Jump to content

Ugradnja modula za impulsno podizanje stakla


logan

Recommended Posts

Moj Logan ima tvornički ugrađen impulsni prekidač podizača vozačkog stakla dok je kod suvozačkog obični prekidač, dakle, radi samo dok je pritisnut. Sve verzije Dacia nakon 2006. bez obzira na peket opreme imaju obične prekidače čak i na vozačkim vratima.

Meni je pomalo smetalo to što suvozački prozor moram spuštati i podizati držeći stisnut ionako neergonomski smješten prekidač pa sam odlučio i tamo ugraditi impulsni pošto je cijela "pamet" u tom komadu plastike a sam mehanizam je identičan i na lijevi i na desnim vratima.

Pošto je origigi prekidač prilično skup i za njega bi trebalo izbrojiti više od 1000 krznenih novčanica, pronašao sam na srpskom Dacia forumu čovjeka koji proizvodi module koji se jednostavno ubace između običnog prekidača i instalacije i koji impulsnu funkciju obavljaju jednako dobro (ako ne i bolje) od originalnih.

post-1158-054686700 1282260311_thumb.jpg

Modul je izveden popuno profesionalno i uz njega se dobiju detaljne upute a cijena je sasvim prihvatljiva - 25 Eura.

Instalacija je dječja igra i svatko je može izvesti sam jer samo treba izvući prekidač,odvojiti s njega konektor s 5 žica i uključiti ga na LOGA2 modul a 5 žica koje izlaze iz modula uključiti na postojeći prekidač.

Kod Logana ( i kod ostalih Dacia) su prekidači stakala smješteni na centralnoj konzoli pa se modul jednostavno ugura u prostor centralne konzole i prekidač vrati na svoje mjesto, čime je cijeli zahvat završen.

post-1158-049354300 1282260740_thumb.jpg

Sada i desni prekidač radi impulsno kao i tvornički pa se njime čak i preciznije može zaustaviti staklo u željenom položaju.

Modul je programiran za opeterećenje motorića na Loganu ali se jednostavno može reprogamirati i za ostale modele, za što postoje detaljne upute proizvođača.

Na modulu postoji čak i priključak za centralnu bravu koji omogućava da se stakla automatski zatvore kod zaključavanja auta.

Vjerujem da bi modul odgovarao i za mnoge Renault modele ako postoji mogućnost njegovog smještaja unutar prostora ispod prekidača.

Link to comment
Share on other sites

u cliu ima mjesta u vratima kolko te volja tak da smjestaj nebi smio bit problem... koristan info i cak ozb razmisljam da si uzmem to... :dobroje:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Imam njegov mail a iskoristio sam prigodu što je jedan član foruma iz Srbije prolazio ovuda na ljetovanje pa je uređaj preuzeo i donio mi pa sam izbjegao komplikacije sa slanjem, carinom i ostalim problemima. Lik je imao volju da mi to čak pošalje poštom iako još nije slao u HR ali mi je ispala ova povoljnija solucija. Ako bi bilo više zainteresiranih mozda bi se mogao napraviti group buy pa bi i cijena mogla biti niža. Pitat cu tipa je li zainteresiran za takvo što.

Link to comment
Share on other sites

Ako sam dobro povezao Logan ima jedno tipkalo za suvozački prozor dok Megane a mislim i Clio imaju dva tipkala pa priupitaj istočnog kolegu podržava li njegov modul navedeni slučaj :hey:

Link to comment
Share on other sites

Ako sam dobro povezao Logan ima jedno tipkalo za suvozački prozor dok Megane a mislim i Clio imaju dva tipkala pa priupitaj istočnog kolegu podržava li njegov modul navedeni slučaj :hey:

Vjerojatno misliš na jedan položaj tipke, tj. jedan "klik". To ovisi o godištu vozila - stariji imaju dva, a noviji jedan.

Modul je u svakom slučaju vrlo zanimljiv. Bravo Logan.

Link to comment
Share on other sites

:dobroje:

Znao sam da će Logan to rješiti ! :hail:

Ako bi bio neki group buy ja bi bio zainteresiran samo me naravno zanima jel bi to funkcionira i na Cliu 3.

Logan :hura:

Link to comment
Share on other sites

Vjerojatno misliš na jedan položaj tipke, tj. jedan "klik". To ovisi o godištu vozila - stariji imaju dva, a noviji jedan.

Modul je u svakom slučaju vrlo zanimljiv. Bravo Logan.

ja mislim da se pitalo o broju tipkala. logan ima jedan prekidac, ispod radia za suvozacka vrata, a clio, meg i ostali po jedno tipkalo u svakim vratima, pa je sada pitanje da li radi impuls na oba prekidaca?!?

Link to comment
Share on other sites

Evo sheme postojeće instalacije u Cliu II, slično je i u Meganeu.

Modul pod br. 1168 je sklop prekidača u vozačkim vratima, 133 u suvozačkim, 203 je motorić kod vozača, 204 kod suvozača.

645 je UCH, 1016 napajanje.

Sigurno se može prilagoditi tako da radi s Loga2 modulom. :)

0161_A3.pdf

Link to comment
Share on other sites

Vjerojatno misliš na jedan položaj tipke, tj. jedan "klik". To ovisi o godištu vozila - stariji imaju dva, a noviji jedan.

Ne mislim na dvoklik nego na dva tipkala,jedno u vozačkim a drugo u suvozačkim vratima :)

Link to comment
Share on other sites

U biti misliš kako Logan ima ukupno dva tipkala (štednja), a naša auta 3 tipkala. Dva u vozačkim vratima i jedno u suvozačkim..

Uglavnom ja sam za group by, pogotovu što uopće nemam impulsno dizanje čak ni u svojim vratima, a kamoli u vozačkim.

Ajmo Logane javi čovjeku da imaš bar 10 kupaca iz Hr :fucka:

Link to comment
Share on other sites

Vrlo interesantno, i ja sam zainteresiran za GB

Link to comment
Share on other sites

Razmišljao sam ja o tome kako bi trebali raditi prekidači na vašim autima s obzirom da za suvozačko staklo imaju dva.

Vjerojatno jedan mora biti master a drugi slave pa čak ni ne moraju oba dva biti impulsna.

Pitao sam čovjeka mogu li ovdje stavit njegovu mail adresu i on se složio s time.

Evo njegove adrese stojakovic@gmail.com a vidljiva je i na slici jer je ispisana na modulu.

Koga nešto zanima neka direktno čovjeka pita i dobije direktan odgovor. Kasnije se za naružbe može dogovoriti, pojedinačno ili group buy.

Link to comment
Share on other sites

Logan, potkrala ti se mala greskica - stojakovicv@gmail.com , nisi napisao slovo V :dobroje: :dobroje:

Link to comment
Share on other sites

AKo bude zatrebala neka pomoc odavde tu sam, imam rodbinu u ZG a i sam znam da navratim. Takodje znam licno pokretace Daica i Renault foruma u Srbiji :hey:

I mene zanima da li moze to da se stavi na Clio3. Koliko jos sutra cu se detaljnije raspitati sta moze i kako...

Edited by IsNoGood
Link to comment
Share on other sites

2 DarioGTI - hvala na ispravci, tipkao sam s mobitela pa mi se valjda potkrala greška.

2 IsNoGood - odlično, i ja sam iskoristio kolegu koji je dolazio ovamo jer je to brzi i jednostavniji način.

Link to comment
Share on other sites

Evo jučer sam se ponadao da ću besplatno riješiti impulsno dizanje stakala na način da prekidač skinem s jednog meganea kao moj koji to ima u original opremi.

Međutim banana! Prekidači su potpuno u dlaku isti, dakle njegov nema nikakvu dodanu elektroniku u samom prekidaču, a ipak diže impulsno staklo. Zamjenih prekidače te i dalje njegovo staklo ide impulsno, a moje ne! Mislim da je to sve kod meganea povezano na UCH koji upravlja tim peezdarijama, a prekidači su vulgaris i kod mene i kod boljih oprema.

Jedna zanimljivost, impulsno dizanje radi SAMO ako je auto upaljen. Ako samo dam kontakt, a mašina ne radi - nema impulsnog već samo normalno spuštanje..

Zato mislim da bi kod mene ta Loganova elektronika od G. Stojakovica mogla funkcionirati, tim više što bi ja samo na vozačkoj strani stavio impulsno, nek suvozač pati i pritišće :bigl:

Link to comment
Share on other sites

a opet mislim ako nije stvar u pekidaču, možda se opcija može aktivirati softverski peko UCH ili kojeg li već kompjutora u autu???!!!

Link to comment
Share on other sites

a opet mislim ako nije stvar u pekidaču, možda se opcija može aktivirati softverski peko UCH ili kojeg li već kompjutora u autu???!!!

Probao sam to na svom Cliu, postoji takva opcija u podešenjima i UCH (teoretski) podržava imulsno spuštanje prozora suvozača, ali nije proradilo... :(

Link to comment
Share on other sites

Daj malo detaljnije, kojim alatom, na koji način? Možda ti radi kada radi motor kao na ovom gornjem meganu :ahaa:

Link to comment
Share on other sites

Koristim DDT2000 software i k-line interface, u osnovi radi sa svim modulima koji ne koriste CAN-bus.

Evo u prilogu raniji screenshot UCH podešenja s mog Clija.

Impulsni rad prozora bi trebao biti "Presence LVI passage".

Većina ostalih stvari radi, ali ako npr. aktiviram senzor kiše ili svjetla (koji u stvarnosti nemam) upali se service lampica.

Zgodna je opcija "running lights"....

Inače, upravo sam probao, na vozačkoj strani se čuje "klik" kad prozor dosegne bilo koji krajnji položaj, dok se na suvozačkoj ne čuje ništa, neovisno o podešenju u UCH.

Možda nisu isti motorići u igri (jer prema shemi koju sam stavio par postova ranije ožičenje vjerojatno ne igra ulogu)?

Inače, ovo s radom motora je na svima jednako. Kad ugasiš motor i/ili izvadiš ključ prozor radi normalno (dakle bez impulsa) dok ne otvoriš bilo koja vrata.

post-6975-032589100 1282481495_thumb.jpg

Edited by Matekhr
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.