Jump to content

INFO Clio 172/182


space_cadet

Recommended Posts

Sve stoji, cijena je brutalna iako je navedeno da je hrpa toga promijenjena i da je u odlicnom stanju i koliko sam skuzio lika, govori da je prvi vlasnik :nezna: pa ne kontam sad ovo iz predhodnih postova.

197ice za te novce traze jos 2-3k 

 

Kristijan, cini mi se da sam vidio negdje da je i tvoj bivsi na prodaju

Edited by margax
Link to comment
Share on other sites

Mozda onda to nije taj auto. 

Al identicne modifikacije su. I felge, bilstein i auspuh je bio na autu kad je bio kod kolege. Jedino nije bilo atestirano, a sada je. 

 

Vidio sam. 

Link to comment
Share on other sites

Pa pise u oglasu vlasnik:treci i vise... To je taj auto, ne moze biti prvi vlasnik i da hoce..

Poslano sa mog Lenovo P1a42 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ja sam gledao taj auto... trenutno ima 135000, navodno je stajao godinu dana, kupio ga je i prodaje covjek koji prodaje rabljene aute u Roci, po spiki mi se cini da je preprodavac.. Kak je dospio u Rocu ne znam, ali vidio sam da se prodavao krajem prosle godine za 5000.Spomenuo je da je auto prije bio u Sisku. Šajba je zamijenjena (original), unutra je stanje salonsko, osim volana koji je standardno potrošen, registriran je u 3 mj. Lupa zadnja polica (od r5 gtt) jer je na njoj složena muzika, ima originalnu. Ubačen je srednji lonac kod lastovcica, atestiran Bilstein B12 ovjes, Auto je glasan, što se meni osobno ne sviđa jer volim stock. Na manjim neravninama lupka ovjes, preko ležećih ne. Kad sam u mjestu okrenuo volan lijevo i desno, culo se lupkanje, po jednom u svaku stranu, kasnije nista. Na većim brzinama volan ima lufta, pretpostavljam zbog lošeg špura koji pod hitno treba napravit jer volan stoji ukoso i auto se malo lovi po cesti. Kod kočenja ne vuče u stranu, ali na volanu nije čvrst kak bi trebao bit.. Prednje gume su iz kraja 2015, zadnje iz 2013. Auto fino ide, iako imam osjećaj sad kad vozim svog da može i bolje. Ima malo veći zazor na desnom faru na spoju s haubom, ima 2-3 udubine na vratima, zanemarivo. Lak je mjestimično popravljen originalnom bojom. Prednji branik s desne strane lakše ogreban, ali jebački bode u oko. Primjetio sam da je lakiran ili blatobran ili branik jer se boja slaže s vratima, ali se ne slaže s branikom, a s druge strane se slaže i s branikom i s vratima.... Ksenoni su i u maglenkama, ledice su bile svuda po autu, ali su povađene sve osim gepeka.

Sve u svemu, auto je korektan, ali je cijena 6000, išlo bi nešto dolje, ali mislim da ispod 5500 ne ide.

Edited by Kasabian
Link to comment
Share on other sites

Puno za opisano stanje...ok jesu manje vise sitnice koje zahtjevaju nesto novaca i vremena ali cijena je kao da se radi o savrsenom primjerku.

Za te pare ide ovih par 197ica po Njuskalu kojima otprilike treba jednako uloga, a generalno ipak dobijes kompletniji i moderniji auto, na stranu sad karizma koju ima 172/182.

po meni 5 za nekoga tko bas zeli cs2, pa ce iskrcati malo vise ili 4.5 za mase...

 

Link to comment
Share on other sites

Puno za opisano stanje...ok jesu manje vise sitnice koje zahtjevaju nesto novaca i vremena ali cijena je kao da se radi o savrsenom primjerku.

Za te pare ide ovih par 197ica po Njuskalu kojima otprilike treba jednako uloga, a generalno ipak dobijes kompletniji i moderniji auto, na stranu sad karizma koju ima 172/182.

po meni 5 za nekoga tko bas zeli cs2, pa ce iskrcati malo vise ili 4.5 za mase...

 

U potpunosti se slažem s tobom. Na kraju, kupi se neki cs2 za 3000-3500€ pa ga složiš ipak dosta dobro za dodatnih 1500€.

Link to comment
Share on other sites

Ne bi se bas slozio u potpunosti. Ne znam da je 197 kompletniji od 172. Pogotovo ako je 172 u top stanju. Da bi dao 6000 za 172 ne bi. Nema jos reputaciju i sumnjam da ce ikada vrijediti vise od trazenih 6000

Link to comment
Share on other sites

Ja nisam na zalost imao prilike voziti ni jedan ali sam se vise puta vozio, pogotovo u 197 i 200 i mogu rec da je bar meni 197 i 200 miljama bolji auto od 172/182. Em sto se lezanja tice, civiliziranije je u kabini, a i u ubrzanju nije neka razlika. Svako ima svoje naravno, to je cisto moj dojam bio

Link to comment
Share on other sites

Ne bi se bas slozio u potpunosti. Ne znam da je 197 kompletniji od 172. Pogotovo ako je 172 u top stanju. Da bi dao 6000 za 172 ne bi. Nema jos reputaciju i sumnjam da ce ikada vrijediti vise od trazenih 6000

kak mislis? Pa clio 3 je bas osjetna razlika naspram clia 2. Od velicine do mogucnosti opreme do osjecaja u voznji itd itd... ne govorim sad o sportovima koji se kak vozi na limitu i koji kako ide (pogotovo jer 172/182 nisam nikad imao) ali ukupno gledano clio 2 je miljama iza clia 3 kao cjelina kao auto...

za lovu se slazemo :D 

Link to comment
Share on other sites

Pa za sporta mi velicina nije bitna. Sto se tice osjecaja u voznji, rekao bi da je to tu negdje. Dapace, cini mi se da je 172/182 malo brutalniji od 197. 

Link to comment
Share on other sites

Pogledati ovo:

Clio 200 vs Clio 182

Clio 3 je miljama po materijalima, prostoru, aktivnoj i pasivnoj sigurnosti, mjenjaču i ovjesu, kočnicama... sve to čiji jedan paket koji je iznad prošlog modela...

172/182 je lakši auto, pa male modifikacije daju velik dobitak i osjećaj. Također, 197/200 su poznati po osjećaju koji vara kako auto ide, ali kažem, na ravnom je 172/182 puno iskoristiviji auto i feeling je puno više “pokey”, jer je lakši i manji, ali po svemu ostalom ne može baš konkurirati. 

Sjebali su 197/200 po meni jer su išli na ekstremne okretaje, umjesto mozda duljeg hoda i manje okretaja, pa da ima moment iz podruma. 

Ovako je to 1200kg plus 50 litara goriva + vozač 80-ak kg, nek je još suvozač tu, ako upališ klimu, a vani je +35C, možda dojiš i od VTS-a :D

Link to comment
Share on other sites

Logicno, jer aktivna i pasivna sigurnost raste, ako zbog niceg drugog, zbog nametnutih normi.

Medutim, kladim se da, konkretno tebe, ne bi uopce dirali materijali, a da auto ide 30% bolje. 

Kad bi uzeo istu snitu, ne bi se kladio da se u 172/182 losije vozi. 

Dalje, sta ti znaci prostranost u sportu. Bilo bi bolje da nema zadnje siceve

Link to comment
Share on other sites

Slazem se, meni, koji je to vikend auto, kad bi mogao biti legalan ogoljeniji, bio bi bolji i da ide 30% bolje. Ali on je proizveden da bude road legal, ali i da zadovolji mase za koje je namijenjen. Tu su ekstremni jurišnici i ovi koji vole pojuriti ali hoće imati klimu i da može staviti dječju sjedalicu iza kad skuplja dijete iz vrtića. Auto je napravljen da ipak zadovolji ekipu s obje strane spektra. Mislim da je 172/182 brzi na ravnom, ali da bih tako jurio zavojitom otvorenom cesto ko s 197/200, ne bih. Ili bi morao biti prvi vlasnik i da znam sto i kako u dušu i morao bih biti 15 godina mlađi! 197/200 tu puno više oprašta i puno je brži u tim uvjetima. Nazalost, fali 30 konja, da ima 30 konja bio bi odličan paket.

Edited by GTT
Link to comment
Share on other sites

Vise puta je probano i ispravan 197 je uvijek malo brzi od ispravnog 172/182, a to sto dvojka ostavlja dojam da leti je druga prica. Ovjes na 197 je skroz druga prica u odnosu na 182 itd. Ugl. Ne komentiram guste, tu ima svako svoje, nego samo cinjenice i tu je 197 vise manje u svemu boljo.

Link to comment
Share on other sites

U pravu ste i jedan i drugi :dobroje:

Zajedničko im je samo ime Clio i po meni tu završavaju sličnosti.

Nisu za usporedbu.

Za svaki dan je ljepše voziti 172 dok se u 197 ljepše voziš :smije:

Link to comment
Share on other sites

Clio 3 je noviji model za razliku od dvojke, kompletniji od ovjesa do kocnica. Mozda izgleda da rs2 bolje ide jer je laksi i to dosta i manji nego rs3. Ali mislim da su ipak ubacili u rs3 f4rt da bi to bio pun pogodak. Rs3 ti izmami osmijeh na lice svaki put kad ga zavrtis i tako treba ako zelis da ide i iskoristiti potencijal motora, ali neki puta bude malo naporan, pogotovo za duze dionice, ali ipak taj auto se ne kupuje za to.

Link to comment
Share on other sites

Ja sam se referirao na platforme, ne (nuzno) na Sport modele. Clio 2 je skatuljica, a Clio 3 je vec ozbiljniji auto. Kaj se osjecaja tice i ja bi da se osjecam ko kad sam negdje 1999te sjeo u Pug  205 1.9 GTI gdje i 100tka daje osjecaj niskog preleta :D i da, 197ica do 4 soma se ne dogada nista, onda krece zabava i ak hoces drzat auto napet mora biti zakucan u okretaje no kad pogledas cajger vidis da prolazis zavoje jako jakoo brzo. Kaj se ovjesa tice kao sto rekoh ne znam 172/182 ali 197 cuda oprasta tj ja mu znam uzet gas na pola zavoja rasteretit zadnji kraj i onda kad krene bjezat guzicom samo ga poklopit i smijat se kak pocupa van :D po meni je upravo mjenjac/ovjes to kaj daje 197ici car voznje...da sam htio ici po ravnom uzeo bi za iste pare 2.0tfsi sa dsgom u g5. ili 1.6 megana.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Što nije netko s foruma imao ovakvog 182 i završio je u delnicama?

Link to comment
Share on other sites

Ako je, šteta da je u ovakvom stanju završio... 

Bio je isti u Puli presložen na 1.2 šasiju i PP brojevi, možda je taj?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.