Jump to content

Renault 11 Turbo


El Bayanero

Recommended Posts

Hvala, hvala svima.

Zimski je period i neda mi se nista raditi, situacija se dodatno komplikuje cinjenicom da zivim 100km od automobila pa nikako ne stignem nista uraditi. Cak i proljece kad grane intenzitet radova se nece nesto posebno ubrzati, jednostavno je pri kraju liste prioriteta, ali ne zurim ja, bice ona na nogama, vrijeme u ostalom i nije toliko bitno, zar ne?;)

Link to comment
Share on other sites

Hvala, hvala svima.

Zimski je period i neda mi se nista raditi, situacija se dodatno komplikuje cinjenicom da zivim 100km od automobila pa nikako ne stignem nista uraditi. Cak i proljece kad grane intenzitet radova se nece nesto posebno ubrzati, jednostavno je pri kraju liste prioriteta, ali ne zurim ja, bice ona na nogama, vrijeme u ostalom i nije toliko bitno, zar ne?;)

Biti će ko dobro staro vino........ili kakav Škotski (sa tvrdo Š) viski :ahaa:

Link to comment
Share on other sites

Tuga je sto ne pijem ni jedno ni drugo(sa alkoholom sam na Vi u svim oblicima) pa nikad necu saznati.:lool:

Kako god, ulozicu se maksimalno pa kako se zavrsi. Trenutno skupljam nesto od alata sto je potrebno da se nastavi sa radom, pa polako. Uglavnom, skoljka je jos uvijek u onom polozaju sa gornjih slika:lool:

Kako tvoja 5-ica napreduje?

Link to comment
Share on other sites

Tuga je sto ne pijem ni jedno ni drugo(sa alkoholom sam na Vi u svim oblicima) pa nikad necu saznati.:lool:

Kako god, ulozicu se maksimalno pa kako se zavrsi. Trenutno skupljam nesto od alata sto je potrebno da se nastavi sa radom, pa polako. Uglavnom, skoljka je jos uvijek u onom polozaju sa gornjih slika:lool:

Kako tvoja 5-ica napreduje?

Nisam ni ja baš sa alkoholom na TI ali volim popiti čašu crnog vina/piva.

Petica je u položaju dužničkog ropstva/radne mazge/vrtikilometrebezpogovora dok drugi projekt ne završim.

Ako bude iole u pristojnom stanju kad zavrim započeto onda će dobiti prestižno mjesto u garaži, ako ne ići će u dijelove.

Tužan je to scenarij ali život je takav, čupav i dlakav

Link to comment
Share on other sites

Ne u dijelove. Ja cu je kupiti samo ne u dijelove.

Ta zuta gte je legendarna, vec je skoro 15god kod vas ako se ne varam i ide i ide i ide.

Link to comment
Share on other sites

Ne u dijelove. Ja cu je kupiti samo ne u dijelove.

Ta zuta gte je legendarna, vec je skoro 15god kod vas ako se ne varam i ide i ide i ide.

I ide i ide i ide i ide.

Kod mene je sad 11-a godina.

Trebalo mi je dvi godine da istjeram "vraga" iz nje od starih vlasnika. Ja sam peti po redu.

Do trećeg je bila u savršenom stanju, a onda ju je četvrti uništio.

Pa sam naleti ja, mlad i neiskusan i željan opake petice koja nije GTT i najebo (da mi kolege proste)

mehanički je i dalje u savršenom stanju.

Dobro,dobro ima tu još mogučnosti za napredak, ali nebojim se s njom otići gdje god treba.

Na proljeće je i u ZG-u bila. Jedan dan gore, drugi nazad. do prije pola godine je vozila do Dubrovnika i nazad. Nije se štedila.

Ali (jedno veliko ali) limarija je lagano na izmaku snaga.

Meni se je teško rastati od nje (iako razum govori drugačije) i ako bude imalo šanse za ostanak ona će i ostati. Ali realno to bi mi bio treći auto u kući.

Nisam baš toliko imućan.

Viditi ćemo, sve ćemo viditi.

Kolega bayanero sorry na velikom OT-u

Link to comment
Share on other sites

Ja sam neku noc sanjao zuti GTT tako da niti protiv zutog GTE nebih imao nista protiv!

A kako se inace nosi karoserija od 11-ice sa tim motorom?

Link to comment
Share on other sites

Sorry na OT al bilo jednom davno :) a da ne kazem da sam negdje 90-tih dok je jos bila daleko od tvoje ruke kupio volan sa te GTE petice i dan danas ga imam...

Da nismo u stanju miting sa peticama napravit, zalosno....

post-472-014338600 1324993652_thumb.jpg

Sorry za OT jos jednom....

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

kako napreduje 11ica? ništa se više ne piše  :sad2:

Link to comment
Share on other sites

Uskoro ce se pisati, juce je drug Bayanero zaduzio alat, krece akcija :D

Link to comment
Share on other sites

Malo sam skrenuo u neke druge vode. Biti ce vec nesto uskoro ako Bog da. Turbo ceka i ceka :D

Link to comment
Share on other sites

Nista konkretno, automobil je na novo napravljenom, jos nezavrsenom rostilju. Mjesta u garazi je jako malo pa je ovo bila jedina solucija. Umjesto drvene grede na automobilu stavljen je metalni profil. Slabo se ima vremena a i fali alata podosta. Inace bi sve bilo gotovo u trenu.

post-4820-0-82203300-1367584210_thumb.jp

post-4820-0-73754500-1367584247_thumb.jp

post-4820-0-43288100-1367584274_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Nije se dugo nista radilo i sve je bilo zapusteno i zapostavljeno, zbog nedostatka vremena, ali i drugih obaveza kojima sam morao dati prioritet. U proteklih dva mjeseca uradjeno je dosta toga, faza limarenja je konacno zavrsena, kompletan pod je u temeljnoj i sad muku mucim oko izbora zastite. Da ne duzim puno, evo kako to izgleda na slikama.

 

Pocelo je sa skidanjem veznog lima koji je zahvaljujuci stajanju bio unisten, sto se i vidi na slici.

 

21062014187.jpg

 

Pripremljen je novi, koji je detaljno ociscen nesto kasnije i bacen u temeljnu.

 

21062014189.jpg

 

Bolna mjesta svih 11, coskovi ispod stop svjetala. Komadi obiljezeni, rucno isavijani i ukrojeni, zatim zavareni.

 

veznilim1.jpg

 

veznilim2.jpg

 

Druga strana je bile nesto gora, pa sam morao da napravim citav komad.

 

veznilim3.jpg

 

Nosac branika koji je dao svoje.

 

nosacbranika1.jpg

nosacbranika2.jpg

nosacbranika3.jpg

nosacbranika4.jpg

nosacbranika5.jpg

 

Stigli dijelovi sa cincanja. Postavio sam namjero rezervne nosace pumpe i filtera da se vidi stanje prije i poslije. Najstiniji saraf u ovoj garnituri je detaljno ociscen i pocincan.

 

cincanje.jpg

 

Kad je sve to zavrseno, postavljeno je sve i "ufalcano".

 

veznilim4.jpg

 

Obrva u stilu stare skole, kad nije bilo zamjenske limarije nego samo vjeste ruke majstora. Rucno oblikovana od komada ravnog lima.

 

obrva.jpg

 

Onda se preslo na prednji kraj.

 

Drzac vrata koji strada na svim 11, uglavnom zbog nemara prvih vlasnika. Zbog nepodmazivanja se doslovno sav pokida na stubu. Ovdje vidim mjesto na koje je bio pricsvrcen.

 

stub1.jpg

 

Famozni drzac. Stari Vs novi koji je vlastite izrade.

 

stub2.jpg

 

Zavrsni pokrivni lim koji je napravljen u originalu, inace je muka ziva bilo oblikovati tolike konuse.

 

stub3.jpg

 

Trenutno stanje automobila. Pod je u temeljnoj i biram zastitu. Ovjes je ofarban u epoxi poliuretan kombinaciju bice slike.

 

pod1.jpg

 

Link to comment
Share on other sites

To mi je prvi izbor, ali je ga je kod nas skoro nemoguce nabaviti. Prosli put kada sam trazio diht masu na nitro bazi, dobio sam vodenu sa isteklim rokom trajanja. Teroson/Henkel je, koliko sam upoznat, bio OEM za Renault tih godina.

Opcija koju mogu relativno brzo nabaviti je Wurth, ali nemam nikakvih iskustava o njenoj postojanosti.

 

@eto tako hvala! Samo treba da me je sramota za ovoliko otezanje. Doduse, puno vremena sam potrosio u skupljanju alata za ovaj posao.

Edited by El Bayanero
Link to comment
Share on other sites

Ma čim otvorim forum i kad piše renault 5/11 turbo i da netko slaže odmah je gust citati i pratiti takve projekte

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.