Jump to content

INFO Clio 172/182


space_cadet

Recommended Posts

Al to je onaj sam pital u prvom postu na prethodnoj stranici isti...

Edited by Vuky
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ima tu puno za mjenjati...

Link to comment
Share on other sites

Reko si mi da tražiš ph2, al ne znam zašto ne uzet u obzir ph1 koji su jeftiniji i najčešće brži.

Link to comment
Share on other sites

Reko si mi da tražiš ph2, al ne znam zašto ne uzet u obzir ph1 koji su jeftiniji i najčešće brži.

Vanjski izgled...interijer. Naprijed thalija...straga obicni Clio. Samo jedan primjer sto je mene uvijek odbijalo od phase1. Ok...nijedan Clio II nije neki ljepotan pa tako ni 172 phase2 ali...

Link to comment
Share on other sites

Meni je green sex zivi :-)

Link to comment
Share on other sites

Mislim da je postalo nemoguce naci dobar 172/182 preko oglasnika. Ovi koji su zbilja ocuvani su vec dobili status rariteta i vlasnici traze za njih cifre za koje mozes dobiti 197.

Link to comment
Share on other sites

Reko si mi da tražiš ph2, al ne znam zašto ne uzet u obzir ph1 koji su jeftiniji i najčešće brži.

 

A kaj da ti velim...:)

Link to comment
Share on other sites

Vanjski izgled...interijer. Naprijed thalija...straga obicni Clio. Samo jedan primjer sto je mene uvijek odbijalo od phase1. Ok...nijedan Clio II nije neki ljepotan pa tako ni 172 phase2 ali...

 

Na kraju dana samo je bitno kako se taj auto vozi ili si kupio krivi auto. Moj nije zgledao bog zna šta, al je mehanički bio jedan od jedan. Valjda bolje uzet nekog koji je što se tiče mehanike na hrpi nego se usrećit kao ti sa svojim. :(

 

FYI: mehanički bio i ostao boca, eno juri ko veliki za ovim brzim 197icama. :)

Edited by N3n0
Link to comment
Share on other sites

Na kraju dana samo je bitno kako se taj auto vozi ili si kupio krivi auto. Moj nije zgledao bog zna šta, al je mehanički bio jedan od jedan. Valjda bolje uzet nekog koji je što se tiče mehanike na hrpi nego se usrećit kao ti sa svojim. :(

FYI: mehanički bio i ostao boca, eno juri ko veliki za ovim brzim 197icama. :)

Ne znam...meni je to tada bio auto za sve. Voznju iz potrebe, voznju za gust, lickanje i pickanje nedjeljom na dvoristu...itd. Zato mi je i ta vizualna strana price bila bitna.

Ok...imao sam peh sa svojim phase2. Mogao sam tako imati slicnu pricu i sa phase1.

Clio RS bilokakav mi danas nije predmet zelja nit cu ijednog ikad kupiti - ali slicna stvar mi je i sa 197/200. Znamo da je 200-tka bolja, manje trosi, bolje ide, bolji mjenjac itd...ali mi je ruznjikav. I kad bi birao - birao bih 197. Jbg.

Link to comment
Share on other sites

ne znam od kud ljudima da je ph1 brži od ph2

Link to comment
Share on other sites

Englezi ti štuju ph.1 kao božanstvo. I navodno je desetinku brži od 0-100, navodno. Ph.2 ima kraći mjenjač da kompezira težinu.

Link to comment
Share on other sites

Btw, koja je onda razlika u kilaži?

imao oba i rekao bi da je ph2 brzi (pričamo o serijali)

Link to comment
Share on other sites

MK1 172 - 1035kg
Mk2 172 - 1110kg
172 Cup - 1011kg
182 - 1110kg
182 Cup - 1090kg
182 Trophy - 1075kg

Link to comment
Share on other sites

^ Clio CUP Light - 936 kg.

Link to comment
Share on other sites

Prvi put čujem za Light verziju :D

To je Davor biće svoga počupanog izvaga :D

Link to comment
Share on other sites

Ragnotti se vodi kao Light u Dialogics . 

Link to comment
Share on other sites

A tamo stoji 1021 Kg vjerojatno se misli 80Kg lakši od FF-a koji je oko 1100Kg . Sumnjam da su uspili navuć 936Kg ne vadeći klupe,tapete itd.

Link to comment
Share on other sites

Tu nastaje problem. Pola podataka nije tacno, na nekim sajtovima uopste ne pise info za tepihe i izolaciju, brisac i td.

Procitaj porfavor. Gracias.

Link to comment
Share on other sites

Pa nemam šta čitat kad to graniči sa pameću, evo i zašto:

 

My white ph1 weighs 960kg (on a way bridge) with only top dash and trimmed loom remaining inside, all excess metal lugs cut away and heater matrix removed.

Jesi ti svjestan šta je 936kg?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.