Jump to content

INFO Clio 172/182


space_cadet

Recommended Posts

Da...po onom filmiću ta 182-jka trenutno nema preko 150 ks.

Link to comment
Share on other sites

Da...po onom filmiću ta 182-jka trenutno nema preko 150 ks.

 

Tu negdje, da...oko 160-170ks.

 

Nakon runa, morali na benzinsku da dotoči ulje i provjeri vodu. Jebeno. Rekao je još prije 2-3 tjedna da će zamijeniti gumice ventila.

Edited by Raptor6767
Link to comment
Share on other sites

Štos je u tome što 99% problem nije u gumicama ventila...i valjda je i on sam toga svjestan. Auto ne ide...troši ulje...možda i vodu (čim provjerava) i u oglasniku je. A gumice ventila promijenit i nije neki posao i trošak. Ali kažem...i on vjerojatno zna da ne leži zec u tom grmu...

Link to comment
Share on other sites

auto curu vodu na sve strane, tu vecer nakon spane je oko auta bilo sve mokro...govorio lik da treba mjenjati hladnjak, gumice, itd. od kad je kupio taj auto je trosio ulje, a on ga ima par mjeseci vec, a prije njega ga imao kratko moj frend, mogu pitati njega o tom autu, ali vec vidim da ce mi govoriti auto je boca :D

Link to comment
Share on other sites

da je spustiti cijenu ,pa složiti motor na novo... :)

meni se čini kao zanimljiv projekt :D

Link to comment
Share on other sites

Zašto bi se išao a time zayebavat. Za te novce se kupi takav auto koji ide kako treba i ne proljeva vodu/ne troši ulje.

Link to comment
Share on other sites

Coupe, slažem se, samo treba uzeti u obzir da kod nas više nije lako naći 172/182 koji nije potpuno upropašten, takvi se rijetko pojave. A ove druge je uglavnom bolje dati ciosu nego pokušati restaurirati jer tu uglavnom ne valjaju ni mehanika ni struja ni limarija ni unutrašnjost.

Link to comment
Share on other sites

Što su stariji auti to je veća mogućnost da je krama...i to je normalno.

Vrijeme je da se prebacite na 197ice ove koje koštaju <7k€, unutra R26/250/265 motor i getribu sa šperom i imate raketu za 10-11k€.

Link to comment
Share on other sites

Ali ipak se moze naci, npr upravo sam vidio ovog iz Delnica i auto je skroz ok, vidi se da je kolko-tolko pazen iako ima znakove godina, no generalno ok... Ne znam kakav je motor, to bi trebali provjeriti, no pretpostavljam da je zdrav, makar jer je napisao da je odrzavan...

No ideja poruke je da je bezveze dati oko 4000€, kada se za nesto vise novaca moze naci bolji model. Kupiti nesto za 4000€ i od toga raditi projekt je suludo, radje kupiti ex Cardakov BMW M3 za oko 6000€ i eto ti auta od 340ks ;-)

Link to comment
Share on other sites

Bolja je varijanta sa Meganeovim motorom nego moj Clio.

Jedino što košta cca 3-4k€ više nego da moj uzmeš za 11k€ zbog dijelova (KW Clubsport je samo 2200€, a da ne pričam o drugim stvarima).

Premda, ako imaš love, konverzija na Megane R26 npr, IC, ispuh sa downpipeom, remap, hibrid i naravno, R26 getriba, 330mm diskovi, KW V3 ili Clubsport, Powerflex seleni, KTR olakšani zamašnjak i sex zagarantiran.

Link to comment
Share on other sites

Coupe, slažem se, samo treba uzeti u obzir da kod nas više nije lako naći 172/182 koji nije potpuno upropašten, takvi se rijetko pojave. A ove druge je uglavnom bolje dati ciosu nego pokušati restaurirati jer tu uglavnom ne valjaju ni mehanika ni struja ni limarija ni unutrašnjost.

Naravno...to su 10+ godina stari hothatchevi ali svako toliko se pojavi na njuskalu ok primjerak...tko zeli takav auto bit ce ozbiljan i otici ce ga pogledati a ne se 2 tjedna prvo preraspitivati po forumima pa se kasnije cuditi kako je vec prodan.

To je jedan način...čekati i njuškati. Druga opcija je "razglasiti" da tražiš takav auto i već će netko čuti od nekog ili slično. Primjerice - par puta si "neslužbeno" pitao i propitkivao za Williamsa i da cujem sutra od nekog prijatelja od prijatelja da razmislja o prodaji Willy-a...vec bi ti na neki nacin bilo javljeno.

Edited by Coupe RS
Link to comment
Share on other sites

Nikad ne bih kupio 197 pored 172/182 :)

Ne vidim sto je problem uzet auto ako nije udaran, pa sve se sredi . Koliko je nas ionako bez razloga stavilo aftetmarket djelove ?

Link to comment
Share on other sites

Ne vidim jednu prednost 172/182 naspram 197/200 osim nižih troškova održavanja i pouzdanosti (:D) ali kad kupiš auto za gotovo 1/4 vrijednosti novog onda ti ni pouzdanost ne igra neku ulogu jer imaš "lufta". :)

Link to comment
Share on other sites

Ja ih vidim masu puta iha :)

Moj 172 CUP je brzi od 197 i to mi je dovoljno.

Link to comment
Share on other sites

i ja bi skoro da radije 182 (ne 172) nego 197. Pa vidim tu po forumu da samo kukate kak troše te 197-ice 10+L ,nosači ,remenice ... odlaze...

 

Ugl ,stekao sam dojam da je voziti 182 jeftinije nego 197 ...  a i nije mi toliko bitno koji je brži. Htio bi stock auto

 

+ nitko mi ga ne želi kupiti pa ga moram sam zaraditi i kupiti svojim novcima. Ako budem štedio za 197 onda radije uzmem Type R. 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.