Jump to content

Megane 3 RS 250


igor86

Recommended Posts

Pozdrav

Interesuju me neki tehnicki detalji vezani za navedeni automobil.

Znaci kolika je razlika odrzavanja npr 1.6 Megane 3 Coupe-a i gore navedenog modela. Moze orijentirno.

Na koliko se rade servisi, koliki je vijek turbine, cijena ostalih potrosnih materijala (diskovi, plocice)?

Da li se prosjecna potrosnja zaista moze drzati u granicama normale cca 8.4 l/100km kada zatreba.

Razmisljam o kupovini pa me interesuju ti podaci.

http://www.renault.ba/cjenovnici/Cjenovnik_Renault_MeganeRS.pdf

Da li iko ima licnih iskustava sa ovim vozilom.

Hvala puno

Edited by igor86
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 72
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • dalibor

    11

  • DU-roller

    8

  • chkoze

    6

  • igor86

    6

nemožeš računati na malu potrošnju kada kupuješ Renault Sport model, ne zato jer nemože malo trošiti nego zato jer se nećeš moći stalno tako voziti..

eto tolko od mene :D

Link to comment
Share on other sites

40k KM, pa ne mogu vjerovat, a u nas počinje ako se ne varam od 205k kuna što je oko 50k KM...:blink::blink::blink:

Link to comment
Share on other sites

Pozdrav

Interesuju me neki tehnicki detalji vezani za navedeni automobil.

Znaci kolika je razlika odrzavanja npr 1.6 Megane 3 Coupe-a i gore navedenog modela. Moze orijentirno.

Na koliko se rade servisi, koliki je vijek turbine, cijena ostalih potrosnih materijala (diskovi, plocice)?

Da li se prosjecna potrosnja zaista moze drzati u granicama normale cca 8.4 l/100km kada zatreba.

Razmisljam o kupovini pa me interesuju ti podaci.

http://www.renault.ba/cjenovnici/Cjenovnik_Renault_MeganeRS.pdf

Da li iko ima licnih iskustava sa ovim vozilom.

Hvala puno

ako te muci hoces li potrositi vise od 8,4 L onda ti najtoplie preporucam da zaobidjes ovaj auto. Ne zbog toga sto se ta potrosnje nemoze ostvariti nego zbog toga sto ovaj auto nije osmisljen da bude extra ekonomican vec da pruzi uzitak u voznji za relativno mare pare u odnosu na top klase sportskih automobila koji kostaju ohoho ali opet i to kosta. ;) Usparat ces si puno glavobolje ako jednostavno kupis 1.6 :)

Link to comment
Share on other sites

Fredy nista konstruktivno. :)

Fino sam napisao "kada zatreba", ali nema veze u to sam siguran da moze.

Inace ako neko ima informaciju iz prve ruke neka nesto napise.

Zanimalo bi me misljenje vlasnika i starijih Megane Sportova.

Edited by igor86
Link to comment
Share on other sites

Pozdrav

Interesuju me neki tehnicki detalji vezani za navedeni automobil.

Znaci kolika je razlika odrzavanja npr 1.6 Megane 3 Coupe-a i gore navedenog modela. Moze orijentirno.

Na koliko se rade servisi, koliki je vijek turbine, cijena ostalih potrosnih materijala (diskovi, plocice)?

Da li se prosjecna potrosnja zaista moze drzati u granicama normale cca 8.4 l/100km kada zatreba.

Razmisljam o kupovini pa me interesuju ti podaci.

http://www.renault.ba/cjenovnici/Cjenovnik_Renault_MeganeRS.pdf

Da li iko ima licnih iskustava sa ovim vozilom.

Hvala puno

Prilicno sam siguran da 8.4 litre potrosnje nikada neces vidjeti....

Link to comment
Share on other sites

Fredy nista konstruktivno. :)

to je tako kad se trudim biti fin

ko sto ti rece viper zaboravi na tu potrosnju. to je auto kojega je steta vozit "da bi malo trosio" i nije za to sto trazis. jel sad dovoljno jasno? :D

Link to comment
Share on other sites

Meni su upravo čudna da ne kažem smiješna ova pitanja tj. usporedbe sportskog auta sa nekim "običnim". Da se nadovežem i na potrošnju...razmišljajući o kupnji takvog auta moraš se pomiriti i biti spreman na ipak (ne)malo veću potrošnju od ove deklarirane. Mislim i ja bi volio da mogu svoju RS-icu pržiti a da troši kao neki dCi od 105KS... :ahaa:

Link to comment
Share on other sites

Imat ćeš možda 9L ako ćeš pazit, a vjeruj da nećeš moć pazit. Potrošnju stavi u šesti plan ako razmišljaš o autu tog tipa. Što se tiče troškova održavanja, to najbolje da pitaš u servisu kolko dođe koji dio jer buš ga tamo i servisirao ako je pod garancijom. Vijek turbine? Ako ga ima, što bi bilo dosta neozbiljno, tko će ti ga moć reć na tako novom autu... :)

Link to comment
Share on other sites

40k KM, pa ne mogu vjerovat, a u nas počinje ako se ne varam od 205k kuna što je oko 50k KM...:blink::blink::blink:

Ja kad sam napisao to u onoj temi o 250-ki svi me napadose, a ide i jos koju hiljadu dole uz malo pregovora..

Link to comment
Share on other sites

Sport je skuplji u održavanju jer ima veće gume i kočnice i više troši, a mislim da mu servisni interval nije različit (jednom godišnje / 15000 mijenjaš ulje). Ako uzmeš 1.6 16v sa 17" serijskim dobiješ gume 205 50 17 koje su na kraju skuplje od 18" s RS250, a zamjenska dimenzija 225 45 17 je preširoka za serijsku felgu, tako da imaš tih paradoksa ;) Izgledno je da ćeš s RSom prije sagoriti gume, kočnice i slične dijelove.

Potrošnja RS-a u gradu je nekih 11 litara, 1.6 se vjerojatno u sličnim uvjetima prođe s 2 litre manje. Gasiranjem se sporta sigurno može natjerati da popije i više, a teško se suzdržati. Meni recimo Megane III dci 1.9 dci troši do 7 litara, a RS200 do 12 što je prilična razlika i ne bih preporučio takav auto nekome kome će to smetati.

Link to comment
Share on other sites

Tu neko nekog j. pa nemože biti samo 13000 kn skuplji MRS250 od CS200 :??:

Link to comment
Share on other sites

Nije tako mala razlika, to je stara cijena Clia 200, sada ide za nekih 32 hiljade KM, cak i nize

Link to comment
Share on other sites

Nije tako mala razlika, to je stara cijena Clia 200, sada ide za nekih 32 hiljade KM, cak i nize

To je već drugo :)

Link to comment
Share on other sites

Ha? Trebali bi svi otić po papire u BiH i tamo kupovat aute jer očito da rade budale od nas u RH :ljut:

Edited by Ivan1902
Link to comment
Share on other sites

Ha? Trebali bi svi otić po papire u BiH i tamo kupovat aute jer očito da rade budale od nas u RH :ljut:

Ja sam 2002. clia platio skoro 10% više u BiH nego da sam ga u HR kupio. Skoro sam mogao clia II dinamique 1.6 16v kupiti, a imao sam 1.2 16v authentique.

U BiH je PDV 17% u HR 23% + u HR ima harač ovdje nema. Nek je malo manja osnovica eto razlike.

Link to comment
Share on other sites

ja nemogu vjerovati da je MRS 8 tisuca eura jeftiniji u bih... :oo::oo:

Link to comment
Share on other sites

Što skuplji auto to veća razlika...

Znaju da neće prodati vise od dva-tri da je jos 5 hiljada eura jeftiniji, turbo a nije dizel, a troši...

Link to comment
Share on other sites

Pazite sad

Zvao sam salon da provjerim da nije neka greska za tu cijenu od 39k KM,

Kaze mi covjek trenutno imamo popust i taj je auto 35.500 KM.

Ako placas u kesu garancija 4 god, inace 2 godine.

Sad sam se jos vise zagrijao za ponudu.

Edited by igor86
Link to comment
Share on other sites

Pazite sad

Zvao sa salon da provjerim da nije neka greska za tu cijenu od 39k KM,

Kaze mi covjek trenutno imamo popust i taj auto kosta 35.500 KM.

Ako placas u kesu gorancija 4 god, inace 2 godine.

Sad sam se jos vise zagrijao za ponudu.

Du-roller, evo jeftiniji nego tvoj clio :zubo:

Nisam mogao odoljeti :lool:

Link to comment
Share on other sites

35500 maraka je 135000 kuna. Za usporedbu, Clia sam platio 151000 kuna, a Meganea dci 130 dynamique 173000 kn. U Hrvatskoj je cijena s popustom za osnovnog RS-a 195000 kn. Ne znam odakle tolika razlika, možda porez i trošarine, ali svakako je džabe u BiH.

Link to comment
Share on other sites

35500 maraka je 135000 kuna. Za usporedbu, Clia sam platio 151000 kuna, a Meganea dci 130 dynamique 173000 kn. U Hrvatskoj je cijena s popustom za osnovnog RS-a 195000 kn. Ne znam odakle tolika razlika, možda porez i trošarine, ali svakako je džabe u BiH.

Kolika je osnovna cijena u HR, bez davanja? Da bacimo malo kalkulaciju.

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.