Jump to content

Ugradnja modula za impulsno podizanje stakla


logan

Recommended Posts

Ako si mislio na kineski jelovnik, morat cemo cekat dok se javi.

Ako si mislio na moj prekidač, nazalost i s okrenutim rasporedom za 180 prekidač ne radi.

da8f01af86508f5f31764555ec154bd5.jpg

Papatalk

Link to comment
Share on other sites

Imaš li 12V, kada daš kontakt, između crvene i crne žice na prekidaču?

Imaš li 12V, kada upališ svjetlo, između plave i crne žice na prekidaču?.

Link to comment
Share on other sites

1. Da (12,6 V)

2. Da (11,8 V)

S tim da kada ostane kontakt, a ugasim svjetlo, iz prekidača počne nešto krčati, zujati. Kada prvo dignem kontakt pa onda ugasim svjetlom nema krčanja

Link to comment
Share on other sites

Ova kombinacija onda nije dobra.

Ispravna je ona od prije i trebalo bi da sve radi dobro.

Moguće da si sa onim ubadanjem na početku kada su ti izgarali osigurači nešto zblesija u tom prekidaču.

Jedino da se zaletim do tebe pa taj tvoj prekidač ubodemo kod mene na Clia da vidimo da li je živ.

A možemo i ovaj moj prekidač spojiti kod tebe.

Link to comment
Share on other sites

to bi bilo izvrsno, mogu i ja do tebe, ali ne danas. Sutra možda?

Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Primjetio sam da mi nije isti raspored žica na utikačima, te su i različiti serijski brojevi prekidača. Kod stavljanja LED žaruljice slučajno sam stavio prekidač vozačeva strana vozačev prozor na mjesto podizača suvozačkog stakla na vozačevoj strani. Izgorio je osigurač pozicije.

Ono što me zanima mogu li na vozačkoj strani na mjestu podizača suvozačkog prozora staviti impulsni podizač, te promjeniti raspored žica u utikaču da bi impulsni radio?

Link to comment
Share on other sites

Nije isti raspored žica i imaju različite brojeve jer vozački ide direktno na motor dok suvozački ide na prekidač na suvozačkim vratima pa tek onda na motor prozora. Zato ti je i izbacio osigurač.

Upravo zbog toga nemožeš staviti impulsni prekidač za suvozačev prozor na vozačevim vratima.

Link to comment
Share on other sites

Mogu li staviti impulsni podizač na suvozačeva vrata na isti način kao i na vozačeva vrata (vozačev prozor)?

Link to comment
Share on other sites

Ne možeš. Drugačije je ožičenje.

Na kraju krajeva suvozaču je nebitno da ima impulsno, jer ionako ne radi ništa, nego sijedi i vozi se.

Pitanje:

kako si uspio zamjeniti prekidače na vozačevim vratima?

Zar nije kao i kod mene da je vozački 5-pinski, a suvozački 6-pinski?

Edited by DraganST
Link to comment
Share on other sites

:aua:ako si uporan mamlaz sve se moze. Pogotovo ako radis po mraku, nervozan jer je hladno!

Dragane slažem se vezano uz impulsni prekidač na suvozačevim vratima,ali dobro bi mi došao jos jedan impulsni na vozačkim vratima za suvozacki prozor.

 

 

Link to comment
Share on other sites

njemu treba impulsni na drugoj strani radi sebe, a ne radi suputnika, kad se vozi sam da lakše dobacuje curama na pločniku? :bigl:

Link to comment
Share on other sites

Pod dobacivanje misliš: Alo mala, vidi Thalie! Impulsne podizace ima! I to oba! ?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

nikako da se sastanem s Draganom, a ovaj moj prekidač i dalje ne radi

Link to comment
Share on other sites

Gledao sam danas kod brata šteker na ph1 meganu, i normalan je, običnog izgleda kao i naš, samo što on ima na neki foru manje žica u konektoru(kao što mi je hans slikao). Srećom ima megana 2.0 16v za dijelove pa sam skinuo s njega cijeli šteker s žicama i prekidač pa ću se malo poigrat s time.. Može bit i da je cijeli podizač drukčiji..

Link to comment
Share on other sites

hm, kod novijih modela to odrađuje UCH, a kod nas je stvar u prekidaču

Link to comment
Share on other sites

French danas sam malo poslikao pa da napišem ovdje, 2 glave su pametnije nego jedna.. Od brata prekidač koji sam uzeo je identičan ali je druga šifra na njemu. Žice u štekeru su identične kao što mi je hans bio slikao na svom meganu. A prekidač od hansa je identičan kao moj. Znači da je onda stvar ili u podizaču ili u žicama?

Idu slike. Prva slika je hansov prekidač, identičan kao moj u autu. Ovaj prekidač s odcvikanim žicama je iz ph1 sa impulzivnim, a slika s crnom oplatom u pozadini je od hansa na njegovom meganu di je impulsivno radilo s običnim prekidačem.

Ove slike usporedbe su žice u mom meganu pored štekera iz ph1 s impulzivnim, slikao sam i brojeve jedan uz drugog na oba štekera.

IMG_20170323_140040.jpg

IMG_20170323_140043.jpg

IMG_20170323_140052.jpg

IMG_20170323_140205.jpg

IMG_20170323_140213.jpg

IMG_20170323_140521.jpg

1e9afa99340e07b501ce61131915826e.jpg

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.