Jump to content

Ugradnja modula za impulsno podizanje stakla


logan

Recommended Posts

dali će sa tim modulom onda raditi i automatsko zatvaranje prozora???

da pojasnim slučaj megan II phase I

dakle na vozaćevoj strani gdje je serijski ugrađen impuslni ima opciju da kada se auto zakljućava ako se u kratkom untervalu pritisne 2x zakljućvanje automatski zatvara prozor

dal će ta opcija radit sa tim modulom???

Link to comment
Share on other sites

Upravo gledam ranije izdanje el.shema za Clia2 - NT8316, ima razlika u ožičenju!!!!

Ja imam Storiu, pa je kod mene (valjda, još nisam skinuo tapecirung) kao u NT8317.

Većina članova foruma bi, prema tome, mogla imati ovakvo ožičenje:

LVAREL_06.pdf

LVCIPE_06.pdf

LVAVEL_06.pdf

Link to comment
Share on other sites

ja sam mu poslao sve za megane 1, ajmo vlasnici Clia, Twinga, Lagune, dajte svoj udio :hura:

Link to comment
Share on other sites

Guest stojakovicv

dali će sa tim modulom onda raditi i automatsko zatvaranje prozora???

da pojasnim slučaj megan II phase I

dakle na vozaćevoj strani gdje je serijski ugrađen impuslni ima opciju da kada se auto zakljućava ako se u kratkom untervalu pritisne 2x zakljućvanje automatski zatvara prozor

dal će ta opcija radit sa tim modulom???

Ovaj modul ima eksterni ulaz za podizanje / spuštanje prozora i funkcioniše isto kao kada pritiskaš taster. Ako hoćeš da podigneš prozor prilikom zaključavanja potrebno je dovesti kratak impuls (< 300ms) od 12V na eksterni ulaz i prozor će krenuti prema gore. Kada dodje do vrha zaustaviće se.

Mali problem je linija napajanja modula.... tj. kada izvučeš ključ iz kontakt brave, prekidači za podizanje prozora ostaju bez napajanja, tako da ih nije moguće podići.

Napravio sam i modul LOGA1 koji služi baš u te svrhe: kada aktiviraš zaključavanje centralne brave, LOGA1 uključi svoj relej i dovede napajanje na module LOGA2 za podizanje prozora. Takodje LOGA1 šalje i impulse za zatvaranje, posebno za levi (prednji i zadnji) posebno za desni (prednji i zadnji) prozor. Impulsi za levu i desnu grupu se šalju odvojeno, sa vremenskom zadrškom, da se ne bi opterećivao akumulator koji jer je auto ugašen. Ugradnja tog modula je malo komplikovanija, potreban je rez na instalaciji. Još uvek je kod mene na LOGAN-u u test fazi.

LOGA1 takodje ima i opciju da otključa gepek ako se dva puta pritisne komanda za otključavanje centralne brave. To je bio nedostatak LOGANa napravljenih pre septembra 2006.

Evo blok šema i uputstava za taj uredjaj:

Veza za podizanje prednjih prozora: Block Schematic LOG A1 A2 2.pdfBlock Schematic LOG A1 A2 2.pdf]

Veza za podizanje prednjih i zadnjih prozora: Block Schematic LOG A1 A2 4.pdfBlock Schematic LOG A1 A2 4.pdf]

Uputstvo LOGA1: LOGA1_ A2_ 2_gepek_uputstvo_za_ugradnju_i_rukovanje.pdfLOGA1_ A2_ 2_gepek_uputstvo_za_ugradnju_i_rukovanje.pdf]

Koliko vidim na šemi za CLIO, varijanta sa impulsnim prekidačem radi direktno preko UCH, tako da UCH može da isporuči napon na motore i kada ključ nije u kontakt bravi.

Edited by stojakovicv
Link to comment
Share on other sites

Koliko vidim na šemi za CLIO, varijanta sa impulsnim prekidačem radi direktno preko UCH, tako da UCH može da isporuči napon na motore i kada ključ nije u kontakt bravi.

Da, ali to radi samo na strani vozača i tada ne radi impulsno, već samo obično, a prestaje raditi kad otvoriš bilo koja vrata...

Teoretski, UCH koji se ugrađuje u modele s više opreme (oznake N3) ima potrebne izlaze za suvozačku stranu, ali mislim da u tom slučaju treba i ožičenje i prekidači/tasteri biti drugačiji.

Link to comment
Share on other sites

Guest stojakovicv

Da, ali to radi samo na strani vozača i tada ne radi impulsno, već samo obično, a prestaje raditi kad otvoriš bilo koja vrata...

Ne razumem?

Da li ova varijanta CLIA ima opciju da vozački prozor radi impulsno?

Da li ima opciju da podigne prozor kada zatvoriš vrata i klikneš ključem dva puta? --------- ako nema, verovatno treba da se aktivira putem DDT softwera.... Jer ako su ostavili napajanje iz UCH, onda mislim da ima opcija da se aktivira zatvaranje.

Za suvozača treba da vidiš raspored izvoda iz UCH. Ali ne raspored izvoda koji je ucrtan na šemi, jer tu sigurno nema..... treba da nadješ prema verziji UCH sve njegove fabričke mogućnosti, a ne ugradjene u tvoj auto.

Dakle na toj šemi za verziju X65 07 LVCIPE stranica 161, prikazani su ulazi i izlazi iz UCH vezani za motor vozačkog prozora..... potraži slično i za suvozački, a u DDT-u možeš videti da li ta opcija može da se aktivira.

Kažeš da prestaje kada otvoriš vrata..... normalno, jer što bi otvarao vrata ako si ih već zaključao? Podrazumeva se da si kod auta, i da ti ne treba podizanje prozora.

Link to comment
Share on other sites

Da pojasnim.

Na Cliu mogu impulsno otvarati/zatvarati SAMO vozački prozor, ali samo kad je motor upaljen. Čim ga ugasiš počinje raditi obično, bez impulsa. Možeš izvaditi i ključ iz brave, još uvijek radi (bez impulsa), ali kad otvoriš vrata, prestaje raditi. Dakle, pretpostavljam da otvaranjem vrata UCH prekida napon na liniji 3 (gledano na UCH-u i shemi koju sam okačio.

Dva klika na ključ ne rade ništa, tj. nemam automatsko podizanje prozora. To se ni ne može aktivirati na mojoj veziji Clia.

Teoretski se DDT-om može aktivirati impulsni rad na suvozačkoj strani, ali ne dešava se ništa. (imaš nešto o tome ranije u ovom threadu)

Imam UCH tip3 i njegov raspored pinova - tu se vidi da UCH ima potrebne pinove (vjerojatno i logiku) za suvozačku stranu, ali spojeno na način kako je u shemi koju sam okačio (a tako je i spojeno na mom autu, provjerio sam), impulsni rad na suvozačkoj strani nije moguć. (Prije svega, motor bi morao biti spojen preko UCH-a, a ne direktno).

U "X65-07" uopće nema sheme sa impulsnim radom na suvozačkoj strani, jedino nudi opciju za volan na desnoj strani.

Edited by Matekhr
Link to comment
Share on other sites

Guest stojakovicv

Twingo , Clio i Megane1 sam sam složio i imam jasan koncept kako to da rešim.

Uskoro ću nabaviti Renault Visu, pa ću pogledati i ostale modele.

Okvirno... univerzalno rešenje za Renault će biti dostupno za nekih 30-tak dana.

Link to comment
Share on other sites

Uskoro ću nabaviti Renault Visu, pa ću pogledati i ostale modele.

Reci što ti treba, imam dosta toga...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Twingo , Clio i Megane1 sam sam složio i imam jasan koncept kako to da rešim.

Uskoro ću nabaviti Renault Visu, pa ću pogledati i ostale modele.

Okvirno... univerzalno rešenje za Renault će biti dostupno za nekih 30-tak dana.

Kako napreduju radovi ? Ima šta novo ?

Ja u međuvremenu potrgao plastiku suvozačkog podizača jer sam htio vidjet da li ima mjesta za adapter. :tup: E pa nema ! Znači na Cliu 3 ima mjesta samo na vozačkom djelu za jedan adapter. Meni dosta. :zubo:

Link to comment
Share on other sites

Guest stojakovicv

I mene zanima...

Nisam zaboravio,....jednostavno ne stizem. U firmi guzva, kod kuce guzva.... Ovih dana treba da napravim PCB za probnu seriju, al nikako da uhvatim vremena.

Javiçu se cim uradim ...

Link to comment
Share on other sites

Moj još uvijek radi perfektno. :respect:

Supruga nikako da promjeni staru naviku pa i sada drži stisnutu tipku dok se staklo spušta ili podiže :zubo:

Link to comment
Share on other sites

nije mi jasno da ako vec stavljaju na vozacka vrata impulsno,sto su izostavili suvozacka? onda nisu trebali ni stavljati.. o da to je renault. bas mi smeta to sto nemam na suvozackim

Link to comment
Share on other sites

Pa proizvođač valjda računa da je potreba za podizanjem i spuštanjem vozačkog prozora potrebnija i učestalija od suvozačkog. Uz to vozaču impulsni podizači oduzimaju manje pažnje što je važno za sigurnost vožnje dok se suvozač ima vremena baviti podizanjem i spuštanjem svog stakla :plazi:

I sama cijena impulsnog prekidača koji za Logana dođe više od 1000 kn je pretjerana i ničim opravdana kao ni ušteda njegovim neugrađivanjem.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Tako je, ko hebe suvozače, nek se malo pomuče.

Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Malo podižem temu, jel netko u skorije vrijeme naručivao ovaj modul, tj. zanima me da li cijenjeni majstor uspio napraviti modul koji bi radio na Meganu 2 PH2?

Edit: poslah email u Srbiju pa čekam odgovor...

Edited by nansale
Link to comment
Share on other sites

To i mene zanima... Jel je tko naručivao u zadnje vrijeme taj modul ?

I kolika je bila cijena sa dostavom ?

Link to comment
Share on other sites

Stigao odgovor iz Srbije:

Pozdrav,

Kao što sam opisao na Renault HR forumu, u fazi je izrade modul koji bi

radio u renault automobilima. Još uvek nije gotov.

Modul za Daciu ne može da radi na ostalim Renault automobilima, zbog

drugačije logike upravljanja.

U prilogu imaš slike impulsnog i običnog tastera. Impulsni je znanto dublji

od običnog jer u sebi ima releje i kontrolnu elektroniku.

Ako je tvoj prekidač impulsni, onda ga možeš ugraditi i dobićeš funkciju

impulsnog podizanja prozora.

Pozdrav,

Vladimir

Jbg, opet ništa :nezna:

Edited by nansale
Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Evo ja sebi ugradio impulsno upravljanje vozačeva prozora.

Od materijala mi je trebao samo prekidač za impulsno upravljanje koji se ugrađivao u Kangoo 1. P/N 77 00 307 605.

Na slijedećoj slici lijevo je prekidač za impulsno (veći je zbog releja i elektronike), a desno je moj originalni, obični.

 

post-14075-0-56480100-1427199367_thumb.j

 

Raspored pinova je isti na oba prekidača:

 

1 - motor spuštanje prozora (ljubičasta)

2 - masa (crna)

3 - +12V nakon kontakta (žuta)

4 - +12V za žaruljicu (plava)

5 - motor dizanje prozora (bež).

 

Razlika je samo u tome šta su obrnuto okrenuti. Na slijedećoj slici je izgled pinova gdje se vidi da su utori u koji ulaze izbočenja na konektoru zrcalno simetrična.

 

post-14075-0-29424800-1427199406_thumb.j

 

Problem se riješi jednostavno da se konektor zaokrene za 180° i ubode u novi prekidač. Da bi mogao ući u prekidač potrebno je skalpelom skinuti na konektoru samo srednju izbočinu (ja sam greškom skinuo obje  :zubo: ).

 

post-14075-0-51951900-1427199424_thumb.j

 

Na novom prekidaču su dva bočna izbočenja na drugačijem mjestu od originalnog prekidača pa sam i njih skinuo skalpelom da prekidač može ući u postolje na vratima.

 

post-14075-0-45329100-1427199441_thumb.j

 

Pošto je ovaj prekidač od Kangoo-a crne boje, a moj originalni prekidač je tamno sive boje zamjenio sam im poklopce. Dok je poklopac bio dignut na impulsnom prekidaču provjerio sam usput da li mu radi žaruljica. Radi i za razliku od moga prekidača unutra je narančasta LED-ica.

 

Ovako se impulsno upravljanje može ugraditi na Clio 2 ph.1, Megane 1, Scenic 1 i naravno na Kangoo 1 ako ga nema.

 

Ovom prekidač nije OEM i na njemu nema oznake Renaultova P/N-a.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Da li postoji kakvo slično rješenje za Twingo II ph2? Ne mogu vjerovati da barem za vozački prozor nema 'one-touch' spuštanja/dizanja šajbe :D

Link to comment
Share on other sites

Za Twingo 1 može (zaboravio sam ga gore u postu upisati). Za Twingo 2 neznam. Trebalo bi pronaći elektroshemu, ali bojim se da kod tebe upravljanje prozorima odrađuje UCH (isto kao na Clio 2 faza 2) pa u tom slučaju ovaj prekidač neigra.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.