on other sites

markicu, mislim da bi ti trebao sad biti oko serijskog...barem je meni tako bilo kad sam drzao serijski, pa spojio i bio je oko 0,6...malo malo nize...a pokazivalo je isto kao jucer kad smo hari i ja djir isli napraviti

Nije Ruske, ne kužiš u čemu je poanta. Auto puni na 0.3 bar. Ili pušta na BOV ili negdje okolo. Jer šišti. On napuca tlak ispod pola u petoj jedva.

tvoja želja će biti ispunjena............barem će ti čukica pokazivat seriski tlak ;)

:hail::hura:

Link to comment
Share on other sites

Želim da ide zdravo, serijski. U životu nisam vozio serijski GTT, al da je zdrav. Uvijek ili previše ili premalo tlaka. :dobroje: U svakom slučaju, preko 0.9 nebi išao :dobroje: Zasada naravno, dok se ne pregleda i presloži frga :bigl:

Link to comment
Share on other sites

Nije Ruske, ne kužiš u čemu je poanta. Auto puni na 0.3 bar. Ili pušta na BOV ili negdje okolo. Jer šišti. On napuca tlak ispod pola u petoj jedva.

:hail::hura:

Bov nije sigurno,probao ga ja skinut i umetnut onaj komad cijevi i stisnut sa šelnama :nezna:

Link to comment
Share on other sites

cestitam na autu, stvarno je bomboncic i drago mi je sto si ga napokon nasao! puno sretnih i "zdravih" kilometara

Link to comment
Share on other sites

pridruzujem se cestitkama :hura:

neka ti zasja u punom sjaju i neka te sluzi dostojno :renault:

Link to comment
Share on other sites

Thnx ekipa. Provozao sam ga malo poslije posla.

Temperatura bude ispod druge crtice, dam se okladiti da su biseri maknuli termostat. A to se ne radi na ovom autu.

Nisam isao gledati danas jer sam premoren od cijele peripetije oko nabavke auta.

Sutra cu skinuti crijevo pa cu pogledati ima li termostata uopce u njemu.

Luft na volanu mi je koma, pa je utezanje svega u prednjem kraju i slaganje tlaka prvo sto ce se raditi na autu :bigl:

Ulje je na maksimumu tocno u milimetar, kapi mi jucer nije potrosila po putu,

Izvjestavat cu i dalje redovno... Nasao sam racun za reparaturu fergazera star oko godinu dana - 720 kn.

To nista ne znaci, no lijepo je vidjeti da je netko vodio racuna o tim stvarima, jer mogu biti kljucne za ispravnost svega ostalog.

Naravno to ne znaci da je frga slozena kako spada, tako da ce se to sve provjeriti.

Link to comment
Share on other sites

Želim da ide zdravo, serijski. U životu nisam vozio serijski GTT, al da je zdrav. Uvijek ili previše ili premalo tlaka. :dobroje: U svakom slučaju, preko 0.9 nebi išao :dobroje: Zasada naravno, dok se ne pregleda i presloži frga :bigl:

1,1 bar na gt turbu nije nikakav problem.....

nekoliko glupih zahvata i auto doslovno poludi,kao moj bivši

Link to comment
Share on other sites

1,1 bar na gt turbu nije nikakav problem.....

nekoliko glupih zahvata i auto doslovno poludi,kao moj bivši

Kada ti pregledas auto, probas i das svoje misljenje o motoru i svemu, onda cemo donijeti odluku o tlaku i sto je najbolje za nju :dobroje:

Link to comment
Share on other sites

Nisam se imao vremena baviti time. U uredu sam od jutra. Pričekat će za vikend :dobroje:

Dođi na slalom na Pilu u subotu ujutro,uzećemo alat,imamo vremena cijeli dan pa možemo uz roštilj šarafati ...

0.9 bara je za papke :vidiga:

:trk:

Ti si prvo prišarafi neku turbinu pa se javi

Link to comment
Share on other sites

Dođi na slalom na Pilu u subotu ujutro,uzećemo alat,imamo vremena cijeli dan pa možemo uz roštilj šarafati ...

Ti si prvo prišarafi neku turbinu pa se javi

Super, dolazim ziher :bigl:

Evo ti Đoko sad :lool:

Link to comment
Share on other sites

Ti si prvo prišarafi neku turbinu pa se javi

I to sto kazes :bigl:

Evo ti Đoko sad :lool:

Dobio sam sto sam i trazio :tup:

Njega preletim sa 0,8 kak sad stvari stoje....

Naglasak na "kak sad" :fucka:

:bigl:

I to sa njegovim bivšim autom :lool: Može li gore bit :lool:

Milsim da nemoze :frown: :frown: :frown:

Link to comment
Share on other sites

I to sto kazes :bigl:

Dobio sam sto sam i trazio :tup:

Naglasak na "kak sad" :fucka:

:bigl:

Milsim da nemoze :frown: :frown: :frown:

:lool: :lool: :lool:

Link to comment
Share on other sites

Stvarno auto izgleda uredan,idealan za napraviti vrhunski posao.Samo polako :dobroje::hail:

Link to comment
Share on other sites

I dočekasmo Godota :dobroje:

I molim te da ti nije ni u primisli prodati ga.

Ako se kojim slučajem dogodi da nemaš novaca ključeve o klin i neka stoji. Biti će i boljih dana.

Osim toga čujem da imaš nekog punta za tramakavanje, zamjene, prodaju i ostale kerefeke koje ti mogu pasti na pamet. :fucka:

Ovog zaboravi :cool:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.